abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145059818
quote:
als t boven de 150 gram meer betaald is ga ik vandaag nog mailen, want ik heb het niet binnen de tijd gehaald en dat overkomt me bijna nooit..
wij kregen wel een mededeling over zware hah van te voren en dat mensen die niet uitkwamen met de tijd, hun meer-tijd mochten invullen op mijnpostnl (hier ook C&A als folder 4). Ik heb de hele dag lopen buffelen (tussendoor ook nog de Pet-taken) en er vandaag een dusdanig idioot snel tempo in dat ik het net binnen de tijd heb gehaald. Nu een beetje gaar (ook een beetje eigen schuld, omdat ik geen pauze heb genomen tussendoor).

en @Pietertje: ik zou dit zeker melden (in ieder geval bij TC en misschien zelfs bij de gemeente). Zo'n hond hoort achter een hek en/of aan een ketting en er hoort een waarschuwingsbord met bijv. "pas op de hond" bij de ingang van het erf te staan.
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:24:13 #152
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145059877
Oke, ik ga het melden, want ik/je doet erg weinig als zo'n hond 'los gaat' :o

Overigens had ik hier maar 2 folders: KARWEI en JUMBO.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 30 september 2014 @ 17:31:16 #153
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145060112
Situatieschets: boven de groene brievenbus hangt dus een klein waarschuwingsbordje: betreden op eigen risico met de afbeelding van de Duitse herder.
De hond lag buiten los onder het linkerraam van het huis:

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 30-09-2014 20:01:28 ]
pi_145060139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Pietertje71 het volgende:
Oke, ik ga het melden, want ik/je doet erg weinig als zo'n hond 'los gaat' :o

Overigens had ik hier maar 2 folders: KARWEI en JUMBO.
Karwei? Niet Gamma? Want ik dacht dat de Karwei landelijk naar zaterdag was gegaan..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_145060693
Kwam er vandaag pas achter dat er ook Ja/Nee stickers zijn :')

Wel melden ja, gebeten worden door een hond is niet leuk :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_145060705
Uurtje wachten op de post, maar dan heb je ook wat! ;)
pi_145061503
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:50 schreef VixenFromHell het volgende:
Kwam er vandaag pas achter dat er ook Ja/Nee stickers zijn :')

Wel melden ja, gebeten worden door een hond is niet leuk :X
Wel reclamedrukwerk, geen hah-bladen? Dat zal dan een zelf geknutselde sticker zijn, en geen officiële.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_145061660
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wel reclamedrukwerk, geen hah-bladen? Dat zal dan een zelf geknutselde sticker zijn, en geen officiële.
Ja, net zoals er tig versies van de Nee/Ja of Nee/Nee sticker zijn nu.

Ik heb hem dus al die tijd aangezien voor een normale Nee/Ja sticker omdat daar nu zoveel versies van zijn :') ik lees ze meestal daarom niet echt aandachtig meer :X
Blijf het toch zwaar onhandig vinden al die afwijkende stickers.
pi_145061933
ja ik heb iemand die geen zin had om de stickers eraf te trekken ofzo en die er een ja/ja van gemaakt heeft. Moest de eerste keer ook twee keer goed kijken... maar daar lees je inderdad makkelijk overheen,. Meestal is t toch: sticker erop, dan krijg je niks.. maar heb ook iemand met: Nee, geen colportage, Ja, wel collectanten. Maar dan in exact dezelfde kleuren als de Nee/Ja sticker. nou ik ga ze niet allemaal aandachtig lezen, daar krijg ik het geld niet voor...
pi_145062575
Lol, dat wist ik ook niet van die Ja/Nee sticker! :') Morgen toch maar eens kijken of ik ze heb dan.
pi_145063178
Het was vandaag een H&M + Peter Hann dag? Heb er zelf maar een handje vol van gehad, zal er donderdag dan wel tussen zitten. Maar net als zaterdag weer veelste weinig folders, netjes gemeld en daarna alleen maar hah met de post bezorgd. Rustig dagje dus.

Er zijn idd heel veel verschillende stickers, lees ze ook niet links is gewoon nee/ja reclame rechts nvt. :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_145064546
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:49 schreef Herfstblad het volgende:
Lol, dat wist ik ook niet van die Ja/Nee sticker! :') Morgen toch maar eens kijken of ik ze heb dan.
Daar werden wij in een nieuwsbrief ook op gewezen. ik ben ze nog niet tegengekomen. Wel veel halve stickers, maar interpretatietijdvergoeding is er ook niet bij, dus ik doe maar wat. ;)
pi_145064710
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:51 schreef posje het volgende:
Uurtje wachten op de post, maar dan heb je ook wat! ;)
Werd meteen geboekt met een 'sorry voor de gebrekkige communicatie weer'. Een wereld van verschil!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 september 2014 @ 19:37:54 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145064748
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:33 schreef posje het volgende:

[..]

Daar werden wij in een nieuwsbrief ook op gewezen. ik ben ze nog niet tegengekomen. Wel veel halve stickers, maar interpretatietijdvergoeding is er ook niet bij, dus ik doe maar wat. ;)
Halve stickers zie ik idd ook vaak. Ik kijk vaak hoe half die sticker is. Als er nog iets te lezen is dan geen folder en kan ik er geen chocola van maken dan wel een folder
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145064857
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:31 schreef superkimmi het volgende:
nou ik ga ze niet allemaal aandachtig lezen, daar krijg ik het geld niet voor...
Dat daar-krijg-ik-het-geld-niet-voor argument hoor je wel vaker, maar klopt het ook?

Stel er staat 1 uur voor een bepaalde wijk. Dan betaalt de werkgever jou 1 uur loon en als tegenprestatie bezorg jij in die tijd de post in de wijk. Alle aktiviteiten die je in het betaalde uur ontplooit zijn per definitie betaalde aktiviteiten. Als je gedurende dat uur aandachtig een brievenbussticker leest, dan krijg je daar dus gewoon voor betaald.

Het wordt pas anders wanneer je door al dat brievenbusstickerlezen niet binnen het uur klaar bent met de wijk.
pi_145064929
nou laat ik het dan anders zeggen: Ik zat vandaag al buiten de normtijd in een wijk die ik nniet kende. Als ik daar dus alle stickers had gelezen had hier nog tijd bovenop gekomen

dus inderdaad, daar krijg ik t geld niet voor xD
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:00:56 #167
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145065926
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:32 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Karwei? Niet Gamma? Want ik dacht dat de Karwei landelijk naar zaterdag was gegaan..
Sorry, idd GAMMA. KARWEI was afgelopen zaterdag :@
pi_145066385
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Halve stickers zie ik idd ook vaak. Ik kijk vaak hoe half die sticker is. Als er nog iets te lezen is dan geen folder en kan ik er geen chocola van maken dan wel een folder
:Y doe ik ook. Kan ik nog wat zien van het stukje over geen reclame, dan niks. Dan moet je hem maar fatsoenlijk wegwerken :P
pi_145067581
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:31 schreef superkimmi het volgende:
ja ik heb iemand die geen zin had om de stickers eraf te trekken ofzo en die er een ja/ja van gemaakt heeft.
Zodat er in plaats van NEE geen reclame, JA geen reclame staat. 8)7
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_145068955
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zodat er in plaats van NEE geen reclame, JA geen reclame staat. 8)7

Zoiets?
Deze twee ben ik namelijk te vaak tegengekomen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 september 2014 @ 21:07:36 #171
Maffe Fries
pi_145069224
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zoiets?
Deze twee ben ik namelijk te vaak tegengekomen.
die krijgen van mij gewoon reclame. Moeten ze maar een betere sticker nemen
pi_145069653
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:07 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die krijgen van mij gewoon reclame. Moeten ze maar een betere sticker nemen
Van mij krijgen ze niks. Wie reclame wil moet namelijk in het geheel GEEN sticker plakken.

En dat geldt ook voor leuk bedoelde stickers als JA wel Darwin, NEE geen creationisme of JA Wel de 100.000, NEE geen bekeuringen.

Ik ga, als ik geen post heb, echt niet helemaal een tuinpad oplopen om te kijken of die sticker die ik daar in de verte op die bus zie zitten een echte sticker is of het product van huisvlijt en/of flauwe humor.
pi_145070076
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Van mij krijgen ze niks. Wie reclame wil moet namelijk in het geheel GEEN sticker plakken.

En dat geldt ook voor leuk bedoelde stickers als JA wel Darwin, NEE geen creationisme of JA Wel de 100.000, NEE geen bekeuringen.

Ik ga, als ik geen post heb, echt niet helemaal een tuinpad oplopen om te kijken of die sticker die ik daar in de verte op die bus zie zitten een echte sticker is of het product van huisvlijt en/of flauwe humor.
Van mij krijgen ze ook niets. Sticker = geen HAH. Alleen de mensen met de pepernotensticker krijgen het (maar die lijkt ook niet op een 'normale' sticker :P )
pi_145070132
En dan doe je de klep open, zit daar een sticker! Nou, die mensen kunnen alle reclame krijgen die ik overheb :)
pi_145070216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Net zo vervelend vind ik stickers die van een afstand helemaal niet eens zichtbaar zijn. Om de een of andere reden zijn het altijd mensen die zelden post krijgen en een vervelend lang tuinpad die een dergelijke sticker hebben. Loop je helemaal naar de deur om daar eenmaal aangekomen tot de conclusie te komen dat ze helemaal geen reclame willen.
Denk aan deuren die om een hoekje zitten, stickers onder de klep van de brievenbus of stickers die dezelfde kleur als de brievenbus hebben zonder contrasterende letters.

Edit: Posje was me voor :)
pi_145070714
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 17:31 schreef Pietertje71 het volgende:
Situatieschets: boven de groene brievenbus hangt dus een klein waarschuwingsbordje: betreden op eigen risico met de afbeelding van de Duitse herder.
De hond lag buiten los onder het linkerraam van het huis:

[ afbeelding ]
Agressieve honden altijd melden bij je tc. Die hoort dan langs dat adres te gaan om het probleem met de bewoners te bespreken.
Sowieso lijkt het erop dat de brievenbus nogal ver van de openbare weg staat. Ik neem in ieder geval aan dat de woning in kwestie dezelfde is als die in de afbeelding.

Als alternatieve oplossing voor je hondenprobleem kun je ook de hond het tuinpad op lokken (hoe je dat doet mag je zelf weten) en dan flink gas geven met die mooie scooter van je. Daar heb je dat ding toch voor? :P
Ongepast, ik weet het
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:21:03 #177
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_145073863
Wat betreft die stickers. Ik lees ze altijd. Na 2 of 3x weet je wel wat er op die sticker staat. Uit me hoofd weet ik wel op welke adressen ze stickers hebben. Is misschien anders als je elke week een andere wijk hebt.

Maar voor reclame doe ik gewoon ook normaal me best. Elk adres gewoon z'n pakketje meuk. Dat spul is een groot deel van je salaris. Heb liever dat het er wel is dan dat ik over 3 a 4 jaar zonder werk zit.

[ Bericht 12% gewijzigd door V__L_N op 30-09-2014 23:01:24 ]
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_145074052
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Net zo vervelend vind ik stickers die van een afstand helemaal niet eens zichtbaar zijn. Om de een of andere reden zijn het altijd mensen die zelden post krijgen en een vervelend lang tuinpad die een dergelijke sticker hebben. Loop je helemaal naar de deur om daar eenmaal aangekomen tot de conclusie te komen dat ze helemaal geen reclame willen.
Denk aan deuren die om een hoekje zitten, stickers onder de klep van de brievenbus of stickers die dezelfde kleur als de brievenbus hebben zonder contrasterende letters.

Edit: Posje was me voor :)
Ja heb ook zo'n geval in mijn wijk. Het is een voordeur met een raam en dan hebben ze de sticker zo liggend in het kozijn geplakt.
Je ziet de sticker dus pas als je voor de deur staat en naar beneden kijkt. :')
Natuurlijk weet ik dat ondertussen wel van dat adres, maar het is gewoon heel dom gedaan.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:33:44 #179
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_145074661

^O^ *O*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 30 september 2014 @ 22:37:30 #180
Maffe Fries
pi_145074949
leuk, maar het is wel misbruik van bedrijfsmiddelen :P
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:02:41 #181
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_145076181
Waar die stickers al niet goed voor zijn zeg :)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_145076381
Als ik een grommende hond tegenkom die "vrije toegang" tot mij heeft, loop ik mooi verder. Die mensen moeten dan maar een dag wachten of gewoon veiligheid garanderen. Veiligheid gaat voor.. Volgende keer meld ik t ook bij TC.
Actions speak louder than words.
pi_145077845
Ik had laatst een oude man die bijna elke dag buiten zit, die me vroeg waarom ik op dat-en-dat nummer geen reclame erin deed. Zijn nummer dus.
Ik: omdat u een nee/ja sticker heeft, dat betekent dat u geen reclame wilt.
Ow, zegt ie, betekent het dat, dat wist ik helemaal niet.

Van die zelf gemaakte stickers 8)7. Fancy grijze brievenbus met een doorzichtige sticker erop, met zwarte letters. Die zie je dan ook pas als je bij de brievenbus bent.
Of inderdaad heel leuk op de binnenkant van de klep. Heb daardoor wel eens per ongeluk hah erin geduwd. Kreeg ik nog commentaar ook. Gevraagd waarom de sticker aan de binnenkant zit, aangezien dat niet heel erg handig is. Antwoord: aan de buitenkant ziet het er niet uit.
Werkelijk, bus hangt aan de muur, echt niet dat hij het ziet als hij binnen zit. :N.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:10:35 #184
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_145078661
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
Me TC begon :X
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 1 oktober 2014 @ 05:38:36 #185
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145080660
Mogguh :)

Over die stickers JA/NEE:
Ook leuk als die onofficiële sticker in de kleur van de brienvenbusklep is |:(
En idd, als de deur om de hoek is op ene lang pad, en dan daar een sticker opgeplakt.
Of aan de binnenkant van zo'n buitenbrievenbus |:(
Ik weet dergelijke wel uit mijn hoofd ;)
Overigens heb ik er enkele tussen zitten die, als ze thuis zijn, zeuren dat het weer! reclame is en dat ze dat al genoeg krijgen.
Op mijn vragend-advies waarom er dan geen sticker op de brievenbus wordt nonchalant geantwoord met vaak een 'jaja maar al de reclame is al zo veel en...blahblahbahlah .....1 keer kreeg ik te horen: ja maar nu weet je het toch?...alsof ik van iedereen dat ga bijhouden 8)7 Dus advies gegeven dat het voor mij en een andere collega het makkelijker is om gewoon een NEE/JA-sticker GRATIS? bij o.a.de gemeente is te bestellen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef posje het volgende:
En dan doe je de klep open, zit daar een sticker! Nou, die mensen kunnen alle reclame krijgen die ik overheb :)
_O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Agressieve honden altijd melden bij je tc. Die hoort dan langs dat adres te gaan om het probleem met de bewoners te bespreken.
Sowieso lijkt het erop dat de brievenbus nogal ver van de openbare weg staat. Ik neem in ieder geval aan dat de woning in kwestie dezelfde is als die in de afbeelding.
Het is idd het huis op de foto(van GOOGLEMAPS).
quote:
Als alternatieve oplossing voor je hondenprobleem kun je ook de hond het tuinpad op lokken (hoe je dat doet mag je zelf weten) en dan flink gas geven met die mooie scooter van je. Daar heb je dat ding toch voor? :P
Ongepast, ik weet het
}:|

:+ _O-

Met mijn 3.5PK NEOS...zal ik winnen van zo'n hond?... o|O
  woensdag 1 oktober 2014 @ 05:42:41 #186
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145080667
Ik vind het niet erg hoor om als een buitenbrievenbus verder dan 10 meter van het erf afstaat(ik kom die wel vaker tegen), maar als je dan op deze manier in een dergelijke situatie terecht komt, waar door de bewoners niet wordt ingegrepen, ga ik op mijn strepen staan.
quote:
Aan welke eisen moet mijn woningbrievenbus voldoen?

De wet schrijft voor dat u een brievenbus zo dicht mogelijk aan de openbare weg plaatst, meestal is dit bij de erfafscheiding.

U mag een brievenbus in de voordeur of aan de gevel van uw woning hebben wanneer de loopafstand tussen brievenbus en de openbare weg minder dan 10 meter is. Wanneer de loopafstand tussen uw woning en de openbare weg meer dan 10 meter is, dan vragen wij u een buitenbus te plaatsen aan de openbare weg. In dit geval geldt de 10 meter loopafstand dus niet meer.

Wij hanteren deze regels om te zorgen dat de postbezorger uw post zo snel mogelijk, met zo weinig mogelijk obstakels, kan bezorgen.
Zojuist naar mijn(vervangende) TC een email verstuurd met het verzoek de situatie te bekijken en op korte termijn op te lossen. En aangegeven dat ik, gezien de situatie, de post op dit adres, voorlopig liever niet meer bezorg.

quote:
*O* *O* *O*
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
:P
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:46 schreef swimmie86 het volgende:
Ik had laatst een oude man die bijna elke dag buiten zit, die me vroeg waarom ik op dat-en-dat nummer geen reclame erin deed. Zijn nummer dus.
Ik: omdat u een nee/ja sticker heeft, dat betekent dat u geen reclame wilt.
Ow, zegt ie, betekent het dat, dat wist ik helemaal niet.
:)
quote:
Van die zelf gemaakte stickers 8)7. Fancy grijze brievenbus met een doorzichtige sticker erop, met zwarte letters. Die zie je dan ook pas als je bij de brievenbus bent.
Of inderdaad heel leuk op de binnenkant van de klep. Heb daardoor wel eens per ongeluk hah erin geduwd. Kreeg ik nog commentaar ook. Gevraagd waarom de sticker aan de binnenkant zit, aangezien dat niet heel erg handig is. Antwoord: aan de buitenkant ziet het er niet uit.
Werkelijk, bus hangt aan de muur, echt niet dat hij het ziet als hij binnen zit. :N.
Ja leuk he }:|
Of buitenbrievenbussen waar geen huisnummer opstaat(nu weet ik het ondertussen wel), maar bij lange opritten is dat best wel vervelend. Of de nummers zijn er ingekrast :O

[ Bericht 7% gewijzigd door Pietertje71 op 01-10-2014 06:57:43 ]
  woensdag 1 oktober 2014 @ 07:48:05 #187
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_145081120
ja de stickers onder een klep zijn het ergst. Vooral omdat ik meestal in een vloeiende beweging de klep open en de post erin laat glijden. Vaak is het dan al te laat om geen reclame te geven..
pi_145081425
Sommigen zetten de bus ook op een rare plek neer. Zo heb ik een adresje wat een paar 100 meter buiten de bebouwde kom is, maar hun brievenbus staat 50 meter voor het bordje einde bebouwde kom in de berm. Vreemd maar wel super handig. :Y
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:35:16 #189
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145081625
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:17 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Sommigen zetten de bus ook op een rare plek neer. Zo heb ik een adresje wat een paar 100 meter buiten de bebouwde kom is, maar hun brievenbus staat 50 meter voor het bordje einde bebouwde kom in de berm. Vreemd maar wel super handig. :Y
:)
pi_145081636
Dan de sticker 'als u geen reclame in de bus doet, hak ik uw vingers niet af'. Altijd de neiging om daar een paar halve knakworstjes bij te gooien. (Toevallig heb ik die dan niet bij me.)

Ach ja die goed verstopte stickers daar trap je maar 1 keer in, de volgende keer weet je het, als het tenminste voldoende irritant was.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:50:07 #191
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145081840
Ik heb er een paar tussen zitten die deze brievenbussen hebben. Leuke vingerklemmers ^O^ 8)7

Ik zat er gisteren 'klem' met mijn vingers in toen ik de post verder wilde doorduwen :|W
Terughalen leverde enkel uit zijn gelid geraakte 'zwarte flappers' op. Lukte nog wel deze terug te krijgen O-)

En gisteren er achter gekomen dat enkele gietijzeren buitenbrievenbussen, aan de onderkant een ruimte hebben voor reclame.
Ik kan er zo gauw geen eentje op het WWW vinden, maar een dergelijke met onder ietwat extra ruimte. die via de zijkant te bereiken is.
Was mij nog nooit opgevallen dat dit kon, totdat ik gisteren er bij eentje de reclame er uit zag hangen ;)

En een oude PTT-brievenbus

Verder niet echt bijzondere brievenbussen.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:50:48 #192
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145081856
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:36 schreef posje het volgende:
Dan de sticker 'als u geen reclame in de bus doet, hak ik uw vingers niet af'.
'grappig'.... |:(
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:15:32 #193
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145082249
Ik heb antwoord van mijn leidinggevende gehad mbt de situatie met de erfhond: indien ik niet op het terrein kan: stickeren met de mededeling van situatie.
Mijn leidinggevende gaat met deze bewoners contact opnemen om de situatie te bespreken.
pi_145082812
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik heb antwoord van mijn leidinggevende gehad mbt de situatie met de erfhond: indien ik niet op het terrein kan: stickeren met de mededeling van situatie.
Mijn leidinggevende gaat met deze bewoners contact opnemen om de situatie te bespreken.
Fijn dat dat je klacht in ieder geval serieus wordt genomen. Als de bewoners alleen maar de brievenbus aan de kant van de weg zetten zou dat al heel veel schelen. Dan kun je gewoon de post direct vanaf je racemobiel in de bus gooien en ben je weer weg voordat die hond doorheeft dat je er ooit bent geweest.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:52:08 #195
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145083028
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:43 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Fijn dat dat je klacht in ieder geval serieus wordt genomen. Als de bewoners alleen maar de brievenbus aan de kant van de weg zetten zou dat al heel veel schelen. Dan kun je gewoon de post direct vanaf je racemobiel in de bus gooien en ben je weer weg voordat die hond doorheeft dat je er ooit bent geweest.
Inderdaad :)

Racemobiel }:| :P
Ik verwacht binnenkort een 45km-karretje ;)

Volgens PostNL word ik namelijk niet goed genoeg verwend ^O^

:+
pi_145084460
Je kunt zeggen wat je wil van onze webcare, maar die van de concurrent reageerde niet eens op mijn tweet over de bundel post die uit onze oranje bus stak _O-

Wat mij trouwens opvalt met kleine bussen, of buitenbussen die niet leeg gehaald worden, dat die folder en krantenbezorgers hun zooi er hoe dan ook toch inproppen. Dan hangen er allemaal van die krantjes en folderpakketten uit :'). Ik zou ze dan gewoon overslaan hoor :o weet hier zo 1 adres waar ze echt een hele kleine bus hebben en dan zit ie met de post gewoon al echt vol. Dan ga ik echt niet die folders er nog half in proppen :P
pi_145085189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:50 schreef Pietertje71 het volgende:
En een oude PTT-brievenbus
[ afbeelding ]

Verder niet echt bijzondere brievenbussen.
Een keer of 15 een wijk gelopen waar iemand er eentje heeft waar je alles wat geen formaatje bankafschrift heeft dubbel moet vouwen.

Reclame gaat gewoon bij de post, doe niet aan gedoe met vakjes, buizen of aparte bussen.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:35:06 #198
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_145085565
quote:
En gisteren er achter gekomen dat enkele gietijzeren buitenbrievenbussen, aan de onderkant een ruimte hebben voor reclame.
Ik kan er zo gauw geen eentje op het WWW vinden, maar een dergelijke met onder ietwat extra ruimte. die via de zijkant te bereiken is.
Was mij nog nooit opgevallen dat dit kon, totdat ik gisteren er bij eentje de reclame er uit zag hangen ;)
Met zo'n ronde buis aan de zijkant? Dat noemen ze een krantenbus. Wel heel handig, wordt in het buitenland veel gebruikt.
Loesje
pi_145089710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Pietertje71 het volgende:
Fijn dat het serieus genomen wordt!

Ik heb geen maffe brievenbussen, geloof ik. Al heb ik wel zo'n standaard groene die in bosjes staat die ongeveer dezelfde kleur hebben. :P

Zo 1 als de linker (niet mijn foto overigens). Is wat onhandig.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:07:19 #200
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_145092484
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:35 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Met zo'n ronde buis aan de zijkant? Dat noemen ze een krantenbus. Wel heel handig, wordt in het buitenland veel gebruikt.
Ja die :) Ik zie ze wel met een aparte' krantenvak er onder, maar zoeentje dus.
Ik zag het eerst niet omdat ik bij sommigen net van de andere kant kom of recht er voor :')

Maar de lokale krantenbezorger heeft er een handje van om bij iedereen! de krant er een stuk uit te laten. Zowel bij moeilijk als makkelijke brievenbuskleppen :|W Ook bij regenachtig weer :X
Ook bij die groene PVC-brievenbussen }:|

Ik loop zijn werk 'goed' te maken omdat ik daar ook de post en/of HAH bezorg }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')