quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn vriendje is er ook niet van gecharmeerd Skittles. Muha. Muhahahaha.
ik begin ook te neigen naar afhaken nuquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
Ik snap nu waarom de vaders altijd zo snel afhaken in dit topic
die van mij loopt ook altijd huilend wegquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn vriendje is er ook niet van gecharmeerd Skittles. Muha. Muhahahaha.
Dat belooft wat voor de bevallingquote:Op woensdag 24 september 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij loopt ook altijd huilend weg
Ach, de mannen op FOK! kennen die blue waffle toch wel?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
ik lees (selectief) meequote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
Idd. Er staan er 3 in de lijst maar reageren doen ze nooit?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
kijk es boven je ^^quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Idd. Er staan er 3 in de lijst maar reageren doen ze nooit?
Zo eng zijn we toch niet?
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik Google alles en open alle spoilers. Ik gruwel ook graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welterusten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
zou wel mogen, maar we hebben nog geen officiële datumquote:Op woensdag 24 september 2014 21:54 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Die staat niet in de lijst![]()
.
I knowquote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Nikooos het volgende:
[..]
zou wel mogen, maar we hebben nog geen officiële datum
Weet je zeker dat het darmkramp isquote:Op donderdag 25 september 2014 05:11 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik zit wel te genieten van darmkrampmaar het valt mee vandaag
Toch eenquote:Op donderdag 25 september 2014 04:59 schreef Loj het volgende:
En slaap je al NTS?
Ik zit me hier te vervelen en serieus te overwegen om blue wafle te googelen
En idd Nikooos, t zou leuk zijn als er een man wel mee blijft posten
Hier papa keelpijn: prutnacht
Mama keelpijn: prutnacht
Dreumes keelpijn: prutnacht
Maar... Ik klaag niet! (Ik constateer dingen)
Iemand die wakker ligt door een trappende baby en hiervan geniet?
is dat zo?quote:Op donderdag 25 september 2014 05:22 schreef Loj het volgende:
En komt weer terug Skittles?
Weet je wat nou t erge is:
Zolang we ziek, zwak en misselijk zijn gaan we ook niet bevallen
Gezelligheidquote:Op donderdag 25 september 2014 05:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat zo?
We kunnen ook synchroon baren
onze lichamen zijn zich hier op aan het voorbereiden, geloof ikquote:Op donderdag 25 september 2014 05:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh hier is de gezelligheid!
Halloik lig om het uur te voeden en verveel me. What's new?
Ja, zullen we dan nu beginnen met synchroon vliezen laten breken? Dan weten we tenminste zeker dat het begonnen isquote:
worden ze stevig mishandeld?quote:Op donderdag 25 september 2014 05:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Tip: koop alvast Purelan.
Je kraamtijdtepels zullen je dankbaar zijn.
Oh de mijne deden niet meequote:Op donderdag 25 september 2014 05:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja, zullen we dan nu beginnen met synchroon vliezen laten breken? Dan weten we tenminste zeker dat het begonnen is![]()
Razz, van jou verwachten we steun
Op 3 oké
1.....
2.....
3.....
Oh en dat zeggen ze toch altijd, dat je niet bevalt als je "ziek" bent?
milk makes the world go roundquote:Op donderdag 25 september 2014 05:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoor, het is een heel tevreden meisjemet vandaag heel veel honger want regeldag. Dus mamma gaat in koe-modus. Dan is die Purelan wel echt nodig. En hemdjes voor in bed, want dat dekbed erover
argh.
dan heb jij een nieuwere versie gespeeld dan ik, bij mij verschijnselde er ineens een wieg in de woonkamer en ging iedereen applaudisserenquote:Op donderdag 25 september 2014 05:37 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh de mijne deden niet mee![]()
Loop je nu voor?
Ik zie nu trouwens zo'n sims bevalling voor meIn een kringetje met z'n allen naar ons buik grijpen, zuchten en kreunen en dan een rondje draaien en voila er ligt een baby in de armen
Ik heb alle sims inclusief uitbreidingspakkettenquote:Op donderdag 25 september 2014 05:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb jij een nieuwere versie gespeeld dan ik, bij mij verschijnselde er ineens een wieg in de woonkamer en ging iedereen applaudisseren
ik hou er vanquote:Op donderdag 25 september 2014 05:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik heb alle sims inclusief uitbreidingspakketten![]()
Bij de nieuwe sims die nu twee weken uit is kan de vrouw naar het ziekenhuis en dan verschijnt er een wieg met baby in de kamer. Na 3 simdagen komt er een kind uit gesprongen
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef DJMO het volgende:
[..]hihi nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welterusten
voor 's ochtends heb ik er ook nog wel éénquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 25 september 2014 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
voor 's ochtends heb ik er ook nog wel éénnee!!! Dat niet!!!! Die blijven in je hoofd zitten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog lang wakker geweest maar had Investigation ID aangezet via de app. Heerlijk slaapvoer die moorden allemaalquote:
Dat zei ik ook toen m'n wekker net weer afging..,quote:Op donderdag 25 september 2014 08:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Klittenband schoenen DJMO?
Ik zou nog even een uurtje slapenvoor ik bloed moet gaan prikken... nou mooi niet! Uur lang wakker liggen! Waarom moet dat ook om 9 uur!Medische mensen zijn allemaal sadisten!
Ik doe mijn best en komt best goed. Leerzaam is het in ieder geval wel en ik weet waar ik allemaal rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:15 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
I know. Misschien ben jij de eerste man zijn die een volledige zwangerschap in Z&G blijft meelezen en schrijven? Zou leuk zijn :y.
Want van diemux, Cleany (hoewel die bij nummer 1 wel regelmatig postte) en roellie80. zie ik, na het neergooien van de datum hier, geen actie meer.
Muh, wakker wegens jeuk op een plaats waar ik geen jeuk wil hebben . Totaal niet cool, want ik ben moehoeee.
Nog een tip voor een fijn hemdje:quote:Op donderdag 25 september 2014 05:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoor, het is een heel tevreden meisjemet vandaag heel veel honger want regeldag. Dus mamma gaat in koe-modus. Dan is die Purelan wel echt nodig. En hemdjes voor in bed, want dat dekbed erover
argh.
Ja! Nou eigenlijk werd peuter om 4.30 wakker en die werd door vriendlief verplaatst naar ons bed. Vervolgens was ik klaarwakker en buikbeeb deed gezellig meequote:Op donderdag 25 september 2014 04:59 schreef Loj het volgende:
En slaap je al NTS?
Ik zit me hier te vervelen en serieus te overwegen om blue wafle te googelen
En idd Nikooos, t zou leuk zijn als er een man wel mee blijft posten
Hier papa keelpijn: prutnacht
Mama keelpijn: prutnacht
Dreumes keelpijn: prutnacht
Maar... Ik klaag niet! (Ik constateer dingen)
Iemand die wakker ligt door een trappende baby en hiervan geniet?
dat zijn toch ook geen tijden!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 08:44 schreef Loj het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen m'n wekker net weer afging..,
Over 15 min een afspraak bij de gyn
https://ellyvanveen.files(...)deken-haakschema.pdf Deze, vind hem zo leuk met die sterren! Past zo leuk in onze babykamerquote:Op donderdag 25 september 2014 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Supercool, Zoë!
Is dat dezelfde hei als de reportage van spees?
DaD, sterkte vandaag
Sicilia, lekker nestelenfijn dat de kramp is afgenomen. Welk patroon ga je maken?
oh maar wel mooi zeg!quote:Op donderdag 25 september 2014 09:44 schreef Sicilia het volgende:
[..]
https://ellyvanveen.files(...)deken-haakschema.pdf Deze, vind hem zo leuk met die sterren! Past zo leuk in onze babykamerT is alleen wel een klein beetje saai want alles in vaste en halve stokjes en ik gebruik naald 3,5 dus duurt laaang! Maar wel makkelijk voor tijdens series
Mooi zeg! Ik wil ook beginnen aan een dekentje, maar proeflapje met naald 4 was te los, met 3 te strak. En 3,5 kan ik niet vindenquote:Op donderdag 25 september 2014 09:44 schreef Sicilia het volgende:
[..]
https://ellyvanveen.files(...)deken-haakschema.pdf Deze, vind hem zo leuk met die sterren! Past zo leuk in onze babykamerT is alleen wel een klein beetje saai want alles in vaste en halve stokjes en ik gebruik naald 3,5 dus duurt laaang! Maar wel makkelijk voor tijdens series
voor een dekentje hoeft dat toch niet zo nauw? Zou gewoon naald vier pakkenquote:Op donderdag 25 september 2014 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mooi zeg! Ik wil ook beginnen aan een dekentje, maar proeflapje met naald 4 was te los, met 3 te strak. En 3,5 kan ik niet vinden. Vandaag even langs de Hema voor een nieuwe denk ik.
Het is katoen en met naald 4 vallen er gaten in. Heb wel een fotootje geloof ik, momentquote:Op donderdag 25 september 2014 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor een dekentje hoeft dat toch niet zo nauw? Zou gewoon naald vier pakken
ah ja katoen veert natuurlijk niet. Ik heb tot dusver eigenlijk alleen met wol en acryl gehaakt, dan zie je dat bijna niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is katoen en met naald 4 vallen er gaten in. Heb wel een fotootje geloof ik, moment.
quote:Op donderdag 25 september 2014 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah ja katoen veert natuurlijk niet. Ik heb tot dusver eigenlijk alleen met wol en acryl gehaakt, dan zie je dat bijna niet.
Ik herken 'm een beetjequote:Op donderdag 25 september 2014 10:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het nét iets te. Voor mij ook de eerste keer katoen, ik ben niet heel enthousiast nog. Maar de kleurtjes zijn zo mooi!![]()
Ja ik twijfel ook wel. Maar wil iig nog een proeflapje met 3,5. Leek me zo fijn om met 4 of groter te haken voor een keertje. Maar denk dat ik dan toch ook dikkere wol (of geen katoen) moet hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik herken 'm een beetjemaar hou er rekening mee dat je deze steek nooit helemaal "dicht" gaat krijgen... Ik heb toen ook enorm getwijfeld, maar toch doorgepakt met de grotere naald en het resultaat is best goed geworden.
alleen zo'n zeil is voldoende voorlopigquote:Op donderdag 25 september 2014 10:20 schreef Hilmo het volgende:
Hhahahahhaha ooooh oke, dat geldt voor beide bedden dusWant het is hetzelfde soort materiaal alleen de ene is langer... Jemig wat ingewikkeld want er moest iets uit het pakket op mijn eigen bed en het bevalbed moest ook iets uit het pakket hebben en zoveel blijft er dan niet over....
Ja. En het is zweterig.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Hilmo het volgende:
OkeDat lange ding wat ik nu over het bevalbed heb gedaan, blijkt een kraammatras te zijn.
Kraampakket staat inderdaad onder het bevalbed, dus zo bij de hand met alles![]()
Kraakt zo'n zeil niet enorm?
beetje. Maar het is maar voor evenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:27 schreef Hilmo het volgende:
OkeDat lange ding wat ik nu over het bevalbed heb gedaan, blijkt een kraammatras te zijn.
Kraampakket staat inderdaad onder het bevalbed, dus zo bij de hand met alles![]()
Kraakt zo'n zeil niet enorm?
Nog steeds bbbi hierquote:Op donderdag 25 september 2014 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
En succes bij de echo kwak! Ik heb zo ook mn laatste... Met volledig ingedaalde foetus enzo
Ik doe Catania ook altijd met 3,5 of 3,75. Online te koop bij meerdere webwinkels: clover en clover amour naalden vind ik t fijnste.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ik twijfel ook wel. Maar wil iig nog een proeflapje met 3,5. Leek me zo fijn om met 4 of groter te haken voor een keertje. Maar denk dat ik dan toch ook dikkere wol (of geen katoen) moet hebben.
spannend hè?! Ik vind het best nog wel onwerkelijk hoewel ik niet kanwachten!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Aww
En: omg, binnen nu en vier weken heb ik 100% babygarantie. Help!
Thanks!! Ik heb nu hemdjes van de H&M, zijn ook fijnquote:Op donderdag 25 september 2014 08:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nog een tip voor een fijn hemdje:
https://www.prettymum.nl/(...)amourmom+top+2+stuks
Zit lekker stevig, geeft steun maar knelt niet en zoogcompressen blijven er goed in zitten.
nee hoor, wil alleen heel erg graag bevallen. En slapen en bewegenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:54 schreef Spees_Eend het volgende:
SQwant anders inleiden?
Dnd, word jij ook evt ingeleid? Of heb ik iets gemist?
Oh! Snap ik, maar dan was de timing na SQs berichtje een beetje ongelukkigquote:Op donderdag 25 september 2014 13:14 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nee hoor, wil alleen heel erg graag bevallen. En slapen en bewegen
ja, ik zal het eens opperenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh! Snap ik, maar dan was de timing na SQs berichtje een beetje ongelukkig
Ik hoop van harte dat je niet ingeleid hoeft te worden SQ. Maar eh, is het dan niet de moeite om even te laten kijken of je eind vd week stripbaar bent? Kans is vast niet enorm maar wie weet...?
Even doorstampen! Misschien stamp je haar eruit?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vrees dat het idd inleiden wordt, en dat wil ik niet*stampvoet*
ik weet niet of de vk je dan niet zonder meer overdraagt. En overdragen = ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef kwakz0r het volgende:
Oh bah SQ wat stom! Ik duim ook op een meewerkende Henka!
En en kun je t niet gewoon weigeren?
en prostagnlandingesen tot je er bij neervaltquote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik zal het eens opperen![]()
Tnx lieverds
Nee zou ik persoonlijk ook niet doen. Er blijft dan alsnog een groot risico dat je tijdens de bevalling alsnog naar het ziekenhuis moet. (denk ik dan)quote:Op donderdag 25 september 2014 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk niet dat ik zomaar een dringend advies in de wind zou slaan. Maar, er is nog niks gezegd. Ik wacht even het oordeel van de verloskundige af
Ik zou wél weigeren. De metingen op deze termijn zijn minder betrouwbaar omdat ze zo opgevouwen ligt, dat is al meermaals aangegeven. En misschien is ze groot, en misschien niet. Feit is, dat je lijf en je kindje er nu nog niet klaar voor zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk niet dat ik zomaar een dringend advies in de wind zou slaan. Maar, er is nog niks gezegd. Ik wacht even het oordeel van de verloskundige af
oooooh je hebt een echo gehad! dat heb k nog niet gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Nee mignonne, het gaat om de buikomvang van de baby. Die is omhoog geschoten. En dr poot ook. Schatting zat nu rond de 3800 gram. Mijn buik valt al vanaf de eerste meting ver boven GROW
En nu even de rest van je monsterpost lezen
Gewoon doen! Laat je informeren en niet de deur uit tot je alles begrepen hebt en het gevoel hebt dat je een goede keus kunt maken. Voel je ook niet gedwongen om die keus direct te maken, daar mag je best even tijd voor nemen om erover na te denken.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Die lolcatnou, ja, ik ga wel om een uitgebreid advies vragen, dan plannen ze maar een dubbel consult in, ik ben toch al een dure klant nu
![]()
Maar wat je zegt, ik wil geen onnodige ingrepen. Ik denk, wellicht naïef, dat ik dit best kan![]()
Thanks in elk geval voor je uitgebreide antwoord. Geeft zeker weer wat stof tot nadenken
Neuh lijkt me niet raar.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:16 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een fijne post mignonne! Ik wilde niet een hele discussie losmaken over advies in de wind slaan, maar zit zelf momenteel een beetje in die dwarse modus merk ik...
Ii heb nl eigenlijk zelf niet zo'n trek in weer bloedprikken volgende week voor de langetermijn suiker... Die uitslag komt dan met 38 weken en wat gaan ze er dan nog mee doen denk ik dan. Curves/bloedsuikers zijn goed, kind is niet te groot (alleen z'n kop), hba1c van grofweg week 24 tot 30 - toen ik dus niks anders at dan normaal en midden in die periode de suikersticker scoorde bij de ogtt - was keurig 33 (dus niet te hoog) en ik ben het hele circus van onderzoeken omdat dat nu eenmaal protocol is zo enorm zat aan t raken...![]()
Is dat raar?
wat zij zegt dusquote:Op donderdag 25 september 2014 14:23 schreef Skittles het volgende:
Mignonnemet je lolcat
SQ m'n duimen draaien voor je![]()
Kwak, advies is adviesJe bent niets verplicht, maar vraag waarom ze het willen doen en wat voor voordelen ze er nog mee denken te behalen. Van daaruit kan je overleggen of je het bloedprikken nog wel of niet zou willen.
NTSveel sterkte en wat balen van je plannen! Maar goed, liever even rust en dan weer opbouwen dan het erger maken.
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Neuh lijkt me niet raar.
Ik vraag me af wat ze verwachten van je Hba1c dan? Als hij tot week 30 op 33 zat, zonder dieet dus, als ik me goed herinner; en daarna ben je gestart met je dieet met steeds keurige waarden, dan lijkt het me niet erg aannemelijk dat je hba1c ineens gestegen zou zijn.
Kun je het niet bespreken met die internist, hoe heet hij nou, ben zn naam kwijt. Die altijd zo eng dicht bij je komt zitten
Ze hadden t bij t tweede diabetes spreekuur over dat ik door mocht tot 39/40 sowieso... Dus ik heb hoop en ga t sowieso navragen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef mignonne het volgende:
Overigens kwak, 3e post... ik weet dat ze in het haga gewoonlijk bij 39 weken inleiden bij diabetes. Wellicht alvast even informeren hoe dat er tzt aan toe gaat? Er wordt namelijk geen onderscheid gemaakt tussen diverse soorten diabeten. Behalve als je een losgeslagen diabeet bent, dan word je met 38 weken ingeleid. Ik weet namelijk ook dat er vrouwen zijn geweest met diabetes met dieet en goede waardes die wél afgewacht hebben, het kan dus wel. Geen idee hoe je daarin staat verder, maar het is zo zuur als je straks ineens een inleiding rauw op je dak krijgt.
oh je hebt er 2. Ik denk dat jij die lange dunne blonde dame hebt gezien dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]naam niet onthouden maar ik denk die idd. Die heb ik maar 1 keer gezien. Ze hebben me met week 30 alle instructie gegeven en met week 32 alweer t diabetes spreekuur uitgezwaaid. Heb m 1 keer gezien!
Degene die met deze bloedtestvkwam was de gyn van vorige week S.paans ofzo? Die zat echt te denken volgens mij van "hem je hebt met 30 weken bloed laten prikken, wat zal ik nog eens laten prikken, ja doe met 37 weken dit maar!"
Ik had een kerel! Als internist dan... De diëtiste en de restw aren wel vrouwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh je hebt er 2. Ik denk dat jij die lange dunne blonde dame hebt gezien dan?
Want die andere is zwanger. Of dat was ze iig, wsl is ze al bevallen bedenk ik me nukort(er), gezet, ook blond.
Om het makkelijk te houdenwel een héle goeie arts trouwens.
ja ik bedoelde s.paans met die blonde.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik had een kerel! Als internist dan... De diëtiste en de restw aren wel vrouwen.
Nou, ik heb van beide kaartjes een PDF gekregen en het zijn allerminst gekalligrafeerde kaarten van handgeschept papier, dus vier kaartjes extra kost je hoogstens 7 euro meer inclusief postzegels.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:50 schreef Nikooos het volgende:
Stomme méése! Gewoon spammen met kaartjes als het niet zo duur zou zijn
Nee, die mensen spammen met jouw kaartjequote:Op donderdag 25 september 2014 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik heb van beide kaartjes een PDF gekregen en het zijn allerminst gekalligrafeerde kaarten van handgeschept papier, dus vier kaartjes extra kost je hoogstens 7 euro meer inclusief postzegels.
Maar goed, ik zal wel te kapitalistisch denken
oh ja, dat zonder meerquote:Op donderdag 25 september 2014 14:53 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Nee, die mensen spammen met jouw kaartje
Krijgt iedereen die hier post ook?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat zonder meer
Ik ga er 125 bestellen
niet allemaal, wel een paarquote:Op donderdag 25 september 2014 14:59 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Krijgt iedereen die hier post ook?
125? Holy shit sq! En zijn die wel handgeschept en gekaligrafeerd door tibetaanse monniken die speciaal voor jullie Nederlands geleerd hebben?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, dat zonder meer
Ik ga er 125 bestellen
+1quote:Op donderdag 25 september 2014 15:18 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik geloof dat wij er met 50 nog zat overhouden
quote:Op donderdag 25 september 2014 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn man stuurt alleen al naar dertig collega's. Ter compensatie selecteer ik dertig fokkers. Het moet wel eerlijk blijven.
ik verwacht elk moment de buurvrouw van een paar portieken verder, (niet dat ze dat weten natuurlijk). Die heb ik net al een berichtje gestuurd dat ze maar effe een berichtje moet sturen als ze voor de deur staatquote:Op donderdag 25 september 2014 15:26 schreef Skittles het volgende:
Niet meer naar de deur lopen? Is de lol er snel af.
Check, lang dun en blond! Mijn gyn tot nu toe was steeds v.an h.uizen en een keer een arts assistent op t diabetes spreekuur.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja ik bedoelde s.paans met die blonde.
Die internist weet ik echt niet meer van hoe hij heet. Maar volgens mij is hij de enige die het diabetesspreekuur doet dus hebben we het over dezelfde.
Da's mooi kut! Komt het met PostNL?quote:Op donderdag 25 september 2014 15:46 schreef Loj het volgende:
SQ, ik had een spontane bevalling op 4 oktober voorspeld, dusse niets inleiden
Maar serieus, vraag idd ff advies en dan hoop ik dat t meevalt
En je weet het gewoon niet he, vorige week kreeg ik te horen dat ze me misschien deze week wel wilden inleiden en vandaag zei de gyn: op deze manier mag je van mij zelfs de 42 weken halen
Zo en nu ff klagen..
M'n mooie nieuwe buggy zou voor half 2 worden geleverd...
Ik wacht nog steeds
Jips, en ik moet tekenen...quote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Da's mooi kut! Komt het met PostNL?
Heb je de MijnPakket app of iets op internet? Misschien dat er een ander tijdstip staat? En anders is de pakketbezorger stomquote:Op donderdag 25 september 2014 16:05 schreef Loj het volgende:
[..]
Jips, en ik moet tekenen...
Maar ook nog boodschappen doen
Vergeet die h&m hemdjes, die hebben een elastiek onder den tetten - en daarboven natuurlijk veel te weinig ruimte voor jouw bazoembas.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga zo ook eens kijken bij de h&m voor hemdjes! Kraambed komt toch wel dichtbij nu
de gewone niequote:Op donderdag 25 september 2014 16:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Vergeet die h&m hemdjes, die hebben een elastiek onder den tetten - en daarboven natuurlijk veel te weinig ruimte voor jouw bazoembas.
Zoe wat een mooie fotos!
Mooie vrouw, mooi zwanger.
Verder nog ff lezen, zit in de trein naar huis..
Ja een track en trace code...quote:Op donderdag 25 september 2014 16:22 schreef Skittles het volgende:
[..]
Heb je de MijnPakket app of iets op internet? Misschien dat er een ander tijdstip staat? En anders is de pakketbezorger stom
Whoah nu al vibi! Wat een brave!quote:
Mijn pakje kwam ipv tussen 14.30 en 16.30 om 18.45! Er is hoop!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:13 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja een track en trace code...
Daar staat nog steeds dat de pakketbezorger onderweg is en dat het vandaag geleverd wordt..
Ik geloof er niet meer in
oh ja dacht dat het over de voedingshemdjes ging. Nog even spuit 11 over je speknekkiequote:
De mijne is pas sinds dinsdag bibiquote:Op donderdag 25 september 2014 17:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Whoah nu al vibi! Wat een brave!
Misschien is die van mij gewoon teveel dikkop om in te dalen36+1 en nog niet eens bibi...
Is dat eigenlijk erg/normaal/raar?
Daar is hijquote:Op donderdag 25 september 2014 17:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn pakje kwam ipv tussen 14.30 en 16.30 om 18.45! Er is hoop!
Hapje mee van de goulash?!quote:Op donderdag 25 september 2014 17:44 schreef Crumpette het volgende:
DaD heb je je dag overleefd?
Away, herkenbaar - t gaat hier te hard als je zelf moet werken![]()
Ik ben net thuis en best wel kapot.. moet vanavond nog muziek studerenpaar dingen had ik toch onderschat
... eerst maar eens koken voor vandaag en morgen, hebben we dat ook weer gehad.
haha, lekker knallen morgen dan, in de repetitieruimte met 20 anderenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:48 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hapje mee van de goulash?!
Wij kunnen dat nog veilig eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Pics? En eenschquote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
oh en wat is de kapper toch fijn soms.
Dat iemand je op de schouder tikt om je te vertellen dat er wat bungeltquote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
DaD, fijn dat het je wat rust heeft gegeven
krijgerbaby nu al vibi! Wow!
Verder bedankt voor de lieve woorden. Misschien komt ze wel gewoon heel snel. Ik liep net even in de primark () en ik vond mijn buik ineens zo gek klein ogen in de spiegels, misschien hangt ze al wel ongemerkt bijna buiten
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Pics? En eensch
En fijn DaD van de goede afspraken!!!
ja dat is echt zo'n laatsteloodjesdingquote:Op donderdag 25 september 2014 17:58 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat iemand je op de schouder tikt om je te vertellen dat er wat bungelt![]()
Leuk Kwak staat je goed!
Gaat iedereen opeens naar de kapper? Ik heb ook al een afspraak met de thuiskapper voor morgenavond
mijn hele positiegarderobe komt van de H&Mquote:Op donderdag 25 september 2014 18:00 schreef Crumpette het volgende:
nice! inclusief zwangerschapsbloesje van H&M?
Knapquote:Op donderdag 25 september 2014 17:59 schreef Crumpette het volgende:
ik ga nooit naar de kapperIk durf niet. ze knippen het altijd te kort, en niemand snapt krullen. knip het al 3 jaar zelf
Ik dacht heel even dat ik iets had gemistquote:Op donderdag 25 september 2014 16:15 schreef JufMariska het volgende:
Ow...voor SQ! En hartjes voor Mignonne en de lolcat
![]()
is niet knap hoor, met krullen luistert het niet zo nauwquote:Op donderdag 25 september 2014 18:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
Knap![]()
Ik heb van mezelf pijpenkrullen, maar ik jas er meestal wel een stijltang doorheen.
De kapper ziet mij misschien een keer in anderhalf jaar ofzo. Ook altijd te kort naar mijn smaak en het valt nooit zo mooi als ik het zelf moet föhnen en in model kammen.
Oh, de mental image daarvan maakt veel goed, dankquote:Op donderdag 25 september 2014 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als ii niet mobiel zat had ik voor je gepaint of geglitterd...
mijn kapster heeft zelf krullenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
is niet knap hoor, met krullen luistert het niet zo nauw. doe het een beetje op zicht/op de gok. weet zeker dat een kapper meteen tegen me zou zeggen dat alle lengte eraf moet omdat het te dun is om zo lang te zijn, maar ik ben nog in de ontkenningsfase daarover
.
Ja, en VEEEEEEL haar ook, niet normaalquote:Op donderdag 25 september 2014 18:06 schreef Burdie het volgende:
Prachtige krullies wel Skjoe!![]()
Nu wil ik ook weer zwanger zijn. Mijn haar zit dan zo mooi van zichzelf.
ja ik moet eens op zoek naar een kapster in DH idd, woon hier nog maar 2 jaarquote:Op donderdag 25 september 2014 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn kapster heeft zelf krullen
Oh en niet mijn haar painten. Mijn foto's zijn al ooit ten prooi gevallen aan de paintskills van een clownspruikenfetishist en ik ben daar nooit helemaal overheen gekomen
[..]
Ja, en VEEEEEEL haar ook, niet normaal
Valt straks allemaal uit
oh joh echt, ik had er nooit zo veel last van, tot ik ging trouwen. En nu krijg ik bijna een kind en piekt het de pan uit. Ben benieuwd hoeveel erger het is als het kind er eenmaal uit is. Tering zeg, en dan beweren ze ook nog dat wij (man en ik) ze tegen elkaar uitspelen. Pleasequote:Op donderdag 25 september 2014 18:38 schreef Cygne het volgende:
Wat is dat toch? Die 'strijd' soms tussen schoonmoeders en moeders.
Nou lekker dan.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh joh echt, ik had er nooit zo veel last van, tot ik ging trouwen. En nu krijg ik bijna een kind en piekt het de pan uit. Ben benieuwd hoeveel erger het is als het kind er eenmaal uit is. Tering zeg, en dan beweren ze ook nog dat wij (man en ik) ze tegen elkaar uitspelen. Please
Het zullen wel omahormonen zijn
Hier een strijd vanuit mijn moeder naar m'n stiefmoeder en schoonmoeder..quote:Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh joh echt, ik had er nooit zo veel last van, tot ik ging trouwen. En nu krijg ik bijna een kind en piekt het de pan uit. Ben benieuwd hoeveel erger het is als het kind er eenmaal uit is. Tering zeg, en dan beweren ze ook nog dat wij (man en ik) ze tegen elkaar uitspelen. Please
Het zullen wel omahormonen zijn
nee, ik loop al wel als een pinguin met een hernia!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:45 schreef Loj het volgende:
[..]
Hier een strijd vanuit mijn moeder naar m'n stiefmoeder en schoonmoeder..
Bleh!
En ook iedere dag een sms opeens... Terwijl ze echt wel wordt gebeld, want ze vangt dreumes op
Trouwens, ik snap nu die bowlingbal tussen de benen... Ik moet bijna wijdbeens lopen hier![]()
![]()
Anderen ook last van?
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik kwam een oud-studiegenootje tegen bij de Jumbo, ook met dikke pens, die is hier een paar weken geleden naartoe verhuisden 17 oktober uitgerekend
Allemaal speelkameraadjes
Oh en vierde wachtende, dus gratis te vreten
echt waar, wat.gek... Hierbij de jumbo was het geen pprobleem.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik heb nog gekeken want t was vet druk bij de jumbo maar helaas.
Ze willen daar trws geen lege kratjes meegeven voor statiegeld.Deden ze niet aan... We hadden er nog twee en nu heeft J. een volle en een halfvolle meegenomen. Nog twee... Dat wordt veel bavaria zuipen
jaaaa, hup, werpen jij!quote:Op donderdag 25 september 2014 19:37 schreef Skittles het volgende:
Bohh m'n rug begint weerNu niet een langdurige kramp maar in golven.
Proost Kwakvriend
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De tweeling Justin-Kees en Arie-Lex. En hun zusje Anne-Wil.
quote:Op donderdag 25 september 2014 19:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De tweeling Justin-Kees en Arie-Lex. En hun zusje Anne-Wil.
Zo. Jij durft. Arrogant? Leg eens uit?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar cwen. Als een gyn én haar verloskundige dit aan gaan raden (vk is dus nog even afwachten), dan vind ik het jouw advies echt kort door de bocht en arrogant.
mijn ouders wonen er nog. Ik al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:57 schreef Crumpette het volgende:
Fijn DaDdat scheelt toch weer lijkt me!
SQfoto! en hoop ook dat ze snel komt. Henka, kom je buitenspelen?
wij hebben koekjes! en flemengers!
Woont er hier nog iemand in Alblasserdam? Dan kom ik zaterdag in je stadsie gillen namelijk.
Mooi haar Kwak! en slank koppie hoor![]()
Ik durf? Ja, ik durf mijn mening over jouw advies wel te geven idd. Ik vind het niet bijzonder te prijzen als je als fokbuitenstaander een door meerdere medische professionals gegeven advies (want dat zei ik, mocht de vk ook achter dit advies staan) zo wegwuift. En mijn uitleg/argumentatie staat al in andere posts van mij.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:07 schreef Cwen het volgende:
[..]
Zo. Jij durft. Arrogant? Leg eens uit?
Het enige dat ik aangeef is wat mignonne ook zegt: wees je bewust van wat je doet en waarom - en dat er vaak naar een inleiding om die reden gewezen wordt.
Ik geef mijn visie en die is wat wars van de medische wereld. Jij bent een andere mening toegedaan. Dat is toch prima?
Neuh, dat vermoed ik ook niet. Ligt te ver uiteen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:19 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik durf? Ja, ik durf mijn mening over jouw advies wel te geven idd. Ik vind het niet bijzonder te prijzen als je als fokbuitenstaander een door meerdere medische professionals gegeven advies (want dat zei ik, mocht de vk ook achter dit advies staan) zo wegwuift. En mijn uitleg/argumentatie staat al in andere posts van mij.
Maar ik geloof niet dat wij over veel dingen hetzelfde denken dus in hoeverre een discussie tussen ons twee hierover zinvol is betwijfel ik ook.
joggingpak!quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Skittles het volgende:
Even over die vluchttas hè.
Wat hebben jullie als kleding voor als je het ziekenhuis/geboortehuis verlaat? Vooral denkend aan kraamverband dat als een dikke prop daar zit, dus een oude vertrouwde spijkerbroek zal wel niet lekker zitten denk ik.
lid van drie groepen, één die dingen ruilt (commode bv geruild tegen een volle tas AGF), één groep waarop je op dingen kunt meeloten (en het dus maar afwachten is of de lootjestool jouw naam eruit pikt) en een gratis af te halen in .. . Oh en een kleding-doorgeeftas, dan krijg je kledingtassen waar uit je dingen kunt uitzoeken en je die tas dan weer aanvult met dingen die je zelf niet meer draagt of die je te klein geworden zijn enzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
waar hossel jij al die spullen toch DJMO? Of ben je lid van honderd van die weggeefclubs op facebook?
Ik werd half van de bank afgetrokken dat ik dit nu niet meer kan uitstellenquote:Op donderdag 25 september 2014 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
joggingpak!
ben je toch maar aan het inpakken?![]()
Als hij niet net boven je schaamhaar zit wel...quote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik werd half van de bank afgetrokken dat ik dit nu niet meer kan uitstellenOok al is de pijn in de rug wel voorbij en zit het kind weer te hupsen aan alle kanten.
![]()
Even uitgaan van het 'ergste', zit zo'n joggingbroek ook wel chill als je een keizersnede zou krijgen?
Roy is je vriendquote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Skittles het volgende:
Even over die vluchttas hè.
Wat hebben jullie als kleding voor als je het ziekenhuis/geboortehuis verlaat? Vooral denkend aan kraamverband dat als een dikke prop daar zit, dus een oude vertrouwde spijkerbroek zal wel niet lekker zitten denk ik.
Dan trek je hem toch gewoon wat hoger of lager?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik werd half van de bank afgetrokken dat ik dit nu niet meer kan uitstellenOok al is de pijn in de rug wel voorbij en zit het kind weer te hupsen aan alle kanten.
![]()
Even uitgaan van het 'ergste', zit zo'n joggingbroek ook wel chill als je een keizersnede zou krijgen?
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Roy is je vriend![]()
[ afbeelding ]
iets wat zacht is en met veel stretch enzo zit wsl het lekkerst. Als je een ks hebt kom je niet direct thuis dus kun je altijd nog eat anders laten halen
mwhehequote:Op donderdag 25 september 2014 21:02 schreef Skittles het volgende:
Ok joggingsbroeken check
[..]inclusief uggs natuurlijk
God jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:01 schreef DJMO het volgende:
ik heb mijn trainingsbroek al klaarliggen (in de kast .. moet nog een tas zoeken die meekan) .. sommigen (ik denk vlindur??) weten nog wel welke ik bedoel haha.
En ik was iets vergeten bij de appie, dus ik ging er nog snel even langs. Kreeg ik de eerste "wanneer moet je bevallen" voor m'n kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |