SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
witte ridderquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef Cake-Man het volgende:
vind zij niet erg
zo met fotos op internet
Haha lekker tetten gemist.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef fathank het volgende:
Kk dima die z'n posts weer eens leeghaalt
Je hebt niks gemist.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef fathank het volgende:
negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef fathank het volgende:
smoofquote:
Lekkah man. Met jou?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey mcnulty hoe is het ouwe gabber
ben je hagenees? met mij ook wel lekker, beetje brak man, vanmorgen als een zombie naar collegequote:
Heb je al een date gehad met G.R.S.? Ze ziet je wel zitten denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ben je hagenees? met mij ook wel lekker, beetje brak man, vanmorgen als een zombie naar college
Nee, maar ik heb vandaag een knuffel toegezegd gekregen, en je weet waar dat naar kan leiden...........quote:Op woensdag 24 september 2014 23:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je al een date gehad met G.R.S.? Ze ziet je wel zitten denk ik.
Grootste snitch van dit topic met 0 notes post muziek van teh streetzzz. Oh, the irony.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:35 schreef no1uknow het volgende:
jeetje Klokov, die muziek is echt prachtig /srs
ass-to-mouth?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:35 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb vandaag een knuffel toegezegd gekregen, en je weet waar dat naar kan leiden...........
muziek van de straat u wot?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Grootste snitch van dit topic met 0 notes post muziek van teh streetzzz. Oh, the irony.
moeilijk hequote:Op woensdag 24 september 2014 23:40 schreef no1uknow het volgende:
[soundcloud]https://soundcloud.com/crowquill/in-a-sea-of-red-strands?in=crowquill/sets/cq0012-sisters-of-follow-me-as-a-ghost[/soundcloud]
Dnk dat je gluten hier maximaal rond van worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef IrCute het volgende:
Hoi jongens.
Dit is mijn lijstje van vandaag
O: nix had haast
T: Ice tea
L: hele reep hazelnoot chocolade
T: Yoghurtje
D: kip met rijst en groente
Wat vinden jullie ervan?
Goed, lijkt op die van mijquote:Op woensdag 24 september 2014 23:48 schreef IrCute het volgende:
Hoi jongens.
Dit is mijn lijstje van vandaag
O: nix had haast
T: Ice tea
L: hele reep hazelnoot chocolade
T: Yoghurtje
D: kip met rijst en groente
Wat vinden jullie ervan?
nou????quote:Op woensdag 24 september 2014 23:46 schreef no1uknow het volgende:
maar ik ben nog wel nieuwsgierig waar je opmerking over 'grootste snitch post muziek van de straat' op sloeg
hey babyquote:
Met putjes in mn reet ja. Mja 1x per maand mag hetquote:Op woensdag 24 september 2014 23:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dnk dat je gluten hier maximaal rond van worden.![]()
Gr Gr
Ik eet 'savnds ook altijd salami en kaasquote:Op woensdag 24 september 2014 23:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goed, lijkt op die van mij
O:Nope
T:Banaan+blauwe bessen en 2 stroopwafels
D:Brocolli met aardappels en gehaktballen.
LNS(Late night snack):Liter volle yoghurt (De melk was op), 3 eetlepels pindakaas, 100 gram kaas en 50 gram salami,
quote:
waarom zou je zo'n aandachtshoertje dat foto's van zichzelf met wietplanten in d'r FOK fotoboek plaatst willen pullen?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef Montelly het volgende:
ik ben even weg, en niemand die pixie hier peult
hey montiequote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef Montelly het volgende:
pessimist.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe is het in de US en A's? Wanneer gaat de grote burgeroorlog tussen blank en zwart nou eens uitbreken?
haha ik ook! wou je keertje samen salami en kaas eten??quote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
hey baby
[..]
Met putjes in mn reet ja. Mja 1x per maand mag hetValt nog best mee, 660 calorien voor een hele reep
Was er wel kotsmisselijk van, meteen genezen.
[..]
Ik eet 'savnds ook altijd salami en kaas
in Parijs kwam ik een Amerikaan tegen die gigantisch pessimistisch was en het uiteenvallen van Amerika voorspelde, binnen afzienbare tijd. Ik ben benieuwd.quote:
Goed hoorrrrrrr en geen idee, ik blijf uit die buurt van die nikkersquote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoe is het in de US en A's? Wanneer gaat de grote burgeroorlog tussen blank en zwart nou eens uitbreken?
nou nouquote:Op donderdag 25 september 2014 00:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Goed hoorrrrrrr en geen idee, ik blijf uit die buurt van die nikkers
oke manquote:Op donderdag 25 september 2014 00:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, wacht maar tot jij in zo'n ghetto woont. Amsterdam is er niks bij.
tjek dese humblebrag dan oeh ik woon naast stoere helicopters en allessquote:Op donderdag 25 september 2014 00:37 schreef IrCute het volgende:
Ik woon trouwens vlakbij een naval air base en de afgelopen paar dagen hoor ik veel meer vliegtuigen/helikopters in de nacht/s ochtends overvliegen, vraag mij af of het met syrie te maken heeft
Je bent al aardig snel een Redneck aan het worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2014 00:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent al aardig snel een Redneck aan het worden.
Komt er niets zinnigs meer uit?quote:
Teveel moonshine gedronken.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Komt er niets zinnigs meer uit?
Hier wordt Ray niet vrolijk vanquote:Op donderdag 25 september 2014 06:28 schreef RaymondK het volgende:
Damn.... Gisteren heeft iemand een blik fruit cakes open getrokken in de gym niet te filmen gewoon![]()
't begon met trainen al met 2 die hun ogen de kost gaven en alles en iedereen zaten aan te kijken![]()
en voordat de yoga begon was er eoa class van iets anders bezig. Werd gegeven door een turkje. Zo een hele behaarde dikkerd die je eigenlijk achter het spit in de shoarmazaak zou verwachten.
En toen begon het.... Vraagt i redelijk normaal aan mij" wor deze les gegjeven door Bianca"
ik zeg geen idee hoe ze heet, streng maar rechtvaardig ogende mevrouw? "Oh ja das haar..."
Tze kwam binnen en toen begonnen het hoor. " Ooooh meid wat leuk jij hier. Mwoeah mwa mwah 3 dikke zoenen. Oeh nou de headset doet het nie zo goed heur, valt elke keer weg, net een YMCA gym uit de jaren tachtag"
Ik stond er stijf naast, maar ging ff rustig een rondje wandelen tot alles begon want anders had ik mezelf niet in kunnen houden ". nOu DOOEEEII HEA"
Man man man man
[ afbeelding ]
En om het af te maken komen die twee van beneden ook gezellig mee doen met een hoop sensatie zo van hoe kijk mij nou, ik viel bijna HAHAHAh. Oeh
quote:
haha nee idd. Je mag van mij best gay zijn, maar waarom in godes naam zo verwijft man SHIIIIIT.quote:Op donderdag 25 september 2014 07:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hier wordt Ray niet vrolijk van
pics pics pics...quote:Op donderdag 25 september 2014 07:44 schreef Champy het volgende:
Lol dat eetbeest wat ik vorige keer op de foto had gezet zit weer in de trein en het heeft weer dezelfde kleren aan
Kan geen toeval zijn
Haha nee dat gaat deze keer helaas niet. Het shirt is ook hetzelfde, er staat beautiful op, iets wat niet hoort te staan op een 4xl shirt...quote:Op donderdag 25 september 2014 07:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
pics pics pics...
die broek het zelfde geloof ik nog wel is legit, daar kan er maar 1 van zijn namelijk
Indeed. what was Patil thinking toen hij dat er op drukte in het attelier in Dhakaquote:Op donderdag 25 september 2014 07:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Haha nee dat gaat deze keer helaas niet. Het shirt is ook hetzelfde, er staat beautiful op, iets wat niet hoort te staan op een 4xl shirt...
Nee dan die gay pride parade elk jaarquote:Op donderdag 25 september 2014 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
haha nee idd. Je mag van mij best gay zijn, maar waarom in godes naam zo verwijft man SHIIIIIT.![]()
Zo ben je echt niet geboren dat maak je me gewoon niet wijs. En zo wel, dan had dat er op de basisschool bij de 2e keer er al uitgemept horen te wezen.
![]()
![]()
nou idd. gemaakte onzin allemaalquote:Op donderdag 25 september 2014 08:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee dan die gay pride parade elk jaarfuuuuck
Had me ook niet voor kunnen stellen dat het wel zo zou zijnquote:
Omdat niemand anders zo sneu is als de gebroeders M&Mquote:Op woensdag 24 september 2014 23:59 schreef Montelly het volgende:
Stel nou dat je van piemels/mossels houdt en je moet nog uit de kast komen. Dan schaam je je toch de tering door die stel idioten op die boten.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nou idd. gemaakte onzin allemaal![]()
allemaal aandachtneukers
nee idd. het is gewoon vragen d'r om idd.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Stel nou dat je van piemels/mossels houdt en je moet nog uit de kast komen. Dan schaam je je toch de tering door die stel idioten op die boten.
En vooral de mensen die lichtelijk homofoob zijn worden er ook niet bepaald door genezen.
loopt hier zo een oud mannetje van pak hem beet eind 70 begin 80. Elke dag is die er 's mdidags. Respect tot en met daarvoor, maar als z'n bek open gaat heb je echt gegeten en gedronken.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Stel nou dat je van piemels/mossels houdt en je moet nog uit de kast komen. Dan schaam je je toch de tering door die stel idioten op die boten.
En vooral de mensen die lichtelijk homofoob zijn worden er ook niet bepaald door genezen.
Joehoe grote knul kom jij hier vakerrrrrquote:Op donderdag 25 september 2014 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
loopt hier zo een oud mannetje van pak hem beet eind 70 begin 80. Elke dag is die er 's mdidags. Respect tot en met daarvoor, maar als z'n bek open gaat heb je echt gegeten en gedronken.
Dan is die nog kapper geweest ook hoorde ik laatst. En rijd in een peugootje 307 cabrio.
Zo zijig als de hel niet te filmen gewoon
Als zo eentje begint te praten dan krullen m'n tenen om en krijg ik echt serieus gewoon een wegtrekkertje![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 09:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Joehoe grote knul kom jij hier vakerrrrr![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
loopt hier zo een oud mannetje van pak hem beet eind 70 begin 80. Elke dag is die er 's mdidags. Respect tot en met daarvoor, maar als z'n bek open gaat heb je echt gegeten en gedronken.
Dan is die nog kapper geweest ook hoorde ik laatst. En rijd in een peugootje 307 cabrio.
Als zo eentje begint te praten dan krullen m'n tenen om en krijg ik echt serieus gewoon een wegtrekkertje![]()
![]()
Ja toch? Gewoon meteen het huwelijksbootje instappenquote:Op donderdag 25 september 2014 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
moet je ook nie doen
heb je niks an
wacht maar tot je zo'n nikker pik hebt gehad. "once you go black, you never go back"quote:Op donderdag 25 september 2014 00:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Spetters, is jouw filmquote:Op donderdag 25 september 2014 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
![]()
dat lijkt wel net zo iets als turks fruit of wat?quote:
deze is veel leuker, wel een wat oudere film,jaquote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat lijkt wel net zo iets als turks fruit of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |