yep. Zo bedoel ik het ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Je vergeet dan wel even voor het gemak het initieele aankoopbedrag.
Dat je met een upgrade 200 kwijt bent ok, maar je hebt ooit ergens 700,- neergeteld.
Michielos koopt naar zijn zeggen een nieuwe phone zonder gebruik te maken van de restwaarde van zijn oude.
En dat vind ik dus raar. Lastig he? voor 200 euro heb je betere telefoons dan oude iphonesquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:08 schreef very het volgende:
[..]2
Kom jij uit een ei?![]()
![]()
![]()
Telefoon die ik koop is nu 799. Volgend jaar rond deze tijd verkoop ik hem weer voor minimaal 599.
Nieuwe iPhone zal vast weer om en nabij dezelfde prijs zitten, dus moet er weer 200 bovenop om die te kopen. Oftewel: 200 euro per jaar voor een nieuwe telefoon.
Lastig he?
Mensen geven vooral de voorkeur aan het OS, meen ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dat vind ik dus raar. Lastig he? voor 200 euro heb je betere telefoons dan oude iphones
Eigenlijk niet, want mijn eerste iphone heb ik gratis gekregen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Je vergeet dan wel even voor het gemak het initieele aankoopbedrag.
Dat je met een upgrade 200 kwijt bent ok, maar je hebt ooit ergens 700,- neergeteld.
Michielos koopt naar zijn zeggen een nieuwe phone zonder gebruik te maken van de restwaarde van zijn oude.
ok , dan geld het in jouw specifiek geval niet. Maar daarmee heb je nog geen punt gemaakt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef very het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, want mijn eerste iphone heb ik gratis gekregen.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef very het volgende:
[..]
Genoeg over die fucking prijs. Zie hier.
Prijs is irrelevant dus.
En nee, ik zeg niet dat 16gb beter is dan 64gb. Maar of ik nou 16, 64 of 12Gb neem, het kost me 200 euro per jaar.Mij 250 euro per 2 jaar ofzo met 64gbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn er hier maar verdomd weinig die hun Apple afkeer duidelijk willen maken. Iedere keer dat 'boehoehoe ze pesten mij' verhaaltje hier plaatsen doet daar niks aan af. Het topic begon over het feit dat bepaalde nieuwe iPhone's kromtrekken, weet je nog?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:44 schreef very het volgende:
[..]
Aldus degene die dit zegt:
[..]
[..]
Als het prima is, waarom dan dit soort reacties:
[..]
[..]
Dat continu aanvallen Apple gebruikers is natuurlijk niet triest.
Wat JDX zegt: het zijn altijd fandroids die bij elk apple-gerelateerd bericht weer hun afkeer duidelijk moeten maken. Flikker lekker op. Net een geloofsovertuiging; lekker anderen te pas en te onpas proberen te overtuigen van hun geloof.
Waarom is dat debiel? Dat jij pauper betekend niet dat iedereen dat is. Hetzelfde geld voor fatsoenlijke horloges, of gratis plastic dingen die je soms krijgt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er zijn er hier maar verdomd weinig die hun Apple afkeer duidelijk willen maken. Iedere keer dat 'boehoehoe ze pesten mij' verhaaltje hier plaatsen doet daar niks aan af. Het topic begon over het feit dat bepaalde nieuwe iPhone's kromtrekken, weet je nog?
Ik vind 1000 euro voor een telefoon betalen belachelijk ja. Of het nou een Apple, Samsung, HTC, Sony of Huawei is. Dan moet het ding wel hele bijzondere USP's hebben vind ik. Maar als jij de centen graag stukslaat op een iPhone van 1000 euro, be my guest.
Wat is nu eigenlijk je punt?
Ik zeg helemaal niet dat dat debiel is. LE-ZEN.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waarom is dat debiel? Dat jij pauper betekend niet dat iedereen dat is. Hetzelfde geld voor fatsoenlijke horloges, of gratis plastic dingen die je soms krijgt.
Soms wil je gewoon iets duurs kopen. Omdat je het mooi vind.
Belachelijk. Primaquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat dat debiel is. LE-ZEN.
Als jij dat wil doen, prima. Hartstikke leuk voor je dat je de pimp uit kunt hangen op het schoolplein of whatever. Ik geef geen 1000 piek uit aan een telefoon. Klaar nu?quote:
Een fatsoenlijk horloge biedt wel kwaliteit. Als je Apple al met een horlogemerk wilt vergelijken, kun je het met een merk vergelijken als Hugo Boss of Armani klokjes. Veel kitch en modemerken die voor teveel verkocht worden (miyoto quartz uurwerken) vergeleken met wat ze daadwerkelijk waard zijn (en leken zijn ervan onder de indruk!). 500 euro voor een quartz horloge terwijlje voor 400 euro een Tissot Visodate of een Hamilton hebt.. of een Seiko. Ik ben i.i.g. blijer met mijn Longines dan met mijn Hugo Boss Aviator horlogequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:19 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waarom is dat debiel? Dat jij pauper betekend niet dat iedereen dat is. Hetzelfde geld voor fatsoenlijke horloges, of gratis plastic dingen die je soms krijgt.
Soms wil je gewoon iets duurs kopen. Omdat je het mooi vind.
Waar denigrerend naar mensen die dat wel doen? Ik heb ongeveer 700 betaald voor een Samsung. Voor mij is het geen statussymbool, maar een gereedschap waarmee ik efficiënter werk en studeer, en vrijer kan zijn in het leven in het algemeen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als jij dat wil doen, prima. Hartstikke leuk voor je dat je de pimp uit kunt hangen op het schoolplein of whatever. Ik geef geen 1000 piek uit aan een telefoon. Klaar nu?
Daar ben je toch op zo een inferieur toestel tot wel uren mee bezig? De input lag bij Samsung is echt verschrikkelijk en Android is gewoon vreselijk instabiel. Dat zou ik daar echt niet voor gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waar denigrerend naar mensen die dat wel doen? Ik heb ongeveer 700 betaald voor een Samsung. Voor mij is het geen statussymbool, maar een gereedschap waarmee ik efficiënter werk en studeer, en vrijer kan zijn in het leven in het algemeen.
Ik kan bijvoorbeeld in de auto stappen om een weekendje weg te gaan. Ik hoef niet van te voren te plannen waar ik naartoe ga, ik kan de auto gewoon verkennen totdat ik iets leuks zie. Ik kan daar een hotel boeken via mijn smartphone. Dan kan ik te voet verdwaald raken in een andere cultuur, en weten dat ik altijd snel terug kan wanneer ik daar zin in heb.
"Verdwalen", me volledig verdiepen in een andere cultuur en levensstijl, en vervolgens makkelijk weer terug gaan naar "mijn" wereld voor werk en studie is een van de beste dingen aan smartphones voor mij.
Welk merk is je glazen bol? Blijkbaar heb je al een Apple horloge! Gaaf!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk horloge biedt wel kwaliteit. Als je Apple al met een horlogemerk wilt vergelijken, kun je het met een merk vergelijken als Hugo Boss of Armani klokjes. Veel kitch en modemerken die voor teveel verkocht worden (miyoto quartz uurwerken) vergeleken met wat ze daadwerkelijk waard zijn (en leken zijn ervan onder de indruk!). 500 euro voor een quartz horloge terwijlje voor 400 euro een Tissot Visodate of een Hamilton hebt.. of een Seiko. Ik ben i.i.g. blijer met mijn Longines dan met mijn Hugo Boss Aviator horloge![]()
Niet zo een modemerk , wel goede kwaliteit. Net zoals ik ook blij ben met mijn telefoon, niet zo een modemerk dat voor teveel verkocht wordt (zoals Apple bv), maar wel kwaliteit.
Lol er is buitengewoon weinig verschil qua snelheid. iOS ziet er iets vloeiender uit, maar is langzamer. Android laad schokkeriger maar sneller.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daar ben je toch op zo een inferieur toestel tot wel uren mee bezig? De input lag bij Samsung is echt verschrikkelijk en Android is gewoon vreselijk instabiel. Dat zou ik daar echt niet voor gebruiken
Niks denigrerends aan naar mijn mening. Maar wat een verhaal!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Waar denigrerend naar mensen die dat wel doen? Ik heb ongeveer 700 betaald voor een Samsung. Voor mij is het geen statussymbool, maar een gereedschap waarmee ik efficiënter werk en studeer, en vrijer kan zijn in het leven in het algemeen.
Ik kan bijvoorbeeld in de auto stappen om een weekendje weg te gaan. Ik hoef niet van te voren te plannen waar ik naartoe ga, ik kan de auto gewoon verkennen totdat ik iets leuks zie. Ik kan daar een hotel boeken via mijn smartphone. Dan kan ik te voet verdwaald raken in een andere cultuur, en weten dat ik altijd snel terug kan wanneer ik daar zin in heb.
"Verdwalen", me volledig verdiepen in een andere cultuur en levensstijl, en vervolgens makkelijk weer terug gaan naar "mijn" wereld voor werk en studie is een van de beste dingen aan smartphones voor mij.
je gaat er vanuit dat mensen die positief over een product zijn er ervaring mee hebben en mensen die negatief zijn over een product er geen ervaring mee hebben. Dat is gewoon een bias en denkfout.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Welk merk is je glazen bol? Blijkbaar heb je al een Apple horloge! Gaaf!
Maare, vooral al die mensen die iets nog nooit aangeraakt of gebruikt hebben en al expert zijn. Ja, echt meest geloofwaardige mensen op aarde - iedereen is 'expert'
En dat zeg je tegen mij? Ik heb het niet eens over een positieve of negatieve mening - ik heb het over mensen met een mening over iets wat ze nog nooit hebben gezien of aangeraakt. Je bewijst dus aan jezelf dat je de denkfout in deze maakt. Maar dat geeft niet - want dit is internet. Hier, is iedereen expertquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
je gaat er vanuit dat mensen die positief over een product zijn er ervaring mee hebben en mensen die negatief zijn over een product er geen ervaring mee hebben. Dat is gewoon een bias en denkfout.
waarom bewijs ik hierin dat ik een denkfout maak mbt ervaringsdeskundigheid?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen mij? Ik heb het niet eens over een positieve of negatieve mening - ik heb het over mensen met een mening over iets wat ze nog nooit hebben gezien of aangeraakt. Je bewijst dus aan jezelf dat je de denkfout in deze maakt. Maar dat geeft niet - want dit is internet. Hier, is iedereen expert
Je leest dingen die ik niet zie in je quote nota benequote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Welk merk is je glazen bol? Blijkbaar heb je al een Apple horloge! Gaaf!
Maare, vooral al die mensen die iets nog nooit aangeraakt of gebruikt hebben en al expert zijn. Ja, echt meest geloofwaardige mensen op aarde - iedereen is 'expert'
Blijkbaar niet prima, want je toont al meerdere keren je afkeer ertegen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als jij dat wil doen, prima. Hartstikke leuk voor je dat je de pimp uit kunt hangen op het schoolplein of whatever. Ik geef geen 1000 piek uit aan een telefoon. Klaar nu?
waarom zou ik antwoord geven op een vraag aan jezelf?quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarom bewijs ik hierin dat ik een denkfout maak mbt ervaringsdeskundigheid?
Verkeerde kloon ingelogd?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:11 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je leest dingen die ik niet zie in je quote nota bene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |