Wat voorn wiel wil je vervangen? Mijn achter wiel: 28" rvs velg + dikke rvs spaken en een nexus 7 naaf, denk dat je daar wel meer voor kwijt bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:10 schreef Peterselieman het volgende:
Voor een nieuw wiel ben je inclusief nieuwe binnenband bijna 100 euro kwijt als je het goed wilt laten doen. De buitenband is meestal nog wel goed dan
De respons in mei liet ook te wensen over.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Net een mailtje van de TC of we asjeblieft niet willen vergeten die betrokkenheidsmonitor in te vullen, omdat de respons tot nu toe erg laag is. Tja, dat zegt al genoeg over de betrokkenheid, lijkt me.
nou, dit kwam behoorlijk in de buurt van de dingen die jij nu noemt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:26 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Wat voorn wiel wil je vervangen? Mijn achter wiel: 28" rvs velg + dikke rvs spaken en een nexus 7 naaf, denk dat je daar wel meer voor kwijt bent.
Bij mij zat ie niet erbij. Bij jullie wel?quote:HAH do 2 okt
Beste collega's
Zoals sommige van jullie al hebben gezien, is er as donderdag een HAH verspreiding van de overheid.
In de bijlage een overzicht van de wijken die de mailing hebben
Hopelijk hebben we jullie hiermee voldoende geinformeerd
Met vriendelijke groeten
Karin van der Heijden
Senior Admi Bezorgen
quote:Nieuwe Masterlockcodes
In de week van 29-09-2014 wijzigen de toegangscodes van de depots in jouw team. Je vindt de nieuwe codes op mijn PostNL onder de depotgegevens.
Jup, en ik heb hem gelukkig niet. 5561, 5563, 5571 en 5575 ik zit in de 76 vlak naast 74 en 75.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:19 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Bij mij zat ie niet erbij. Bij jullie wel?
En de nieuwe codes komen hier een weekje later, was een sms dacht ik.quote:
Weet niet maar een vage blik met Google komt een Sturmey Archer 3 (trommelrem) in de buurt ja, maar een Nexus 7 (rollerbrake) is zo iets van honderd euro meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nou, dit kwam behoorlijk in de buurt van de dingen die jij nu noemt.
Hier ook niet. Maar die bijlage waarin de betreffende wijken zouden moeten staan kan ik ook niet zien. Ik zie alleen [IMAGE1].quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:19 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Bij mij zat ie niet erbij. Bij jullie wel?
Maar het zijn wel 4 verhogingen in 1,5 jaar tijd hè, die met elkaar vermenigvuldigd toch 3% opleveren. De inflatie is momenteel 2,5% per jaar, dus jullie gaan er in elk geval niet op achteruit. Vergeleken bij Sandd is het in elk geval meer dan vorstelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:37 schreef V__L_N het volgende:
Ze zijn ook wel behoorlijk gezakt in de loonsverhogingen he... Van 1,5% naar 0,8%.
Altijd leuk zoiets. Moet ik weer op de briefjes kijken en de nieuwe codes in de telefoon zetten. Kom op zoveel depots dat ik het wel in de gaten moet houden, want ik wil niet voor een dichte deur komen te staanquote:
Per toeval kwam ik daar(ik vind het erg onduidelijk hoe daar te gerakenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier ook niet. Maar die bijlage waarin de betreffende wijken zouden moeten staan kan ik ook niet zien. Ik zie alleen [IMAGE1].
Ik heb daar al vaker berichten zien staan die duidelijk niet voor mij, en überhaupt niet voor we dan ook in mijn VBL bestemd waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |