Dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef ER_Online het volgende:
De huisbaas mag technisch niet eens onaangekondigd naar binnen, dat moet van tevoren vermeld zijn voor zover ik weet.
Ja jaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Tuttel het volgende:
en een wasmand met was bij de wasmachine. Deze heeft hij dan ook simpelweg weggegooid.
Ik denk dat alleen hun eigen gehuurde kamers off limit is voor de huisbaas. Ze betalen huur per kamer, en huren niet het hele huis.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Tuttel het volgende:
Ze waren wel op de hoogte dat hij dus vandaag langs zou komen om de koelkast te vervangen, er was alleen niemand thuis op het moment dat hij langs kwam. Hij is wel alleen in de algemene gedeeltes, dat ze weten, geweest.
Ik ken hun contract niet, maar ze hebben allemaal een eigen kamer en delen dus de rest.
In je OP staat:quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Tuttel het volgende:
Ze waren wel op de hoogte dat hij dus vandaag langs zou komen om de koelkast te vervangen, er was alleen niemand thuis op het moment dat hij langs kwam. Hij is wel alleen in de algemene gedeeltes, dat ze weten, geweest.
Ja, op eigen houtje... dat was dus afgesproken. De meiden wisten het maar kozen zelf om niet thuis te zijn. Dat is dus gewoon volgens de regels gegaan!quote:De huisbaas is daar vandaag op eigen houtje naar binnen gegaan om de koelkast te vervangen.
Klopt, heb het net even nagevraagd extraquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In je OP staat:
[..]
Ja, op eigen houtje... dat was dus afgesproken. De meiden wisten het maar kozen zelf om niet thuis te zijn. Dat is dus gewoon volgens de regels gegaan!
Dus omdat hij naast kleren stelen dus een nieuwe wasmachine plaatst (wat gewoon in de huur zit) is hij zo slecht niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Uiteindelijk hebben ze wel een nieuwe koelkast gekregen, dus zo intens slecht is die verhuurder nou ook weer niet.
Juist. En het is koelkast.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus omdat hij naast kleren stelen dus een nieuwe wasmachine plaatst (wat gewoon in de huur zit) is hij zo slecht niet?
Heel vreemd, inderdaad. Zomaar een wasmand bij een wasmachine zetten en je schoenen bij de voordeur achterlaten. Ongehoord dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Hoplahopla het volgende:
Bestaat er zoiets als nette studentenhuizen?
Wat doen die spullen überhaupt in de gemeenschappelijke ruimtes?
Ik zou het niet doen. Maar het is vast zo'n gezellig huis...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel vreemd, inderdaad. Zomaar een wasmand bij een wasmachine zetten en je schoenen bij de voordeur achterlaten. Ongehoord dit.
Ik begrijp werkelijk niet waarom hij de wasmachine heeft weggegooid.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Tuttel het volgende:
Hierbij heeft de beste man schijnbaar last gehad van wat schoenen die netjes tegen de muur aan stonden en een wasmand met was bij de wasmachine. Deze heeft hij dan ook simpelweg weggegooid
De wasmand met was die bij de wasmachine stond = weggegooidquote:Op woensdag 24 september 2014 22:05 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waarom hij de wasmachine heeft weggegooid.
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De wasmand met was die bij de wasmachine stond = weggegooid
Dat 'deze' verwijst onbedoeld (!) naar de wasmachine. In de quote in post #30.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dus schoenen (1) + wasmand (2) = deze
Dat maakt het nog duidelijker. Stuur maar gewoon een briefje dat jullie de spullen terug willen of de schade vergoed willen hebben, ik zou er niet over bellen tenzij je dat gesprek stiekem opneemt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:02 schreef Tuttel het volgende:
Dit hoorde ze later dat hij dit inderdaad heeft gedaan via een moeder die belde.
Nee, 'deze' verwijst bedoeld (!) naar schoenen en een wasmand. Dat die wasmand toevallig bij een wasmachine in de buurt staat stond, betekent niet dat de wasmachine ineens is weggegooid.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat 'deze' verwijst onbedoeld (!) naar de wasmachine. In de quote in post #30.
Het is discutabel, maar we houden het maar zoquote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, 'deze' verwijst bedoeld (!) naar schoenen en een wasmand. Dat die wasmand toevallig bij een wasmachine in de buurt staat stond, betekent niet dat de wasmachine ineens is weggegooid.
Tot zover deze taalles
Als het over schoenen en een wasmand zou gaan, zou de verwijzing 'dezen' moeten zijn. Meervoud heet dat. Tot zover deze taalles.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, 'deze' verwijst bedoeld (!) naar schoenen en een wasmand. Dat die wasmand toevallig bij een wasmachine in de buurt staat stond, betekent niet dat de wasmachine ineens is weggegooid.
Tot zover deze taalles
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:16 schreef agter het volgende:
"Dit hoorde ze later dat hij dit inderdaad heeft gedaan via een moeder die belde"
Dus hij heeft het via die moeder laten weggooien?
Ik zou het hem niet persoonlijk gaan vragen:quote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef twiFight het volgende:
Ik zou alleen het verhaal van die huisbaas wel willen horen.
Zijn die schoenen nu wel of niet ook weg?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Tuttel het volgende:
ben hier ook niet eens meer verbaast
maar goed, het gaat dus om schoenen die tegen de muur onder de kapstok stonden en kleren die in een wasmand bij de wasmachine stonden.
Foei.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Als het over schoenen en een wasmand zou gaan, zou de verwijzing 'dezen' moeten zijn. Meervoud heet dat. Tot zover deze taalles.
Dankje! Ik was al even bang dat niemand normaal ging reageren in dit topic.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké. Nou iedereen leeft nog, niemand is verkracht/aangerand of anderszins voor eeuwig beschadigd. Het gaat om verdwenen wasgoed en de houding van de verhuurder.
Ik zou zeggen: laat de boel daar kalmeren. Uiteindelijk hebben ze wel een nieuwe koelkast gekregen, dus zo intens slecht is die verhuurder nou ook weer niet.
Ik zou zeggen: ga om de tafel zitten en praat het met die verhuurder uit. Aangifte, tja... wat schiet je ermee op behalve dat de verhoudingen nog meer verstoord worden. Ik sluit niet uit dat het een aardig zooitje was daar.
Dat doet hij toch? Hij geeft ze 2 weken de tijd.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:36 schreef Ammaniti het volgende:
Zelfs als het een graftakkenzooi was moet de verhuurder de huurders volgens mij de kans geven om de boel op te ruimen, toch?
Tuurlijk wel, als je de schade van de verzekering terug wil hebben moet je aangifte doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dankje! Ik was al even bang dat niemand normaal ging reageren in dit topic.
Aangifte heeft inderdaad geen zin en slaat nergens op.
En schoenen toch? Je vergeet de schoenen. Vrouwen en schoenen, daar kan een band erg sterk zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké. Nou iedereen leeft nog, niemand is verkracht/aangerand of anderszins voor eeuwig beschadigd. Het gaat om verdwenen wasgoed en de houding van de verhuurder.
Ik zou zeggen: laat de boel daar kalmeren. Uiteindelijk hebben ze wel een nieuwe koelkast gekregen, dus zo intens slecht is die verhuurder nou ook weer niet.
Ik zou zeggen: ga om de tafel zitten en praat het met die verhuurder uit. Aangifte, tja... wat schiet je ermee op behalve dat de verhoudingen nog meer verstoord worden. Ik sluit niet uit dat het een aardig zooitje was daar.
Dank jequote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Als het over schoenen en een wasmand zou gaan, zou de verwijzing 'dezen' moeten zijn. Meervoud heet dat. Tot zover deze taalles.
Neen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef IBAZ het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magnetron/oven combiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap die huisbaas nu wel.Achteraf kijk je een koe in de kont.![]()
Nou nou wat een verdenkingen meteen.
Straks dacht de beste man, kom ik zal die arme studentjes even helpen. Ze hebben het al zo zwaar. En krijg je straks alles netjes gewassen, gestreken, openvouwt en gepoetst weer terug.Onterechte automatische incasso![]()
Buiten alles vind ik het erg raar van die meiden om de gang vol met was en schoenen te laten als ze weten dat er een koelkast vervangen moet worden."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"![]()
Welke verzekering?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je de schade van de verzekering terug wil hebben moet je aangifte doen.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef miro86 het volgende:
[..]
En schoenen toch? Je vergeet de schoenen. Vrouwen en schoenen, daar kan een band erg sterk zijn![]()
Je zou bijna denken... dameswasgoed en damesschoenen... heeft die verhuurder een eh... fetisj of zo.![]()
Nu weten we nog niet of de gemeenschappelijke ruimtes wel of niet onderdeel zijn van de huurovereenkomst en wat de regels hiervoor zijn.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Die moeten er wel deel van uitmaken anders mogen ze er niet komen. Maar waarom is dat belangrijk?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nu weten we nog niet of de gemeenschappelijke ruimtes wel of niet onderdeel zijn van de huurovereenkomst en wat de regels hiervoor zijn.![]()
Gemeenschappelijke ruimtes hoeven geen onderdeel te zijn van een huurovereenkomst om door een huurder betreden te worden. Het is van belang omdat we dan de vraag kunnen beantwoorden of die spullen daar rechtmatig stonden. Zo nee dan kan dat de aanleiding zijn waarom de huisbaas actie heeft ondernomen. Dat praat het uiteraard niet goed maar kan wel het initiatief verklaren.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die moeten er wel deel van uitmaken anders mogen ze er niet komen. Maar waarom is dat belangrijk?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Hoe kun je nou douchen en koken en door de gang lopen als dat niet mag volgens je huurovereenkomst? Het zal wel zoiets zijn van 'met gebruik van keuken, badkamer' etc.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke ruimtes hoeven geen onderdeel te zijn van een huurovereenkomst om door een huurder betreden te worden. Het is van belang omdat we dan de vraag kunnen beantwoorden of die spullen daar rechtmatig stonden. Zo nee dan kan dat de aanleiding zijn waarom de huisbaas actie heeft ondernomen. Dat praat het uiteraard niet goed maar kan wel het initiatief verklaren.
Het is allemaal zo theoretisch. Die huisbaas komt gewoon een nieuwe koelkast brengen, die meiden huren die kamer 'met gebruik van keuken' etc. Dan ga je je toch niet afvragen of die man daar rechtmatig was? Het is zijn huis, hij heeft het aangekondigd, wat moet ie nog meer doen dan? Hij kan toch moeilijk vliegend het huis betreden?
Wie gaat zich hier nou afvragen of de wasmand 'rechtmatig' naast de wasmachine stond? En of de schoenen 'rechtmatig' onder de kapstok stonden?![]()
Zoals ik zei, een ruimte hoeft geen onderdeel te zijn van een huurovereenkomst te zijn om alsnog te mogen worden gebruikt door de huurder. Dan is er vaak sprake van een gemeenschappelijke ruimte (niet altijd). Dit betekent dat een huurder, meerdere, allemaal gebruik mogen maken van die ruimte maar niemand heeft exclusiviteit. Dit houdt in dat er geen eigen spullen mogen worden geplaatst, ook vaak met het oog op brandgevaar en vluchtwegen.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe kun je nou douchen en koken en door de gang lopen als dat niet mag volgens je huurovereenkomst? Het zal wel zoiets zijn van 'met gebruik van keuken, badkamer' etc.
Het is allemaal zo theoretisch. Die huisbaas komt gewoon een nieuwe koelkast brengen, die meiden huren die kamer 'met gebruik van keuken' etc. Dan ga je je toch niet afvragen of die man daar rechtmatig was? Het is zijn huis, hij heeft het aangekondigd, wat moet ie nog meer doen dan? Hij kan toch moeilijk vliegend het huis betreden?
Wie gaat zich hier nou afvragen of de wasmand 'rechtmatig' naast de wasmachine stond? En of de schoenen 'rechtmatig' onder de kapstok stonden?
Dit alles kan aanleiding zijn tot de actie van de huisbaas. Nogmaals, het is geen excuus, onrechtmatig verdonkeremanen van spullen mag niet. Al kan de huisbaas wel het recht in eigen hand hebben genomen bij het wegnemen van de spullen met een bovenstaande reden als aanleiding.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Oooh! misschien heeft hij ook van die spycams geinstalleerd samen met de koelkast! Je weet maar nooit!quote:Op donderdag 25 september 2014 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Je zou bijna denken... dameswasgoed en damesschoenen... heeft die verhuurder een eh... fetisj of zo.2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY![]()
Hoe moet dat dan met die koelkast en wasmachine want dan zou je er niets in mogen doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dit houdt in dat er geen eigen spullen mogen worden geplaatst, ook vaak met het oog op brandgevaar en vluchtwegen.![]()
Ja, ik denk gewoon simpel hoor. Het is een studentenhuis voor meiden, huisbaas komt nieuwe koelkast brengen, is zwaar aangebrand doordat hij het een grote troep vindt en achteraf blijken er een wasmand met was plus schoenen weg te zijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, een ruimte hoeft geen onderdeel te zijn van een huurovereenkomst te zijn om alsnog te mogen worden gebruikt door de huurder. Dan is er vaak sprake van een gemeenschappelijke ruimte (niet altijd). Dit betekent dat een huurder, meerdere, allemaal gebruik mogen maken van die ruimte maar niemand heeft exclusiviteit. Dit houdt in dat er geen eigen spullen mogen worden geplaatst, ook vaak met het oog op brandgevaar en vluchtwegen.
Dit alles kan aanleiding zijn tot de actie van de huisbaas. Nogmaals, het is geen excuus, onrechtmatig verdonkeremanen van spullen mag niet. Al kan de huisbaas wel het recht in eigen hand hebben genomen bij het wegnemen van de spullen met een bovenstaande reden als aanleiding.
Wat moet je nou met al die theorieën? Het is een studentenhuis, natuurlijk liggen er spullen naast de wasmachine, natuurlijk staan er ergens schoenen. Het is namelijk een huis.![]()
ja en?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat moet je nou met al die theorieën? Het is een studentenhuis, natuurlijk liggen er spullen naast de wasmachine, natuurlijk staan er ergens schoenen. Het is namelijk een huis.
ik heb ook een huis, maar wanneer ik weet dat iemand een nwe koelkast komt brengen zorg ik dat de gang en trapportaal leeg zijn zodat die personen er langs kunnen zonder hun nek te breken.
en ik maak de plek waar de nwe koelkast moet komen te staan ook even schoon en vrij van onnodig spullen![]()
Ik reageerde op ZwartmetSuiker die schreef:quote:Op donderdag 25 september 2014 12:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
ja en?
ik heb ook een huis, maar wanneer ik weet dat iemand een nwe koelkast komt brengen zorg ik dat de gang en trapportaal leeg zijn zodat die personen er langs kunnen zonder hun nek te breken.
en ik maak de plek waar de nwe koelkast moet komen te staan ook even schoon en vrij van onnodig spullenquote:Dit houdt in dat er geen eigen spullen mogen worden geplaatst, ook vaak met het oog op brandgevaar en vluchtwegen.
Dit alles kan aanleiding zijn tot de actie van de huisbaas.![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:12 schreef miro86 het volgende:
[..]
Oooh! misschien heeft hij ook van die spycams geinstalleerd samen met de koelkast! Je weet maar nooit!![]()
![]()
Kleine update, ben vandaag even langs geweest;
De meiden hadden zelf de koelkast dus al naar beneden gedragen, hij stond naast de voordeur en hij kon hem dus gemakkelijk meenemen, Zowel de schoenen als de was hebben hem dus nooit in de weg gezeten. Verder heeft hij een kast open getrokken die onder de trap zat en ook materiaal dat daar in zat weggegooid, dit waren met name kerst spullen, maar ook zoiets als een slaapzak en een matje bijvoorbeeld. De meiden vinden echter het veel kwalijker dat persoonlijke spullen zijn weggegooid zoals hun kleren (door moeders gebreide truien en sokken) en schoenen.
Punten als ik geloof er niets van dat het niet schoon is heb ik natuurlijk niet zoveel aan. Waar de beste man op doelt is vermoedelijk de vloer daar, rond de wasmachine is die inderdaad verkleurd, maar dit is al het geval sinds de 3 jaar dat ik daar kom en heeft dus niets met smerigheid te maken. Jullie mogen gewoon van mij aannemen dat het daar schoon is, zeker voor een "studentenhuis".![]()
![]()
heeft hij de nieuwe ook beneden achter gelaten?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:32 schreef Tuttel het volgende:
Kleine update, ben vandaag even langs geweest;
De meiden hadden zelf de koelkast dus al naar beneden gedragen, hij stond naast de voordeur en hij kon hem dus gemakkelijk meenemen,![]()
Nee, de nieuwe is bezorgd door een bedrijf en die is toen ook meteen boven geïnstalleerd, heeft de huisbaas verder niets mee van doen gehad.![]()
Dat dit niet gelijk gedaan is is me een raadsel. Beetje verlegen huurders lijkt me. Er komt niet echt iets van de grond.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:53 schreef Lienekien het volgende:
Je moet toch echt bij die man verhaal gaan halen.![]()
via de gang waar de schoenen stonden?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:40 schreef Tuttel het volgende:
Nee, de nieuwe is bezorgd door een bedrijf en die is toen ook meteen boven geïnstalleerd, heeft de huisbaas verder niets mee van doen gehad.
Is er door huisbaas iets gezegd over vrijhouden van vluchtroute?![]()
Belemmeren van een vluchtroute is geen reden om tot diefstal over te gaan. Áls daar al sprake van is.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
via de gang waar de schoenen stonden?
Is er door huisbaas iets gezegd over vrijhouden van vluchtroute?![]()
Dit is dus een van de redenen waarom ik dolblij ben dat ik inmiddels bij een woningbouwvereniging zit, en geen particulier. Je weet nooit wat voor een huisbaas je krijgt.![]()
als iddquote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Belemmeren van een vluchtroute is geen reden om tot diefstal over te gaan. Áls daar al sprake van is.
je fiets wordt ook weggehaald soms, maar het is geen diefstal als je hem neerpleurt daar waar het niet mag.
misschien ligt de rotzooi in de kelder of zo? Of heeft de huisbaas standaard een container bij zich![]()
Je fiets zal nooit worden weggehaald. De gemeente zal hem na langdurig zondigen verplaatsen (kaartje er aan, 'deze fiets wordt opgehaald'), en dan kan je hem weer op komen halen. Zet je hem binnen bijvoorbeeld je eigen VvE verkeerd neer, dan zal je eerst een aantal waarschuwingen ontvangen, en vervolgens gaat er bijvoorbeeld een slot op. Maar hij zal niet worden gestolen en vernietigd.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
als idd
je fiets wordt ook weggehaald soms, maar het is geen diefstal als je hem neerpleurt daar waar het niet mag.
misschien ligt de rotzooi in de kelder of zo? Of heeft de huisbaas standaard een container bij zich![]()
Als de schoenen recht onder de kapstok stonden en niet in drie rijen, dan was er geen belemmering.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Belemmeren van een vluchtroute is geen reden om tot diefstal over te gaan. Áls daar al sprake van is.![]()
Als er uberhaupt sprake zou kunnen zijn van belemmering. Het kan ook prima géén vluchtroute zijn. En zelfs al was er sprake van belemmering: Dat is geen reden om tot diefstal over te gaan.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:46 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Als de schoenen recht onder de kapstok stonden en niet in drie rijen, dan was er geen belemmering.![]()
Die debiele discussie hier; zelfs al stond er een laag modder tot een meter in het hele huis en een betonmolen in de vluchtroute, de huisbaas moet sowieso de dames de kans geven het zelf op te lossen. Dat betekent niet dat de huisbaas die betonmolen maar mag meenemen, omdat het huis niet naar zijn zin is ingericht.
Als ik mijn auto op jullie oprit parkeer, breng je hem dan ook maar naar de sloop?![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef JoPiDo het volgende:
Die debiele discussie hier; zelfs al stond er een laag modder tot een meter in het hele huis en een betonmolen in de vluchtroute, de huisbaas moet sowieso de dames de kans geven het zelf op te lossen. Dat betekent niet dat de huisbaas die betonmolen maar mag meenemen, omdat het huis niet naar zijn zin is ingericht.
Als ik mijn auto op jullie oprit parkeer, breng je hem dan ook maar naar de sloop?![]()
Nee, dan vragen we je of je een nieuwe autoradio wilt en als we die komen installeren roven we je laptop, halen de kerstversiering uit je achterbak, en nemen we wat ondergoed van je vriendin van onder de passagiersstoel mee naar huis.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef JoPiDo het volgende:
Als ik mijn auto op jullie oprit parkeer, breng je hem dan ook maar naar de sloop?More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here![]()
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee, dan vragen we je of je een nieuwe autoradio wilt en als we die komen installeren roven we je laptop, halen de kerstversiering uit je achterbak, en nemen we wat ondergoed van je vriendin van onder de passagiersstoel mee naar huis.![]()
![]()
Ja, ik kan de discussie hier ook niet begrijpen. Die huisbaas stoorde zich aan de troep én de viezigheid (in de OP staat toch dat hij zei dat hij het huis laten laten schoonmaken op hun kosten als ze dat zelf niet deden?). Het ging totáál niet over vluchtroutes en/of brandveiligheidquote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef JoPiDo het volgende:
Die debiele discussie hier; zelfs al stond er een laag modder tot een meter in het hele huis en een betonmolen in de vluchtroute, de huisbaas moet sowieso de dames de kans geven het zelf op te lossen. Dat betekent niet dat de huisbaas die betonmolen maar mag meenemen, omdat het huis niet naar zijn zin is ingericht.. Gewoon een huisbaas die zich stoorde aan de troep.
![]()
Het is meer een zoektocht naar de verklaring van de huisbaas.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:12 schreef JoPiDo het volgende:
Als ik mijn auto op jullie oprit parkeer, breng je hem dan ook maar naar de sloop?
Hij heeft om een bepaalde reden toch e.e.a. meegenomen.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Nou ja, deze discussie gaat ook geen kut vooruit als we niet te horen krijgen wat de vriendin van TS te horen kreeg toen ze de huisbaas belde voor een verklaring. Was gibst?He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise![]()
Tevens vraag ik mij af wat de vriendin van TS zag toen ze in de vuilniscontainer keek voor de verdwenen spullen. Als het troep is dan gaat die huisbaas het echt niet meenemen in zijn auto.
Ik hoor een hoop huisbaas dit, huisbaas dat, maar wat heeft jouw vriendin nu gedaan? Die zal toch de actie moeten ondernemen.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
Forum Opties Forumhop: Hop naar: