pes2015 spelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef satecl het volgende:
PES2015 demo spelen of 2e helft kijken?
PES 2015 demo met de wedstrijd op de achtergrond zoals ik doe nu.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef satecl het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:45 schreef satecl het volgende:
Als dit geen antwoord is wat je wel moet doen, weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 24 september 2014 21:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PES 2015 demo met de wedstrijd op de achtergrond zoals ik doe nu.
Krek Bellemie en Tiemotsjoekquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Muto het volgende:
Gewoon Guidetti, Drenthe en Sisse halen jatoch
Je vergeet Bellemie, dat zijn tenminste eckte eckte spitsenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Muto het volgende:
Gewoon Guidetti, Drenthe en Sisse halen jatoch
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel om lachen ook.
Sportief.quote:
Het is Feyenoord....quote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef Bombvis het volgende:
Nou, uit deze vrije trap moet je toch wat kunnen doen..
Maar Jens..quote:
Ik zeg altijd dat hij het zelf ook niet weet en willekeurig iets uitkiest.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius krijgt de bal vrij op het middenveld en wat hij daarna doet is iedereen een groot raadsel.
Zei ik 2 jaar geleden vriend.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
Die Clasie, wat is die enorm overschat zeg. Had allang verkocht moeten worden.
Mee eens wel, kan absoluut het verschil niet maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
Ik had liever vormer gezien,quote:Op woensdag 24 september 2014 21:56 schreef Intellectueel het volgende:
En waar ligt het aan? Dat wil ik weten...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Die verloren blik op de kop van Clasie en Wilkshire bij die corner zegt al genoeg.
Geen idee waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn, het hele elftal
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen die alles een jaar later beseft nadat ik het al gezegd heb.
Vandaar dat er 2x op de rechterflank een vrije voorzet gegeven kon worden? Dat kwam omdat Nelom zo goed meeliep met z'n man?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kiest uitstekend positie deze wedstrijd en speelt voor de rest ook aardig.
haquote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kiest uitstekend positie deze wedstrijd en speelt voor de rest ook aardig.
Omdat het in Azië warmer is dan hierquote:Op woensdag 24 september 2014 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom zoveel kritiek op dit Feyenoord mannen? Snap dat niet
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
De mannen doen gewoon wat ze kunnen. Hun stinkende best doen ze. Feyenoord is gewoon hetzelfde niveau als de Eagles tegenwoordig. Het kan beide kanten op. 50/50 deze partij.
Wat is er dan gek aan wat ik zeg? Volgens mij is dat zo duidelijk als wat hoor. Het is iig geen troll.quote:
T'is dat ik niets beters te doen heb...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is er dan gek aan wat ik zeg? Volgens mij is dat zo duidelijk als wat hoor. Het is iig geen troll.
Wanneer is de volgende transferperiode?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
We kunnen nog wel een paar weken doorspelen zonder te scoren.
Dat is precies wat we gaan doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
We kunnen nog wel een paar weken doorspelen zonder te scoren.
Dat zei ik al een aantal weken geleden tegen Caland.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
De mannen doen gewoon wat ze kunnen. Hun stinkende best doen ze. Feyenoord is gewoon hetzelfde niveau als de Eagles tegenwoordig. Het kan beide kanten op. 50/50 deze partij.
Of Joonas Kolkkaquote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Boussaboun gewoon opnieuw proberen.
was bij Willem II wel een goeiequote:
Ik ook niet inderdaad, maar goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijkbaar... Al heb ik het niet gezien
Godver die speelt nu bij Haaglandia in de zondag hoofdklasse Aquote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Boussaboun gewoon opnieuw proberen.
Wel het niveau van Feyenoord atmquote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Godver die speelt nu bij Haaglandia in de zondag hoofdklasse A
Record in Engeland (maar dat is alleen competitie) is 11 wedstrijden, dus we hebben nog even te gaanquote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef Muto het volgende:
Al meer dan 240 minuten zonder te scoren
4-0.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:14 schreef GGMM het volgende:
Er was eerst sprake van dat Mulder wellicht in de beker mocht keepen.
Dan had het nu 0-4 gestaan.
Hij komt er zo in.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bilal? Is die nou zo slecht dat hij niet eens mag invallen?
Zie je tv.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef H.FR het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bilal? Is die nou zo slecht dat hij niet eens mag invallen?
Komt tie hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 22:15 schreef H.FR het volgende:
Ach nee, het is enkel en alleen omdat heel feyenoord opgezweept wordt door de kuip waar iedereen met haat in hun ogen zit als Ajax langs komt. Dan kan Feyenoord best een keertje goed knallen als Ajax ook nog eens een mindere dag heeft. Maar meer zit er gewoon echt niet in voor Feyenoord hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
T'is dat ik niets beters te doen heb...
Afgelopen zondag werd pijnlijk duidelijk dat er wel degelijk voetbalkwaliteit in het team zit, enkel geen scorend vermogen. Wat ze nu dus laten zien is ook te wijten aan instelling en wil. Dus wel degelijk ook de schuld van de spelers.
Lijkt mij vrij normaalquote:
Want Clasie dekt diegene niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Waarom staat er telkens iemand op de 16 van GAE bij onze corners die vrij kan schieten...
Nee hoor, het kan gewoon nog 3-3 worden en dan krijgen we gewoon verlenging.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Over 20 minuten zijn we uit ons lijden verlost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |