wij kregen wel een mededeling over zware hah van te voren en dat mensen die niet uitkwamen met de tijd, hun meer-tijd mochten invullen op mijnpostnl (hier ook C&A als folder 4). Ik heb de hele dag lopen buffelen (tussendoor ook nog de Pet-taken) en er vandaag een dusdanig idioot snel tempo in dat ik het net binnen de tijd heb gehaald. Nu een beetje gaar (ook een beetje eigen schuld, omdat ik geen pauze heb genomen tussendoor).quote:als t boven de 150 gram meer betaald is ga ik vandaag nog mailen, want ik heb het niet binnen de tijd gehaald en dat overkomt me bijna nooit..
Karwei? Niet Gamma? Want ik dacht dat de Karwei landelijk naar zaterdag was gegaan..quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Pietertje71 het volgende:
Oke, ik ga het melden, want ik/je doet erg weinig als zo'n hond 'los gaat'
Overigens had ik hier maar 2 folders: KARWEI en JUMBO.
Wel reclamedrukwerk, geen hah-bladen? Dat zal dan een zelf geknutselde sticker zijn, en geen officiële.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:50 schreef VixenFromHell het volgende:
Kwam er vandaag pas achter dat er ook Ja/Nee stickers zijn
Wel melden ja, gebeten worden door een hond is niet leuk
Ja, net zoals er tig versies van de Nee/Ja of Nee/Nee sticker zijn nu.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel reclamedrukwerk, geen hah-bladen? Dat zal dan een zelf geknutselde sticker zijn, en geen officiële.
Daar werden wij in een nieuwsbrief ook op gewezen. ik ben ze nog niet tegengekomen. Wel veel halve stickers, maar interpretatietijdvergoeding is er ook niet bij, dus ik doe maar wat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:49 schreef Herfstblad het volgende:
Lol, dat wist ik ook niet van die Ja/Nee sticker!Morgen toch maar eens kijken of ik ze heb dan.
Werd meteen geboekt met een 'sorry voor de gebrekkige communicatie weer'. Een wereld van verschil!quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:51 schreef posje het volgende:
Uurtje wachten op de post, maar dan heb je ook wat!
Halve stickers zie ik idd ook vaak. Ik kijk vaak hoe half die sticker is. Als er nog iets te lezen is dan geen folder en kan ik er geen chocola van maken dan wel een folderquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:33 schreef posje het volgende:
[..]
Daar werden wij in een nieuwsbrief ook op gewezen. ik ben ze nog niet tegengekomen. Wel veel halve stickers, maar interpretatietijdvergoeding is er ook niet bij, dus ik doe maar wat.
Dat daar-krijg-ik-het-geld-niet-voor argument hoor je wel vaker, maar klopt het ook?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:31 schreef superkimmi het volgende:
nou ik ga ze niet allemaal aandachtig lezen, daar krijg ik het geld niet voor...
Sorry, idd GAMMA. KARWEI was afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:32 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Karwei? Niet Gamma? Want ik dacht dat de Karwei landelijk naar zaterdag was gegaan..
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Halve stickers zie ik idd ook vaak. Ik kijk vaak hoe half die sticker is. Als er nog iets te lezen is dan geen folder en kan ik er geen chocola van maken dan wel een folder
Zodat er in plaats van NEE geen reclame, JA geen reclame staat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:31 schreef superkimmi het volgende:
ja ik heb iemand die geen zin had om de stickers eraf te trekken ofzo en die er een ja/ja van gemaakt heeft.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zodat er in plaats van NEE geen reclame, JA geen reclame staat.
die krijgen van mij gewoon reclame. Moeten ze maar een betere sticker nemenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Deze twee ben ik namelijk te vaak tegengekomen.
Van mij krijgen ze niks. Wie reclame wil moet namelijk in het geheel GEEN sticker plakken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die krijgen van mij gewoon reclame. Moeten ze maar een betere sticker nemen
Van mij krijgen ze ook niets. Sticker = geen HAH. Alleen de mensen met de pepernotensticker krijgen het (maar die lijkt ook niet op een 'normale' stickerquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Van mij krijgen ze niks. Wie reclame wil moet namelijk in het geheel GEEN sticker plakken.
En dat geldt ook voor leuk bedoelde stickers als JA wel Darwin, NEE geen creationisme of JA Wel de 100.000, NEE geen bekeuringen.
Ik ga, als ik geen post heb, echt niet helemaal een tuinpad oplopen om te kijken of die sticker die ik daar in de verte op die bus zie zitten een echte sticker is of het product van huisvlijt en/of flauwe humor.
Net zo vervelend vind ik stickers die van een afstand helemaal niet eens zichtbaar zijn. Om de een of andere reden zijn het altijd mensen die zelden post krijgen en een vervelend lang tuinpad die een dergelijke sticker hebben. Loop je helemaal naar de deur om daar eenmaal aangekomen tot de conclusie te komen dat ze helemaal geen reclame willen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Van mij krijgen ze niks. Wie reclame wil moet namelijk in het geheel GEEN sticker plakken.
En dat geldt ook voor leuk bedoelde stickers als JA wel Darwin, NEE geen creationisme of JA Wel de 100.000, NEE geen bekeuringen.
Ik ga, als ik geen post heb, echt niet helemaal een tuinpad oplopen om te kijken of die sticker die ik daar in de verte op die bus zie zitten een echte sticker is of het product van huisvlijt en/of flauwe humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |