Dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef ER_Online het volgende:
De huisbaas mag technisch niet eens onaangekondigd naar binnen, dat moet van tevoren vermeld zijn voor zover ik weet.
Ja jaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Tuttel het volgende:
en een wasmand met was bij de wasmachine. Deze heeft hij dan ook simpelweg weggegooid.
Ik denk dat alleen hun eigen gehuurde kamers off limit is voor de huisbaas. Ze betalen huur per kamer, en huren niet het hele huis.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Tuttel het volgende:
Ze waren wel op de hoogte dat hij dus vandaag langs zou komen om de koelkast te vervangen, er was alleen niemand thuis op het moment dat hij langs kwam. Hij is wel alleen in de algemene gedeeltes, dat ze weten, geweest.
Ik ken hun contract niet, maar ze hebben allemaal een eigen kamer en delen dus de rest.
In je OP staat:quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Tuttel het volgende:
Ze waren wel op de hoogte dat hij dus vandaag langs zou komen om de koelkast te vervangen, er was alleen niemand thuis op het moment dat hij langs kwam. Hij is wel alleen in de algemene gedeeltes, dat ze weten, geweest.
Ja, op eigen houtje... dat was dus afgesproken. De meiden wisten het maar kozen zelf om niet thuis te zijn. Dat is dus gewoon volgens de regels gegaan!quote:De huisbaas is daar vandaag op eigen houtje naar binnen gegaan om de koelkast te vervangen.
Klopt, heb het net even nagevraagd extraquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In je OP staat:
[..]
Ja, op eigen houtje... dat was dus afgesproken. De meiden wisten het maar kozen zelf om niet thuis te zijn. Dat is dus gewoon volgens de regels gegaan!
Dus omdat hij naast kleren stelen dus een nieuwe wasmachine plaatst (wat gewoon in de huur zit) is hij zo slecht niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Uiteindelijk hebben ze wel een nieuwe koelkast gekregen, dus zo intens slecht is die verhuurder nou ook weer niet.
Juist. En het is koelkast.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus omdat hij naast kleren stelen dus een nieuwe wasmachine plaatst (wat gewoon in de huur zit) is hij zo slecht niet?
Heel vreemd, inderdaad. Zomaar een wasmand bij een wasmachine zetten en je schoenen bij de voordeur achterlaten. Ongehoord dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Hoplahopla het volgende:
Bestaat er zoiets als nette studentenhuizen?
Wat doen die spullen überhaupt in de gemeenschappelijke ruimtes?
Ik zou het niet doen. Maar het is vast zo'n gezellig huis...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heel vreemd, inderdaad. Zomaar een wasmand bij een wasmachine zetten en je schoenen bij de voordeur achterlaten. Ongehoord dit.
Ik begrijp werkelijk niet waarom hij de wasmachine heeft weggegooid.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Tuttel het volgende:
Hierbij heeft de beste man schijnbaar last gehad van wat schoenen die netjes tegen de muur aan stonden en een wasmand met was bij de wasmachine. Deze heeft hij dan ook simpelweg weggegooid
De wasmand met was die bij de wasmachine stond = weggegooidquote:Op woensdag 24 september 2014 22:05 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet waarom hij de wasmachine heeft weggegooid.
Dat stond er niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De wasmand met was die bij de wasmachine stond = weggegooid
Dat 'deze' verwijst onbedoeld (!) naar de wasmachine. In de quote in post #30.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, dus schoenen (1) + wasmand (2) = deze
Dat maakt het nog duidelijker. Stuur maar gewoon een briefje dat jullie de spullen terug willen of de schade vergoed willen hebben, ik zou er niet over bellen tenzij je dat gesprek stiekem opneemt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:02 schreef Tuttel het volgende:
Dit hoorde ze later dat hij dit inderdaad heeft gedaan via een moeder die belde.
Nee, 'deze' verwijst bedoeld (!) naar schoenen en een wasmand. Dat die wasmand toevallig bij een wasmachine in de buurt staat stond, betekent niet dat de wasmachine ineens is weggegooid.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat 'deze' verwijst onbedoeld (!) naar de wasmachine. In de quote in post #30.
Het is discutabel, maar we houden het maar zoquote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, 'deze' verwijst bedoeld (!) naar schoenen en een wasmand. Dat die wasmand toevallig bij een wasmachine in de buurt staat stond, betekent niet dat de wasmachine ineens is weggegooid.
Tot zover deze taalles
Als het over schoenen en een wasmand zou gaan, zou de verwijzing 'dezen' moeten zijn. Meervoud heet dat. Tot zover deze taalles.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, 'deze' verwijst bedoeld (!) naar schoenen en een wasmand. Dat die wasmand toevallig bij een wasmachine in de buurt staat stond, betekent niet dat de wasmachine ineens is weggegooid.
Tot zover deze taalles
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:16 schreef agter het volgende:
"Dit hoorde ze later dat hij dit inderdaad heeft gedaan via een moeder die belde"
Dus hij heeft het via die moeder laten weggooien?
Ik zou het hem niet persoonlijk gaan vragen:quote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef twiFight het volgende:
Ik zou alleen het verhaal van die huisbaas wel willen horen.
Zijn die schoenen nu wel of niet ook weg?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Tuttel het volgende:
ben hier ook niet eens meer verbaast
maar goed, het gaat dus om schoenen die tegen de muur onder de kapstok stonden en kleren die in een wasmand bij de wasmachine stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |