Hij zit precies tussen Wiggins en Nibali in, dus dat valt ook wel mee. Kereltje is, volgens wiki althans, 71 kg.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:22 schreef muzas het volgende:
Wel als je concurrentie 20 kilo lichter is lijkt me
Hij werd dit jaar op een lopende klim gelost Door Martin Rui Costa in Zwitserland. Hij heeft op dat gebied echt nog maar heel weinig laten zien hoor, terwijl kelderman al wel heeft laten zien óók te kunnen tijdrijden.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:19 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je weet zelf ook dat dat niet zo is. Waarschijnlijk alleen de finishes bergop met een kleine groep. 4-5 keer per Tour max. Waarschijnlijk gaan ze ook niet los op de eerste kilometer gelijk.
Dat is inderdaad wel veel. Hij was uiteindelijk wel vijfde en stond na 7 van de 9 etappes netjes tweede. Zo'n jongen van 23 kan nog wel zijn klimmen verbeteren neem ik aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij werd dit jaar op een lopende klim gelost Door Martin Rui Costa in Zwitserland. Hij heeft op dat gebied echt nog maar heel weinig laten zien hoor, terwijl kelderman al wel heeft laten zien óók te kunnen tijdrijden.
Ronde van Zwitserland 2014: uitslag 9e etappe
1. Rui Costa (Por)
2. Bauke Mollema (Ned) + 0.14
3. Mathias Frank (Zwi) + 0.24
4. Steve Morabito (Zwi) + 0.47
5. Oliver Zaugg (Zwi) z..t
6. André Cardoso (Por) + 1.28
7. Jérémy Roy (Fra) + 1.41
8. Danilo Wyss (Zwi) + 1.48
9. Tom Dumoulin (Ned) + 2.18
10. Roman Kreuziger (Tsj) z.t.
2:18 op een niet zware klim zonder toppers terwijl hij reed voor de eindoverwinning.
http://cyclingtips.com.au(...)utputs-are-affected/quote:Op donderdag 25 september 2014 15:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is het verschil van een Alpe d'Huez met tijdrit van 50km zo groot qua type belasting? Als je hetzelfde vermogen levert dan.
klimmen gaat om vermogen per kg, tijdrijden om vermogen per m2 frontaal oppervlak, wat vooral afhangt van het absolute vermogen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is het verschil van een Alpe d'Huez met tijdrit van 50km zo groot qua type belasting? Als je hetzelfde vermogen levert dan.
Ja, hij stond 2e omdat het een extreem makkelijke editie was (amper klimwerk tot de laatste 2 dagen) en hij dus optimaal kon profiteren van zn tijdrit..quote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel veel. Hij was uiteindelijk wel vijfde en stond na 7 van de 9 etappes netjes tweede. Zo'n jongen van 23 kan nog wel zijn klimmen verbeteren neem ik aan.
Dat snap ik, maar zo zwaar is hij dus niet. In vergelijking met andere klassementsmannen. Tuurlijk het is geen Quintana, maar hij is ook niet zo zwaar als Wiggins, ongeveer gewicht van Froome...quote:Op donderdag 25 september 2014 15:41 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
klimmen gaat om vermogen per kg, tijdrijden om vermogen per m2 frontaal oppervlak, wat vooral afhangt van het absolute vermogen.
Er staat bij Froome wel 69, maar ik geloof nooit dat hij dat haalt tijdens de tour. Dan zit hij eerder laag in de 60. Die man is echt meester in het lijnen, tijdens de tour ook maar 2% lichaamsvet ofzoquote:Op donderdag 25 september 2014 15:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel veel. Hij was uiteindelijk wel vijfde en stond na 7 van de 9 etappes netjes tweede. Zo'n jongen van 23 kan nog wel zijn klimmen verbeteren neem ik aan.
Kijk, dit is een nuttige link! Nu snap ik het verschil. Al kan Froome dat kennelijk omzeilen met zijn trapfrequentie/techniek.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:40 schreef MarcoD het volgende:
[..]
http://cyclingtips.com.au(...)utputs-are-affected/
Knut is dikquote:Op donderdag 25 september 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Froome zou dan maar 3 kilo lichter zijn dan mij bij zelfde lengte.
Haha.
nooit.
Is dat die 3 kilo met Froome? En Froome is nog wel een Afrikaanquote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al het gewicht zit in mn lul.
Als mn fiets door de UCI controle moet laat ik mn paarsgepuntelans heel nonchalant op de bovenbuis leunen. Alsof je met een loden zadelbuis rondrijdt.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is dat die 3 kilo met Froome? En Froome is nog wel een Afrikaan
Ik ben nog kleiner en zwaarder. Kan dat dus ook wel doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als mn fiets door de UCI controle moet laat ik mn paarsgepuntelans heel nonchalant op de bovenbuis leunen. Alsof je met een loden zadelbuis rondrijdt.
Over gewicht gesproken.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al het gewicht zit in mn lul.
SPOILER: klikken op eigen risico. NSFLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Over gewicht gesproken.
Groetjes uit 2012Jij moet echt een keer een stapel maken met alle pakjes boter die je aan vet bent verlorenSPOILER: klikken op eigen risico. NSFLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Over gewicht gesproken.
Groetjes uit 2012Echt? Hoeveel is eraf dan?SPOILER: klikken op eigen risico. NSFLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Zelfs je vriendin niet?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:02 schreef muzas het volgende:
Verschrikkelijk he? Die foto is echt hilariteit. Niemand die destijds ook even tegen me zij van "joh, je bent echt #viesdik".
+/- 25kg geleden. Op mn zwaarst rond de 112kg.Nu net onder de 85
Maar die foto is vooral![]()
Niemand zegt dat soort dingen inderdaad. Ben inmiddels na mijn blessurers ook al weer 20kg kwijt t.o.v. mijn zwaarste ooit.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:02 schreef muzas het volgende:
Verschrikkelijk he? Die foto is echt hilariteit. Niemand die destijds ook even tegen me zij van "joh, je bent echt #viesdik".
+/- 25kg geleden. Op mn zwaarst rond de 112kg.Nu net onder de 85
Maar die foto is vooral![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |