quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn vriendje is er ook niet van gecharmeerd Skittles. Muha. Muhahahaha.
ik begin ook te neigen naar afhaken nuquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
Ik snap nu waarom de vaders altijd zo snel afhaken in dit topic
die van mij loopt ook altijd huilend wegquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn vriendje is er ook niet van gecharmeerd Skittles. Muha. Muhahahaha.
Dat belooft wat voor de bevallingquote:Op woensdag 24 september 2014 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij loopt ook altijd huilend weg
Ach, de mannen op FOK! kennen die blue waffle toch wel?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
ik lees (selectief) meequote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
Idd. Er staan er 3 in de lijst maar reageren doen ze nooit?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Loj het volgende:
Weet je:
kijk es boven je ^^quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Idd. Er staan er 3 in de lijst maar reageren doen ze nooit?
Zo eng zijn we toch niet?
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Ik Google alles en open alle spoilers. Ik gruwel ook graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welterusten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
zou wel mogen, maar we hebben nog geen officiële datumquote:Op woensdag 24 september 2014 21:54 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Die staat niet in de lijst![]()
.
I knowquote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Nikooos het volgende:
[..]
zou wel mogen, maar we hebben nog geen officiële datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |