Einde verhaalquote:Op donderdag 25 september 2014 00:16 schreef Prospos het volgende:
Telefoon buigt;
apps werken niet;
geen wifi;
traag;
Apple.
Die buigende telefoon is wel weer een extra beetje flexibiliteit, dat is hip.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:16 schreef Prospos het volgende:
Telefoon buigt;
apps werken niet;
geen wifi;
traag;
Apple.
Smaken verschillen maar ik vind het design niet mooier.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb nog een Nexus 4, design is mooier dan iedere iPhone versie, buigt niet én is 2x zo goedkoop.
Als de iphone 6? De iphone 4 kan ik nog inkomen maar de 6 is echt lelijker. De achterkant is met die strepen en de opstaande camera een mislukt ontwerp.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Smaken verschillen maar ik vind het design niet mooier.
De One M8 zal voorlopig wel even het mooiste toestel blijven denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als de iphone 6? De iphone 4 kan ik nog inkomen maar de 6 is echt lelijker. De achterkant is met die strepen en de opstaande camera een mislukt ontwerp.
smaken verschillen. Vind de m8 supermooi, ,maar ook mi4, nexus 5 en ja... ook de iPhone 4s vind ik vetquote:Op donderdag 25 september 2014 16:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De One M8 zal voorlopig wel even het mooiste toestel blijven denk ik.
Het kost wat, maar dan heb je ook niets.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:16 schreef Prospos het volgende:
Telefoon buigt;
apps werken niet;
geen wifi;
traag;
Apple.
iKitquote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef roodborst het volgende:
[..]
Het kost wat, maar dan heb je ook niets.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hun niet boeit. Ze komen telkens maar weer met underwhelming stats, specs, design, mogelijkheden en ze blijven het toch gewoon kopen. Het zal toch wel rechtgeluld worden door een fanboyquote:Op donderdag 25 september 2014 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe heeft apple die breekbaarheid niet getest?
Dat buigen kan echt niemand goedpraten.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:14 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik denk dat het hun niet boeit. Ze komen telkens maar weer met underwhelming stats, specs, design, mogelijkheden en ze blijven het toch gewoon kopen. Het zal toch wel rechtgeluld worden door een fanboy
"andere toestellen hadden het ook EN dus boeit het niet want Appel"quote:Op donderdag 25 september 2014 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat buigen kan echt niemand goedpraten.
DUDEquote:Op donderdag 25 september 2014 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat buigen kan echt niemand goedpraten rechtpraten.
In het vorige topic zag ik toch echt lui die het probeerde goed te pratne. Gebruikersfout. Zoals altijd bij Apple. Apple werkt perfect, nooit problemen maar zodra er ook maar IETS mis gaat dan ligt het aan de gebruikerquote:Op donderdag 25 september 2014 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat buigen kan echt niemand goedpraten.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:29 schreef 70N het volgende:
Wat een onzin! Als je je horizon verbreed inplaats van snel weer een vinger te wijzen met hypocriete argumenten! Zat video's te vinden van andere telefoons die ook buigen als je er extreem hard op gaat drukken! Maar hier zitten een stelletje domme Andries gebruikers die het niet kunnen hebben dat ze te arm zijn voor een goeie telefoon
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef roodborst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iRollerquote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef roodborst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan niet, apple is alleen voor de rijken !quote:Op donderdag 25 september 2014 19:07 schreef Duzzy het volgende:
Op het nieuws zag je dat paupers met bontkraagjes en ander laag opgeleid tuig voor de Applestore zatenschapenvolk..
Die drinken nog steeds champagnequote:Op donderdag 25 september 2014 18:41 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die trots zijn op de naam van het bedrijf waar ze hun geld naartoe overmaken
Er is vast ergens een marketingafdeling enorm trots op jullie
Ik moet het stukje even opzoeken.. kan je zelf oordelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
kan niet, apple is alleen voor de rijken !
Sinds wanneer ben je rijk als je ¤800 kan aftikken?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gevonden!quote:Op donderdag 25 september 2014 19:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef Flammie het volgende:
http://9gag.tv/p/aKo3O7/a(...)ducing-bend?ref=fbl9
zijn niet mijn woordenquote:Op donderdag 25 september 2014 19:24 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je rijk als je ¤800 kan aftikken?
wat een mongolen. Ook dat er een sociaal psycholoog aan bod komt om het bizarre gedrag van die fanbois te verklaren, ook hij noemt het religieusquote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-een-apple-en-een-ei
Wat een tjappies zijn dit
lolquote:Op donderdag 25 september 2014 19:40 schreef Dutchguy het volgende:
Oops, dit wil je niet op Bloomberg hebben: http://www.bloomberg.com/(...)iphone-stumbles.html
dat is waarschijnlijk omdat het voor hun een hele smak geld is en ze het zo willen "compenseren"quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Nikmans het volgende:
Overigens ZONDER ME IN DEZE KANSLOZE DISCUSSIE TE WILLEN MENGEN is het wel treurig om een mocrofoon te bestempelen als 'gadget voor rijke mensen'
Mwah, niet zo truerig om iets een mocrofoon te noemen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:12 schreef Nikmans het volgende:
Overigens ZONDER ME IN DEZE KANSLOZE DISCUSSIE TE WILLEN MENGEN is het wel treurig om een mocrofoon te bestempelen als 'gadget voor rijke mensen'
http://www.citeworld.com/(...)at-horror-story.htmlquote:Op donderdag 25 september 2014 21:09 schreef Flammie het volgende:
http://www.independent.co(...)e-calls-9754200.html
Werkt perfect idd
Emo.gif vergeten.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:16 schreef Prospos het volgende:
Telefoon buigt;
apps werken niet;
geen wifi;
traag;
Apple.
Dat is inderdaad te vergelijken ja. 1 anecdote van 1 persoon vs een hele kudde waardoor de hele update uit de roulatie moet worden gehaald. Er bellen toch echt ook elke dag zat lui naar de Apple helpdesk met individuele problemen hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.citeworld.com/(...)at-horror-story.html
werkt perfect iid.
Alsof het daarvoor wel iets kon.
https://www.google.nl/sea(...)te+causes&aqs=chrome..69i57j0.11800j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8&qscrl=1quote:Op donderdag 25 september 2014 21:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te vergelijken ja. 1 anecdote van 1 persoon vs een hele kudde waardoor de hele update uit de roulatie moet worden gehaald. Er bellen toch echt ook elke dag zat lui naar de Apple helpdesk met individuele problemen hoor
Er komen tenminste updates, dat kan je bij de meeste Androidtoestellen die niet stock zijn wel vergetenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef Flammie het volgende:
https://www.google.nl/?gf(...)ssl#q=ios+8+problems
Kan gebeuren
Et tu jogy?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:53 schreef jogy het volgende:
Jobs dood, reality distortion field is down, mensen zijn niet meer bang voor hun ziel en familie als ze iets slechts op de markt brengen dus komt er een Apple-onwaardig product op de markt en uiteindelijk sterft Apple omdat het hun hart is verloren. Doe je niks aan.
Niets ongefundeerds aan. Steve jobs was een ongelooflijke klootzak met een visie schijnt en kijk zelf. Nadat jobs dood is gegaan kwam Apple maps, een plastic Iphone, verkeerde patches en nu deze Iphone. De ziel is eruit. En Apple had zijn onfeilbaarheid als stokpaardje maar dat stokpaardje is een beetje gebroken nu.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Et tu jogy?.
Ongefundeerde haat jegens mensen die hun product fijn vinden? I used to love you....
Dat stokpaardje is niet gebroken maar eerder gebogenquote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Niets ongefundeerds aan. Steve jobs was een ongelooflijke klootzak met een visie schijnt en kijk zelf. Nadat jobs dood is gegaan kwam Apple maps, een plastic Iphone, verkeerde patches en nu deze Iphone. De ziel is eruit. En Apple had zijn onfeilbaarheid als stokpaardje maar dat stokpaardje is een beetje gebroken nu.
als die updates de hele functionaliteit van je toestel vernietigen heb ik liever geen updates srrquote:Op donderdag 25 september 2014 21:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komen tenminste updates, dat kan je bij de meeste Androidtoestellen die niet stock zijn wel vergeten.
Neuh, tijdens Jobs was er ook Antennagate en issues met OS X met NFTS en AD etc, fouten zitten er altijd in software, zeker als het dus als nu opener is gemaakt, dingen gaan iets sneller fout.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Niets ongefundeerds aan. Steve jobs was een ongelooflijke klootzak met een visie schijnt en kijk zelf. Nadat jobs dood is gegaan kwam Apple maps, een plastic Iphone, verkeerde patches en nu deze Iphone. De ziel is eruit. En Apple had zijn onfeilbaarheid als stokpaardje maar dat stokpaardje is een beetje gebroken nu.
Bij Android is het bekend en geaccepteerd dat je door de extra vrijheid binnen de telefoons (bij het programmeren en het gebruik ervan) vaker gezeik kan krijgen met crashende ongein, Apple heeft zichzelf neergezet als gestroomlijnde en perfectie benaderend bedrijf dus elke fout wordt hun extra hard aangerekend. Als ik zeg perfect te zijn en ik doe dingen fout dan dan is extra hoon ook mijn verdienste, bij Apple is dat niet anders. Uiteraard is het wel zo dat als uit alle verkochte miljoenen iphones er maar 9 kapot gaan dat de wereld zijn smoel moet houden verder. Waar de iphone vroeger brak buigt het misschien nu? Geen idee. Maar het buigen zelf is niet de enige issue hé. als de apps nu echt beginnen te crashen heeft iphone een daadwerkelijk PR probleem.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, tijdens Jobs was er ook Antennagate en issues met OS X met NFTS en AD etc, fouten zitten er altijd in software, zeker als het dus als nu opener is gemaakt, dingen gaan iets sneller fout.
En zoals met alles hoor je alleen de klagers, er zijn al 12 miljoen iPhones 6 verkocht, 9 mensen hebben geklaagd over een gebogen toestel.
En ja, er zijn issues met iOS 8, maar ook met Android KitKat, maar daar hoor je niemand over, is de ziel er dan nooit geweest bij Android?
Het is niet goed wat er nu gebeurt hoor, maar het is niet alsof Apple het enige bedrijf is waar fouten worden gemaakt, en ook niet het enige bedrijf dat niet altijd meteen iets toegeeft. Maar alleen Apple wordt door mensen aangevallen alsof Jobs persoonlijkj hun moeder anaal heeft verkracht, zo graag zien ze het falen.
Waarom?
Tuurlijk, ALS het zo is.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij Android is het bekend en geaccepteerd dat je door de extra vrijheid binnen de telefoons (bij het programmeren en het gebruik ervan) vaker gezeik kan krijgen met crashende ongein, Apple heeft zichzelf neergezet als gestroomlijnde en perfectie benaderend bedrijf dus elke fout wordt hun extra hard aangerekend. Als ik zeg perfect te zijn en ik doe dingen fout dan dan is extra hoon ook mijn verdienste, bij Apple is dat niet anders. Uiteraard is het wel zo dat als uit alle verkochte miljoenen iphones er maar 9 kapot gaan dat de wereld zijn smoel moet houden verder. Waar de iphone vroeger brak buigt het misschien nu? Geen idee. Maar het buigen zelf is niet de enige issue hé. als de apps nu echt beginnen te crashen heeft iphone een daadwerkelijk PR probleem.
De haat is wederzijds dus het is niet zo dat alleen de Iphone gehaat wordt door de Android nerds en Iphone nerds als een soort digiJezus de andere wang toekeren. Dus Calimero gedrag hoort er ook niet bij. Wie nou de eerste steen gegooid heeft in de eeuwige vete dus die twee weet niemand meer, feit blijft dat apple PR klappen heeft gekregen en blijft krijgen dus op een gegeven moment (nu, over 2 jaar whenever) breekt het ze. Failliet zal Apple niet snel gaan maar je hebt een goede kans dat het in de marge verdwijnt. Of het maakt een goede ommezwaai en vindt zijn koers weer.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef HeatWave het volgende:
Waar komt die haat jegens Apple toch vandaan?
Nope, kijk op FOK! er zijn denk ik 1000/1 topics anti Apple tegen Anti Android. Ik heb zelf nu een Galaxy S3, hiervoor een S3, omdat ik Android oprecht wil testen, het is zelfs mijn privetoestel, iPhone is van de zaak.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
De haat is wederzijds dus het is niet zo dat alleen de Iphone gehaat wordt door de Android nerds en Iphone nerds als een soort digiJezus de andere wang toekeren. Dus Calimero gedrag hoort er ook niet bij. Wie nou de eerste steen gegooid heeft in de eeuwige vete dus die twee weet niemand meer, feit blijft dat apple PR klappen heeft gekregen en blijft krijgen dus op een gegeven moment (nu, over 2 jaar whenever) breekt het ze. Failliet zal Apple niet snel gaan maar je hebt een goede kans dat het in de marge verdwijnt. Of het maakt een goede ommezwaai en vindt zijn koers weer.
Jouw argumenten voornamelijk ja.quote:
iPhone 6 plus buigt gemakkelijk; slappe troep. Ik heb het niet bedacht. Hoeft geen argument meer bij.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw argumenten voornamelijk ja.
Als ik jou was zou ik eens leren lezen met je tijd ipv dom iets blaten over iets dat tot nu toe in 0.000001125% van de gevallen is voorgekomen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
iPhone 6 plus buigt gemakkelijk; slappe troep. Ik heb het niet bedacht. Hoeft geen argument meer bij.
Ik sprak niet eens tegen je maar blijkbaar raakt het je persoonlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eens leren lezen met je tijd ipv dom iets blaten over iets dat tot nu toe in 0.000001125% van de gevallen is voorgekomen.
Dat mag, en dan koop je die toch gewoon? En TADA!!! er zal geen Appleuser jou komen aanvallen op je keuze, alleen domme haatjihadisten als jij vinden dat nodig.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik sprak niet eens tegen je maar blijkbaar raakt het je persoonlijk.
Note 3 is ook groot maar een stuk steviger en goedkoper. Dat verwacht ik voor dat geld.
De tijd zal het leren, mensen zullen iig voorzichtiger omspringen met hun iPhone of een cover kopen nu ze weten dat deze zo kwetsbaar is.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:49 schreef roodborst het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre deze verklaring van Apple 'damage control' en 'down playing' van de klachten is.
Wow, ga ff een rondje lopen ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, en dan koop je die toch gewoon? En TADA!!! er zal geen Appleuser jou komen aanvallen op je keuze, alleen domme haatjihadisten als jij vinden dat nodig.
Elke plus versie kan buigen. Dat er maar 9 officiële klachten tegenover Apple zijn doet daar niks van af.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:57 schreef Matip het volgende:
haha al deze kk android fan boys
Er zijn weet ik het hoeveel toestellen verkocht, er zijn 9 gevallen bekend dat de Plus versie kan buigen en Apple wordt ten dode opgeschreven.
Want een toestel waar Android op draait kan niet kapot gaan?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Elke plus versie kan buigen. Dat er maar 9 officiële klachten tegenover Apple zijn doet daar niks van af.
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Want een toestel waar Android op draait kan niet kapot gaan?
Hypocriet.quote:
IOS en Android zijn OS'en, je hebt dus keuze tussen goede en slechte modellen voor beide besturingssystemen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Want een toestel waar Android op draait kan niet kapot gaan?
Joh. Doe niet zo bijdehand, je snapt best wat ik bedoel, klapjosti.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
IOS en Android zijn OS'en, je hebt dus keuze tussen goede en slechte modellen voor beide besturingssystemen.
Irrelevant opzich.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:15 schreef ZCAB het volgende:
Ja, er zijn Android-toestellen die zo makkelijk buigen als de iPhone 6 Plus. Die kosten alleen geen van allen 800-1000 euro.
nou, aangezien samsung cheap ass plastic verweten werd, denk ik dat de meeste mensen van mening zijn dat het wel degelijk inbegrepen is bij de prijs.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Irrelevant opzich.
Een Ferrari kan echt geen flikker hebben vergeleken met een Volkswagen Golf. Wat zegt dat verder?
iPhones moeten niet buigen hoor, maar je betaalt niet voor buigbestendigheid per se, dat hoort er wel in te zitten, maar het heeft niets met de prijs te maken.
Netjes verwoord.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou, aangezien samsung cheap ass plastic verweten werd, denk ik dat de meeste mensen van mening zijn dat het wel degelijk inbegrepen is bij de prijs.
"samsung is goedkoop plastic rotzooi, Apple is goede bouwkwaliteit" zag ik heel vaak voorbij komen als argument i.i.g.
Het zou niet mogen kunnen en waarschijnlijk is het een designfout. Alleen combineer dat met al die klachten over iOs8 en dan denk ik dat de release net iets te vroeg geweest is en ze nu het deksel op hun neus krijgen.
Dat is allemaal echt een mogelijkheid, het kan evt een enorme fuckup zijn van Apple. \quote:Op donderdag 25 september 2014 23:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou, aangezien samsung cheap ass plastic verweten werd, denk ik dat de meeste mensen van mening zijn dat het wel degelijk inbegrepen is bij de prijs.
"samsung is goedkoop plastic rotzooi, Apple is goede bouwkwaliteit" zag ik heel vaak voorbij komen als argument i.i.g.
Het zou niet mogen kunnen en waarschijnlijk is het een designfout. Alleen combineer dat met al die klachten over iOs8 en dan denk ik dat de release net iets te vroeg geweest is en ze nu het deksel op hun neus krijgen.
Of Twixquote:Op donderdag 25 september 2014 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit je in 2020 nog met Kitkat.
Nu je het over cases hebt.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hou er even rekening mee dat Apple alle software en hardware zelf in handen heeft. Google heeft dit niet. Android kan op iedere smartphone geknikkerd worden en dan ontstaan er bugs omdat de fabrikanten zelf drivers en dingen moeten toevoegen. Kijk naar de Nexus lijn en dan zijn er natuurlijk ook bugs, maar vergelijkbaar met Apple omdat het uit een hand komt, scheelt dat.
Sorry hoor Apple, maar ze hebben duidelijk bouwkwaliteit laten vallen voor de dunheid. Kei leuk en dan zeggen dat je als klant het maar moet accepteren voor de dunheid, want het is het een of het ander is niet Apples filosofie. Ja, het zal ongetwijfelt niet de stevigste telefoon zijn, maar ze hebben niet eens een binnen chassis gebruikt, wat zorgt voor de stevigheid. De componenten zijn los in de aluminium behuizing gestopt.
Apple had dit design al maanden klaar liggen, ze hadden dit met gemak kunnen zien aankomen. Het is gewoon zonde dat je 1000 euro neer legt voor je telefoon en hem niet eens in je zak kan stoppen zonder hoesje.
Iedere iPhone 6 plus zal nu met een case gebruikt worden. Hierdoor krijgt men ongeveer een mm a 2 erbij, terwijl dikker aluminium of een chassis voor een fractie van die dikte had gekunnen.
Bwaha die vent met fuck her right in the pussy.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:27 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Gevonden!
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)-een-apple-en-een-ei
Wat een tjappies zijn dit
Een iPhone 6 Plus is, ondanks dat het een luxeproduct is, net zo goed bedoeld voor alledaags gebruik als elke andere smartphone. De prijs zou dus wel degelijk moeten garanderen dat de telefoon bestand is tegen buigen en andere beschadigingen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Irrelevant opzich.
Een Ferrari kan echt geen flikker hebben vergeleken met een Volkswagen Golf. Wat zegt dat verder?
iPhones moeten niet buigen hoor, maar je betaalt niet voor buigbestendigheid per se, dat hoort er wel in te zitten, maar het heeft niets met de prijs te maken.
Dit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:13 schreef ZCAB het volgende:
[..]
Een iPhone 6 Plus is, ondanks dat het een luxeproduct is, net zo goed bedoeld voor alledaags gebruik als elke andere smartphone. De prijs zou dus wel degelijk moeten garanderen dat de telefoon bestand is tegen buigen en andere beschadigingen.
Tuurlijk, en als blijkt dat de 6+ echt helemaal nergens tegenkan is het ook echt wel een blunder natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:13 schreef ZCAB het volgende:
[..]
Een iPhone 6 Plus is, ondanks dat het een luxeproduct is, net zo goed bedoeld voor alledaags gebruik als elke andere smartphone. De prijs zou dus wel degelijk moeten garanderen dat de telefoon bestand is tegen buigen en andere beschadigingen.
En daar komt kapitein stropop!quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als blijkt dat de 6+ echt helemaal nergens tegenkan is het ook echt wel een blunder natuurlijk.
Maar voorlopig blijft het bij 9 klachten en wat youtubefilmjes, 9 is 0.0000125% van de verkochte 6+en..
En ik geloof best dat ik een 6+ KAN buigen, maar het gaat erom of het ding bij iedereen bij normaal gebruik buigt.En als het zo is, is het een fuck up. Maar omdat er dus 9 mensen een gebogen 6+ hebben en andere mensen dus (niet spontaan) hun telefoon hebben weten te buigen nadat ze het zelf gedaan tot het lukte hebben wil niet meteen zeggen dat de 6+ altijd zal buigen.
Maar ja, Apple is voor mensen als jij wat westerse vrijheid is voor IS, iets dat dood moet voor je eigen genot zonder aanleiding.
Al een ticket Cupertino geboekt een en bomgordel besteld? Want als een jihadist lees je niets en haat je alleen.quote:
Ik heb een Doogee DG800, stats zijn bijna net zo goed als de Nexus 4 en hij is 4x zo goedkoop.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb nog een Nexus 4, design is mooier dan iedere iPhone versie, buigt niet én is 2x zo goedkoop.
Xiaomi mi3 hier, heb ook nog een Oppo One+ liggen. Ik ben er heel blij meequote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb een Doogee DG800, stats zijn bijna net zo goed als de Nexus 4 en hij is 4x zo goedkoop.
torturequote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef HeatWave het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)e-6-torture-building
Eerst dit bekijken en dan met je argumenten komen ok?
Hoe is die Xiaomi mi3?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Xiaomi mi3 hier, heb ook nog een Oppo One+ liggen. Ik ben er heel blij mee
Denk je is fizza?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:34 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
torture
man man, het is telefoon
Blijkbaar is zo'n laboratorium-test niet hetzelfde als real-life.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef HeatWave het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)e-6-torture-building
Eerst dit bekijken en dan met je argumenten komen ok?
Blijkbaar niet idd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Blijkbaar is zo'n laboratorium-test niet hetzelfde als real-life.
torture voor je portemonnee manquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:39 schreef leolinedance het volgende:
Kost dat ding serieus 1000 euro?
Allemaal leuk en aardig maar door al deze ongein is er vandaag 24 miljard van Apple verdampt op de beurs.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ALS het zo is.
Maar er is een major update, kijk naar Windows bijv, bij elke nieuwe versie doen bepaalde programma's het niet en zijn er soms issues met hardware/drivers. En niemand gaat als een jihadist het net op om overal maar te verkondigen dat MS dood moet en ook gaat.
Apple brengt een nieuwe versie uit, een aantal apps zijn er nog niet klaar voor, en Apple is de weg kwijt en het is nu (voor de 15de keer denk ik) nu echt op sterven na dood, gelukkig maar want ik heb ZO'N last van dat andere mensen een ander merk gebruiken!
Bij elke Androidversie kan het het ook vergeten dat je oude apps het doen hoor, maar dat is prima en dat hoort zo?
uhuh, en zoals bij alle mobiele telefoons, van Samsung tot HTC, blackberry en Nokia betaalt iedereen de volle 100% van de losse verkoopprijs, contant.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
torture voor je portemonnee man
interessant, vertel me meerquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uhuh, en zoals bij alle mobiele telefoons, van Samsung tot HTC, blackberry en Nokia betaalt iedereen de volle 100% van de losse verkoopprijs, contant.
Want alleen Appletoestellen kan je NIET krijgen met een abonnement waarbij je gepreid betaald, als je een iPhone wil moet je met een bloedcontract tekenen en je eerstgeborenen opofferen aan Apple.
volgens de teller moeten er nog 6533 iPhones verkocht worden voor de apocolyps plaatsvindt.
En als het nieuws doordringt dat het om 0.0000125% van de iPhones gaat staat het zo weer op een normaal niveau.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar door al deze ongein is er vandaag 24 miljard van Apple verdampt op de beurs.
Beleggers, nemen het dus een stuk serieuzer op dan jij dat doet.
Wat doe je dom met je jihad opmerkingen, het gaat hier om een product niet over mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al een ticket Cupertino geboekt een en bomgordel besteld? Want als een jihadist lees je niets en haat je alleen.
Dat hoop je althans. Het kan ook een serieus probleem worden. We weten nog niet hoeveel iPhones dit gaat treffen. En het straalt natuurlijk wel af op Apple.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het nieuws doordringt dat het om 0.0000125% van de iPhones gaat staat het zo weer op een normaal niveau.
Beleggers handelen niet uit jouw haatgevoelens maar ze speculeren op dalen en stijgen van aandelen ze gokken nu op een daling om goedkoop te kunnen inkopen, met als lange termijndoel, winst als het stijgt.
Maar dat is wel erg ingewikkeld en economisch voor mensen.
Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:56 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Wat doe je dom met je jihad opmerkingen, het gaat hier om een product niet over mensen.
Ja natuurlijk kan dat, en dat zou een enorme fuck up zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat hoop je althans. Het kan ook een serieus probleem worden. We weten nog niet hoeveel iPhones dit gaat treffen. En het straalt natuurlijk wel af op Apple.
nee, je komt nogal hyper overquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.
Dat mijn argumenten nou beter en vooral duidelijker zijn komt je niet heel goed uit he?
Je blijft eigenlijk vooral in cirkelredenaties hangen en hoe jij een S4 hebt enz. Echte argumenten heb je eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snuifkonijn is wel prima natuurlijk, want ja, ik heb een iPhone.
Dat mijn argumenten nou beter en vooral duidelijker zijn komt je niet heel goed uit he?
Even of het allemaal feitelijk klopt, waarom rukken mensen zich schraal als ze iets tegen Apple kunnnen verzinnen? Waarom maken (volgens jullie) Appleschapen als ik niet de hele dag anti-Androidtopics terwijl dat net zo makkelijk kan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je blijft eigenlijk vooral in cirkelredenaties hangen en hoe jij een S4 hebt enz. Echte argumenten heb je eigenlijk niet.
feit: de iPhone6 buigt wel heel makkelijk
feit: iOs8.1 was een kutrelease, dit bevestigde Apple reeds zelf
feit: Apple marktaandeel daalt.
ik weet dat het je niet zo goed uitkomt, maar my god.. wees eens objectief. Ik vond de iPhone4 ook echt een schitterende telefoon, maar dit is toch gewoon Apple onwaardig?
ik denk omdat appleliefhebbers net een sekte zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kan dat, en dat zou een enorme fuck up zijn.
Maar waarom worden mensen daar zo gelukkig van?
omdat ik niet degene ben die stelt dat een specifiek toestel voor sloebers is, een specifiek toestel geen ENKEL mankement vertoont en een enkel specifiek toestel superieur is en de godfather is van alle andere toestellen. Dat stel ik niet, dat stellen specifieke religieuze iPhone users die hun hemelse toestel op een voetstuk plaatsen waarbij het een immuniteit heeft op elke vorm van kritiek("het zal wel aan de gebruiker liggen", en als het een ander toestel betreft: "zie je wel dat het zuigt".. dat heet confirmation bias in de psychologie).quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even of het allemaal feitelijk klopt, waarom rukken mensen zich schraal als ze iets tegen Apple kunnnen verzinnen? Waarom maken (volgens jullie) Appleschapen als ik niet de hele dag anti-Androidtopics terwijl dat net zo makkelijk kan?
Ik ben objectief, maar ik word door mensen als jij gedwongen om een standpunt in te nemen terwijl ik overduidelijk al zeker 1000 euro eigen geld heb uitgegeven aan Androidtoestellen?
Waarom kan een Androider niet accepteren dat mensen iPhone prefereren en moet een Appleuser zich de godsganse dag verdedigen tegen Androidamoebes?
Bullshit, typisch iemand (om het op FOK! te houden zodat je het zelf kan bevestigen) die nooit in normale iPhone/Appletopics komt en alleen maar in antiappletopics.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik denk omdat appleliefhebbers net een sekte zijn.
Apple is een religie en daarom wordt kritiek weggehoond. Het ligt aan de gebruiker, het formaat van het scherm is precies goed, widgets zijn overbodig etc etc. Apple is onfeilbaar.
potje 250$ headsup op pokerstars doen? nu?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:13 schreef Wing het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet betalen, daarom zeiken jullie het af.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, typisch iemand (om het op FOK! te houden zodat je het zelf kan bevestigen) die nooit in normale iPhone/Appletopics komt en alleen maar in antiappletopics.
Alleen al hier op FOK! en zeker op tweakers kan je tientallen topics vinden waarin mensen heel normaal reageren, vragen stellen, kritisch zijn en klagen, net als bij Android en Windows Phone.
Je laat je beinvloeden door oa nu.nl etc die aandacht besteden aan die 20 mensen die voor de Applestore liggen nu en doet alsof elke iPhoneuser hetzelfde is. Je gaat voorbij aan mensen die hun trouwdag in Androidstyle doen bijv.
ja er zijn enorme droeftoeterige Appleusers, maar er zijn ook mensen met een Androidtattoo.
ben je een vrouw ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, typisch iemand (om het op FOK! te houden zodat je het zelf kan bevestigen) die nooit in normale iPhone/Appletopics komt en alleen maar in antiappletopics.
Alleen al hier op FOK! en zeker op tweakers kan je tientallen topics vinden waarin mensen heel normaal reageren, vragen stellen, kritisch zijn en klagen, net als bij Android en Windows Phone.
Je laat je beinvloeden door oa nu.nl etc die aandacht besteden aan die 20 mensen die voor de Applestore liggen nu en doet alsof elke iPhoneuser hetzelfde is. Je gaat voorbij aan mensen die hun trouwdag in Androidstyle doen bijv.
ja er zijn enorme droeftoeterige Appleusers, maar er zijn ook mensen met een Androidtattoo.
Ik begrijp jou niet, maar goed ik heb dan ook geen 20 jaar martial arts gedaan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
potje 250$ headsup op pokerstars doen? nu?Of anders medium stake?
nee, een fanboi die pretendeert objectief te zijn en zwaar beledigd is.quote:
hij heeft geeneens een iphonequote:Op vrijdag 26 september 2014 01:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, een fanboi die pretendeert objectief te zijn en zwaar beledigd is.
jawel evenals een s4 en dus is ie van elke markt thuis en weet ie alle nadelen van elk android toestel op de marktquote:
wauw zeg, held op sokken ditquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
jawel evenals een s4 en dus is ie van elke markt thuis en weet ie alle nadelen van elk android toestel op de markt
er is ook nog het gouden-windows-phone-kalfquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef HeatWave het volgende:
Jullie hebben me nu inmiddels wel overtuigd met geweldige argumeten hoor.
1 keer fanboi roepen is sterker dan alle onderbouwde posts van mij.
HEIL ANDROID!
Is idd een prima OS, heb zelf een HTC titan gehad die helaas niet naar WP8 werd geupdated en een HTC 8x die ik aan een vriendin heb gegeven. Mooie IU, werkt goed, vind alleen de lijst apps die niet op je homescreen staan maar in 1 lange lijst niet zo handig en er zijn nog relatief weinig apps voor, maar het zit verder verdomd goed in elkaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:30 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
er is ook nog het gouden-windows-phone-kalf
gast, je kunt toch niet anders dan stellen dat je holy iPhone6 een epic fail isquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef HeatWave het volgende:
Jullie hebben me nu inmiddels wel overtuigd met geweldige argumeten hoor.
1 keer fanboi roepen is sterker dan alle onderbouwde posts van mij.
HEIL ANDROID!
Waarom, en nu dus wel even goed opletten he, je zegt iPhone6, niet 6+.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
gast, je kunt toch niet anders dan stellen dat je holy iPhone6 een epic fail is
iphone6 geen goede specs die is gewoon het mindere broertje van de 6+quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, en nu dus wel even goed opletten he, je zegt iPhone6, niet 6+.
Heb ook nog een lumia gehad, nu android en in feite was die lumia beter dan die android, zat heel goed ineen idd. Een beetje te goed. Fabrikanten willen van hun apparaat dat de mens er continue mee bezig is. Daarom maken ze alles slick en intuïtief maar eigenlijk vind ik die evolutie van dat de mens continu verbonden verbonden moet zijn met technologie niet zo een goede evolutie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is idd een prima OS, heb zelf een HTC titan gehad die helaas niet naar WP8 werd geupdated en een HTC 8x die ik aan een vriendin heb gegeven. Mooie IU, werkt goed, vind alleen de lijst apps die niet op je homescreen staan maar in 1 lange lijst niet zo handig en er zijn nog relatief weinig apps voor, maar het zit verder verdomd goed in elkaar.
Geen goeie specs heb je inmiddels al toegegeven dat je liep te trollen en dat de eerste benchmarks wel weer erg goed zijn vergeleken met de huidige Androidtoestellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
iphone6 geen goede specs die is gewoon het mindere broertje van de 6+
de 6+ is gewoon lekker buigzaam inderdaad
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen goeie specs heb je inmiddels al toegegeven dat je liep te trollen en dat de eerste benchmarks wel weer erg goed zijn vergeleken met de huidige Androidtoestellen.
Ik vind het prima als je alleen maar overal wil trollen, maar dan moet je niet in andere topics opeens heel redelijk doen en hier opeens niet als je met dezelfde mensen in discussie gaat, blijf dan overal in je flamemodus, dan houden we het eerlijk.
kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaadquote:
volgens mij huilt ie lieverquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaad
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.quote:
ik dacht dat jij je case zou resten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet mijn subforum, en types als michielos grijpen dat meteen aan als "zie je wel, hij weet het niet meer dus hij gooit er maar een slot op'" Nergens voor nodig.
Zie je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
kan ie altijd doen als het hem teveel wordt inderdaad
zaken die niet in zijn straatje passen negeert hij lieverquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je case zou resten?
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release. TOegeven doet ie niet, hij is er wel als de kippen bij om elk mankementje aan zijn android device toe te lichten, problemen waar geen enkele niet samsung owner ook maar mee te maken heeftquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:47 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zaken die niet in zijn straatje passen negeert hij liever
volgens mij zou hij ook een veel minder grote bek hebben zonder dat kleurtjequote:Op vrijdag 26 september 2014 01:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release.
heeft ie niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig, HeatWave heeft gewoon een punt.
hup, nog een anuslikkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lekker kinderachtig, HeatWave heeft gewoon een punt.
Leeeugens, zoals altijd en immer. Al meerdere keren gezegd dat iOS 8.0.1 snel moet komen. En jouw kansloze opmerking dat de iPhone 6 een bagger product is is gewoon trollen,quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat sowieso of hij vraagt zich dan publiekelijk af waarom iedereen zo anti apple is ipv erop in te gaan en toe te geven dat de iPhone 6+ een baggerproduct is en iOS 8.1 gewoon te vroeg is qua release. TOegeven doet ie niet, hij is er wel als de kippen bij om elk mankementje aan zijn android device toe te lichten, problemen waar geen enkele niet samsung owner ook maar mee te maken heeft
je ijlt echtquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leeeugens, zoals altijd en immer. Al meerdere keren gezegd dat iOS 8.0.1 snel moet komen. En jouw kansloze opmerking dat de iPhone 6 een bagger product is is gewoon trollen,
En zie je, ik heb er nog steeds geen slot op gezet, zoals je wederom loog.
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
je ijlt echtben je dronken ofzo?
jij begrijpt een cynische opmerking niet en ziet dat als een vaststaand feit? Heb je een autisme spectrum stoornis ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?
Waarom lieg je?
Dit zou een goed punt zijn als wij elkaar in dit topic voor het eerst tegen zouden zijn gekomen, misschien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij begrijpt een cynische opmerking niet en ziet dat als een vaststaand feit? Heb je een autisme spectrum stoornis ofzo?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit zou een goed punt zijn als wij elkaar in dit topic voor het eerst tegen zouden zijn gekomen, misschien.
Antwoord eens netjes, waarom lieg jij in dit soort topics?
Kan je er zelf niet opkomen? De vraag alleen al.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je liegt er verzint dingen die ik zogenaamd doe als ik geen gelijk krijg, waarom is dit dan nog open. Leg het dan uit ipv verzinsels en smaad? Waarom wis ik je posts niets, waarom doe ik eigenlijk niet 1 van de dingen die je beweert behalve netjes antwoorden?
Waarom lieg je?
Ik moest lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Gast, sociale cognitie, sociale trainingen waar heb je het over dit is maar een forum, en jij reageerd vrij kinderachtig op zijn vrij normale discussie punten. Of je de iphone nou wel of niet een goede lul-ijzer vind.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:01 schreef Michielos het volgende:
[..]![]()
![]()
doe wat aan je sociale cognitie man, dit moet een grap zijn
er zijn sociale trainingen voor lui zoals jij die alles uber serieus nemen
Ging net even de topics bijlangs, in de Android topics vind je helemaal geen gezeik van Apple gebruikers en Android gebruikers zeiken alleen maar over Apple.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:13 schreef very het volgende:
Om en nabij 0.0000006% van alle iPhone 6 eigenaren heeft dit probleem. Nou, poepoe
Nou, de Apple aanhangers/fanbois kunnen er ook wat van in dit topicquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gast, sociale cognitie, sociale trainingen waar heb je het over dit is maar een forum, en jij reageerd vrij kinderachtig op zijn vrij normale discussie punten. Of je de iphone nou wel of niet een goede lul-ijzer vind.
Dit is KLB kneusquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Ging net even de topics bijlangs, in de Android topics vind je helemaal geen gezeik van Apple gebruikers en Android gebruikers zeiken alleen maar over Apple.
Verder zitten er in de Apple topics ook geen Apple fanboys die zeggen Apple is geweldig, want die weten blijkbaar wel beter. Dus wie niet luisteren wil... gewoon niet meer op in gaan
Het is ook gewoon onnodig duur, waarom zijn Apple producten vaak 2 of 3 keer zo duurder dan andere producten die vaak net zo goed (of vaak zelfs beter) werken? Ik vind het nergens op slaan eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ALS het zo is.
Maar er is een major update, kijk naar Windows bijv, bij elke nieuwe versie doen bepaalde programma's het niet en zijn er soms issues met hardware/drivers. En niemand gaat als een jihadist het net op om overal maar te verkondigen dat MS dood moet en ook gaat.
Apple brengt een nieuwe versie uit, een aantal apps zijn er nog niet klaar voor, en Apple is de weg kwijt en het is nu (voor de 15de keer denk ik) nu echt op sterven na dood, gelukkig maar want ik heb ZO'N last van dat andere mensen een ander merk gebruiken!
Bij elke Androidversie kan het het ook vergeten dat je oude apps het doen hoor, maar dat is prima en dat hoort zo?
wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller isquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-je-moet-passen.html
http://tweakers.net/revie(...)el-verleidelijk.html
Gelukkig kunnen de mensen die er echt verstand van hebben wel gewoon normaal reviewen, incl gewoon terechte kritiek, niets is perfect. Maar je kan ook gewoon kritiek hebben zonder als een IS-aanhanger over te komen. Ze zeggen zelfs dat sommige dingen beter zijn bij Android.
En voor alle kansloze specsgeilers, nu hebben jullie daar ook niets meer over te janken, iPhone 6 is sneller dan alle andere smartphones.
Is Apple al failliet jongens?
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, de Apple aanhangers/fanbois kunnen er ook wat van in dit topic![]()
Maar goed, een telefoon van 1.000 euro kopen (met deze specs) is sowieso al
Het is natuurlijk maar de vraag of die 9 gevallen geloofwaardig zijn, ik heb zo mijn vermoedens van niet. Ik vond het wel opvallend dat ook de reviewer van Wired er achter kwam dat zijn iPhone 6 Plus gebogen was zonder dat hij het wist:quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:13 schreef very het volgende:
Ik weet niet hoeveel iPhones 6 er al zijn verkocht, maar het eerste weekend al ruim 10 miljoen.
Er zijn 9 gevallen bekend waarbij de telefoon is gebogen. Dat is 0.0000009%.
Maar ja, het is Apple hè, dus de pers en hele hordes haters zien hun kans schoon om Apple even goed door de mangel te halen
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphonequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller is
Liever heilig achter je eigen product staan dan als een exterme moslim om je heen slaan om de andere keuze af te fikken, dan zit er ergens in je hoofd toch iets niet goed hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdMaar Apple is vaak heilig voor de gebruikers, dat merk je genoeg.
Voor mij heeft dit nooit uitgemaakt. Ik vind die race om milliseconden te dwaas voor woorden eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphone.
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever heilig achter je eigen product staan dan als een exterme moslim om je heen slaan om de andere keuze af te fikken, dan zit er ergens in je hoofd toch iets niet goed hoor.
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
wauw, overbetalen voor die paar milliseconden dat hij sneller is
Dat is toch ook niet belangrijk? Ik heb WEL gewoon begrip voor mensen die geen Apple kopen en Android prefereren, ik ga niet topics openen over hoe kut ik Android vind (wat ik niet vind, alleen minder dan iOS).quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eengezicht. Apple he, achja het zal wel.
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu opeens tellen specs niet, hoe kansloos zijn jullie eigenlijk in het discussieren? Als apple langzamer is is het DE belangrijkste functie van een smartphone.
Stoer op het schoolplein natuurlijk, terwijl voor het merendeel van de gebruikers een iPhone 4 of Samsung S2 ook prima zou voldoen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Mij gaat het dus meer om prijs/kwaliteit verhouding die nergens op slaat bij Apple. Waarom zou je nu 1000 euro voor zo'n iPhone neerleggen? Ik snap eerlijk gezegd gewoon niet waarom Apple zo populair is, ik heb er vaak over willen discussiëren met iPhone-gebruikers maar dan krijg ik vaak eengezicht. Apple he, achja het zal wel.
Ja, dat is wel waar. Een android device is na een paar jaar heel wat minder waard. In feite zijn ze allebei in hetzelfde bedje ziek. Kopen om 'mee' te zijn. Alleen heeft Apple er meer een 'exclusiviteit' item van gemaakt. Marketing van dat product is verdomd goed en ook nog tezamen met de kwaliteit ervan maakt het wel een topmerk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef very het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.
Dus je betaald niet over, want je afschrijving is lager. Ik betaal max 200 euro per jaar voor mijn telefoon.
Wow, HELD!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet belangrijk? Ik heb WEL gewoon begrip voor mensen die geen Apple kopen en Android prefereren
Ik weet niet, Marktplaats staat nu letterlijk vol met de iPhone 5S, er wordt veel voor gevraagd maar het aanbod is véél groter dan wat er aan vraag is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef very het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meeste telefoon behoudt een iPhone zijn waarde behoorlijk.
Dus je betaald niet over, want je afschrijving is lager. Ik betaal max 200 euro per jaar voor mijn telefoon.
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij met mijn hoofdMaar Apple is vaak heilig voor de gebruikers, dat merk je genoeg.
Dat je reactie een beetje dom is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maar wat wil je zeggen?
Ik lees behoorlijk wat kritiek in die review, ook kritiek die ik al aangaf en waarvoor ik werd afgebrand. Het Is inderdaad gewoon karig.. Mail jij tweakers even dat Specs niet boeien?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)-je-moet-passen.html
http://tweakers.net/revie(...)el-verleidelijk.html
Gelukkig kunnen de mensen die er echt verstand van hebben wel gewoon normaal reviewen, incl gewoon terechte kritiek, niets is perfect. Maar je kan ook gewoon kritiek hebben zonder als een IS-aanhanger over te komen. Ze zeggen zelfs dat sommige dingen beter zijn bij Android.
En voor alle kansloze specsgeilers, nu hebben jullie daar ook niets meer over te janken, iPhone 6 is sneller dan alle andere smartphones.
Is Apple al failliet jongens?
Ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet, Marktplaats staat nu letterlijk vol met de iPhone 5S, er wordt veel voor gevraagd maar het aanbod is véél groter dan wat er aan vraag is.
Ok kneusje, tering wat een niveauquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is KLB kneuskijk even in het iPhone topic in DIG. Of voor mijn part op T.net.
En wat dan nog, wat wil je eigenlijk aangeven met deze post in dit topic? Dat de iPhone 6+ met IOS 8 wel goed is ofzo?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is KLB kneuskijk even in het iPhone topic in DIG. Of voor mijn part op T.net.
En wat dan nog, wat wil je eigenlijk aangeven met deze post in dit topic? Dat de iPhone 6+ met IOS 8 wel goed is ofzo?
Wat ben jij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow, HELD!!![]()
Loop niet zo te janken man, de meeste Android gebruikers zal het een worst wezen wat voor telefoon iemand anders gebruikt. Sowieso een nutteloos 'argument' wat je hier aanhaalt. Calimerogedrag (iedereen pest mij als Apple gebruiker boehoehoe), en het voegt totaal niks toe aan de discussie, dit post je alleen maar om te laten zien wat voor genius jij denkt te zijn.
Fixed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef Havoc het volgende:
Mensen die hater zijn van een merk en het zelfs beledigen.
apple vs. android
nike vs. adidas
etc, etc.
Valt me elke keer weer op dat de mensen elk ander merk dan hun eigen voorkeur koste wat het kost naar beneden willen halen. En waarom? Om te laten zien dat het merk waar zij zelf voor kiezen helemaal geweldig is en op deze manier zichzelf ervan proberen te overtuigen dat ze de juiste keus gemaakt hebben?
Iemand die puur op basis van het logo'tje iets afzeikt zou wat mij betreft meteen beter een spuitje lucht kunnen nemen. Als je hersenen al zo afgestompt zijn dat je niet eens meer op basis van de functionaliteit die je graag wilt kiest, kun je beter gewoon helemaal stoppen met ademen.
Wat een triestheid hier zeg.
cool, dat betaal ik ook voor mijn telefoonsquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef very het volgende:
[..]
Zo'n post durven plaatsenquote:
Wat denk je zelf? Als je dat zelf niet snapt dan ben je zo dom dat uitleg ook geen zin meer heeft.quote:
Boeie enz.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
cool, dat betaal ik ook voor mijn telefoonsen die hebben meer dan 1gb RAM enz.
Waarom post je continu zonder inhoud?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:15 schreef very het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als je dat zelf niet snapt dan ben je zo dom dat uitleg ook geen zin meer heeft.
[..]
Boeie enz.
het is niet mijn argument gastquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:15 schreef very het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als je dat zelf niet snapt dan ben je zo dom dat uitleg ook geen zin meer heeft.
[..]
Boeie enz.
Omdat inhoudelijk reageren bij sommige mensen, zoals jij, gewoon onbegonnen werk is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom post je continu zonder inhoud?
??? Welk argument? Welke claim? Welk counterargument?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is niet mijn argument gastjij maakt de power ranger claim, niet ik
en dan kom je dan met zo een "counterargument"
Wou zeggen. Je kunt voor die prijs dus ook gewoon een nieuwe android kopen die gewoon beter is dna een oude iphone vna 4 jaar oudquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
cool, dat betaal ik ook voor mijn telefoonsen die hebben meer dan 1gb RAM enz.
Aldus degene die dit zegt:quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo'n post durven plaatsen
Laat mensen gewoon in hun waarde.
quote:
Als het prima is, waarom dan dit soort reacties:quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef leolinedance het volgende:
Als iemand ondanks de 'probleempjes' met de nieuwe iPhone zo'n ding wil kopen, prima. Koopt iemand een Android of Windows toestel, ook prima.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:00 schreef leolinedance het volgende:
Maar goed, een telefoon van 1.000 euro kopen (met deze specs) is sowieso al
Dat continu aanvallen Apple gebruikers is natuurlijk niet triest.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:12 schreef leolinedance het volgende:
Dat alsmaar verdedigen van Apple komt zo fucking triest over![]()
hmmm.... een nieuwe android die op hetzelfde vlak ligt als een iphone van 4 jaar oud of een gloednieuwe iphone 6. Lastige keus hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Wou zeggen. Je kunt voor die prijs dus ook gewoon een nieuwe android kopen die gewoon beter is dna een oude iphone vna 4 jaar oud
op hetzelfde vlak?????quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:46 schreef very het volgende:
[..]
hmmm.... een nieuwe android die op hetzelfde vlak ligt als een iphone van 4 jaar oud of een gloednieuwe iphone 6. Lastige keus hoor
Nouja, blijkbaar...want waarom anders niet vergelijken met een iphone van 3 jaar oud danquote:
Mensen scheppen op dat hun iphone jaaaaren later nog steeds voor 200 euro kunnen verkopen en gebruiken dit om hun dure aankoop te rechtvaaridgen. Voor die prijs heb je een nieuwe android (xiaomi, oppo find etc) die op hetzelfde vlak ligt als een iphone 6 en qua specs gewoon beter zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:46 schreef very het volgende:
[..]
hmmm.... een nieuwe android die op hetzelfde vlak ligt als een iphone van 4 jaar oud of een gloednieuwe iphone 6. Lastige keus hoor
Prijs vergelijking! geen kwaliteitsvergelijking... dat verliest een iphone van jaren oud hoor..quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef very het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar...want waarom anders niet vergelijken met een iphone van 3 jaar oud dan
250 voor een mi4, 269 voor een one+quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mensen scheppen op dat hun iphone jaaaaren later nog steeds voor 200 euro kunnen verkopen en gebruiken dit om hun dure aankoop te rechtvaaridgen. Voor die prijs heb je een nieuwe android (xiaomi, oppo find etc) die op hetzelfde vlak ligt als een iphone 6 en qua specs gewoon beter zijn.
Dat bedoel ik meerof ja 350+ euro zijn die meestal.
Omdat ze een minderwaardigheidscomplex hebben. Daarom zijn ze dag in dag uit continu hun toestel aan het vergelijken met de iPhone. Daarom worden ze blij van elk stukje negatief nieuws over Apple. Daarom proberen ze tot in den treure Apple en Apple gebruikers naar beneden te halen. Om zichzelf beter te kunnen voelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Even of het allemaal feitelijk klopt, waarom rukken mensen zich schraal als ze iets tegen Apple kunnnen verzinnen? Waarom maken (volgens jullie) Appleschapen als ik niet de hele dag anti-Androidtopics terwijl dat net zo makkelijk kan?
Ik ben objectief, maar ik word door mensen als jij gedwongen om een standpunt in te nemen terwijl ik overduidelijk al zeker 1000 euro eigen geld heb uitgegeven aan Androidtoestellen?
Waarom kan een Androider niet accepteren dat mensen iPhone prefereren en moet een Appleuser zich de godsganse dag verdedigen tegen Androidamoebes?
Nou, ik schep er niet over op. Ik verkoop mijn toestel elk jaar met max 200 euro verlies.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mensen scheppen op dat hun iphone jaaaaren later nog steeds voor 200 euro kunnen verkopen en gebruiken dit om hun dure aankoop te rechtvaaridgen. Voor die prijs heb je een nieuwe android (xiaomi, oppo find etc) die op hetzelfde vlak ligt als een iphone 6 en qua specs gewoon beter zijn.
Dat bedoel ik meerof ja 350+ euro zijn die meestal.
het fok applewebcare team bestaat uit Heatwave, Dimens, Retorbrapi en very en staan 24/7 klaar om je te helpenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef R-Tech het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfde users die Apple met hand en tand verdedigen hier
inderdaad want 16gb schijfruimte is beter dan 64gb schijfruimte, specs zeggen niet allesquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef very het volgende:
[..]
Nou, ik schep er niet over op. Ik verkoop mijn toestel elk jaar met max 200 euro verlies.
Dus ik moet elke keer maximaal 200 euro bijleggen om een nieuwe te halen.
En voor 200 euro ga je echt geen vergelijkbaar toestel vinden, dat is gewoon onzin.
Specs zeggen niet alles.
Je kent zo ook allemaalquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
het fok applewebcare team bestaat uit Heatwave, Dimens, Retorbrapi en very en staan 24/7 klaar om je te helpen
Oppo find 7 heeft 32 gb en de nieuwe iphone heeft 16?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef very het volgende:
[..]
Nou, ik schep er niet over op. Ik verkoop mijn toestel elk jaar met max 200 euro verlies.
Dus ik moet elke keer maximaal 200 euro bijleggen om een nieuwe te halen.
En voor 200 euro ga je echt geen vergelijkbaar toestel vinden, dat is gewoon onzin.
Specs zeggen niet alles.
Net als dat het ook steeds dezelfde mensenzijn die Apple gebruikers constant aanvallenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef R-Tech het volgende:
Het zijn wel altijd dezelfde users die Apple met hand en tand verdedigen hier
Ik vergelijk het toch niet met een telefoon van 2 jaar oud?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Oppo find 7 heeft 32 gb en de nieuwe iphone heeft 16?Je gaat me niet wijsmaken dat een oppo find 7 minder is dan een eeuwenoude iphone van 2 jaar rofl
dan zou je jezelf echt keihard voor paal zetten namelijk
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
het fok applewebcare team bestaat uit Heatwave, Dimens, Retorbrapi en very en staan 24/7 klaar om je te helpen
Volgens mij is de iphone 6 699 euroquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:59 schreef very het volgende:
[..]
Ik vergelijk het toch niet met een telefoon van 2 jaar oud?
Kan je lezen?
iPhone 6 = 200 euro.
Een mi4 is weldegelijk vergelijkbaar met een IP6 en op sommige vlakken zelfs beter. 3gb ram ipv 1, 64gb ipv 16 enz. hij kost 231 exclusief verzendkosten i.i.g. Je gaat me niet wijsmaken dat die telefoon een prul is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:59 schreef very het volgende:
[..]
Kan je lezen?
iPhone 6 = 200 euro.
Elk jaar mocro's over de vloer die goedkoop een iPhone willenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:59 schreef very het volgende:
[..]
Kan je lezen?
iPhone 6 = 200 euro.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
inderdaad want 16gb schijfruimte is beter dan 64gb schijfruimte, specs zeggen niet alles
Nee hoor, elk jaar mijn telefoon aan dezelfde kerel verkopen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Elk jaar mocro's over de vloer die goedkoop een iPhone willen
leuke quote, die zag ik ook staan op iCulture.comquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:03 schreef retorbrapi het volgende:
They don't want a better camera, they want more megapixel.
They don't want a long-lasting battery, they want more milliampere.
They don't want a fast phone, they want a quadcore processor.
jij zegt dat specs niet alles zeggen. Jij vind 16gb ROM dus beter dan 32GB ROM als het maar van Apple is? ik zeg ook niet dat het alles zegt, maar 1000 euro voor zo een telefoon.. zelfs de door Heatwave geplaatste reviews over de iphone6 (tweakers) gaven aan dat het veel geld is en het dan behoorlijk karig is.quote:
quote:Zoals we van Apple gewend zijn, is ook deze iPhone met een beginprijs van 700 euro weer flink aan de prijs en dat het basismodel nog steeds slechts 16GB heeft, vinden we daarom erg karig
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Volgens mij is de iphone 6 699 euro
Hier ben ik het ook mee eens. 32 GB was redelijker geweest.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij zegt dat specs niet alles zeggen. Jij vind 16gb ROM dus beter dan 32GB ROM als het maar van Apple is? ik zeg ook niet dat het alles zegt, maar 1000 euro voor zo een telefoon.. zelfs de door Heatwave geplaatste reviews over de iphone6 (tweakers) gaven aan dat het veel geld is en het dan behoorlijk karig is.
o.a.:
[..]
Genoeg over die fucking prijs. Zie hier.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij zegt dat specs niet alles zeggen. Jij vind 16gb ROM dus beter dan 32GB ROM als het maar van Apple is? ik zeg ook niet dat het alles zegt, maar 1000 euro voor zo een telefoon.. zelfs de door Heatwave geplaatste reviews over de iphone6 (tweakers) gaven aan dat het veel geld is en het dan behoorlijk karig is.
o.a.:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
yeah 32 gb als basismodel en 64gb voor het a+ model vond ik best redelijk evenals 2gb ram voor basismodel en 3gb voor a+ modelquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens. 32 GB was redelijker geweest.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef very het volgende:
[..]
Genoeg over die fucking prijs. Zie hier.
Prijs is irrelevant dus.
En nee, ik zeg niet dat 16gb beter is dan 64gb. Maar of ik nou 16, 64 of 12Gb neem, het kost me 200 euro per jaar.en mij kost het 250 per jaar, ook geen vuiltje aan de lucht dacht ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Nou, prima toch. Maar zoals je ziet ben ik goedkoper uit met mijn belachelijk dure toestel, dus kunnen we dat prijsargument achterwege laten dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
en mij kost het 250 per jaar, ook geen vuiltje aan de lucht dacht ik zo
Je vergeet dan wel even voor het gemak het initieele aankoopbedrag.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:08 schreef very het volgende:
[..]2
Kom jij uit een ei?![]()
![]()
![]()
Telefoon die ik koop is nu 799. Volgend jaar rond deze tijd verkoop ik hem weer voor minimaal 599.
Nieuwe iPhone zal vast weer om en nabij dezelfde prijs zitten, dus moet er weer 200 bovenop om die te kopen. Oftewel: 200 euro per jaar voor een nieuwe telefoon.
Lastig he?
het ligt er eigenlijk net aan vind ik. Jij moet een extra tussenstap nemen, namelijk het verkopen. Ik kan die van mij voor laten we zeggen 75 euro verkopen en dan voor 180 euro nieuwe phone halen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef very het volgende:
[..]
Nou, prima toch. Maar zoals je ziet ben ik goedkoper uit met mijn belachelijk dure toestel, dus kunnen we dat prijsargument achterwege laten dan?
yep. Zo bedoel ik het ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Je vergeet dan wel even voor het gemak het initieele aankoopbedrag.
Dat je met een upgrade 200 kwijt bent ok, maar je hebt ooit ergens 700,- neergeteld.
Michielos koopt naar zijn zeggen een nieuwe phone zonder gebruik te maken van de restwaarde van zijn oude.
En dat vind ik dus raar. Lastig he? voor 200 euro heb je betere telefoons dan oude iphonesquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:08 schreef very het volgende:
[..]2
Kom jij uit een ei?![]()
![]()
![]()
Telefoon die ik koop is nu 799. Volgend jaar rond deze tijd verkoop ik hem weer voor minimaal 599.
Nieuwe iPhone zal vast weer om en nabij dezelfde prijs zitten, dus moet er weer 200 bovenop om die te kopen. Oftewel: 200 euro per jaar voor een nieuwe telefoon.
Lastig he?
Mensen geven vooral de voorkeur aan het OS, meen ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dat vind ik dus raar. Lastig he? voor 200 euro heb je betere telefoons dan oude iphones
Eigenlijk niet, want mijn eerste iphone heb ik gratis gekregen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Je vergeet dan wel even voor het gemak het initieele aankoopbedrag.
Dat je met een upgrade 200 kwijt bent ok, maar je hebt ooit ergens 700,- neergeteld.
Michielos koopt naar zijn zeggen een nieuwe phone zonder gebruik te maken van de restwaarde van zijn oude.
ok , dan geld het in jouw specifiek geval niet. Maar daarmee heb je nog geen punt gemaakt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef very het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want mijn eerste iphone heb ik gratis gekregen.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef very het volgende:
[..]
Genoeg over die fucking prijs. Zie hier.
Prijs is irrelevant dus.
En nee, ik zeg niet dat 16gb beter is dan 64gb. Maar of ik nou 16, 64 of 12Gb neem, het kost me 200 euro per jaar.Mij 250 euro per 2 jaar ofzo met 64gbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn er hier maar verdomd weinig die hun Apple afkeer duidelijk willen maken. Iedere keer dat 'boehoehoe ze pesten mij' verhaaltje hier plaatsen doet daar niks aan af. Het topic begon over het feit dat bepaalde nieuwe iPhone's kromtrekken, weet je nog?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:44 schreef very het volgende:
[..]
Aldus degene die dit zegt:
[..]
[..]
Als het prima is, waarom dan dit soort reacties:
[..]
[..]
Dat continu aanvallen Apple gebruikers is natuurlijk niet triest.
Wat JDX zegt: het zijn altijd fandroids die bij elk apple-gerelateerd bericht weer hun afkeer duidelijk moeten maken. Flikker lekker op. Net een geloofsovertuiging; lekker anderen te pas en te onpas proberen te overtuigen van hun geloof.
Waarom is dat debiel? Dat jij pauper betekend niet dat iedereen dat is. Hetzelfde geld voor fatsoenlijke horloges, of gratis plastic dingen die je soms krijgt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er zijn er hier maar verdomd weinig die hun Apple afkeer duidelijk willen maken. Iedere keer dat 'boehoehoe ze pesten mij' verhaaltje hier plaatsen doet daar niks aan af. Het topic begon over het feit dat bepaalde nieuwe iPhone's kromtrekken, weet je nog?
Ik vind 1000 euro voor een telefoon betalen belachelijk ja. Of het nou een Apple, Samsung, HTC, Sony of Huawei is. Dan moet het ding wel hele bijzondere USP's hebben vind ik. Maar als jij de centen graag stukslaat op een iPhone van 1000 euro, be my guest.
Wat is nu eigenlijk je punt?
Ik zeg helemaal niet dat dat debiel is. LE-ZEN.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waarom is dat debiel? Dat jij pauper betekend niet dat iedereen dat is. Hetzelfde geld voor fatsoenlijke horloges, of gratis plastic dingen die je soms krijgt.
Soms wil je gewoon iets duurs kopen. Omdat je het mooi vind.
Belachelijk. Primaquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat dat debiel is. LE-ZEN.
Als jij dat wil doen, prima. Hartstikke leuk voor je dat je de pimp uit kunt hangen op het schoolplein of whatever. Ik geef geen 1000 piek uit aan een telefoon. Klaar nu?quote:
Een fatsoenlijk horloge biedt wel kwaliteit. Als je Apple al met een horlogemerk wilt vergelijken, kun je het met een merk vergelijken als Hugo Boss of Armani klokjes. Veel kitch en modemerken die voor teveel verkocht worden (miyoto quartz uurwerken) vergeleken met wat ze daadwerkelijk waard zijn (en leken zijn ervan onder de indruk!). 500 euro voor een quartz horloge terwijlje voor 400 euro een Tissot Visodate of een Hamilton hebt.. of een Seiko. Ik ben i.i.g. blijer met mijn Longines dan met mijn Hugo Boss Aviator horlogequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waarom is dat debiel? Dat jij pauper betekend niet dat iedereen dat is. Hetzelfde geld voor fatsoenlijke horloges, of gratis plastic dingen die je soms krijgt.
Soms wil je gewoon iets duurs kopen. Omdat je het mooi vind.
Waar denigrerend naar mensen die dat wel doen? Ik heb ongeveer 700 betaald voor een Samsung. Voor mij is het geen statussymbool, maar een gereedschap waarmee ik efficiënter werk en studeer, en vrijer kan zijn in het leven in het algemeen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als jij dat wil doen, prima. Hartstikke leuk voor je dat je de pimp uit kunt hangen op het schoolplein of whatever. Ik geef geen 1000 piek uit aan een telefoon. Klaar nu?
Daar ben je toch op zo een inferieur toestel tot wel uren mee bezig? De input lag bij Samsung is echt verschrikkelijk en Android is gewoon vreselijk instabiel. Dat zou ik daar echt niet voor gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waar denigrerend naar mensen die dat wel doen? Ik heb ongeveer 700 betaald voor een Samsung. Voor mij is het geen statussymbool, maar een gereedschap waarmee ik efficiënter werk en studeer, en vrijer kan zijn in het leven in het algemeen.
Ik kan bijvoorbeeld in de auto stappen om een weekendje weg te gaan. Ik hoef niet van te voren te plannen waar ik naartoe ga, ik kan de auto gewoon verkennen totdat ik iets leuks zie. Ik kan daar een hotel boeken via mijn smartphone. Dan kan ik te voet verdwaald raken in een andere cultuur, en weten dat ik altijd snel terug kan wanneer ik daar zin in heb.
"Verdwalen", me volledig verdiepen in een andere cultuur en levensstijl, en vervolgens makkelijk weer terug gaan naar "mijn" wereld voor werk en studie is een van de beste dingen aan smartphones voor mij.
Welk merk is je glazen bol? Blijkbaar heb je al een Apple horloge! Gaaf!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk horloge biedt wel kwaliteit. Als je Apple al met een horlogemerk wilt vergelijken, kun je het met een merk vergelijken als Hugo Boss of Armani klokjes. Veel kitch en modemerken die voor teveel verkocht worden (miyoto quartz uurwerken) vergeleken met wat ze daadwerkelijk waard zijn (en leken zijn ervan onder de indruk!). 500 euro voor een quartz horloge terwijlje voor 400 euro een Tissot Visodate of een Hamilton hebt.. of een Seiko. Ik ben i.i.g. blijer met mijn Longines dan met mijn Hugo Boss Aviator horloge![]()
Niet zo een modemerk , wel goede kwaliteit. Net zoals ik ook blij ben met mijn telefoon, niet zo een modemerk dat voor teveel verkocht wordt (zoals Apple bv), maar wel kwaliteit.
Lol er is buitengewoon weinig verschil qua snelheid. iOS ziet er iets vloeiender uit, maar is langzamer. Android laad schokkeriger maar sneller.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daar ben je toch op zo een inferieur toestel tot wel uren mee bezig? De input lag bij Samsung is echt verschrikkelijk en Android is gewoon vreselijk instabiel. Dat zou ik daar echt niet voor gebruiken
Niks denigrerends aan naar mijn mening. Maar wat een verhaal!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waar denigrerend naar mensen die dat wel doen? Ik heb ongeveer 700 betaald voor een Samsung. Voor mij is het geen statussymbool, maar een gereedschap waarmee ik efficiënter werk en studeer, en vrijer kan zijn in het leven in het algemeen.
Ik kan bijvoorbeeld in de auto stappen om een weekendje weg te gaan. Ik hoef niet van te voren te plannen waar ik naartoe ga, ik kan de auto gewoon verkennen totdat ik iets leuks zie. Ik kan daar een hotel boeken via mijn smartphone. Dan kan ik te voet verdwaald raken in een andere cultuur, en weten dat ik altijd snel terug kan wanneer ik daar zin in heb.
"Verdwalen", me volledig verdiepen in een andere cultuur en levensstijl, en vervolgens makkelijk weer terug gaan naar "mijn" wereld voor werk en studie is een van de beste dingen aan smartphones voor mij.
je gaat er vanuit dat mensen die positief over een product zijn er ervaring mee hebben en mensen die negatief zijn over een product er geen ervaring mee hebben. Dat is gewoon een bias en denkfout.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Welk merk is je glazen bol? Blijkbaar heb je al een Apple horloge! Gaaf!
Maare, vooral al die mensen die iets nog nooit aangeraakt of gebruikt hebben en al expert zijn. Ja, echt meest geloofwaardige mensen op aarde - iedereen is 'expert'
En dat zeg je tegen mij? Ik heb het niet eens over een positieve of negatieve mening - ik heb het over mensen met een mening over iets wat ze nog nooit hebben gezien of aangeraakt. Je bewijst dus aan jezelf dat je de denkfout in deze maakt. Maar dat geeft niet - want dit is internet. Hier, is iedereen expertquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat mensen die positief over een product zijn er ervaring mee hebben en mensen die negatief zijn over een product er geen ervaring mee hebben. Dat is gewoon een bias en denkfout.
waarom bewijs ik hierin dat ik een denkfout maak mbt ervaringsdeskundigheid?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen mij? Ik heb het niet eens over een positieve of negatieve mening - ik heb het over mensen met een mening over iets wat ze nog nooit hebben gezien of aangeraakt. Je bewijst dus aan jezelf dat je de denkfout in deze maakt. Maar dat geeft niet - want dit is internet. Hier, is iedereen expert
Je leest dingen die ik niet zie in je quote nota benequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Welk merk is je glazen bol? Blijkbaar heb je al een Apple horloge! Gaaf!
Maare, vooral al die mensen die iets nog nooit aangeraakt of gebruikt hebben en al expert zijn. Ja, echt meest geloofwaardige mensen op aarde - iedereen is 'expert'
Blijkbaar niet prima, want je toont al meerdere keren je afkeer ertegen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als jij dat wil doen, prima. Hartstikke leuk voor je dat je de pimp uit kunt hangen op het schoolplein of whatever. Ik geef geen 1000 piek uit aan een telefoon. Klaar nu?
waarom zou ik antwoord geven op een vraag aan jezelf?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarom bewijs ik hierin dat ik een denkfout maak mbt ervaringsdeskundigheid?
Verkeerde kloon ingelogd?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je leest dingen die ik niet zie in je quote nota bene
Nee maar je zegt dingen die ik in die quote niet terug kan vindenquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
waarom zou ik antwoord geven op een vraag aan jezelf?
[..]
Verkeerde kloon ingelogd?
Waar lees je dat ik beweer dat hij er eentje heeft? Oh, je bedoelt dat ik impliceer dat hij er wel eentje moet hebben, om zijn conclusie te kunnen trekken. Als hij er inderdaad geen een heeft, is zijn conclusie mijn inziens onzin.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee maar je zegt dingen die ik in die quote niet terug kan vinden![]()
Waar lees jij bijvoorbeeld dat hij een Apple horloge heeft? Ik nergens namelijk...
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
ah nee, gooi je nu de handdoek al in de ring?
Zat er helemaal klaar voor
Niks afkeur. Het heeft mijn voorkeur alleen niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar niet prima, want je toont al meerdere keren je afkeer ertegen.
Wat is nou eigenlijk jouw punt?
Maar dusdanig dat je meermaals jezelf verplicht voelt jouw mening te verkondigen. Iets dat duidt op afkeur.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks afkeur. Het heeft mijn voorkeur alleen niet.
Ik heb geen Apple haat hoor, voor mijn part worden ze de grootste van de wereld, zal mij niet veel boeien, echt niet. Ik zie gewoon een lading imagoschade over hun heen komen waar je niet vrolijk van wordt als bedrijf zijnde. En denk je nou echt dat jouw gebruikersgegevens van de IOS niet ergens voor een leuk prijsje verkocht wordt? Ben je echt zo naïef?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, kijk op FOK! er zijn denk ik 1000/1 topics anti Apple tegen Anti Android. Ik heb zelf nu een Galaxy S3, hiervoor een S3, omdat ik Android oprecht wil testen, het is zelfs mijn privetoestel, iPhone is van de zaak.
En ja, mijn voorkeur gaat uit naar iPhone, maar ik val nooit iemand aan omdat hij het zogenaamde equivalent van een iSheep zou zijn.
Google is verdomme de grootste dataminer ter wereld, Android is alleen maar gratis omdat Google bakken met geld verdient met data leveren aan adverteerders. Je bent het product, niet de klant. Maar Appleusers zijn volgschapen?
Er zijn met 1 een nieuw toestel EN een niewe OS versie opstartproblemen, net als bij elk ander product, dus helaas, ze zullen het (ja, ik ben het eens, laat misschien te laat) de problemen fixen en helaas voor jou weer niet failliet gaan.
En nogmaals snap ik niet waarom dat voor jou zo leuk is als het wel zou gebeuren, minder concurrentie komt de kwaliteit van Android echt niet ten goede hoor. Wees blij dat er iig nog 1 echte concurrent is om Google scherp te houden en te dwingen tot innoveren en upgraden.
Tja, dat is één van de nadelen wanneer zo'n beetje elk, al dan niet concurrerend bedrijf gigantisch overdreven aan de haal gaat met fouten van Apple. Fouten die bij elk bedrijf wel eens voorkomen en waarvan nog maar gezien moet worden hoe grootschalig ze nou eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb geen Apple haat hoor, voor mijn part worden ze de grootste van de wereld, zal mij niet veel boeien, echt niet. Ik zie gewoon een lading imagoschade over hun heen komen waar je niet vrolijk van wordt als bedrijf zijnde. En denk je nou echt dat jouw gebruikersgegevens van de IOS niet ergens voor een leuk prijsje verkocht wordt? Ben je echt zo naïef?.
Ik ben neutraal, met een lichte persoonlijke voorkeur naar Android maar zie de voordelen van IOS ook wel verder. Ik zie ook dat er een paar voordelen aan het verdwijnen zijn aan het gebruik van de iPhone en dergelijke. ook die hele fappening is geen goede beurt geweest van ze maar dat hoeft nog niet eens aan Apple te liggen verder maar ze krijgen in het algemeen wel de zwarte piet toegespeeld. Dus of het nou terecht is of niet; Apple heeft de laatste jaren aardig wat imago klappen gehad en het lijkt maar niet te stoppen.
De enige reden dat men aan de haal kan gaan met dit soort relatieve kleinigheden is juist omdat Apple zichzelf heeft benoemd als heerser van de high-end markt. Android heeft die bijvoorbeeld nooit gedaan en komt met veel meer weg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:56 schreef very het volgende:
[..]
Tja, dat is één van de nadelen wanneer zo'n beetje elk, al dan niet concurrerend bedrijf gigantisch overdreven aan de haal gaat met fouten van Apple. Fouten die bij elk bedrijf wel eens voorkomen en waarvan nog maar gezien moet worden hoe grootschalig ze nou eigenlijk zijn.
Serieus? De enige reden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:15 schreef jogy het volgende:
[..]
De enige reden dat men aan de haal kan gaan met dit soort relatieve kleinigheden is juist omdat Apple zichzelf heeft benoemd als heerser van de high-end markt. Android heeft die bijvoorbeeld nooit gedaan en komt met veel meer weg.
Het punt is dat het gaat over enkele dagen na gebruik. Ik denk niet dat het bij iedereen binnen 2 dagen gebeurt. Dat zal tijd kosten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als blijkt dat de 6+ echt helemaal nergens tegenkan is het ook echt wel een blunder natuurlijk.
Maar voorlopig blijft het bij 9 klachten en wat youtubefilmjes, 9 is 0.0000125% van de verkochte 6+en..
En ik geloof best dat ik een 6+ KAN buigen, maar het gaat erom of het ding bij iedereen bij normaal gebruik buigt.En als het zo is, is het een fuck up. Maar omdat er dus 9 mensen een gebogen 6+ hebben en andere mensen dus (niet spontaan) hun telefoon hebben weten te buigen nadat ze het zelf gedaan tot het lukte hebben wil niet meteen zeggen dat de 6+ altijd zal buigen.
Maar ja, Apple is voor mensen als jij wat westerse vrijheid is voor IS, iets dat dood moet voor je eigen genot zonder aanleiding.
De grootste reden iig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:36 schreef very het volgende:
[..]
Serieus? De enige reden?
Alsof Samsung, HTC, Nokia etc. niet pretenderen de beste te zijn. Dat doen zoveel bedrijven, voor logische redenen.
Raar om daar zo makkelijk vanuit te gaan alsquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
En denk je nou echt dat jouw gebruikersgegevens van de IOS niet ergens voor een leuk prijsje verkocht wordt? Ben je echt zo naïef?.
Ik kan niet veel vinden maar Apple gebruikt(e?) jouw data blijkbaar voor advertentie ongein en verkoopt of verkocht het door. Met een beetje moeite is er vast meer te vinden. Apple is niet roomser dan de Paus.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Raar om daar zo makkelijk vanuit te gaan als
a) de CEO ontkent dat te doen
b) zulke inkomsten niet in hun financiele cijfers staan
c) zulke inkomsten in het niet zouden vallen bij hun inkomsten uit de verkoop van hardware
d) het een enorme vertrouwensbreuk bij de consument zou veroorzaken met als gevolg minder verkoop van hardware waardoor het dus lijnrecht tegen hun businessmodel in zou gaan
in hun algemene voorwaarden staat iets anders.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Raar om daar zo makkelijk vanuit te gaan als
a) de CEO ontkent dat te doen
want jij neemt de jaarrekening jaarlijks door? Onder welke post denk je overigens dat die inkomsten vermeldt staan? De post: "handel in persoonsgegevens"?quote:b) zulke inkomsten niet in hun financiele cijfers staan
aanname.quote:c) zulke inkomsten in het niet zouden vallen bij hun inkomsten uit de verkoop van hardware
in dat geval zouden ze het klip en klaar uitsluiten in hun algemene voorwaarden en het presenteren als unique sellingpoint, doen ze niet. Integendeel, in de eigen algemene voorwaarden vermelden zij onomwonden dat ze je data verzamelen en delenquote:d) het een enorme vertrouwensbreuk bij de consument zou veroorzaken met als gevolg minder verkoop van hardware waardoor het dus lijnrecht tegen hun businessmodel in zou gaan
wtf, wil je nu echt een patek philippe horloge of een jaeger lecoultre gelijk gaan stellen aan een apple smart watch qua kwaliteit enz?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik beweer dat hij er eentje heeft? Oh, je bedoelt dat ik impliceer dat hij er wel eentje moet hebben, om zijn conclusie te kunnen trekken. Als hij er inderdaad geen een heeft, is zijn conclusie mijn inziens onzin.
Heerlijk, semantische discussies voeren die totaal niets meer met het onderwerp te maken hebben.
Wat jij wil kleuter.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:29 schreef very het volgende:
[..]
Maar dusdanig dat je meermaals jezelf verplicht voelt jouw mening te verkondigen. Iets dat duidt op afkeur.
Lol, dus nu ga je nieuwe argumenten gebruiken om je punt te maken op een ander punt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 04:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
wtf, wil je nu echt een patek philippe horloge of een jaeger lecoultre gelijk gaan stellen aan een apple smart watch qua kwaliteit enz?Daar hoef ik geeneens zo een ding voor in de handen voor gehad te hebben man
wat zeur je dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lol, dus nu ga je nieuwe argumenten gebruiken om je punt te maken op een ander punt?![]()
Ik wil helemaal niets en zo te zien wil jij helemaal niet discussiëren - maar je gelijk bewijzen. Succes daarmee
Het is gewoon troep, mensen die het kopen zijn zelf ook niet helemaal 100%quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |