Ik heb nieuwe kozijnen ondanks de regenquote:
Wel gelijk een goede test, of waren ze echt te laat met zetten dat nu je vloer verpest is?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe kozijnen ondanks de regenheel de maand droog en als ze bij mij kozijnen komen doen regen
Ik heb laminaat dus dat valt wel gelukkig. Het is wel een puinhoop. Kozijnen zien er mooi uitquote:Op woensdag 24 september 2014 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel gelijk een goede test, of waren ze echt te laat met zetten dat nu je vloer verpest is?
Laat maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat maar!Pfff.. beetje een tegenvaller dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pfff.. beetje een tegenvaller dit!
En daar zaten we met z'n allen de hele tijd te F5-en en te wachten op dm's en pm's....quote:
Misschien kan hij zn jurkje alleen niet vinden, in de was misschien? Of toch nog helemaal ergens achterin de kast? Art, gewoon goed zoeken joh!quote:Op woensdag 24 september 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar zaten we met z'n allen de hele tijd te F5-en en te wachten op dm's en pm's....
En anders leen jij hem toch een jurkjequote:Op woensdag 24 september 2014 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan hij zn jurkje alleen niet vinden, in de was misschien? Of toch nog helemaal ergens achterin de kast? Art, gewoon goed zoeken joh!
haha, denken dat ik jurkjes heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders leen jij hem toch een jurkje
ja dat denk ik van wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha, denken dat ik jurkjes heb.
Jij hebt geen jurkjes? Wat een afknapperquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook schattig Tijn
En ik denk dat a little black dress jou goed zou staanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook schattig Tijn
Die gedachte deel ik met je.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik denk dat a little black dress jou goed zou staan
Trouwjurk mag ookquote:
Wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt geen jurkjes? Wat een afknapperVan dezelfde categorie als domheid en slechte manieren
I am allowed my preferences, you are allowed yoursquote:
Jij gaat gelijk voor grof geschut?quote:
Dat was een jas die ze aanhad tijn, toen in Blijdorp.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders leen jij hem toch een jurkje
Ik gun jou of een andere man ook een leuke vrouwquote:Op woensdag 24 september 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk voor grof geschut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |