wat vind je van het principeakkoord?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks gemist hier. Kom elke dag even kijken. Heb alleen niet altijd wat te melden.
je moet af en toe ook iets uitvoeren hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks gemist hier. Kom elke dag even kijken. Heb alleen niet altijd wat te melden.
Nog geen tijd gehad om het te lezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
wat vind je van het principeakkoord?
Ik weet nog geeneens wat mijn tijden zijn dan alleen de tijden als ik alleen post heb op daldagen. Op die dagen haal ik de tijd wel(excl. van/naar depot rijden wat volgens PostNL wel wordt vergoedt)quote:Gewerkte tijd/betaalde tijd
PostNL is bezig met het invoeren van ’mijn werk’ voor postbezorgers. Op dit digitale platform kan je als postbezorger via de computer aangeven of je langer of korter over de bestelloop hebt gedaan met de oorzaak daarvan. De leidinggevende keurt de aanvragen vervolgens goed of af. Bij afkeuren zal de leidinggevende dat altijd vooraf met reden aan je bekend maken. We hebben afgesproken dat we de werking van dit systeem twee keer per jaar met de vakorganisaties bespreken.
voor veel mensen is het wel een uitkomst, omdat ze niet altijd thuis zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg net een mail over het sturen van een pakje naar een PostNL punt: 5,95. Dat is maar liefst een euro minder dan naar een huisadres.. ik ben er niet van onder de indruk
Nog even de banden vervangen voor het nieuwe jaarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
Voor een nieuw wiel ben je inclusief nieuwe binnenband bijna 100 euro kwijt als je het goed wilt laten doen. De buitenband is meestal nog wel goed dan
Ja dat voegde ik net nog toe, dat dat idd wel zo isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
voor veel mensen is het wel een uitkomst, omdat ze niet altijd thuis zijn
Scheelt weer. Er zit een PostNLpuntnlzonderpuntnl vlak bij mijn depot. De pakjesman plukt mij altijd onderweg van de fiets als hij iets voor me heeft, maar zelf afhalen is net iets handiger.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg net een mail over het sturen van een pakje naar een PostNL punt: 5,95. Dat is maar liefst een euro minder dan naar een huisadres.. ik ben er niet van onder de indruk
Wel handig als je overdag nooit thuis bent natuurlijk, maar het blijft allemaal prijzig.
ik heb nog nooit meegemaakt dat je de post echt niet kunt bezorgen. Ja, je moet er soms gigantisch voor om of ineens een heel stuk lopen ipv fietsen of bij buren door de tuin, over enorme heuvels zand klauteren en over stapels buizen, maar uiteindelijk lukt het wel. De bewoners kunnen hun huis verlaten dus dan moet er voor jou ook wel een mogelijkheid zijn om de post te bezorgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:16 schreef Pietertje71 het volgende:
Vraagje:
Binnenkort wordt een stuk weg,voor zover ik weet en heb gelezen, geheel afgesloten ivm wegwerkzaamheden(vervanging asfalt van zowel de weg als het fietspad. In die waarschijnlijk 3-4 maanden zal ik wellicht de post soms niet kunnen bezorgen. Ik heb al wat nagezocht op enkele websites en er zullen alleen noodvoorzieningen worden geplaatst(waarschijnlijk tijdelijke rijplaten oid?) zodat de bewoners nog wel van/naar huis kunnen en hulpdiensten bij calamiteiten doorgang hebben.
Ik heb dit al gemeld bij mijn TC(nog geen antwoord gehad), maar wat te doen?
Post bezorgen als het kan? En bij hinder/geen doorgang de post 'stickeren' oid?
Zou je wel willen hè viezerikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:16 schreef Pietertje71 het volgende:
Vraagje:
Binnenkort wordt een stuk weg,voor zover ik weet en heb gelezen, geheel afgesloten ivm wegwerkzaamheden(vervanging asfalt van zowel de weg als het fietspad. In die waarschijnlijk 3-4 maanden zal ik wellicht de post soms niet kunnen bezorgen.
Dat zou ook geen probleem zijn hoor, maar in hoeverre kan en mag ik gaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:19 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik heb nog nooit meegemaakt dat je de post echt niet kunt bezorgen. Ja, je moet er soms gigantisch voor om of ineens een heel stuk lopen ipv fietsen of bij buren door de tuin, over enorme heuvels zand klauteren en over stapels buizen, maar uiteindelijk lukt het wel. De bewoners kunnen hun huis verlaten dus dan moet er voor jou ook wel een mogelijkheid zijn om de post te bezorgen
quote:I never fail to deliver the mail
I never fail to deliver the mail
Pietertje the mail man, Pietertje the mail man
Pietertje the mail man does no fail
When you need to send a letter
Or send a card or even better
A birthday gift to show you care
I'm the guy who gets it there
Pietertje the mail man, Pietertje the mail man
Not rain or snow or gloom of light
Mosquito bites or busted light
No smelly smells or scary sounds
Will keep me from my post route
An envelop or package, a parcel or a box
Or a 100 kilo bag of dirt and bricks and rocks
The size it doesn't matter, the weight I just don't care
As long as there's a postal stamp the mailman gets it there
Pietertje the mail man, Pietertjethe mail man
Read more: The Backyardigans - I Never Fail To Deliver The Mail Lyrics | MetroLyrics
Ik heb net met de bazin des huizes gesproken(die regelt(de)) dit soort dingen ook altijd...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:49 schreef posje het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè viezerikGeheel verzorgd (en vergoed) achter de plaatselijke bar neerstrijken tot de weg weer begaanbaar is! Overigens heb ik veel bewondering voor de manier waarop de bereikbaarheid op een of andere manier toch geregeld is. Dus ik vrees dat ik het antwoord wel weet: bezorgen die hap!
Neem dan Ecco-bergschoenen, dan heb je nog wat korting (tenzij je ze elders in de aanbieding koopt).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:54 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik heb net met de bazin des huizes gesproken(die regelt(de)) dit soort dingen ook altijd...
Ze adviseerde mij om bergschoenen aan te schaffen en niet zo moet miepen![]()
Ik heb 8 adressen met kranten bezorgen, daarvoor moet ik 2,5 maand in totaal 5 km heen en 5 km terug voor omrijden omdat heel de weg voor alles afgesloten is. Wat moet dat moet, zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:49 schreef posje het volgende:
[..]
Zou je wel willen hè viezerikGeheel verzorgd (en vergoed) achter de plaatselijke bar neerstrijken tot de weg weer begaanbaar is! Overigens heb ik veel bewondering voor de manier waarop de bereikbaarheid op een of andere manier toch geregeld is. Dus ik vrees dat ik het antwoord wel weet: bezorgen die hap!
Je melden bij de uitvoerder?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:52 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Dat zou ook geen probleem zijn hoor, maar in hoeverre kan en mag ik gaan?
Als ik aan het survivelen, wordt dat dan door PostNL wel goedgekeurd namelijk?
Ik loop/rijd wel over een bouwterrein. Ik zal mij telkens moeten melden bij de uitvoerder(ik heb een bouw-achtergrond dus weet waar ik het over heb) wat ook weer tijd kost. Prima als PostNL verlangt dat ik de post breng, maar de tijd op dat stuk, volgens GOOGLEMAPS +/- 1000mtr (en 'maar' 4 adressen), zal wel oplopen
Overigens staat er beschreven dat niet ten alle tijde de bewoners in/uit kunnen gaan. Dit wordt hen ruim op tijd medegedeeld.
[..]
Als het een afgesloten terrein is, wat het nu al aardig op begint te lijken, is dat een moeten ivm verzekering/gevaar e.d.. Is zelfs verplicht! Dat men dit niet altijd doet, is ten tweede.quote:
O, dat zou ik echt ideaal vinden als ik niet veel thuis was. Het is nu dat de pakketbezorger me kent en het pakketje geeft als ie me ziet (ziet me alleen niet vaak meer nu ik 11:30-12:00 begin)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Wel handig als je overdag nooit thuis bent natuurlijk, maar het blijft allemaal prijzig.
Oh een afgesloten bouwplaats, dan hard OEHOE roepen en als er niemand komt: sticker erop met vermelding van reden van niet kunnen bezorgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:17 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Als het een afgesloten terrein is, wat het nu al aardig op begint te lijken, is dat een moeten ivm verzekering/gevaar e.d.. Is zelfs verplicht! Dat men dit niet altijd doet, is ten tweede.
Zonder toestemming op een bouwplaats/terrein komen is namelijk voor eigen risico.
Het werd ook wel eens tijd dat ze die service gingen biedenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
O, dat zou ik echt ideaal vinden als ik niet veel thuis was. Het is nu dat de pakketbezorger me kent en het pakketje geeft als ie me ziet (ziet me alleen niet vaak meer nu ik 11:30-12:00 begin)
Nou morgen wip ik gewoon weer zo'n hek met een bord helmpje bla bla bla uit z'n beton blok. Waarom? Achter de hekken zijn ze bezig met nieuwbouw woningen en sommigen krijgen al post, een enkeling is zelfs al bewoond. De brievenbussen zijn er, dus krijgen ze ook gewoon hun post.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:17 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Dus niet eenmaar een
als je een afgesloten weg(bouwplaats) wilt betreden zonder toestemming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |