reactie #2....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:09 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nujij.nl/econo(...)ostnl.29716561.lynkx
Laat maar. Ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:30 schreef V__L_N het volgende:
Die masterlocks zijn ook helemaal niet veilig. Verbaast me niks dat daar niet meer problemen mee zijn.
Hoewel het niet altijd even 'veilig' is ben ik blij dat 'mijn' depot bij een welbekende familie in het dorp aldaar staatquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:01 schreef superkimmi het volgende:
wij hebben van één depot nu een sleutel, omdat de masterlocker daar al 3x gesloopt is. (met daarbij inbraak in het depot, waar dan natuurlijk niets te halen viel, maar toch) Kreeg afgelopen weekend een smsje dat er op een ander depot ook 1 gesloopt is, daar komt nog wel een nieuwe locker... maar als dit zo door gaat loop ik binnenkort met een hele sleutelbos (en dan moet ik maar plakkertjes plakken welke sleutel van welk depot is) want ik kom op ongeveer 8 a 10 verschillende depots xD
Patsert!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
Ik vind het wel weer grappig dat trede 3 per 1 januari 2015 wordt ingevoerd. Mogen we de drukke maanden lekker voor een lager uurloon werken en als de boel dan weer inzakt in januari krijgen we loonsverhoging terwijl er in diezelfde maand ook nog een kortingsronde gepland staat.
Het is in ieder geval fijn dat mijn uurloon van 9,31 naar 9,39 omhoog schiet
Shopping spree!
Sterkte, ik duim!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 05:52 schreef V__L_N het volgende:
Vroeg, zeg dat wel.
Ben onderweg naar operatie 2 aan me enkel. Op hoop van zegen...
Ik loop in de winter zelf ook meestal met laarzen. Gewone leren laarzen die ik zelf waterdicht maak en hou.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 05:38 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh![]()
Veelstevroeg op, maarja
Zojuist mijn alvast bij de WELKOOP aangeschafte regen/winter-laarzen(met veters ivm iele beentjes) ingelopen tijdens een wandeling met de honden
![]()
Wellicht een tip voor degenen die nog regen/winterlaarzen zoeken![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat er toch ook enorm op vooruit?quote:[..]
Patsert!![]()
Aha, enkel... De mijne is gisteravond gebroken of afgescheurd of ingescheurd denk ik... Succes!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 05:52 schreef V__L_N het volgende:
Vroeg, zeg dat wel.
Ik loop bijna altijd op Grisport laarzen, vooral tijdens de hondenwandeling..in weer en winden en bagger graslandquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:04 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik loop in de winter zelf ook meestal met laarzen. Gewone leren laarzen die ik zelf waterdicht maak en hou.
Die laarzen van jou zien er echt loodzwaar uit! Je moet ze voor de grap eens wegen.
Waarschijnlijk zul je het wel merken in je benen als je ze elke dag draagt. Dat is in ieder geval mijn ervaring elke winter
ik kan niet meer verder vooruit...ik ben meteen vanaf het begin af aan in de watten gelegd...ik ben er ingestonkenquote:[..]
Jij gaat er toch ook enorm op vooruit?
Sterkte ermee!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 05:52 schreef V__L_N het volgende:
Vroeg, zeg dat wel.
Ik denk dat ie verwijderd moet worden en er een zwenkwieltje onder komt...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:19 schreef Stacking het volgende:
[..]
Aha, enkel... De mijne is gisteravond gebroken of afgescheurd of ingescheurd denk ik... Succes!
ruggeprik...brrrrrquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:10 schreef V__L_N het volgende:
Al weer klaar hoor
Nu wachten tot de ruggeprik is uitgewerkt.
Stacking: dat is de reden dat ik geopereerd word. Heb 4,5 maand geleden me enkel op 5 plaatsen gebroken.
Dus eerst 5 schroeven, pin en plaatje gekregen. Nu hebben ze het plaatje en 4 schroeven er weer uitgehaald. Had problemen met de buiging van me enkel door de plaats waar ze zaten.
Het is een schaal 3 functie dus je zit een stukje hoger dan 9,66quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:41 schreef ophaling10 het volgende:
Gezocht: 72 technisch operators SMX( zeker voor 9,66 p/u)
Zoek jij een nieuwe functie binnen Productie en heb je gevoel voor techniek? Vanaf 3 oktober kun je solliciteren op de nieuwe functie van technisch operator SMX. We hebben er maar liefst 72 nodig!
3 oktober 2014, Productie
Waarom deze nieuwe functie?
De komende maanden vervangen we de oude SMG’s (sorteermachine groot) door elf nieuwe SMX’en (sorteermachine xl). Deze nieuwe machines vragen om een nieuwe manier van werken. Daarom komt er een nieuwe functie bij: technisch operator SMX. De technisch operator zorgt ervoor dat de SMX zo goed mogelijk werkt.
Wie kunnen er solliciteren?
Iedereen binnen Productie kan op de functie van technisch operator solliciteren.
Wanneer kan ik solliciteren?
Je kunt van 3 t/m 19 oktober op de functie solliciteren. Je leidinggevende kan je daar eventueel bij helpen. Ook kun je een sollicitatietraining volgen, je leidinggevende weet hier meer over.
he dudie is er weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een schaal 3 functie dus je zit een stukje hoger dan 9,66
Niks gemist hier. Kom elke dag even kijken. Heb alleen niet altijd wat te melden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |