Die heb ik ook gehad!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had er eentje met lichtgevende wangetjes die ook geluid maakte en zijn oortjes bewoog als je in z'n handjes kneep.
Niet eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn boer en nerd iets negatiefs?
And proud to be one.quote:
Geen idee, ik volg geen voetbal meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet eigenlijk.
[..]
And proud to be one.
Hoe zijn de wedstrijden bij Achilles en TOP?
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, even film afkijken, douchen en dan weg. Fijne avond allemaal.
Dat was het al lang niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg geen voetbal meer.
Dat is het bij Feyenoord toch ook niet?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was het al lang niet meer natuurlijk.
Auch, goede comeback Feer.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het bij Feyenoord toch ook niet?
Wat heb jij eigenlijk gedaan/gezegd dat dit verdiende:quote:Op donderdag 25 september 2014 19:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het bij Feyenoord toch ook niet?
Je kan er op klikken en het bijbehorende topic lezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gedaan/gezegd dat dit verdiende:
Op maandag 23 juni 2014 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Fera, jij hebt het vertrouwen in de vrouw weer hersteld. Hulde
Want dit soort uitspraken zijn het iig niet
Ah ok. En mooie duidelijke uitspraak inderdaad. Ik snap zijn punt.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan er op klikken en het bijbehorende topic lezen.
Net of jullie vanavond gaat winnen tegen Utrechtquote:Op donderdag 25 september 2014 19:04 schreef perro. het volgende:
oki. ik heb nu wel medelijden met jullie, yviemeisje en roy. het begint wel wat dramatisch te worden, dit feyenoord.
geen idee, heb goede hoop wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net of jullie vanavond gaat winnen tegen Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |