Nee maar je zegt dingen die ik in die quote niet terug kan vindenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
waarom zou ik antwoord geven op een vraag aan jezelf?
[..]
Verkeerde kloon ingelogd?
Waar lees je dat ik beweer dat hij er eentje heeft? Oh, je bedoelt dat ik impliceer dat hij er wel eentje moet hebben, om zijn conclusie te kunnen trekken. Als hij er inderdaad geen een heeft, is zijn conclusie mijn inziens onzin.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee maar je zegt dingen die ik in die quote niet terug kan vinden![]()
Waar lees jij bijvoorbeeld dat hij een Apple horloge heeft? Ik nergens namelijk...
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
ah nee, gooi je nu de handdoek al in de ring?
Zat er helemaal klaar voor
Niks afkeur. Het heeft mijn voorkeur alleen niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar niet prima, want je toont al meerdere keren je afkeer ertegen.
Wat is nou eigenlijk jouw punt?
Maar dusdanig dat je meermaals jezelf verplicht voelt jouw mening te verkondigen. Iets dat duidt op afkeur.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks afkeur. Het heeft mijn voorkeur alleen niet.
Ik heb geen Apple haat hoor, voor mijn part worden ze de grootste van de wereld, zal mij niet veel boeien, echt niet. Ik zie gewoon een lading imagoschade over hun heen komen waar je niet vrolijk van wordt als bedrijf zijnde. En denk je nou echt dat jouw gebruikersgegevens van de IOS niet ergens voor een leuk prijsje verkocht wordt? Ben je echt zo naïef?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, kijk op FOK! er zijn denk ik 1000/1 topics anti Apple tegen Anti Android. Ik heb zelf nu een Galaxy S3, hiervoor een S3, omdat ik Android oprecht wil testen, het is zelfs mijn privetoestel, iPhone is van de zaak.
En ja, mijn voorkeur gaat uit naar iPhone, maar ik val nooit iemand aan omdat hij het zogenaamde equivalent van een iSheep zou zijn.
Google is verdomme de grootste dataminer ter wereld, Android is alleen maar gratis omdat Google bakken met geld verdient met data leveren aan adverteerders. Je bent het product, niet de klant. Maar Appleusers zijn volgschapen?
Er zijn met 1 een nieuw toestel EN een niewe OS versie opstartproblemen, net als bij elk ander product, dus helaas, ze zullen het (ja, ik ben het eens, laat misschien te laat) de problemen fixen en helaas voor jou weer niet failliet gaan.
En nogmaals snap ik niet waarom dat voor jou zo leuk is als het wel zou gebeuren, minder concurrentie komt de kwaliteit van Android echt niet ten goede hoor. Wees blij dat er iig nog 1 echte concurrent is om Google scherp te houden en te dwingen tot innoveren en upgraden.
Tja, dat is één van de nadelen wanneer zo'n beetje elk, al dan niet concurrerend bedrijf gigantisch overdreven aan de haal gaat met fouten van Apple. Fouten die bij elk bedrijf wel eens voorkomen en waarvan nog maar gezien moet worden hoe grootschalig ze nou eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple haat hoor, voor mijn part worden ze de grootste van de wereld, zal mij niet veel boeien, echt niet. Ik zie gewoon een lading imagoschade over hun heen komen waar je niet vrolijk van wordt als bedrijf zijnde. En denk je nou echt dat jouw gebruikersgegevens van de IOS niet ergens voor een leuk prijsje verkocht wordt? Ben je echt zo naïef?.
Ik ben neutraal, met een lichte persoonlijke voorkeur naar Android maar zie de voordelen van IOS ook wel verder. Ik zie ook dat er een paar voordelen aan het verdwijnen zijn aan het gebruik van de iPhone en dergelijke. ook die hele fappening is geen goede beurt geweest van ze maar dat hoeft nog niet eens aan Apple te liggen verder maar ze krijgen in het algemeen wel de zwarte piet toegespeeld. Dus of het nou terecht is of niet; Apple heeft de laatste jaren aardig wat imago klappen gehad en het lijkt maar niet te stoppen.
De enige reden dat men aan de haal kan gaan met dit soort relatieve kleinigheden is juist omdat Apple zichzelf heeft benoemd als heerser van de high-end markt. Android heeft die bijvoorbeeld nooit gedaan en komt met veel meer weg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:56 schreef very het volgende:
[..]
Tja, dat is één van de nadelen wanneer zo'n beetje elk, al dan niet concurrerend bedrijf gigantisch overdreven aan de haal gaat met fouten van Apple. Fouten die bij elk bedrijf wel eens voorkomen en waarvan nog maar gezien moet worden hoe grootschalig ze nou eigenlijk zijn.
Serieus? De enige reden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef jogy het volgende:
[..]
De enige reden dat men aan de haal kan gaan met dit soort relatieve kleinigheden is juist omdat Apple zichzelf heeft benoemd als heerser van de high-end markt. Android heeft die bijvoorbeeld nooit gedaan en komt met veel meer weg.
Het punt is dat het gaat over enkele dagen na gebruik. Ik denk niet dat het bij iedereen binnen 2 dagen gebeurt. Dat zal tijd kosten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als blijkt dat de 6+ echt helemaal nergens tegenkan is het ook echt wel een blunder natuurlijk.
Maar voorlopig blijft het bij 9 klachten en wat youtubefilmjes, 9 is 0.0000125% van de verkochte 6+en..
En ik geloof best dat ik een 6+ KAN buigen, maar het gaat erom of het ding bij iedereen bij normaal gebruik buigt.En als het zo is, is het een fuck up. Maar omdat er dus 9 mensen een gebogen 6+ hebben en andere mensen dus (niet spontaan) hun telefoon hebben weten te buigen nadat ze het zelf gedaan tot het lukte hebben wil niet meteen zeggen dat de 6+ altijd zal buigen.
Maar ja, Apple is voor mensen als jij wat westerse vrijheid is voor IS, iets dat dood moet voor je eigen genot zonder aanleiding.
De grootste reden iig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef very het volgende:
[..]
Serieus? De enige reden?
Alsof Samsung, HTC, Nokia etc. niet pretenderen de beste te zijn. Dat doen zoveel bedrijven, voor logische redenen.
Raar om daar zo makkelijk vanuit te gaan alsquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
En denk je nou echt dat jouw gebruikersgegevens van de IOS niet ergens voor een leuk prijsje verkocht wordt? Ben je echt zo naïef?.
Ik kan niet veel vinden maar Apple gebruikt(e?) jouw data blijkbaar voor advertentie ongein en verkoopt of verkocht het door. Met een beetje moeite is er vast meer te vinden. Apple is niet roomser dan de Paus.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Raar om daar zo makkelijk vanuit te gaan als
a) de CEO ontkent dat te doen
b) zulke inkomsten niet in hun financiele cijfers staan
c) zulke inkomsten in het niet zouden vallen bij hun inkomsten uit de verkoop van hardware
d) het een enorme vertrouwensbreuk bij de consument zou veroorzaken met als gevolg minder verkoop van hardware waardoor het dus lijnrecht tegen hun businessmodel in zou gaan
in hun algemene voorwaarden staat iets anders.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Raar om daar zo makkelijk vanuit te gaan als
a) de CEO ontkent dat te doen
want jij neemt de jaarrekening jaarlijks door? Onder welke post denk je overigens dat die inkomsten vermeldt staan? De post: "handel in persoonsgegevens"?quote:b) zulke inkomsten niet in hun financiele cijfers staan
aanname.quote:c) zulke inkomsten in het niet zouden vallen bij hun inkomsten uit de verkoop van hardware
in dat geval zouden ze het klip en klaar uitsluiten in hun algemene voorwaarden en het presenteren als unique sellingpoint, doen ze niet. Integendeel, in de eigen algemene voorwaarden vermelden zij onomwonden dat ze je data verzamelen en delenquote:d) het een enorme vertrouwensbreuk bij de consument zou veroorzaken met als gevolg minder verkoop van hardware waardoor het dus lijnrecht tegen hun businessmodel in zou gaan
wtf, wil je nu echt een patek philippe horloge of een jaeger lecoultre gelijk gaan stellen aan een apple smart watch qua kwaliteit enz?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik beweer dat hij er eentje heeft? Oh, je bedoelt dat ik impliceer dat hij er wel eentje moet hebben, om zijn conclusie te kunnen trekken. Als hij er inderdaad geen een heeft, is zijn conclusie mijn inziens onzin.
Heerlijk, semantische discussies voeren die totaal niets meer met het onderwerp te maken hebben.
Wat jij wil kleuter.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:29 schreef very het volgende:
[..]
Maar dusdanig dat je meermaals jezelf verplicht voelt jouw mening te verkondigen. Iets dat duidt op afkeur.
Lol, dus nu ga je nieuwe argumenten gebruiken om je punt te maken op een ander punt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 04:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
wtf, wil je nu echt een patek philippe horloge of een jaeger lecoultre gelijk gaan stellen aan een apple smart watch qua kwaliteit enz?Daar hoef ik geeneens zo een ding voor in de handen voor gehad te hebben man
wat zeur je dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lol, dus nu ga je nieuwe argumenten gebruiken om je punt te maken op een ander punt?![]()
Ik wil helemaal niets en zo te zien wil jij helemaal niet discussiëren - maar je gelijk bewijzen. Succes daarmee
Het is gewoon troep, mensen die het kopen zijn zelf ook niet helemaal 100%quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |