Flikker gewoon lekker op manquote:Op donderdag 25 september 2014 16:58 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flikker gewoon lekker op man
Hoe weet jij dat ik student ben?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goed bezig vuige student
Dat is geen hogere wiskundequote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik student ben?
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is geen hogere wiskunde
Neequote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Flikker gewoon lekker op man
Ik kocht dan die sets van Star Wars, en daar zaten weer allemaal exclusieve blokjes en pistooltjes in die je normaal niet kon krijgen en daar ging ik dan mee bouwenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Daardoor is Lego idd in de problemen gekomen. Ze hadden het bij algemene blokken moeten houden. Lego is juist zo populair omdat je er van alles mee kan maken. Met die speciale dingen kun je maar één ding maken.
Zeur nietquote:Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef BoyTox het volgende:
Lego...
Lekker om op te staan of met je knietjes
Dat busje is cool! Dat andere lijkt meer op Playmobil eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:08 schreef kipknots het volgende:
Afgelopen weekend deze gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enorm bazending en bijna alleen maar standaard blokjes.
Als je normale dingen van lego wil is er ook genoeg te vinden. Lego City, Creator en de modulars
[ afbeelding ]
Dat restaurant bestaat uit een paar duizend standaard lego blokjes. Zijn maar een paar onderdelen specifiek voor die set.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat busje is cool! Dat andere lijkt meer op Playmobil eigenlijk.
Ik zou er echt geen geduld voor hebben om dat te bouwen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat restaurant bestaat uit een paar duizend standaard lego blokjes. Zijn maar een paar onderdelen specifiek voor die set.
Dat komt vooral door de kleuren. Vroeger had je lego blokjes in EGA , nu is het al jaren VGA...quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat busje is cool! Dat andere lijkt meer op Playmobil eigenlijk.
Jep, het patent op de blokjes hebben ze niet meer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
Is LEGO haar alleenrecht kwijt? Ik zie tegenwoordig meerdere LEGO clonen verkocht worden in de standaard winkels.
Nooit geweten dat het puntje van mijn raket een flesje meth was.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef kaulopopo het volgende:
LEGO Breaking Bad
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |