quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn vriendje is er ook niet van gecharmeerd Skittles. Muha. Muhahahaha.
ik begin ook te neigen naar afhaken nuquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
Ik snap nu waarom de vaders altijd zo snel afhaken in dit topic
die van mij loopt ook altijd huilend wegquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn vriendje is er ook niet van gecharmeerd Skittles. Muha. Muhahahaha.
Dat belooft wat voor de bevallingquote:Op woensdag 24 september 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij loopt ook altijd huilend weg
Ach, de mannen op FOK! kennen die blue waffle toch wel?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
ik lees (selectief) meequote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
Idd. Er staan er 3 in de lijst maar reageren doen ze nooit?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
kijk es boven je ^^quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Idd. Er staan er 3 in de lijst maar reageren doen ze nooit?
Zo eng zijn we toch niet?
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik Google alles en open alle spoilers. Ik gruwel ook graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welterusten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
zou wel mogen, maar we hebben nog geen officiële datumquote:Op woensdag 24 september 2014 21:54 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Die staat niet in de lijst![]()
.
I knowquote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Nikooos het volgende:
[..]
zou wel mogen, maar we hebben nog geen officiële datum
Weet je zeker dat het darmkramp isquote:Op donderdag 25 september 2014 05:11 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, ik zit wel te genieten van darmkrampmaar het valt mee vandaag
Toch eenquote:Op donderdag 25 september 2014 04:59 schreef Loj het volgende:
En slaap je al NTS?
Ik zit me hier te vervelen en serieus te overwegen om blue wafle te googelen
En idd Nikooos, t zou leuk zijn als er een man wel mee blijft posten
Hier papa keelpijn: prutnacht
Mama keelpijn: prutnacht
Dreumes keelpijn: prutnacht
Maar... Ik klaag niet! (Ik constateer dingen)
Iemand die wakker ligt door een trappende baby en hiervan geniet?
is dat zo?quote:Op donderdag 25 september 2014 05:22 schreef Loj het volgende:
En komt weer terug Skittles?
Weet je wat nou t erge is:
Zolang we ziek, zwak en misselijk zijn gaan we ook niet bevallen
Gezelligheidquote:Op donderdag 25 september 2014 05:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat zo?
We kunnen ook synchroon baren
onze lichamen zijn zich hier op aan het voorbereiden, geloof ikquote:Op donderdag 25 september 2014 05:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh hier is de gezelligheid!
Halloik lig om het uur te voeden en verveel me. What's new?
Ja, zullen we dan nu beginnen met synchroon vliezen laten breken? Dan weten we tenminste zeker dat het begonnen isquote:
worden ze stevig mishandeld?quote:Op donderdag 25 september 2014 05:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Tip: koop alvast Purelan.
Je kraamtijdtepels zullen je dankbaar zijn.
Oh de mijne deden niet meequote:Op donderdag 25 september 2014 05:32 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja, zullen we dan nu beginnen met synchroon vliezen laten breken? Dan weten we tenminste zeker dat het begonnen is![]()
Razz, van jou verwachten we steun
Op 3 oké
1.....
2.....
3.....
Oh en dat zeggen ze toch altijd, dat je niet bevalt als je "ziek" bent?
milk makes the world go roundquote:Op donderdag 25 september 2014 05:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja hoor, het is een heel tevreden meisjemet vandaag heel veel honger want regeldag. Dus mamma gaat in koe-modus. Dan is die Purelan wel echt nodig. En hemdjes voor in bed, want dat dekbed erover
argh.
dan heb jij een nieuwere versie gespeeld dan ik, bij mij verschijnselde er ineens een wieg in de woonkamer en ging iedereen applaudisserenquote:Op donderdag 25 september 2014 05:37 schreef Skittles het volgende:
[..]
Oh de mijne deden niet mee![]()
Loop je nu voor?
Ik zie nu trouwens zo'n sims bevalling voor meIn een kringetje met z'n allen naar ons buik grijpen, zuchten en kreunen en dan een rondje draaien en voila er ligt een baby in de armen
Ik heb alle sims inclusief uitbreidingspakkettenquote:Op donderdag 25 september 2014 05:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan heb jij een nieuwere versie gespeeld dan ik, bij mij verschijnselde er ineens een wieg in de woonkamer en ging iedereen applaudisseren
ik hou er vanquote:Op donderdag 25 september 2014 05:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik heb alle sims inclusief uitbreidingspakketten![]()
Bij de nieuwe sims die nu twee weken uit is kan de vrouw naar het ziekenhuis en dan verschijnt er een wieg met baby in de kamer. Na 3 simdagen komt er een kind uit gesprongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |