quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:13 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is zo mooi haha. Komt ook omdat Dennis vd Geest afgelopen zondag te gast was bij de tafel van Kees. Hij vertelde dat hij niet meer naar wedstrijden gaat, omdat hij bij een achterstand niet weg kan, terwijl hij dat wel wil. Nu blijft hij thuis en bekijkt hij de wedstrijden van zijn club feyenoord op tv. Hij vertelde dat hij, als feyenoord achterstaat, de tv uitzet om vervolgens lekker in de tuin te gaan werken.
Die moet er een mooi gazon bij hebben liggen denk ik. Zondag schoot hij na 3 minuten de tuin in en gisteren kon hij de hark en de bladblazer na 1 minuut al pakken
Zaterdag revanche of weer de boot in?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:27 schreef Thunder0x het volgende:
Met een beetje mazzel win je de aankomende 8 wedstrijden allemaal. waarvan er 3 uit zijn respectievelijk tegen Eagles , Rijeka , Cambuur
Maar gezien de huidige staat en pech zullen het er hooguit 2 worden
27-09 - Go Ahead Eagles - Feyenoord
02-10 - Feyenoord - Standard Luik
05-10 - Feyenoord - FC Groningen
18-10 - Feyenoord - Heracles Almelo
23-10 - HNK Rijeka - Feyenoord
26-10 - Cambuur - Feyenoord
01-11 - Feyenoord - PEC Zwolle
06-11 - Feyenoord - HNK Rijeka
Tegen GAE verwacht ik nu wel wat extra inspanning. Maar voor hetzelfde geld trekken ze die spanning niet, wat wel treurig is.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:27 schreef Thunder0x het volgende:
Met een beetje mazzel win je de aankomende 8 wedstrijden allemaal. waarvan er 3 uit zijn respectievelijk tegen Eagles , Rijeka , Cambuur
Maar gezien de huidige staat en pech zullen het er hooguit 2 worden
27-09 - Go Ahead Eagles - Feyenoord
02-10 - Feyenoord - Standard Luik
05-10 - Feyenoord - FC Groningen
18-10 - Feyenoord - Heracles Almelo
23-10 - HNK Rijeka - Feyenoord
26-10 - Cambuur - Feyenoord
01-11 - Feyenoord - PEC Zwolle
06-11 - Feyenoord - HNK Rijeka
,Waar slaat dit op? Hoezo is het een kwestie van 'even een keertje scoren en dan is het goed'? Welke logica zit daar achter? Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Pelle kan je niet vervangen met Kazim of TeVrede.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is gewoon een negatieve spiraal van kansen missen op dit moment. Het gaat een vrij treurig seizoen worden maar als er eenmaal gescoord wordt, heb je in principe gewoon een sterk team want er zit meer voetbal in dan voorheen. Het is alleen zo jammer dat precies op het moment dat de rest van het team goed wordt, de aanval zo zwak is. Vorige jaren was de aanval ziek sterk en de rest van het team matig.
Afhankelijk zijn van 1 speler is toch al behoorlijk sneu natuurlijk. Is bij Feyenoord al jaren het geval en men mag er nu de zure vruchten van plukken.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
,Waar slaat dit op? Hoezo is het een kwestie van 'even een keertje scoren en dan is het goed'? Welke logica zit daar achter? Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Pelle kan je niet vervangen met Kazim of TeVrede.
Waarom is dat sneu?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van 1 speler is toch al behoorlijk sneu natuurlijk. Is bij Feyenoord al jaren het geval en men mag er nu de zure vruchten van plukken.
Real Madrid is ook een hele sneue ploegquote:
Ja, en Barca ook. Met die armetierige Messi.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Real Madrid is ook een hele sneue ploeg
Omdat bij een blessure, mindere dag of transfer je dus compleet geneukt bent en je ook #4opeenrij mag gaan gebruikenquote:
Klote he? Dat hij wel passie heeft voor zijn club.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:38 schreef tompsv18 het volgende:
Zou hij nog steeds zo blij zijn?
[ afbeelding ]
Tjah dat kennen ze in Eindhoven niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:45 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Klote he? Dat hij wel passie heeft voor zijn club.
Het is altijd goed om dat domme publiek een beetje te pijpen zodat je sneller geaccepteerd wordt. Dat moet ik hem meegeven.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd in 020, Aldus Vermeer.
En dat geldt niet bij een hecht collectief? Overigens bewees Henry het tegendeel, toen hij wegging bij Arsenal stonden er gewoon nieuwe spelers op zoals van Persie en Fabregas. Overigens wonnen ze beduidend minder zonder Henry maar dat terzijde.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat bij een blessure, mindere dag of transfer je dus compleet geneukt bent en je ook #4opeenrij mag gaan gebruiken
Hij heeft gewoon hetzelfde gedaan als voorgaande jaren hoor; gegokt op een speler. De voorgaande twee keer had'ie mazzel, nu (voorlopig) niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:45 schreef satecl het volgende:
Martin van Geel heeft gewoon een hele grote fout gemaakt. Als je voor een spits geen juiste vervanger haalt, vraag je om problemen. De belangrijkste positie van je team. Als je daar niet in wilt investeren..... Jammer dat hij dat zelf nooit zou toegeven.
Je hebt weer werk nu.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:28 schreef Karina het volgende:
Opgeschoond en nu weer over Feyenoord. kappen met dat gescheld en getroll.
En de dramatische vorm van de buitenspelers. Alsof Pelle er veel in zou hebben geschoten met buitenspelers die geen enkele bruikbare voorzet afleveren.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon hetzelfde gedaan als voorgaande jaren hoor; gegokt op een speler. De voorgaande twee keer had'ie mazzel, nu (voorlopig) niet.
Mijns inziens is de defensie ook waar het probleem ligt, overigens.
260 goals voor Real Madrid. Ja die zijn net zo afhankelijk van CR7 als Feyenoord van Pelle.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zijn ook totaal afhankelijk van 1 speler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mongool.
Dus aantal doelpunten is per definitie de weergave van de mate van afhankelijkheid?!?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
260 goals voor Real Madrid. Ja die zijn net zo afhankelijk van CR7 als Feyenoord van Pelle.
Miskraam.
Het zijn dezelfde buitenspelers als de vorige 2 seizoenen.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En de dramatische vorm van de buitenspelers. Alsof Pelle er veel in zou hebben geschoten met buitenspelers die geen enkele bruikbare voorzet afleveren.
Het geeft veel aan ja. Zeker dat aantal.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus aantal doelpunten is per definitie de weergave van de mate van afhankelijkheid?!?![]()
Vreemde snuiter.
Eerste wedstrijden van Real gemist dit seizoen ?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus aantal doelpunten is per definitie de weergave van de mate van afhankelijkheid?!?![]()
Vreemde snuiter.
Daarom winnen ze ook de potten zonder hem ja. Compleet afhankelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Het geeft veel aan ja. Zeker dat aantal.
Schaken had vorig seizoen 3 assists dacht ik. Boëtius had er ook 'maar' 9. Volgens mij had Clasie nog het meest.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde buitenspelers als de vorige 2 seizoenen.
Feyenoord won vorig jaar ook 4 van de 5 wedstrijden zonder Pelle.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom winnen ze ook de potten zonder hem ja. Compleet afhankelijk.
Mafketel.
Ze hebben van Sociedad en Atletico gewonnen ??? Goh.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom winnen ze ook de potten zonder hem ja. Compleet afhankelijk.
Mafketel.
Daarom, die buitenspelers afschaffenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Schaken had vorig seizoen 3 assists dacht ik. Boëtius had er ook 'maar' 9. Volgens mij had Clasie nog het meest.
Dat waren potjes tegen clubs van het kaliber GAE. Toegegeven, die winnen jullie zelfs dit jaar niet meer. Balen man.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord won vorig jaar ook 4 van de 5 wedstrijden zonder Pelle.
Pelle was dus de zwakste schakel vorig seizoen.... kkjong
Wel iets met 5 denk ik, 5 op een rij?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
ik zie het nog wel "goed" komen met Feyenoord. Maar top 5 zie ik niet gebeuren dit seizoen
Gaat ook niet gebeuren helaas. Het gat is te groot en we gaan nog genoeg punten verspelen. Laten we eerst maar eens beginnen met een winnende reeks te maken van 2/3 wedstrijden. Als Feyenoord zaterdag wint, zie ik dat als bonuspunten in deze vorm. Daarna komen 2 'makkelijke' thuiswedstrijden. En nog de de wedstrijd tegen Luik. Die zijn bepalend voor de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
ik zie het nog wel "goed" komen met Feyenoord. Maar top 5 zie ik niet gebeuren dit seizoen
Gat is te grootquote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren helaas. Het gat is te groot en we gaan nog genoeg punten verspelen. Laten we eerst maar eens beginnen met een winnende reeks te maken van 2/3 wedstrijden. Als Feyenoord zaterdag wint, zie ik dat als bonuspunten in deze vorm. Daarna komen 2 'makkelijke' thuiswedstrijden. En nog de de wedstrijd tegen Luik. Die zijn bepalend voor de rest van het seizoen.
go ahead lijkt mij de "makkelijkste" partij van de komende weken heur (op misschien Dordrecht na dan)quote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren helaas. Het gat is te groot en we gaan nog genoeg punten verspelen. Laten we eerst maar eens beginnen met een winnende reeks te maken van 2/3 wedstrijden. Als Feyenoord zaterdag wint, zie ik dat als bonuspunten in deze vorm. Daarna komen 2 'makkelijke' thuiswedstrijden. En nog de de wedstrijd tegen Luik. Die zijn bepalend voor de rest van het seizoen.
Onzin.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is gewoon een negatieve spiraal van kansen missen op dit moment. Het gaat een vrij treurig seizoen worden maar als er eenmaal gescoord wordt, heb je in principe gewoon een sterk team want er zit meer voetbal in dan voorheen. Het is alleen zo jammer dat precies op het moment dat de rest van het team goed wordt, de aanval zo zwak is. Vorige jaren was de aanval ziek sterk en de rest van het team matig.
zo gaat het al een paar seizoenen heb ik het idee. alleen kon pelle nog wat doen met een mislukte voorzetquote:Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin.
Spitsen worden nauwelijks bereikt vanaf de zijkanten. Boëtius en Schaken waren gisteren waardeloos. Nog erger dan waardeloos. Nelom en Wilkshire daarachter idem. Een en al matigheid.
Verdediging stond niet goed, Clasie was ruk en Toornstra was aan het draven en ga zo maar verder.
Nee Groningen, we gaan +-4 goals scoren tegen Groningen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
go ahead lijkt mij de "makkelijkste" partij van de komende weken heur (op misschien Dordrecht na dan)
7 zaterdag 27 september 2014 20:45 Go Ahead Eagles Feyenoord
8 zondag 5 oktober 2014 14:30 Feyenoord FC Groningen
9 zaterdag 18 oktober 2014 19:45 Feyenoord Heracles Almelo
10 zondag 26 oktober 2014 12:30 SC Cambuur Feyenoord
11 zaterdag 1 november 2014 19:45 Feyenoord PEC Zwolle
12 zondag 9 november 2014 14:30 Vitese Feyenoord
13 zaterdag 22 november 2014 19:45 Feyenoord FC Dordrecht
14 zondag 30 november 2014 16:45 PSV Feyenoord
15 zaterdag 6 december 2014 18:30 Excelsior Feyenoord
16 zaterdag 13 december 2014 20:45 Feyenoord AZ
17 zondag 21 december 2014 14:30 NAC Breda Feyenoord
Heracles moet toch ergens punten gaan halen
en wie gaat die scoren danquote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee Groningen, we gaan +-4 goals scoren tegen Groningen.
2x Kazimquote:Op donderdag 25 september 2014 10:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en wie gaat die scoren dan
eigen doelpunten 4 keer lijkt mij sterk
Kazim schiet 100% kansen er nog niet in (zie fey-ajax)quote:Op donderdag 25 september 2014 10:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
2x Kazim
1x Djens Toornstra
1x Tonny
Dan is het toch mooi dat er wat miljoenen zijn binnengehaald voor die bagger.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo gaat het al een paar seizoenen heb ik het idee. alleen kon pelle nog wat doen met een mislukte voorzet
Hij zat vooral te kankeren (Tha_Duck, lees dan) op zijn medespelers.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Die Kazim Kazim heb je gisteren ook niet gezien. Geen balletje vastgehouden, niks.
Die was nog moe van zondag.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Die Kazim Kazim heb je gisteren ook niet gezien. Geen balletje vastgehouden, niks.
hoezo is dat mooi? beste spelers zijn weg, je hebt wat geld, vervanging bakt er nog minder dan niks van. weer geen kampioen. Hoogstwaarschijnlijk geen europees voetbal.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is het toch mooi dat er wat miljoenen zijn binnengehaald voor die bagger.
Vind je t gek als je totaal verkeerd aangespeeld wordt door mongolen als Nelomquote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zat vooral te kankeren (Tha_Duck, lees dan) op zijn medespelers.
Doet niets anders. Beetje sjokken in een cirkel van metertje of 5 en maar kankeren.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals ik net adoreerde inderdaad. Hij heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)-na-verlies-deventer
check de analyse onderaan van Rob, goed stuk.
Deed pelle ook,quote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nelomhaatquote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef satecl het volgende:
Is die Woudenberg eigenlijk zo slecht? Speelde bij Excelsior altijd heel behoorlijk.
Als hij een goede bal krijgt schiet ie van binnen de 5 meter naast.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Vind je t gek als je totaal verkeerd aangespeeld wordt door mongolen als Nelom
het blijft een turk hequote:Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet niets anders. Beetje sjokken in een cirkel van metertje of 5 en maar kankeren.
15-20 miljoen op de bank, geen kenker op het veld. Dat kwam mij ter oren toen de 3-3 viel tegen Zorya, ik gaf diegene 100% gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoezo is dat mooi? beste spelers zijn weg, je hebt wat geld, vervanging bakt er nog minder dan niks van. weer geen kampioen. Hoogstwaarschijnlijk geen europees voetbal.
ja mooi dat ze wat miljoenen hebben opgehaald.
In 2 seizoenen van armlastig naar gezond, beste spelers gaan sowieso weg uit NL.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoezo is dat mooi? beste spelers zijn weg, je hebt wat geld, vervanging bakt er nog minder dan niks van. weer geen kampioen. Hoogstwaarschijnlijk geen europees voetbal.
ja mooi dat ze wat miljoenen hebben opgehaald.
Als hij een goede voorzet krijgt, kopt hij direct raak.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij een goede bal krijgt schiet ie van binnen de 5 meter naast.
Onze backs zijn gewoon heel matig. Net als die Wilkshire. Dan maar Karsdorp verkrachten op die positie. Die heeft snelheid, drive, een voorzet en kan nog voetballen. Krijgt hij tenminste wedstrijdervaring want met Vilhena, Immers en Toornsta zal hij weinig minuten krijgen.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Muto het volgende:
En volgens mij zijn de laatste 5 tegendoelpunten uit standaardsituaties gekomen?
Geen toeval. Ergst is nog dat het trainbaar is. Gaat nog vaker gebeuren dit seizoen. Net als 2(?) seizoenen geleden was elke corner of vrije trap een halve goaltwitter:Catenaccio twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:27:28In de afgelopen 6 dagen heeft Feyenoord 5 tegendoelpunten gekregen uit standaardsituaties. Uit open spel geen, ook wat waard. reageer retweet
We moeten alle frikadelbroodjes en energydrink in een straal van 5 km rond de kuip verstoppen.quote:
Dat is toch wel een luckyshot gebleken.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als hij een goede voorzet krijgt, kopt hij direct raak.
Dit vraag ik me ook af. Die Nelom is zoooooooooooo slecht. Serieus. Ik ben beter.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef satecl het volgende:
Is die Woudenberg eigenlijk zo slecht? Speelde bij Excelsior altijd heel behoorlijk.
Clasie was zo'n beetje de enige die nog een beetje snelheid in het spel probeerde te krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Verdediging stond niet goed, Clasie was ruk en Toornstra was aan het draven en ga zo maar verder.
En bijpassend dekbed overtrek+ kussensloop.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij zit nog steeds in je Ajax-pyjamaatje?
Ik denk niet dat we nu 15-20 hebben staan. Gros is weggesluisd naar de VvF.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef HulkHeld het volgende:
15-20 miljoen op de bank, geen kenker op het veld. Dat kwam mij ter oren toen de 3-3 viel tegen Zorya, ik gaf diegene 100% gelijk.
Heeft hij nog een kopkans gehad dan? Gisteren een ja.. en die redde de keeper uitstekend, was goed ingekopt. lul niet uit je kontquote:Op donderdag 25 september 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is toch wel een luckyshot gebleken.
vorig seizoen en t jaar daarvoor was dat ook zo iddquote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]Geen toeval. Ergst is nog dat het trainbaar is. Gaat nog vaker gebeuren dit seizoen. Net als 2(?) seizoenen geleden was elke corner of vrije trap een halve goaltwitter:Catenaccio twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:27:28In de afgelopen 6 dagen heeft Feyenoord 5 tegendoelpunten gekregen uit standaardsituaties. Uit open spel geen, ook wat waard. reageer retweet
![]()
![]()
Gewoon fernandez in mn bidon gooien om hem thuis te laten voelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We moeten alle frikadelbroodjes en energydrink in een straal van 5 km rond de kuip verstoppen.
Anders wordt die gozer nooit fit.
quote:Eerder dit jaar greep de Rotterdamse toparchitect Erick van Egeraat naast de klus het nieuwe Feyenoord-stadion te bouwen. In een interview in Quote toont hij zich weinig optimistisch over de architecten die nu wél aan de slag mogen.
‘Schrijf maar op: daar komt gegarandeerd een kutgebouw uit’, aldus Van Egeraat over de plannen voor een grondige verbouwing van De Kuip. De klus ging onlangs naar architect Rein Jansma, die van bouwer BAM ‘carte blanche’ krijgt om een vernieuwd stadion te ontwerpen. Architect Arend Rutgers maakte in opdracht van BAM het eerste ontwerp.
Dat zijn eigen ontwerp het aflegde, wijt Van Egeraat aan vriendjespolitiek. ‘Moet ik koste wat kost het nieuwe Feyenoord-stadion bouwen? Een ander doet dat nu; ik kan precies herleiden hoe dat komt. Een architect van minder dan middelmatige kwaliteit krijgt die klus.’
Vanwege betere connecties binnen club en politiek dus? ‘Ja, natuurlijk. Omdat hij niet te lastig is, genoegen neemt met het honorarium, niet te veel zeurt of met de bullshit naar buiten treedt. Maar je krijgt nu gewoon iemand die mijn voorstel voor de Kuip omzet in een foeilelijke verbouwing. Ik ben natuurlijk streng en veeleisend, dat is niet voor alle betrokkenen en financiers interessant.’
je bedoeld zo'n kans als tegen ajax?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als hij een goede voorzet krijgt, kopt hij direct raak.
of zoals gister?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bedoeld zo'n kans als tegen ajax?
Jongen, je hebt toch gezien dat die gozer verder bar weinig heeft laten zien dan die 10 minuutjes, tegen fucking willem 2 nota bene?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Heeft hij nog een kopkans gehad dan? Gisteren een ja.. en die redde de keeper uitstekend, was goed ingekopt. lul niet uit je kont
Fredsj durft het niet aan denk ik, zonde. Tot Lopes Cabral fit is zou ik ook Karsdorp als rechtsback proberen, slechter dan nu kan het niet. Wilkshire laat constant z'n man lopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef satecl het volgende:
Iemand die meester is in kansen verprutsen in de spits zetten. Nee.quote:
Met Kazim gaat t voorlopig ook niet gebeuren. We proberen het opnieuw als hij 5 minuten achter elkaar kan hardlopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Iemand die meester is in kansen verprutsen in de spits zetten. Nee.
Denk niet dat je dat moet willen. Een achterhoede van een paar net twintigjaren.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fredsj durft het niet aan denk ik, zonde. Tot Lopes Cabral fit is zou ik ook Karsdorp als rechtsback proberen, slechter dan nu kan het niet. Wilkshire laat constant z'n man lopen.
Kazim heeft er net 2 wedstrijden opzittenquote:Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met Kazim gaat t voorlopig ook niet gebeuren. We proberen het opnieuw als hij 5 minuten achter elkaar kan hardlopen.
Pelle was de 1e wedstrijden helemaal geen dramaquote:Op donderdag 25 september 2014 11:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Kazim heeft er net 2 wedstrijden opzittenPelle was de eerste wedstrijden ook drama bij Feyenoord. Een spits werkt gewoon op vertrouwen.
Het is geen beste spits. Maar we moeten het er gewoon meedoen. Staat hij met de winterstop nog steeds niet op +/- 8 goals... Dan moet je overwegen te wijzigen. Maar dan zou ik investeren in een spits. En Lulletje Immers gewoon lekker laten banken.
Nee, maar nu heb je een rechtsback die z'n man vaak laat lopen en geen goede voorzetten geeft, om over Nelom maar te zwijgen. Het is allebei niet ideaal.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:09 schreef Happel het volgende:
Ik ben voor vernieuwing/vervanging van het huidige bestuur. De doelen waarvoor ze zaten, het nieuwe stadion en sanering, is behaalt. Nu is het tijd om op sportief vlak stappen te gaan maken. Daarvoor hebben we gewoon bestuurders nodig met een achtergrond in de sport.
[..]
Denk niet dat je dat moet willen. Een achterhoede van een paar net twintigjaren.
Ik denk ook dat Kazim een toevoeging kan zijn, hij kan goed ballen vasthouden en zorgt vaak voor een goede voortzetting.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle was de 1e wedstrijden helemaal geen dramaHij scoorde nog niet, maar je zag gelijk dat het een toevoeging ging zijn.
Zwolle thuis volgens mij? Mwaa toen viel hij wel mee ja. Daarna tegen PSV dramatisch en uit tegen NEC was het helemaal niet om aan te zien. Ik was toen in Nijmegen en kreeg echt aids van die gozer. Daarna begon het pas te lopen met hem.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle was de 1e wedstrijden helemaal geen dramaHij scoorde nog niet, maar je zag gelijk dat het een toevoeging ging zijn.
Henk Fraser.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer het spul gaat draaien staat er best een redelijk elftal maar dan moet er wel een trainer zijn die het zootje 1 kant op laat kijken.
Het had al moeten draaien. Twaalf wedstrijden, waarvan twee gewonnen,drie keer gelijk en zeven verloren. Hoeveel krediet wil je een trainer cq ploeg geven?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer het spul gaat draaien staat er best een redelijk elftal maar dan moet er wel een trainer zijn die het zootje 1 kant op laat kijken.
Die verguisde Koeman was toch beter dan iedereen dacht.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Het had al moeten draaien. Twaalf wedstrijden, waarvan twee gewonnen,drie keer gelijk en zeven verloren. Hoeveel krediet wil je een trainer cq ploeg geven?
[ afbeelding ]
Twee keer met geluk gewonnen. Tegen ploegen die godbetert thuishoren in de Topklasse.
Fuck al die lichtpuntjes die iedereen ziet.
Het erge is inderdaad dat die twee winstpartijen puur gelukkig in blessuretijd waren. Dramatisch.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Het had al moeten draaien. Twaalf wedstrijden, waarvan twee gewonnen,drie keer gelijk en zeven verloren. Hoeveel krediet wil je een trainer cq ploeg geven?
[ afbeelding ]
Twee keer met geluk gewonnen. Tegen ploegen die godbetert thuishoren in de Topklasse.
Fuck al die lichtpuntjes die iedereen ziet.
Die hebben een goede trainert.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik word wel gewoon fan van Pec.
Nee, een verdediging die ook in oranje stond, en pelle, waren net zo goed als iedereen dacht.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die verguisde Koeman was toch beter dan iedereen dacht.
Blij om te zien dat Feyenoord je nog steeds zo aan het hart gaatquote:Op donderdag 25 september 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed om dit te benoemen want als Feyenoorder kan je dat toch al niet zo vaak zeggen
Die verdediging van oranje zit binnenkort op de bank als het al niet zover is inmiddels.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, een verdediging die ook in oranje stond, en pelle, waren net zo goed als iedereen dacht.
nee volgend jaar 1e plek voor feyenoordquote:Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan gebeuren komt goed.
Aan het eind van het jaar de coolsingel toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Pecies, die doet het best goed in Engeland nu!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die verguisde Koeman was toch beter dan iedereen dacht.
Kijken welke club in NL nu nog grote beker gaat binnenhalen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan gebeuren komt goed.
Aan het eind van het jaar de coolsingel toch?
Een goede coach/trainer maakt wel degelijk verschil en wat heeft die Fred al gepresteerd?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Pecies, die doet het best goed in Engeland nu!
Als je gewoon die gekke Turk er naast zet heb je al een gedeelte van het probleem opgelost.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:50 schreef yvette1982 het volgende:
De selectie is gewoon te slecht. Die buitenspelers zijn een drama, die gasten komen de euromast nog niet eens voorbij. Het wordt tijd om afscheid te nemen van Boetius, Schaken e.d.. Bilal viel gisteren ook weer kut in, die is zijn geld ook niet waard.
De aankopen van dit jaar zijn natuurlijk een drama, daar is flink in geblunderd.
Rutten moet eens wat doen aan die standaardsituaties, dat staat steeds niet goed opgesteld. En de eigen standaardsituaties zijn al minstens 5 jaar een drama.
Die is te duur.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de winterstop halen ze gewoon Kuijt alvast binnen,
Gelukkig maar ik zie het Fred nog doen ook.quote:
Sanering is best goed gelukt, het stadion vind ik nog steeds 1 grote faal. Bovendien is daar nog steeds niets concreet en ook niet binnen de data die ze wilden.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:09 schreef Happel het volgende:
Ik ben voor vernieuwing/vervanging van het huidige bestuur. De doelen waarvoor ze zaten, het nieuwe stadion en sanering, is behaalt.
Ik zou ook Te Vrede misschien wel weer een kans geven, zolang het maar niet gepaard gaat met Immers terug in de groep brengen. Immers-Te Vrede loopt gewoon niet, omdat je te weinig voetbal over houdt.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je gewoon die gekke Turk er naast zet heb je al een gedeelte van het probleem opgelost.
Te Vrede is dan wel een gemankeerde spits die genoeg zal verneuken maar wel doelgericht dat zag je in de eerste wedstrijden.
En dan in de winterstop maar kijken naar een vervanger of zo dit schiet niet op, die gast zorgt volgens ook voor een enorme grafsfeer op het veld en kleedkamer met zijn gezeik tegen alles en iedereen. Gisteren ook man man man![]()
Ja laat die maar stoppen. Licht uit weg die club.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:38 schreef JanCees het volgende:
Feyenoord heeft een groot probleem
Dat hebben ze al jaren.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:38 schreef JanCees het volgende:
Feyenoord heeft een groot probleem
Maakt niet uit, dat is kampioen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:39 schreef Dingflofbips het volgende:
Kampioenschap jupilerleague.. Zou de Coolsingel dan ook vol staan?
Toornstra - Te Vredequote:Op donderdag 25 september 2014 11:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou ook Te Vrede misschien wel weer een kans geven, zolang het maar niet gepaard gaat met Immers terug in de groep brengen. Immers-Te Vrede loopt gewoon niet, omdat je te weinig voetbal over houdt.
Ok... En kampioen rechter rijtje??quote:Op donderdag 25 september 2014 11:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat is kampioen.
Jaloers dat de fans fan Feyenoord wel fan blijven als het even wat minder gaat?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ok... En kampioen rechter rijtje??
Nee dan kun je beter degraderen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:55 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ok... En kampioen rechter rijtje??
Die Te Vrede heeft toch al 3 of 4 x gescoord, kun je verder iets van vinden of niet maar je zal wat moeten verzinnen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit weekend maar met Achabar in de spits beginnen.
Gewoon proberen, Te Vrede en Kazim doen het hem niet,
Die kopt al die lage voorzetten er wel in ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit weekend maar met Achabar in de spits beginnen.
Gewoon proberen, Te Vrede en Kazim doen het hem niet,
Die geloven altijd in betere tijden.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:56 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Jaloers dat de fans fan Feyenoord wel fan blijven als het even wat minder gaat?
Zolang je hem niet nodig hebt om in de 16 te komen is het niet zo een slechte spits. Ook niet heel goed, maar dan maakt hij zijn doelpuntjes welquote:Op donderdag 25 september 2014 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Te Vrede heeft toch al 3 of 4 x gescoord, kun je verder iets van vinden of niet maar je zal wat moeten verzinnen.
En daar heb je slimme coach voor nodig.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Te Vrede heeft toch al 3 of 4 x gescoord, kun je verder iets van vinden of niet maar je zal wat moeten verzinnen.
Jaloers op de fans van Feyenoord...quote:Op donderdag 25 september 2014 11:56 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Jaloers dat de fans fan Feyenoord wel fan blijven als het even wat minder gaat?
Nee, nee, neequote:Op donderdag 25 september 2014 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Spreek je wel weer als Ajax afgeslacht is door clubs als PEC-Zwolle of Red Bull Salzburg.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jaloers op de fans van Feyenoord...![]()
bij Ajax zijn dat incidenten bij Fey momenteel vaste prikquote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Spreek je wel weer als Ajax afgeslacht is door clubs als PEC-Zwolle of Red Bull Salzburg.
You win some you lose some, helaas moet in Rotterdam die gifbeker altijd helemaal leeg.
3 a 4 keer scoren is niet goed genoeg. Daarmee is het 'scorebord' argument van de voorstanders van Te Vrede in de eerste weken ook verdwenen. Toen was het argument dat Te Vrede weliswaar beperkte meevoetballende kwaliteiten heeft, beperkte techniek en snelheid, maar hij wel iedere wedstrijd scoort.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar die club gaat nooit verloren.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef Elan het volgende:
You win some you lose some, helaas moet in Rotterdam die gifbeker altijd helemaal leeg.
Ik had wel de laatste twee wedstrijden het idee alsof ik naar een dramatisch toneelstuk zat te kijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Spreek je wel weer als Ajax afgeslacht is door clubs als PEC-Zwolle of Red Bull Salzburg.
Is goed hoor, heb ik totaal geen probleem mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij fey is het meer "you lose....."quote:Op donderdag 25 september 2014 12:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is goed hoor, heb ik totaal geen probleem mee.
You win some you lose some, goed gezegd...
Het is te hopen voor jullie dat deze dramaserie niet teveel afleveringen heeft.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had wel de laatste twee wedstrijden het idee alsof ik naar een dramatisch toneelstuk zat te kijken.
Die vrije trap van die jood die er zo invliegt en Feyenoord wat niet scoort, Nu tegen Go Ahead weer hetzelfde alsof je een drama serie te kijken zo voelt het.
En wat heeft Kazim daar voor geweldigs tegenover gezet?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:06 schreef elCholo het volgende:
[..]
Nee, nee, nee
Statistieken van een half uur gisteren:
- 1 x in de weglopen medespelers
- 4 x ballen verneukt
- 1 x domme overtreding veroorzaakt
- 1 x goede breedtepass
- 2 x gewonnen kopduels
Kazim maakt er minimaal zoveel als te Vrede en is daarnaast een veel betere voetballer.
De laatste zullen de 1e zijn ken je die uitdrukking?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bij fey is het meer "you lose....."
de eerste die degraderenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De laatste zullen de 1e zijn ken je die uitdrukking?
3 of 4 x scoren is niet goed genoeg voor Feyenoord nee maar helemaal niet scoren of 1x scoren is ronduit problematisch.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
3 a 4 keer scoren is niet goed genoeg. Daarmee is het 'scorebord' argument van de voorstanders van Te Vrede in de eerste weken ook verdwenen. Toen was het argument dat Te Vrede weliswaar beperkte meevoetballende kwaliteiten heeft, beperkte techniek en snelheid, maar hij wel iedere wedstrijd scoort.
Dat argument gaat dus niet meer op, en los daarvan heeft hij ook 6 kansen nodig om 1 keer te scoren.
Ik wacht geduldig op de misstappen die nog komen gaan.quote:
Ik denk dat JP v Gastel wel een goeie is.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:19 schreef Maastoren het volgende:
Kan Rob Jacobs misschien trainer worden?
Samen met Gio.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk dat JP v Gastel wel een goeie is.
Taument moet je in de jeugd laten. Gewoon Van Hanegem erbij. Maar gaat nooit gebeuren met dit bestuur.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon van Gastel met van Bronkhorst en Taument als assistenten.
#prayforRutten #vangoldenshowerOUTquote:
En beide uit een baarmoederquote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grappig detail, van Geel en van Gastel komen beide van Willem 2
Joh, 1996 belde.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grappig detail, van Geel en van Gastel komen beide van Willem 2
Doet onze premier het zo slecht ja?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:28 schreef Typisch het volgende:
Iedereen oprottuh, kan het niet slechter doen dan rutte jatoch niet dan?!
Ik snap niet waarom die sukkel de toptrainert kan uithangen nog.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Rutten heeft na zijn bekerwinst met Twente ook overal gefaald.
Bij Psv stonden ze hem ook op ten duur op te wachten bij de bus en bij Vitesse was hij opeens ziek toen het even niet naar zijn zin ging.
Die spelfout was expres. Zie dat heel vaak voorbij komen bij mensen die Rutten weg willen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doet onze premier het zo slecht ja?
Onzin. Kazim speelde tegen Ajax redelijk hij had die kans natuurlijk moeten scoren maar die creëerde hij wel zelf, iets wat teVrede nooooit doet. Te Vrede had zijn ballen er ook in moeten schieten tegen Ajax.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En wat heeft Kazim daar voor geweldigs tegenover gezet?
Mitchell heeft tegen Ajax meer aan gevaar en kansen gecreëerd in de laatste 10 minuten dan Kazim in de hele eerste helft.
En dan te bedenken dat Feyenoord in de tweede helft minder was dan de eerste helft. Plus de goals die hij al gemaakt heeft o.a. tegen DH. Fijn dat ie goed kan voetballen en een mooie techniek heeft maar kools maken is het enige wat telt in deze fase.
Daarbij loopt hij in het veld alleen maar te kankeren tegen iedereen wat het moraal dat toch al volkomen kut is nou niet bepaald omhoog helpt.
Wie heeft er bij PSV dan wel prijzen gewonnen de afgelopen jaren? Gaan Boetius en Schaken opeens wel hun mannetje passeren als er een andere trainer voor de groep staat?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Rutten heeft na zijn bekerwinst met Twente ook overal gefaald.
Bij Psv stonden ze hem ook op ten duur op te wachten bij de bus en bij Vitesse was hij opeens ziek toen het even niet naar zijn zin ging.
Thanks. Als beloning mag je nu lekker gaan douchen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:33 schreef DenXD het volgende:
Ik heb voor jullie een nieuwe banner gemaakt met alle verliespartijen erbij.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Heb hem gisteren niets maar dan ook niets zien creëren tegen Ajax zag je ook gewoon duidelijk dat het geen spits is. Staat constant op plekken waar hij niet moet zijn. Mitchell had pech dat die bal niet door de beentjes van Van Rhijn ging dan hadden we deze discussie überhaupt niet hoeven voeren.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef elCholo het volgende:
[..]
Onzin. Kazim speelde tegen Ajax redelijk hij had die kans natuurlijk moeten scoren maar die creëerde hij wel zelf, iets wat teVrede nooooit doet. Te Vrede had zijn ballen er ook in moeten schieten tegen Ajax.
Kazim heeft gisteren in de eerste helft redelijk gespeeld. Was balvast en verloor weinig ballen. Te Vrede verprutst 70% van de ballen die hij krijgt en heeft daarnaast het inzicht van een zondag 5e klasser. Het enige wat hij goed kan is koppen. Je bent echt niet goed bij je hoofd als je roept dat te Vrede erin moet.
Wow das lief zegquote:Op donderdag 25 september 2014 12:33 schreef DenXD het volgende:
Ik heb voor jullie een nieuwe banner gemaakt met alle verliespartijen erbij.
[ afbeelding ]
Alsjeblieft
Ja wat staat die voor lulquote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jan Boskamp "een topclub verliest nooit drie keer op rij".
Werrekuh voor je .. geldtwitter:FeyenoordLoyals twitterde op donderdag 25-09-2014 om 12:34:49Training stopt na 25 minuten... #Feyenoord reageer retweet
GJV zit er vrijdagquote:Op donderdag 25 september 2014 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wat staat die voor lul, vrijdag zit ie weer bij VI toch. Flink koeken uitdelen dan maar
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als we Zaterdag en Donderdag weer verliezen mag Rutten opbokken.
quote:14 September 2014 om 22:02 - Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel zouden ontevreden zijn met hun rol in de technische staf van Feyenoord. Volgens Frank Vijg en Jan-Dirk Stouten van RTV Rijnmond kunnen de twee zich minder roeren in het beleid en daar zouden ze dan ook moeite mee hebben.
"Hoor jij voor het eerst de geluiden dat Van Gastel en Van Bronckhorst ontevreden zouden zijn", begon Frank Vijg bij RTV Rijnmond. Stouten ging daarop door: "Door de komst van Patrick Gevenaars is hun inbreng wel minder. Maar ze hebben zich er zelf nog niet over uitgelaten."
Hij heeft net 2 wedstrijden gespeeld man en is bekend dat hij nog geen 100% is. Ja en als te Vrede al die pech niet had was hij beter dan Zlatan. Dan kan je toch hetzelfde over Kazim zeggen? Die kopbal was niet eens heel verkeerd maar die keeper maakt een redding die die nooit meer gaat maken. Net zoals dat elke boerelul tegen Feyenoord ineens een vrije trap in de kruising schiet.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb hem gisteren niets maar dan ook niets zien creëren tegen Ajax zag je ook gewoon duidelijk dat het geen spits is. Staat constant op plekken waar hij niet moet zijn. Mitchell had pech dat die bal niet door de beentjes van Van Rhijn ging dan hadden we deze discussie überhaupt niet hoeven voeren.
En als ie (Kazim) dan zo goed kan voetballen dan mag ie ook wel eens zelf een kans creëren en afmaken, enige dreiging kwam gisteren alsmede tegen Ajax met al die ballen op de lat vanaf de flanken en dan kunnen mensen wel janken dat ALLE voorzetten waardeloos zijn maar het scheelt wel als je iemand hebt lopen die zichzelf om te beginnen goed positioneert in de 16.
Die Turk weet het steeds zo te fiksen dat hij sowieso daar staat waar de bal net niet komt, of dat dan aan hem ligt of de flankspelers weet ik verder ook niet hoor maar je moet in alle eerlijkheid toch concluderen dat dat voor geen meter loopt en dat er ook niet op korte termijn verbetering in zal komen als je met dit systeem doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PSV kwam er pas in december bovenop.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het seizoen duurt nog lang. Hoe ging dat vorig jaar ook alweer?
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik ben kampioen geworden met Feyenoord!!!!Hoe oud ben jij eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Daarna werd het nog steeds niks en het kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV kwam er pas in december bovenop.
7x achter elkaar winnen is niks inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarna werd het nog steeds niks en het kan nog alle kanten op.
Waarschijnlijk ben je al vergeten hoe.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
7x achter elkaar winnen is niks inderdaad.
Maakt dat wat uit?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je al vergeten hoe.
Ah, jij verliest liever 7x met mooi voetbal?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je al vergeten hoe.
Ik verlies helemaal niets omdat ik niet als een blind paard achter een club aanren.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij verliest liever 7x met mooi voetbal?
Prima.
quote:KNVB bestraft ongeregeldheden bekerfinale
De aanklager van de KNVB heeft naar aanleiding van de ongeregeldheden tijdens de bekerfinale van zondag 20 april Ajax een schikkingsvoorstel gedaan van één uitduel in de beker zonder publiek, dat maakte de voetbalbond vandaag bekend op haar site. Ajax heeft nog tot 1 oktober de mogelijkheid om in beroep te gaan tegen het schikkingsvoorstel.
Tijdens het duel tussen PEC Zwolle-Ajax gooiden Ajax-supporters meerdere malen vuurwerk op het veld, waardoor aanzienlijke schade ontstond aan de grasmat in de Kuip. Tevens werd het duel tijdelijk stilgelegd door deze ongeregeldheden. Naar aanleiding hiervan begon de aanklager van de KNVB een onderzoek.
Lage straf
De straf valt laag uit, doordat de aanklager vindt dat er voldoende maatregelen zijn genomen door Ajax om de verantwoordelijken van de ongeregeldheden te bestraffen, er zijn onder meer stadionverboden uitgedeeld. Ook de gedeelde verantwoordelijkheid van de KNVB, PEC Zwolle en Ajax voor de wedstrijdorganisatie beperkt de verwijtbaarheid van de club.
Tijdsduur
Het heeft erg lang geduurd voordat de aanklager van de KNVB naar buiten is getreden met zijn schikkingsvoorstel, dit heeft te maken met het strafrechtelijke onderzoek door het Openbaar Ministerie dat liep. ‘Het strafrechtelijk onderzoek van het OM had, zoals gebruikelijk, voorrang. De looptijd van het strafrechtelijk onderzoek heeft zodoende invloed gehad op het moment dat de aanklager betaald voetbal een uitspraak kon doen', aldus KNVB.nl
Eerder kreeg de club uit Amsterdam al een boete van ongeveer 70.000 euro voor de veroorzaakte schade. PEC Zwolle won de beker met overtuigende cijfers: 5-1.
Jij gaat mij niet vertellen dat je na zondag met een trots gevoel op de bank zat.quote:
Als we nou gewoon ff kampioen en dan in de supercup de Arena slopen, dan is de straf dat je bij de eerstvolgende Supercup geen uitsupporters mag meenemen. Lijkt mij een prima deal.quote:
Als het andersom gebeurd zou zijn, zou het me geen tering intresseren, dat je op zo'n manier wint.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat je na zondag met een trots gevoel op de bank zat.
Slecht voor je hart man zulke wedstrijden. Daarbij weet ik dat Stijn ook liefhebber is dus die is eerlijk genoeg om dat toe te gevenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Als het andersom gebeurd zou zijn, zou het me geen tering intresseren, dat je op zo'n manier wint.
De weg terug gaat met vallen en opstaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij gaat mij niet vertellen dat je na zondag met een trots gevoel op de bank zat.
Ga jij anders ff keepen met Nelom en Sven van Beek voor je?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef Thunder0x het volgende:
Arme Vermeer? Pleur op man, hij moet blij zijn dat hij dat shirt mag dragen.
Los van Vermeer, het is gewoon allemaal te triest voor woorden als je ze als B'tjes ziet ploeterenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vermeer heeft zelf ook nog weinig goeds gedaan.
Niet te vertrouwen zulke broodvoetballers.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vermeer heeft zelf ook nog weinig goeds gedaan.
Goed argument zegquote:Op donderdag 25 september 2014 13:58 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ga jij anders ff keepen met Nelom en Sven van Beek voor je?
Jaquote:
Dit had Dr. Helpmefok M.D. goed gezien inderdaad.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Guidetti ook weer kool voor Celtic.
KAN ER NIKS VAN MET ZN DIKKE PENS EN VERLAMDE RUG
Geel begrijpt de kritiek! Hulde Martin, mongoolquote:Feyenoord ziet nog geen reden tot ingrijpen ondanks de slechte seizoenstart. 'In januari evalueren we altijd en in de tussentijd zal er hier niks gebeuren', zei technisch directeur Martin van Geel tegen de NOS.
Feyenoord werd gisteren in de beker uitgeschakeld door Go Ahead Eagles. Van Geel begrijpt dat er kritiek op hem is. 'Ik ben de pispaal, dat is logisch. We steunen trainer Fred Rutten. We hebben vertrouwen in zijn aanpak.' Van Geel predikt vooral geduld. 'We komen uit een hele hectische voorbereiding. Het is heel lastig om de vertrokken spelers een op een te vervangen. Dat heeft even tijd nodig. Alleen resultaten versnellen dat proces. Nou, die zijn er niet, dus het verloopt iets trager.'
Hij vertrekt bij de viervoudig kampioen om met Feyenoord meer aan spelen toe te komen en dan krijgt hij door geblunder op het veld doelpunt na doelpunt tegen waar hij praktisch niets aan kan doenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:56 schreef Thunder0x het volgende:
Arme Vermeer? Pleur op man, hij moet blij zijn dat hij dat shirt mag dragen.
Dus?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij vertrekt bij de viervoudig kampioen om met Feyenoord meer aan spelen toe te komen en dan krijgt hij door geblunder op het veld doelpunt na doelpunt tegen waar hij praktisch niets aan kan doen
Wat maakt dat uit? Als je alle situaties analyseert zie je echt wel hoe en wat.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij vertrekt bij de viervoudig kampioen om met Feyenoord meer aan spelen toe te komen en dan krijgt hij door geblunder op het veld doelpunt na doelpunt tegen waar hij praktisch niets aan kan doen
Het is toch in elk geval ongelukkig te noemen dat Vermeer nu vier wedstrijden op rij met Feyenoord verliest zonder dat dat zijn eigen schuld is?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Als je alle situaties analyseert zie je echt wel hoe en wat.
Een treurig begin, meer kan ik er ook niet van maken.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is toch in elk geval ongelukkig te noemen dat Vermeer nu vier wedstrijden op rij met Feyenoord verliest zonder dat dat zijn eigen schuld is?Feyenoord verliest nooit vier keer achter elkaar.
Ja het leven is hard soms.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Clasie heb ik meer medelijden speel je deze zomer nog om een wk finale kom je vervolgens in deze puinzooi terecht.
Misschien moet hij dan maar eens de kar gaan trekken. Al valt er bij clasie genoeg te verbeteren, zoals dat schoten richting goal op goal moeten, niet richting de cornervlag.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Clasie heb ik meer medelijden speel je deze zomer nog om een wk finale kom je vervolgens in deze puinzooi terecht.
Je zou wat minder medelijden hebben als je je bedenkt wat deze man verdiend.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik geen medelijden mee. Hij maakt geenzins het verschil. Hij kan uiteraard niet alles in z'n eentje oplossen, maar het is niet dat hij met kop en schouders ( figuurlijk dan héquote:Op donderdag 25 september 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja dankje, dit is nu al dertien keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Tot januari gebeurt er niks en staan wij achter Fred'
'Rutten wordt niet ontslagen'
Technisch directeur Martin van Geel schaart zich voorlopig volledig achter Fred Rutten. De trainer van Feyenoord, en zijn baas, krijgen na de dramatische reeks van de Rotterdammers de nodig kritiek.
"We steunen Fred en hebben vertrouwen in hem", aldus Van Geel bij de NOS nadat Feyenoord voor de vierde keer op rij verloor. "Een jaar geleden begonnen we ook heel matig, toen predikte ik rust en dat doe ik nu ook. We hebben het enorm moeilijk, het is een dramatische reeks, maar we gaan van niemand afscheid nemen. We gaan één front vormen."
Rutten heeft maar een contract voor één seizoen en wellicht zou het voor wat extra rust kunnen zorgen als het contract van de coach nu zou worden verlengd. Maar dat zit er niet in, zegt Van Geel.
"In januari gaan we evalueren. Dat deden we met Ronald Koeman ook altijd. Als we dan bij elkaar blijken te passen, gaan we heel graag verlengen. Bij Koeman hebben we dat drie jaar gedaan."
"Tot die tijd gebeurt er niks en staan wij achter Fred. We moeten geduld hebben. We komen uit een heel hectische voorbereiding. Na het WK zijn we onze allerbeste spelers kwijtgeraakt. De vervangers hebben even tijd nodig. We moeten er met elkaar keihard voor blijven strijden."
Bron
Dat was te verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Technisch directeur Martin van Geel schaart zich voorlopig volledig achter Fred Rutten. De trainer van Feyenoord, en zijn baas, krijgen na de dramatische reeks van de Rotterdammers de nodig kritiek.
"We steunen Fred en hebben vertrouwen in hem", aldus Van Geel bij de NOS nadat Feyenoord voor de vierde keer op rij verloor. "Een jaar geleden begonnen we ook heel matig, toen predikte ik rust en dat doe ik nu ook. We hebben het enorm moeilijk, het is een dramatische reeks, maar we gaan van niemand afscheid nemen. We gaan één front vormen."
Rutten heeft maar een contract voor één seizoen en wellicht zou het voor wat extra rust kunnen zorgen als het contract van de coach nu zou worden verlengd. Maar dat zit er niet in, zegt Van Geel.
"In januari gaan we evalueren. Dat deden we met Ronald Koeman ook altijd. Als we dan bij elkaar blijken te passen, gaan we heel graag verlengen. Bij Koeman hebben we dat drie jaar gedaan."
"Tot die tijd gebeurt er niks en staan wij achter Fred. We moeten geduld hebben. We komen uit een heel hectische voorbereiding. Na het WK zijn we onze allerbeste spelers kwijtgeraakt. De vervangers hebben even tijd nodig. We moeten er met elkaar keihard voor blijven strijden."
Bron
Die loonsverhoging komt er nog niet helemaal uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:55 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je zou wat minder medelijden hebben als je je bedenkt wat deze man verdiend.
Je weet wat er gebeurd als dit soort uitspraken naar buiten komen..quote:Op donderdag 25 september 2014 14:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bron
Martin van Geel zijn uitspraken zijn net zo betrouwbaar als die van Nederlandse regering.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurd als dit soort uitspraken naar buiten komen..
Vind jij dat het aan de trainer ligt dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Niet dus hahahaquote:Op donderdag 25 september 2014 15:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Martin van Geel zijn uitspraken zijn net zo betrouwbaar als die van Nederlandse regering.
Zijn niveau, kan er sowieso weinig van. Feyenoord had dat geld moeten pakken, een type Clasie loopt overal wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, totaal niet zelfs. Dat heb ik ook niet gezegd, maar V. Geel zal niet voor de eerste x door zijn falen een trainer eruit gooien..quote:Op donderdag 25 september 2014 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind jij dat het aan de trainer ligt dan?
Mario Been staat al te trappelen in de wandelgangen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
het is ook maar een vraagquote:Op donderdag 25 september 2014 15:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, totaal niet zelfs. Dat heb ik ook niet gezegd, maar V. Geel zal niet voor de eerste x door zijn falen een trainer eruit gooien..
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mario Been staat al te trappelen in de wandelgangen.
Hij moet toch wat proberen om zijn gefaal af te schermenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:06 schreef Thunder0x het volgende:
van geel lult ook uit zn nekals Rutten de komende 3 wedstrijden ook verliest wordt hij er gewoon keihard uitgeknalt. Wat nou januari
Hoeveel clubs heeft die al gehad?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij moet toch wat proberen om zijn gefaal af te schermen
Als een club niet draait ligt het uiteindelijk altijd aan de trainer.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind jij dat het aan de trainer ligt dan?
Hij heeft toch maar 1 jaar?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Fred heeft er zijn kont handig ingedraaid en dat wordt dikke afkoopsom.
Nou nee, was het maar zo eenvoudig, dat ze vaak het slachtoffer zijn van wanbeleid is wat andersquote:Op donderdag 25 september 2014 15:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als een club niet draait ligt het uiteindelijk altijd aan de trainer.
Even los van de arrogantie van de beste man, hij heeft wel een punt. Jansma kwam in het voortraject met dit:quote:De architect Erick van Egeraat had graag de vernieuwde Kuip ontworpen. Maar bouwbedrijf BAM gaf de prestigieuze opdracht aan Rein Jansma. En daar kan Van Egeraat maar moeilijk mee leven.
'Schrijf maar op: daar komt gegarandeerd een kutgebouw uit', zegt Van Egeraat tegen Quote. Jansma krijgt van BAM carte blanche om een vernieuwd stadion te ontwerpen.
Vriendjespolitiek is volgens Van Egeraat de reden dat zijn ontwerp het aflegde tegen dat van Jansma. 'Moet ik koste wat kost het nieuwe Feyenoord-stadion bouwen? Een ander doet dat nu; ik kan precies herleiden hoe dat komt. Een architect van minder dan middelmatige kwaliteit krijgt die klus.'
Vanwege betere connecties binnen club en politiek dus? 'Ja, natuurlijk. Omdat hij niet te lastig is, genoegen neemt met het honorarium, niet te veel zeurt of met de bullshit naar buiten treedt. Maar je krijgt nu gewoon iemand die mijn voorstel voor de Kuip omzet in een foeilelijke verbouwing. Ik ben natuurlijk streng en veeleisend, dat is niet voor alle betrokkenen en financiers interessant.'
Van Egeraat, die volgens Quote rondrijdt in een goudkleurige Porsche Panamera heeft geen last van bescheidenheid. 'Ik zou hier echt zonder problemen de koning van de architectuur kunnen zijn. Echt de koning.' De architect werkt veel in Nederland, maar is ook actief in onder meer Rusland, Saoedi-Arabië, Brazilië, Italië en Hongarije
Dat is - gedeeltelijk - altijd zo inderdaad. In dit geval vind ik dat Rutten best te verwijten valt dat het team nog altijd niet op elkaar is ingespeeld en er geen enkele lijn, organisatie of gedachte in het spel lijkt te zitten.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Als een club niet draait ligt het uiteindelijk altijd aan de trainer.
Precies, ditquote:Op donderdag 25 september 2014 15:06 schreef Thunder0x het volgende:
van geel lult ook uit zn nekals Rutten de komende 3 wedstrijden ook verliest wordt hij er gewoon keihard uitgeknalt. Wat nou januari
Nelom, Wilkshire niet Feyenoordwaardig en Sven v. Beek en Kongolo zijn evengoed als De Vrij en Indi?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch blijf ik van mening dat het eerder aan Rutten ligt dan aan het ontbreken van een spits/Van Geel. De keeper is beter, het middenveld is beter, de verdediging is vooral minder ervaren maar is er qua pure kwaliteit imo niet op achteruit gegaan, de vleugelspelers zijn hetzelfde (en in de breedte een stuk beter).... Dan mag een mindere spits gewoon geen excuus zijn en dan kan ik uiteindelijk toch niet anders zeggen dan dat Rutten meer schuld hieraan heeft dan Van Geel.
Kortom, ik ben en blijf #teamvangeel.
Vat het even samen. Een prutser is het.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is - gedeeltelijk - altijd zo inderdaad. In dit geval vind ik dat Rutten best te verwijten valt dat het team nog altijd niet op elkaar is ingespeeld en er geen enkele lijn, organisatie of gedachte in het spel lijkt te zitten.
Ook houdt Rutten niet vast aan een bepaald spelsysteem (waardoor er sneller automatismen in het spel komen).
Wel heeft Rutten de pech dat onze vleugelaanvallers in een diepe vormcrisis zitten en dat er kinderlijk eenvoudige zaken, die basisprincipes zouden moeten zijn voor profvoetballers, al fout gaan. Daar valt bijna niet tegenop te trainen.
Willem van Hanegem zou zich afvragen of je met je rug naar de tv zit.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
de verdediging is vooral minder ervaren maar is er qua pure kwaliteit imo niet op achteruit gegaan
Jij weet wat ie in zijn contract heb staan?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog heb je geen enorme afkoopsom
Zo, dat ontwerp geeft wel hoop zeg. Jezus.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Even los van de arrogantie van de beste man, hij heeft wel een punt. Jansma kwam in het voortraject met dit:
[ afbeelding ]
Veel verschrikkelijker kan het niet.
Willem bakt er zelf ook niet veel van en kan beter gaan schilderen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Willem van Hanegem zou zich afvragen of je met je rug naar de tv zit.
Nee, die gozert heb al lang geen goede pot meer gespeeld.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Willem bakt er zelf ook niet veel van en kan beter gaan schilderen.
Daarom ook schilderen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, die gozert heb al lang geen goede pot meer gespeeld.
Zelf kwam hier hiermee;quote:Op donderdag 25 september 2014 15:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Even los van de arrogantie van de beste man, hij heeft wel een punt. Jansma kwam in het voortraject met dit:
[ afbeelding ]
Veel verschrikkelijker kan het niet.
Hij kreeg er wat spelers laat bij, verder was het wel zo dat plat gezegd je van het "alle ballen op Pelle systeem" overgaat naar een systeem met opbouw van achteruit, (tenminste dat leek de bedoeling). Maar als je ziet wat je aan scorend vermogen kwijt bent en wat daarvoor terug is gehaald kan je het niet alleen op de trainer gooien.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch blijf ik van mening dat het eerder aan Rutten ligt dan aan het ontbreken van een spits/Van Geel. De keeper is beter, het middenveld is beter, de verdediging is vooral minder ervaren maar is er qua pure kwaliteit imo niet op achteruit gegaan, de vleugelspelers zijn hetzelfde (en in de breedte een stuk beter).... Dan mag een mindere spits gewoon geen excuus zijn en dan kan ik uiteindelijk toch niet anders zeggen dan dat Rutten meer schuld hieraan heeft dan Van Geel.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij weet wat ie in zijn contract heb staan?
Natuurlijk wel, een goede trainer weet met middelmatig materiaal toch een team te smeden.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kreeg er wat spelers laat bij, verder was het wel zo dat plat gezegd je van het "alle ballen op Pelle systeem" overgaat naar een systeem met opbouw van achteruit, (tenminste dat leek de bedoeling). Maar als je ziet wat je aan scorend vermogen kwijt bent en wat daarvoor terug is gehaald kan je het niet alleen op de trainer gooien.
Die Fred is niet dom wanneer het om de pegels gaat.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Je gaat een contract voor 1 jaar afsluiten maar bij tussentijds ontslag geef je hem 3 jaarsalarissen mee?
Dat kan alleen in de bankwereld
Mister Yellow ook niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Fred is niet dom wanneer het om de pegels gaat.
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zelf kwam hier hiermee;
[ afbeelding ]
maar je moet wel goals maken om te winnenquote:Op donderdag 25 september 2014 15:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, een goede trainer weet met middelmatig materiaal toch een team te smeden.
Ik snap het nog steeds niet, bouw dan gewoon wat nieuws. Dit heeft ook niets meer met De Kuip te maken.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zelf kwam hier hiermee;
[ afbeelding ]
Perfecte analyse dit. Mee eens.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is te trainen.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar je moet wel goals maken om te winnen
haha ja manquote:Op donderdag 25 september 2014 15:41 schreef erik013 het volgende:
[..]
Perfecte analyse dit. Mee eens.
Wat ik erg slap vind, zijn die mensen die nu (na 2 a 3 maanden) opeens zeggen: "hoe komen ze er in godsnaam bij dat dit elftal kampioen moet kunnen worden? Totaal onmogelijk". Die hoorde je voor de tijd niet. En het waren waarschijnlijk dezelfde mensen die vorig jaar zeiden: "ze hadden vanaf het begin af aan direct moeten roepen dat ze voor de titel gingen"![]()
Iedereen heeft zich in een coma gezopen. Ik niet, ik ben minderjarig.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:00 schreef Iwanius het volgende:
Apart dat Feyenoord eruit ligt.. Niet verwacht. Maar wat mij nog meer verbaasde was de rust die er heerst ondanks de slechte resultaten.Bewust of wat?
Met rust bedoelde ik dat een ontvangstcommitee bij het Maasgebouw uitbleef.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:03 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Iedereen heeft zich in een coma gezopen. Ik niet, ik ben minderjarig.
Die laatste zin zegt alles.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
http://touch.metronieuws.(...)rZniy!0P1tXMXiwFf2I/
Kon je lang wachten, ze sliepen in Hoenderlooquote:Op donderdag 25 september 2014 16:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Met rust bedoelde ik dat een ontvangstcommitee bij het Maasgebouw uitbleef.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Met rust bedoelde ik dat een ontvangstcommitee bij het Maasgebouw uitbleef.
Nelom vond ik vorig jaar op linksback beter presteren dan BMI (hoewel ik dat wel de zwakke schakel vind, samen met Schaken), Kongolo en BMI ontloopt elkaar qua centrale verdediger (waar BMI zelden gespeeld heeft) imo niet veel, De Vrij begon pas de laatste maanden in vorm te geraken en speelde daarvoor ook geen fantastisch seizoen terwijl ik Van Beek goed vind spelen tot dusverre en Wilkshire is imo redelijk begonnen (hoewel matig de laatste wedstrijden). Daarbij was Janmaat ook wel iemand die af en toe een steekje liet vallen verdedigend gezien en vooral aanvallend sterk was.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nelom, Wilkshire niet Feyenoordwaardig en Sven v. Beek en Kongolo zijn evengoed als De Vrij en Indi?
Precies. Ze kunnen het wel, anders speel je Ajax niet wegquote:Op donderdag 25 september 2014 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |