quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:13 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is zo mooi haha. Komt ook omdat Dennis vd Geest afgelopen zondag te gast was bij de tafel van Kees. Hij vertelde dat hij niet meer naar wedstrijden gaat, omdat hij bij een achterstand niet weg kan, terwijl hij dat wel wil. Nu blijft hij thuis en bekijkt hij de wedstrijden van zijn club feyenoord op tv. Hij vertelde dat hij, als feyenoord achterstaat, de tv uitzet om vervolgens lekker in de tuin te gaan werken.
Die moet er een mooi gazon bij hebben liggen denk ik. Zondag schoot hij na 3 minuten de tuin in en gisteren kon hij de hark en de bladblazer na 1 minuut al pakken
Zaterdag revanche of weer de boot in?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:27 schreef Thunder0x het volgende:
Met een beetje mazzel win je de aankomende 8 wedstrijden allemaal. waarvan er 3 uit zijn respectievelijk tegen Eagles , Rijeka , Cambuur
Maar gezien de huidige staat en pech zullen het er hooguit 2 worden
27-09 - Go Ahead Eagles - Feyenoord
02-10 - Feyenoord - Standard Luik
05-10 - Feyenoord - FC Groningen
18-10 - Feyenoord - Heracles Almelo
23-10 - HNK Rijeka - Feyenoord
26-10 - Cambuur - Feyenoord
01-11 - Feyenoord - PEC Zwolle
06-11 - Feyenoord - HNK Rijeka
Tegen GAE verwacht ik nu wel wat extra inspanning. Maar voor hetzelfde geld trekken ze die spanning niet, wat wel treurig is.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:27 schreef Thunder0x het volgende:
Met een beetje mazzel win je de aankomende 8 wedstrijden allemaal. waarvan er 3 uit zijn respectievelijk tegen Eagles , Rijeka , Cambuur
Maar gezien de huidige staat en pech zullen het er hooguit 2 worden
27-09 - Go Ahead Eagles - Feyenoord
02-10 - Feyenoord - Standard Luik
05-10 - Feyenoord - FC Groningen
18-10 - Feyenoord - Heracles Almelo
23-10 - HNK Rijeka - Feyenoord
26-10 - Cambuur - Feyenoord
01-11 - Feyenoord - PEC Zwolle
06-11 - Feyenoord - HNK Rijeka
,Waar slaat dit op? Hoezo is het een kwestie van 'even een keertje scoren en dan is het goed'? Welke logica zit daar achter? Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Pelle kan je niet vervangen met Kazim of TeVrede.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is gewoon een negatieve spiraal van kansen missen op dit moment. Het gaat een vrij treurig seizoen worden maar als er eenmaal gescoord wordt, heb je in principe gewoon een sterk team want er zit meer voetbal in dan voorheen. Het is alleen zo jammer dat precies op het moment dat de rest van het team goed wordt, de aanval zo zwak is. Vorige jaren was de aanval ziek sterk en de rest van het team matig.
Afhankelijk zijn van 1 speler is toch al behoorlijk sneu natuurlijk. Is bij Feyenoord al jaren het geval en men mag er nu de zure vruchten van plukken.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
,Waar slaat dit op? Hoezo is het een kwestie van 'even een keertje scoren en dan is het goed'? Welke logica zit daar achter? Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Pelle kan je niet vervangen met Kazim of TeVrede.
Waarom is dat sneu?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van 1 speler is toch al behoorlijk sneu natuurlijk. Is bij Feyenoord al jaren het geval en men mag er nu de zure vruchten van plukken.
Real Madrid is ook een hele sneue ploegquote:
Ja, en Barca ook. Met die armetierige Messi.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Real Madrid is ook een hele sneue ploeg
Omdat bij een blessure, mindere dag of transfer je dus compleet geneukt bent en je ook #4opeenrij mag gaan gebruikenquote:
Klote he? Dat hij wel passie heeft voor zijn club.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:38 schreef tompsv18 het volgende:
Zou hij nog steeds zo blij zijn?
[ afbeelding ]
Tjah dat kennen ze in Eindhoven niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:45 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Klote he? Dat hij wel passie heeft voor zijn club.
Het is altijd goed om dat domme publiek een beetje te pijpen zodat je sneller geaccepteerd wordt. Dat moet ik hem meegeven.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Nee dat gebeurd in 020, Aldus Vermeer.
En dat geldt niet bij een hecht collectief? Overigens bewees Henry het tegendeel, toen hij wegging bij Arsenal stonden er gewoon nieuwe spelers op zoals van Persie en Fabregas. Overigens wonnen ze beduidend minder zonder Henry maar dat terzijde.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat bij een blessure, mindere dag of transfer je dus compleet geneukt bent en je ook #4opeenrij mag gaan gebruiken
Hij heeft gewoon hetzelfde gedaan als voorgaande jaren hoor; gegokt op een speler. De voorgaande twee keer had'ie mazzel, nu (voorlopig) niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:45 schreef satecl het volgende:
Martin van Geel heeft gewoon een hele grote fout gemaakt. Als je voor een spits geen juiste vervanger haalt, vraag je om problemen. De belangrijkste positie van je team. Als je daar niet in wilt investeren..... Jammer dat hij dat zelf nooit zou toegeven.
Je hebt weer werk nu.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:28 schreef Karina het volgende:
Opgeschoond en nu weer over Feyenoord. kappen met dat gescheld en getroll.
En de dramatische vorm van de buitenspelers. Alsof Pelle er veel in zou hebben geschoten met buitenspelers die geen enkele bruikbare voorzet afleveren.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon hetzelfde gedaan als voorgaande jaren hoor; gegokt op een speler. De voorgaande twee keer had'ie mazzel, nu (voorlopig) niet.
Mijns inziens is de defensie ook waar het probleem ligt, overigens.
260 goals voor Real Madrid. Ja die zijn net zo afhankelijk van CR7 als Feyenoord van Pelle.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, zijn ook totaal afhankelijk van 1 speler![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mongool.
Dus aantal doelpunten is per definitie de weergave van de mate van afhankelijkheid?!?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:03 schreef satecl het volgende:
[..]
260 goals voor Real Madrid. Ja die zijn net zo afhankelijk van CR7 als Feyenoord van Pelle.
Miskraam.
Het zijn dezelfde buitenspelers als de vorige 2 seizoenen.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En de dramatische vorm van de buitenspelers. Alsof Pelle er veel in zou hebben geschoten met buitenspelers die geen enkele bruikbare voorzet afleveren.
Het geeft veel aan ja. Zeker dat aantal.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus aantal doelpunten is per definitie de weergave van de mate van afhankelijkheid?!?![]()
Vreemde snuiter.
Eerste wedstrijden van Real gemist dit seizoen ?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus aantal doelpunten is per definitie de weergave van de mate van afhankelijkheid?!?![]()
Vreemde snuiter.
Daarom winnen ze ook de potten zonder hem ja. Compleet afhankelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Het geeft veel aan ja. Zeker dat aantal.
Schaken had vorig seizoen 3 assists dacht ik. Boëtius had er ook 'maar' 9. Volgens mij had Clasie nog het meest.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde buitenspelers als de vorige 2 seizoenen.
Feyenoord won vorig jaar ook 4 van de 5 wedstrijden zonder Pelle.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom winnen ze ook de potten zonder hem ja. Compleet afhankelijk.
Mafketel.
Ze hebben van Sociedad en Atletico gewonnen ??? Goh.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom winnen ze ook de potten zonder hem ja. Compleet afhankelijk.
Mafketel.
Daarom, die buitenspelers afschaffenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Schaken had vorig seizoen 3 assists dacht ik. Boëtius had er ook 'maar' 9. Volgens mij had Clasie nog het meest.
Dat waren potjes tegen clubs van het kaliber GAE. Toegegeven, die winnen jullie zelfs dit jaar niet meer. Balen man.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord won vorig jaar ook 4 van de 5 wedstrijden zonder Pelle.
Pelle was dus de zwakste schakel vorig seizoen.... kkjong
Wel iets met 5 denk ik, 5 op een rij?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
ik zie het nog wel "goed" komen met Feyenoord. Maar top 5 zie ik niet gebeuren dit seizoen
Gaat ook niet gebeuren helaas. Het gat is te groot en we gaan nog genoeg punten verspelen. Laten we eerst maar eens beginnen met een winnende reeks te maken van 2/3 wedstrijden. Als Feyenoord zaterdag wint, zie ik dat als bonuspunten in deze vorm. Daarna komen 2 'makkelijke' thuiswedstrijden. En nog de de wedstrijd tegen Luik. Die zijn bepalend voor de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
ik zie het nog wel "goed" komen met Feyenoord. Maar top 5 zie ik niet gebeuren dit seizoen
Gat is te grootquote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren helaas. Het gat is te groot en we gaan nog genoeg punten verspelen. Laten we eerst maar eens beginnen met een winnende reeks te maken van 2/3 wedstrijden. Als Feyenoord zaterdag wint, zie ik dat als bonuspunten in deze vorm. Daarna komen 2 'makkelijke' thuiswedstrijden. En nog de de wedstrijd tegen Luik. Die zijn bepalend voor de rest van het seizoen.
go ahead lijkt mij de "makkelijkste" partij van de komende weken heur (op misschien Dordrecht na dan)quote:Op donderdag 25 september 2014 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren helaas. Het gat is te groot en we gaan nog genoeg punten verspelen. Laten we eerst maar eens beginnen met een winnende reeks te maken van 2/3 wedstrijden. Als Feyenoord zaterdag wint, zie ik dat als bonuspunten in deze vorm. Daarna komen 2 'makkelijke' thuiswedstrijden. En nog de de wedstrijd tegen Luik. Die zijn bepalend voor de rest van het seizoen.
Onzin.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is gewoon een negatieve spiraal van kansen missen op dit moment. Het gaat een vrij treurig seizoen worden maar als er eenmaal gescoord wordt, heb je in principe gewoon een sterk team want er zit meer voetbal in dan voorheen. Het is alleen zo jammer dat precies op het moment dat de rest van het team goed wordt, de aanval zo zwak is. Vorige jaren was de aanval ziek sterk en de rest van het team matig.
zo gaat het al een paar seizoenen heb ik het idee. alleen kon pelle nog wat doen met een mislukte voorzetquote:Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Onzin.
Spitsen worden nauwelijks bereikt vanaf de zijkanten. Boëtius en Schaken waren gisteren waardeloos. Nog erger dan waardeloos. Nelom en Wilkshire daarachter idem. Een en al matigheid.
Verdediging stond niet goed, Clasie was ruk en Toornstra was aan het draven en ga zo maar verder.
Nee Groningen, we gaan +-4 goals scoren tegen Groningen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
go ahead lijkt mij de "makkelijkste" partij van de komende weken heur (op misschien Dordrecht na dan)
7 zaterdag 27 september 2014 20:45 Go Ahead Eagles Feyenoord
8 zondag 5 oktober 2014 14:30 Feyenoord FC Groningen
9 zaterdag 18 oktober 2014 19:45 Feyenoord Heracles Almelo
10 zondag 26 oktober 2014 12:30 SC Cambuur Feyenoord
11 zaterdag 1 november 2014 19:45 Feyenoord PEC Zwolle
12 zondag 9 november 2014 14:30 Vitese Feyenoord
13 zaterdag 22 november 2014 19:45 Feyenoord FC Dordrecht
14 zondag 30 november 2014 16:45 PSV Feyenoord
15 zaterdag 6 december 2014 18:30 Excelsior Feyenoord
16 zaterdag 13 december 2014 20:45 Feyenoord AZ
17 zondag 21 december 2014 14:30 NAC Breda Feyenoord
Heracles moet toch ergens punten gaan halen
en wie gaat die scoren danquote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee Groningen, we gaan +-4 goals scoren tegen Groningen.
2x Kazimquote:Op donderdag 25 september 2014 10:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en wie gaat die scoren dan
eigen doelpunten 4 keer lijkt mij sterk
Kazim schiet 100% kansen er nog niet in (zie fey-ajax)quote:Op donderdag 25 september 2014 10:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
2x Kazim
1x Djens Toornstra
1x Tonny
Dan is het toch mooi dat er wat miljoenen zijn binnengehaald voor die bagger.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo gaat het al een paar seizoenen heb ik het idee. alleen kon pelle nog wat doen met een mislukte voorzet
Hij zat vooral te kankeren (Tha_Duck, lees dan) op zijn medespelers.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Die Kazim Kazim heb je gisteren ook niet gezien. Geen balletje vastgehouden, niks.
Die was nog moe van zondag.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Die Kazim Kazim heb je gisteren ook niet gezien. Geen balletje vastgehouden, niks.
hoezo is dat mooi? beste spelers zijn weg, je hebt wat geld, vervanging bakt er nog minder dan niks van. weer geen kampioen. Hoogstwaarschijnlijk geen europees voetbal.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is het toch mooi dat er wat miljoenen zijn binnengehaald voor die bagger.
Vind je t gek als je totaal verkeerd aangespeeld wordt door mongolen als Nelomquote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij zat vooral te kankeren (Tha_Duck, lees dan) op zijn medespelers.
Doet niets anders. Beetje sjokken in een cirkel van metertje of 5 en maar kankeren.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals ik net adoreerde inderdaad. Hij heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)-na-verlies-deventer
check de analyse onderaan van Rob, goed stuk.
Deed pelle ook,quote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Nelomhaatquote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef satecl het volgende:
Is die Woudenberg eigenlijk zo slecht? Speelde bij Excelsior altijd heel behoorlijk.
Als hij een goede bal krijgt schiet ie van binnen de 5 meter naast.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Vind je t gek als je totaal verkeerd aangespeeld wordt door mongolen als Nelom
het blijft een turk hequote:Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doet niets anders. Beetje sjokken in een cirkel van metertje of 5 en maar kankeren.
15-20 miljoen op de bank, geen kenker op het veld. Dat kwam mij ter oren toen de 3-3 viel tegen Zorya, ik gaf diegene 100% gelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoezo is dat mooi? beste spelers zijn weg, je hebt wat geld, vervanging bakt er nog minder dan niks van. weer geen kampioen. Hoogstwaarschijnlijk geen europees voetbal.
ja mooi dat ze wat miljoenen hebben opgehaald.
In 2 seizoenen van armlastig naar gezond, beste spelers gaan sowieso weg uit NL.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hoezo is dat mooi? beste spelers zijn weg, je hebt wat geld, vervanging bakt er nog minder dan niks van. weer geen kampioen. Hoogstwaarschijnlijk geen europees voetbal.
ja mooi dat ze wat miljoenen hebben opgehaald.
Als hij een goede voorzet krijgt, kopt hij direct raak.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als hij een goede bal krijgt schiet ie van binnen de 5 meter naast.
Onze backs zijn gewoon heel matig. Net als die Wilkshire. Dan maar Karsdorp verkrachten op die positie. Die heeft snelheid, drive, een voorzet en kan nog voetballen. Krijgt hij tenminste wedstrijdervaring want met Vilhena, Immers en Toornsta zal hij weinig minuten krijgen.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:39 schreef Muto het volgende:
En volgens mij zijn de laatste 5 tegendoelpunten uit standaardsituaties gekomen?
Geen toeval. Ergst is nog dat het trainbaar is. Gaat nog vaker gebeuren dit seizoen. Net als 2(?) seizoenen geleden was elke corner of vrije trap een halve goaltwitter:Catenaccio twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:27:28In de afgelopen 6 dagen heeft Feyenoord 5 tegendoelpunten gekregen uit standaardsituaties. Uit open spel geen, ook wat waard. reageer retweet
We moeten alle frikadelbroodjes en energydrink in een straal van 5 km rond de kuip verstoppen.quote:
Dat is toch wel een luckyshot gebleken.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als hij een goede voorzet krijgt, kopt hij direct raak.
Dit vraag ik me ook af. Die Nelom is zoooooooooooo slecht. Serieus. Ik ben beter.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef satecl het volgende:
Is die Woudenberg eigenlijk zo slecht? Speelde bij Excelsior altijd heel behoorlijk.
Clasie was zo'n beetje de enige die nog een beetje snelheid in het spel probeerde te krijgen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Verdediging stond niet goed, Clasie was ruk en Toornstra was aan het draven en ga zo maar verder.
En bijpassend dekbed overtrek+ kussensloop.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij zit nog steeds in je Ajax-pyjamaatje?
Ik denk niet dat we nu 15-20 hebben staan. Gros is weggesluisd naar de VvF.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:45 schreef HulkHeld het volgende:
15-20 miljoen op de bank, geen kenker op het veld. Dat kwam mij ter oren toen de 3-3 viel tegen Zorya, ik gaf diegene 100% gelijk.
Heeft hij nog een kopkans gehad dan? Gisteren een ja.. en die redde de keeper uitstekend, was goed ingekopt. lul niet uit je kontquote:Op donderdag 25 september 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is toch wel een luckyshot gebleken.
vorig seizoen en t jaar daarvoor was dat ook zo iddquote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef Maastoren het volgende:
[..]Geen toeval. Ergst is nog dat het trainbaar is. Gaat nog vaker gebeuren dit seizoen. Net als 2(?) seizoenen geleden was elke corner of vrije trap een halve goaltwitter:Catenaccio twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:27:28In de afgelopen 6 dagen heeft Feyenoord 5 tegendoelpunten gekregen uit standaardsituaties. Uit open spel geen, ook wat waard. reageer retweet
![]()
![]()
Gewoon fernandez in mn bidon gooien om hem thuis te laten voelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We moeten alle frikadelbroodjes en energydrink in een straal van 5 km rond de kuip verstoppen.
Anders wordt die gozer nooit fit.
quote:Eerder dit jaar greep de Rotterdamse toparchitect Erick van Egeraat naast de klus het nieuwe Feyenoord-stadion te bouwen. In een interview in Quote toont hij zich weinig optimistisch over de architecten die nu wél aan de slag mogen.
‘Schrijf maar op: daar komt gegarandeerd een kutgebouw uit’, aldus Van Egeraat over de plannen voor een grondige verbouwing van De Kuip. De klus ging onlangs naar architect Rein Jansma, die van bouwer BAM ‘carte blanche’ krijgt om een vernieuwd stadion te ontwerpen. Architect Arend Rutgers maakte in opdracht van BAM het eerste ontwerp.
Dat zijn eigen ontwerp het aflegde, wijt Van Egeraat aan vriendjespolitiek. ‘Moet ik koste wat kost het nieuwe Feyenoord-stadion bouwen? Een ander doet dat nu; ik kan precies herleiden hoe dat komt. Een architect van minder dan middelmatige kwaliteit krijgt die klus.’
Vanwege betere connecties binnen club en politiek dus? ‘Ja, natuurlijk. Omdat hij niet te lastig is, genoegen neemt met het honorarium, niet te veel zeurt of met de bullshit naar buiten treedt. Maar je krijgt nu gewoon iemand die mijn voorstel voor de Kuip omzet in een foeilelijke verbouwing. Ik ben natuurlijk streng en veeleisend, dat is niet voor alle betrokkenen en financiers interessant.’
je bedoeld zo'n kans als tegen ajax?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als hij een goede voorzet krijgt, kopt hij direct raak.
of zoals gister?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je bedoeld zo'n kans als tegen ajax?
Jongen, je hebt toch gezien dat die gozer verder bar weinig heeft laten zien dan die 10 minuutjes, tegen fucking willem 2 nota bene?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:52 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Heeft hij nog een kopkans gehad dan? Gisteren een ja.. en die redde de keeper uitstekend, was goed ingekopt. lul niet uit je kont
Fredsj durft het niet aan denk ik, zonde. Tot Lopes Cabral fit is zou ik ook Karsdorp als rechtsback proberen, slechter dan nu kan het niet. Wilkshire laat constant z'n man lopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:44 schreef satecl het volgende:
Iemand die meester is in kansen verprutsen in de spits zetten. Nee.quote:
Met Kazim gaat t voorlopig ook niet gebeuren. We proberen het opnieuw als hij 5 minuten achter elkaar kan hardlopen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Iemand die meester is in kansen verprutsen in de spits zetten. Nee.
Denk niet dat je dat moet willen. Een achterhoede van een paar net twintigjaren.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fredsj durft het niet aan denk ik, zonde. Tot Lopes Cabral fit is zou ik ook Karsdorp als rechtsback proberen, slechter dan nu kan het niet. Wilkshire laat constant z'n man lopen.
Kazim heeft er net 2 wedstrijden opzittenquote:Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met Kazim gaat t voorlopig ook niet gebeuren. We proberen het opnieuw als hij 5 minuten achter elkaar kan hardlopen.
Pelle was de 1e wedstrijden helemaal geen dramaquote:Op donderdag 25 september 2014 11:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Kazim heeft er net 2 wedstrijden opzittenPelle was de eerste wedstrijden ook drama bij Feyenoord. Een spits werkt gewoon op vertrouwen.
Het is geen beste spits. Maar we moeten het er gewoon meedoen. Staat hij met de winterstop nog steeds niet op +/- 8 goals... Dan moet je overwegen te wijzigen. Maar dan zou ik investeren in een spits. En Lulletje Immers gewoon lekker laten banken.
Nee, maar nu heb je een rechtsback die z'n man vaak laat lopen en geen goede voorzetten geeft, om over Nelom maar te zwijgen. Het is allebei niet ideaal.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:09 schreef Happel het volgende:
Ik ben voor vernieuwing/vervanging van het huidige bestuur. De doelen waarvoor ze zaten, het nieuwe stadion en sanering, is behaalt. Nu is het tijd om op sportief vlak stappen te gaan maken. Daarvoor hebben we gewoon bestuurders nodig met een achtergrond in de sport.
[..]
Denk niet dat je dat moet willen. Een achterhoede van een paar net twintigjaren.
Ik denk ook dat Kazim een toevoeging kan zijn, hij kan goed ballen vasthouden en zorgt vaak voor een goede voortzetting.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle was de 1e wedstrijden helemaal geen dramaHij scoorde nog niet, maar je zag gelijk dat het een toevoeging ging zijn.
Zwolle thuis volgens mij? Mwaa toen viel hij wel mee ja. Daarna tegen PSV dramatisch en uit tegen NEC was het helemaal niet om aan te zien. Ik was toen in Nijmegen en kreeg echt aids van die gozer. Daarna begon het pas te lopen met hem.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle was de 1e wedstrijden helemaal geen dramaHij scoorde nog niet, maar je zag gelijk dat het een toevoeging ging zijn.
Henk Fraser.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer het spul gaat draaien staat er best een redelijk elftal maar dan moet er wel een trainer zijn die het zootje 1 kant op laat kijken.
Het had al moeten draaien. Twaalf wedstrijden, waarvan twee gewonnen,drie keer gelijk en zeven verloren. Hoeveel krediet wil je een trainer cq ploeg geven?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer het spul gaat draaien staat er best een redelijk elftal maar dan moet er wel een trainer zijn die het zootje 1 kant op laat kijken.
Die verguisde Koeman was toch beter dan iedereen dacht.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Het had al moeten draaien. Twaalf wedstrijden, waarvan twee gewonnen,drie keer gelijk en zeven verloren. Hoeveel krediet wil je een trainer cq ploeg geven?
[ afbeelding ]
Twee keer met geluk gewonnen. Tegen ploegen die godbetert thuishoren in de Topklasse.
Fuck al die lichtpuntjes die iedereen ziet.
Het erge is inderdaad dat die twee winstpartijen puur gelukkig in blessuretijd waren. Dramatisch.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Het had al moeten draaien. Twaalf wedstrijden, waarvan twee gewonnen,drie keer gelijk en zeven verloren. Hoeveel krediet wil je een trainer cq ploeg geven?
[ afbeelding ]
Twee keer met geluk gewonnen. Tegen ploegen die godbetert thuishoren in de Topklasse.
Fuck al die lichtpuntjes die iedereen ziet.
Die hebben een goede trainert.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik word wel gewoon fan van Pec.
Nee, een verdediging die ook in oranje stond, en pelle, waren net zo goed als iedereen dacht.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die verguisde Koeman was toch beter dan iedereen dacht.
Blij om te zien dat Feyenoord je nog steeds zo aan het hart gaatquote:Op donderdag 25 september 2014 09:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed om dit te benoemen want als Feyenoorder kan je dat toch al niet zo vaak zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |