SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL: Welke ex-bewoner mag van jou terug?
UTO / Welke Ex-bewoners zou er weer in mogen?
De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Nee hoor, absoluut niet, deze kleuterklas reacties hebben geen invloedquote:Op woensdag 24 september 2014 17:54 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zou dit nog invloed gaan hebben op haar populariteit?![]()
Ik weet niet of er een filmpje van is. Misschien is het wel onzin hoor. Volgens mij heb ik het in de COS gelezen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:55 schreef gereed het volgende:
[..]
Filmpje van? dit heb je n.l. al een paar keer gezegd![]()
Jij zat toch te zeiken over Isa, dat ze ik ik ik ik zei?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef miertje36 het volgende:
[..]
gaan we hatelijk worden simpele gek
Lijkt me logisch als het gesprek over je eigen persoon gaat dat je dat vaak gebruikt.
Let jij nu maar op dat VARKEN, die de kaas op zit te vreten wat voor de fondue bedoeld is.
Maar daar zeg je niets over.![]()
Isa: "GiiiiiiiiiiiZus" Freudiaanse verspreking?If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Collie moest Isa wat remmen van de Regie...
Maar Isa luistert niet, die boeit het niet!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
misschien terug lezen dan zie je dat ik het daar wel degelijk over gehad heb. niet selectief lezen hequote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zat toch te zeiken over Isa, dat ze ik ik ik ik zei?
Lijkt me logisch als het gesprek over je eigen persoon gaat dat je dat vaak gebruikt.
Let jij nu maar op dat VARKEN, die de kaas op zit te vreten wat voor de fondue bedoeld is.
Maar daar zeg je niets over.![]()
Een TT om over na te denken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorige week hadden toch ook al zo'n 400 kilo baal luzerne gebracht ?? Wat doet Ruud met dat eten...quote:![]()
+10quote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat ze ik ik ik ik zei?Lijkt me logisch als het gesprek over je eigen persoon gaat dat je dat vaak gebruikt.![]()
![]()
Waar staat dat.... dat de tv kijkers een hekel aan iemand hebben?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:55 schreef miertje36 het volgende:
[..]
niet bij de schuimpjes maar de tv kijkers hebben al een hekel aan isa en dat zal er nu niet veel beter op wordenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Boer John gaat zelf maar de melk tank schoon maken
Gio: Zeg dat tegen Ruud, het is zijn enige Klus !!
Dat jong kan ook echt NIETS!!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nergensquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Waar staat dat.... dat de tv kijkers een hekel aan iemand hebben?![]()
![]()
![]()
Dank je FF!quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Je noemt mij klootzak.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:58 schreef miertje36 het volgende:
[..]
misschien terug lezen dan zie je dat ik het daar wel degelijk over gehad heb. niet selectief lezen he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Isa zegt altijd Ik Ik Ik Ik mij mij Ik Ikquote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zat toch te zeiken over Isa, dat ze ik ik ik ik zei?
Maar daar zeg je niets over.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
melkmachine is vlgens klaver zo goor als de weg naar Syberie en terug![]()
hij koppelt het af en gaat zelf maar schoonmaken![]()
Boer John, over de melkmachine ( dat ding waar die afzuigers aan zitten): Goorder dan de weg naar Siberië ... en terug.
Hij gaat dat ding zelf schoonmaken.
Gio: Dat is het enige wat hij ( Ruud) moet schoonmaken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
lot ookquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isa zegt altijd Ik Ik Ik Ik mij mij Ik Ik![]()
reacties op facebook en reacties op straat enz. veel hatelijke reacties over isa en dat zijn dan vaak tv kijkersquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Waar staat dat.... dat de tv kijkers een hekel aan iemand hebben?![]()
en net of iedereen zo vaak ik gebruikt, echt niet, een goed gesprek is meestal niet zo vaak doorspekt met ik ik ik ik ik ikikik maar goed dat mag je niet zeggen over princesjes isaquote:Op woensdag 24 september 2014 17:58 schreef miertje36 het volgende:
[..]
misschien terug lezen dan zie je dat ik het daar wel degelijk over gehad heb. niet selectief lezen he
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Loop ik voor.. of ben jij zo traag?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Cir het volgende:
melkmachine is vlgens klaver zo goor als de weg naar Syberie en terug![]()
hij koppelt het af en gaat zelf maar schoonmaken
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Als ik het over mezelf heb dan zeg ik altijd "ons"quote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isa zegt altijd Ik Ik Ik Ik mij mij Ik Ik![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Misschien moet je het nog wat vaker in de Cos zetten anders denken we misschien wel dat het onzin isquote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een filmpje van is. Misschien is het wel onzin hoor. Volgens mij heb ik het in de COS gelezen.![]()
![]()
Belachelijk... John gaat hem toch zelf schoon maken.
Spreek die Looser aan, publiekelijk!!
Daar houd tie van
Vandaar haar hoge populariteit's procenten én dat al maandenlangquote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef miertje36 het volgende:
[..]
reacties op facebook en reacties op straat enz. veel hatelijke reacties over isa en dat zijn dan vaak tv kijkers![]()
kwats dus
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef miertje36 het volgende:
[..]
reacties op facebook en reacties op straat enz. veel hatelijke reacties over isa en dat zijn dan vaak tv kijkersTuurlijk
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
laatste,....quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loop ik voor.. of ben jij zo traag?
![]()
de zon komt nu op hier![]()
Je bent zeker in de war met ReNEE.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isa zegt altijd Ik Ik Ik Ik mij mij Ik Ik
Dat is pas een narcist. IK wil, IK vind, IK .....![]()
+20quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
-30 Isa kan alleen maar Ik Ik Ik zeggen
Restored the order is.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Billy snapt het weer helemaalquote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef miertje36 het volgende:
oh mijn god nu isa weer tegen billy
Jullie komen ook niet veel verderquote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
-30 Isa kan alleen maar Ik Ik Ik zeggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef miertje36 het volgende:
oh mijn god nu marjet weer tegen Isa
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Precies, wat dat betreft hebben ze dat gemeenquote:
maar IK had het nu over Isa
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jij bent zeker zo'n obesitas schuimpje, die jaloers is op Isa.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
-30 Isa kan alleen maar Ik Ik Ik zeggen![]()
een sticker voor jouquote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Als ik het over mezelf heb dan zeg ik altijd "ons"![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Yoehoe... Billy...!
Jij bent ook 32... en laat je impalen door 2 x 23 !!
En vergeet je overspel met Paul niet !!
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yoehoe... Billy...!
Jij bent ook 32... en laat je impalen door 2 x 23 !!
En vergeet je overspel met Paul niet !!![]()
![]()
Koninklijk meervoudquote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
doe dat nou niet. Waarom nou altijd die persoonlijke aanvallen. Daar maak je zo'n rotsfeertje meequote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n obesitas schuimpje, die jaloers is op Isa.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee hoor LSquote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent zeker in de war met ReNEE.
Dat is pas een narcist. IK wil, IK vind, IK .....
Isa had ik het overMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Juist praten met Billy ppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom moet Isa verantwoording afleggen aan die crackhoer.
Oh wacht, binnen een week is er weer nominatie, dan moet ze weer aan de bak.![]()
ik zie Gio niet er onderdoor gaan hoor...Die jongen straalt als hij bij Isa is...Billy is echt stekenblind![]()
![]()
Het is mij weer een raadsel waarom Bill weer met iedereen moet praten.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef sjampoeh het volgende:
leuk van bill om iedereen over de brief te vertellen. klotenhoer is het
En dat Isa dat ook doet.![]()
Dat Isa nu niet gaat denken van what the fuck.... Billy heeft de brief gelezen???Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Begrijpt ze het niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef miertje36 het volgende:
[..]
billy snapt altijd alles maar ondertussen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gio heeft een brief aan Isa geschrevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef Laysa het volgende:
ik zie Gio niet er onderdoor gaan hoor...Die jongen straalt als hij bij Isa is![]()
Dat dus
![]()
![]()
Vriendin van Gio verdient respect vindt Billy, vandaar dat Billy bij Gio in bed kroop in haar string![]()
![]()
Wie is jullie?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef gereed het volgende:
[..]
Jullie komen ook niet veel verderMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Isa is inderdaad altijd ik ik ik ik ik ze vind zichzelf belangrijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
netjes van isa om nu over de stream te gooien dat gio ook een brief aan haar heeft gegeven met hele lieve dingen. netjes om degene die je er zo bovenop heeft geholpen nu zo neer te zetten en ook weer erg leuk voor zijn vriendin![]()
Eerst Collie...
Nu Billy...
Wie stuurt de regie hierna? Isa gaat echt niet luisteren!!!
Ow, net zoals jij je vriend zo gerespecteerd hebt, bil?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Flow3r het volgende:
Vriendin van Gio verdient respect vindt Billy, vandaar dat Billy bij Gio in bed kroop in haar string![]()
Als Billy de vriendin van Gio nog 1 keer een kind gaat noemen zou je haast denken dat Gio een pedofiel is
Zij heeft ook Gio achterna gelopen maar Gio hoefde haar niet. Ze heeft zelfs in een balk B hartje G gekrast.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef asini het volgende:
Hij is twinnnntig...![]()
![]()
Dat is gewoon volwassen hoor.. stomme teringhoer die je er rondlooptEn ze had zelf een relatie met Ruud die toen 24 was en zij 32.
Utopia!![]()
Zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst Collie...
Nu Billy...
Wie stuurt de regie hierna? Isa gaat echt niet luisteren!!!
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij jequote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n obesitas schuimpje, die jaloers is op Isa.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Deze Billypreek is hilarisch
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Waar bemoeit die vieze Billy zich mee?
Isa moet de verstandigste zijn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Hahaha Goedzo Isa!
En fris je geheugen op... spreek Billy ook ff aan op haar gedrag !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Billy tegen Isa: "Dus jij vindt jezelf belangrijker dan een meisje dat verdriet heeft?"
En hoppa, daar komen de stemmen van dinsdag.![]()
Dat inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Isa is inderdaad altijd ik ik ik ik ik ze vind zichzelf belangrijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een eng mens die Marjet! Wie stond er de eerste avond al een getrouwde man met kinderen thuis af te lebberen in de douche?? Oh ja!!! Marjet de slet!
Had Bil geen vriend? Speelt ze zelf niet met een gast van fokking 23 (jaar/cm whatever)? Dook ze zelf niet op Gi na wat slokken alcohol?If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Billy is gestuurd door de ZK.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef Flow3r het volgende:
Waar bemoeit die vieze Billy zich mee?
Isa moet de verstandigste zijn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA
Waarom gaat Isa daar in godsnaam in mee?
Loop lekker weg.![]()
Wist iemand dat Gio een brief naar Isa had geschreven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie die kop van Isa.
Die gaat echt niet luisteren![]()
Crackhoer: Ook al heb je gevoelens, opzouten !
Fijn mens is het ook.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
de isa snaarquote:Op woensdag 24 september 2014 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij je
niet op reageren Ls wordt graag persoonlijk als je niet zijn favo steuntquote:Op woensdag 24 september 2014 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
23? Z'n IQ.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef PrinsesVampi het volgende:
Had Bil geen vriend? Speelt ze zelf niet met een gast van fokking 23 (jaar/cm whatever)? Dook ze zelf niet op Gi na wat slokken alcohol?Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
neequote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Wist iemand dat Gio een brief naar Isa had geschreven?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En Billy heeft het zelf bij Gio geprobeerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef mazaru het volgende:
Wat een eng mens die Marjet! Wie stond er de eerste avond al een getrouwde man met kinderen thuis af te lebberen in de douche?? Oh ja!!! Marjet de slet!
En dat was niet na 9 maanden.![]()
onder dat zeiltje, op dag 2 ook gelijkquote:Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig mogen de draken dinsdag weer stemmen....
En nu hebben ze weer een stok gevonden om een hond te slaan...
Hoeven ze niet na te denken....
Isa, it is... Isa it will be... Once again....
Arme, arme Gio, zomaar verleidt door zo'n cougar....
Laat me niet lachen....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
heel gevoeligquote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
pff wist niet dat dat zo gevoelig lag
Billy heeft het niet door dat ze haar eigen flut relatie nu projecteerd op Isa
Inclusief aannames en gedachten.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
![]()
Gezellig hè, zo'n verplicht gesprekje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Isa vertelt dat ze geen seks heeft gehad.
Billy gelooft haar niet. Nee, voor Billy zal door ONVOORSTELBAAR zijn.![]()
Ik weet,quote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet op reageren Ls wordt graag persoonlijk als je niet zijn favo steunt
zegt ook niet zoveel over mij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Isa is een paar seconden onder water geweest. Als dat genoeg was voor Gio, dan stond die arme knul wel op springen hoorIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Copy Cat spellingcontrole?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:06 schreef Mirjam152 het volgende:
Billy: "Als Gio spijt berouwt en hij gaat met jou lingerie bekijken."
Spijt berouwt?????“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
uhm wtf Isa, hoezo zou jij Gio nou niet van je af duwen als hij je komt opzoeken?? Dat vind ik totaal fout van je! Jeetje, je valt me nu reuze tegen in je gesprek met Billy!![]()
Isa heeft Gio dus ff gepijpt, alleen weet ze het zelf niet, ze heeft het gehoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Isa zegt dat ze niets meer weet van het zwembad en dat ze samen met Gio onder de douche stond. Nu heeft ze met drank op al zoveel rare dingen gedaan dat ik echt niet snap dat ze niet met dat drinken stopt.Utopia!![]()
Ruud wou haar ook niet, maar ze verkrachtte hem bijnaquote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
En Billy heeft het zelf bij Gio geprobeerd.
En dat was niet na 9 maanden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Klopt 100%quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Billy heeft het niet door dat ze haar eigen flut relatie nu projecteerd op Isa
Inclusief aannames en gedachten.
Wie is Billy om een ander hierover aan te spreken.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Isa heeft Gio dus ff gepijpt, alleen weet ze het zelf niet, ze heeft het gehoord![]()
![]()
![]()
Mijn god.. zijn die beelden van Billy met Paul en Gio er nog?
Kunnen we niet een beamer achter een vliegtuig hangen?
vind ik ook wel hoor.... nou ja... ik vind dat ze beide de wijste moeten zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef lovely_sunset het volgende:
Marjet vindt dat Isa maar de wijsste moet zijn.![]()
Oh heel leuk dat juist Billy over gio's leeftijd valt, ruud is toch ook 24? Besides, mijn vriend is 42, maar gedraagt zich als 20.Dan was het ook niet echt memorabel.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Isa heeft Gio dus ff gepijpt, alleen weet ze het zelf niet, ze heeft het gehoord![]()
en toen : ik ben een paar minuten onder water geweest en ja dat is seksquote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, ze zei: "we hebben GEEN seks gehad."
Luister maar terug.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn god.. zijn die beelden van Billy met Paul en Gio er nog?
Kunnen we niet een beamer achter een vliegtuig hangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja Billy dacht jij aan de vrouw van Paul toen je met hem onder de douche stond te vrijen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Billy: Dat meisje is 20, dat verdient zo'n meisje gewoon niet.
WIJF, HOU JE BEK.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou ja, alleen wel dat ze zelf ook niet zuiver is geweestquote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die zaadcontainer zegt wijze woorden. Komt niet vaak voor..
![]()
Is die vieze crackhoer vergeten dat ze op de eerste avond Met PisPaul liep te bekken en haar Brammetje bedroog![]()
![]()
met der neus in haar glas zekerquote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef rowan634 het volgende:
oh god isabel is een paar seconde onder water geweestMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eigenlijk vind ik dat als je zo als Billy bent...
Er ook echt terplekke een blixemstraal uit de hemel moet komen....
En woef! Hoopje rook.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
dus is ias ook vies mens niet weten dat je iemand pijpt door drank. dan ben je makkelijk te pakken dusquote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Isa heeft Gio dus ff gepijpt, alleen weet ze het zelf niet, ze heeft het gehoordFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Billy trapt Isa naar nog grotere hoogten met haar gedragquote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Tja Billy dacht jij aan de vrouw van Paul toen je met hem onder de douche stond te vrijen?![]()
![]()
Ik wil Billy met een knuppel slaan ...mag dat?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Scherzo het volgende:
Gelukkig mogen de draken dinsdag weer stemmen....
En nu hebben ze weer een stok gevonden om een hond te slaan...
Hoeven ze niet na te denken....
Isa, it is... Isa it will be... Once again....
Arme, arme Gio, zomaar verleidt door zo'n cougar....
Laat me niet lachen....Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Toen Ruud bezopen was, heeft hij Billy gehaald om te neuken.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ruud wou haar ook niet, maar ze verkrachtte hem bijna
Daarna was ze niet meer weg te slaan.![]()
Bram terwijl zij met PisPaul onder de douche liep te bekkenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, alleen wel dat ze zelf ook niet zuiver is geweest.
![]()
![]()
Of een razende trein er overheen, als ze maar weg is en nooit meer terugkomt.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eigenlijk vind ik dat als je zo als Billy bent...
Er ook echt terplekke een blixemstraal uit de hemel moet komen....
En woef! Hoopje rook.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Vreemd dat niemand dat ooit naar boven haaltquote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Tja Billy dacht jij aan de vrouw van Paul toen je met hem onder de douche stond te vrijen?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ehhh, ze lag al in zijn bed en hij liet haar nog een uur wachtenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Toen Ruud bezopen was, heeft hij Billy gehaald om te neuken.
Daarna was ze niet meer weg te slaan.![]()
![]()
We weten niet was ze onder water gedaan hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en toen : ik ben een paar minuten onder water geweest en ja dat is seks![]()
Ik zit ook tegen mijn scherm te schreeuwenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Dat meisje is 20, dat verdient zo'n meisje gewoon niet.
WIJF, HOU JE BEK.Alleen jammer dat ze het niet hoort..
![]()
Smerige vieze crackhoer istquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Ransjih het volgende:
billy omhelst een isa die met haar armen over elkaar blijft zitten en het onder gaat![]()
![]()
Graag...quote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil Billy met een knuppel slaan ...mag dat?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
als je met 1 vinger naar een ander wijstquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Goldencharly het volgende:
Is die vieze crackhoer vergeten dat ze op de eerste avond Met PisPaul liep te bekken en haar Brammetje bedroog
wijzen er 3 naar jezelfIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Pijpje gerooktquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
We weten niet was ze onder water gedaan hebben.![]()
![]()
Ja raar is dat he, zit ik ook op te wachten tot Isa dat zegt, of dat ze zegt jou vriend is ook nog maar 24quote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreemd dat niemand dat ooit naar boven haaltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alleen als het hard genoeg isquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil Billy met een knuppel slaan ...mag dat?It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
zit me hier te bescheurenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Mirjam152 het volgende:
Godverdomme, wat ging die vieze Billy lang door.![]()
![]()
Ze kan de tyfus krijgen dat wijfquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Mirjam152 het volgende:
Godverdomme, wat ging die vieze Billy lang door.![]()
![]()
Ik trek dit neppe gedoe niet meer..Toneelstukje van begin tot eind..
Hij en zijn vriendinnetje zijn bij voorbaat al uit elkaar gegaan toen hij hierin ging. Dat heeft ie diverse keren gezegd. Nu opeens heeft Gio weer een vriendin en blabla![]()
![]()
Zo, Marjet is klaar. Wie gaat er nou Isa bestraffend toespreken over haar losbandigheid? Laura?
vooral dat stukje dat het dan wel egoistisch is van isa want isa zei dat het alleen voor de tijd daar was omdat gio pas 20 is.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die zaadcontainer zegt wijze woorden. Komt niet vaak voor.![]()
Geloof ik ook niets vanquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus is ias ook vies mens niet weten dat je iemand pijpt door drank. dan ben je makkelijk te pakken dus
wel makkelijk natuurlijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oke Preek Collie: Check
Preek Billy: Check
Who is next?
Als de Regie straks ook Nico stuurt.... dan menen ze het.
Ik zit altijd op dat soort uitspraken te wachten. Ook over de fraude. En die uitspraken komen NOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIITquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja raar is dat he, zit ik ook op te wachten tot Isa dat zegt, of dat ze zegt jou vriend is ook nog maar 24![]()
![]()
Boer John maakt schoon waar Ruud te lui voor is.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
en gelijk heeft zequote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef Ransjih het volgende:
isa denkt volgens mij : blaat maar aan![]()
![]()
Waar hebben we het over hoor ik der alleen maar zeggenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef Ransjih het volgende:
![]()
Lot zoekt op pillen om af te vallen en spieren te kweken.
Wat een lui dom wijf
Laat je slachten! Scheelt Kilo's !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hij had haar al een brief gestuurd toen hij met Robin had zitten vozen. Het was onhold gezet. Volgens mij al voordat hij zich af had laten trekken door Marije.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef ledn81 het volgende:
Ik trek dit neppe gedoe niet meer..Toneelstukje van begin tot eind..
Hij en zijn vriendinnetje zijn bij voorbaat al uit elkaar gegaan toen hij hierin ging. Dat heeft ie diverse keren gezegd. Nu opeens heeft Gio weer een vriendin en blabla
Die arme jongen wordt steeds aangerand. Ik vind het zielig
omg Billy is zo intelligentquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Haropro het volgende:
De vriendin van Gio is het vernederende vriendinnetje van, zegt Billy.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
En hier weer verder stoken over Isa.
Hier is trouwens goed te zien dat Lot een poepkleur heeft, prima tanspray.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja lot dat zou makkelijk zijn he een pilletje erin en hoppa je valt af en je krijgt spieren tuurlijk![]()
Gadverdamme, dan noemen Isa vanaf nu puberzaadcontainerquote:Op woensdag 24 september 2014 18:09 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef Ransjih het volgende:
Oh, ik was wat laat.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Net als Isaquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Mirjam152 het volgende:
Godverdomme, wat ging die vieze Billy lang door.
HumorMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Billy en Charlotte zitten een toneelstukje op te voeren. Ze vinden het zelf ook belachelijk en moeten lachen.![]()
De kleur wordt steeds heftigerquote:Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Wat errrruuuggg! Ze is gewoon oranje!![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het lijkt wel een indiaanquote:Op woensdag 24 september 2014 18:15 schreef Mirjam152 het volgende:
Zo hé, wat lelijk die spraytan bij dat vette wijf.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Snookyquote:Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lot wil pillen kopen die haar hongergevoel wegnemen.
Dat helpt niks bij Lot, want ze eet niet per se omdat ze honger heeft.
Ze eet omdat ze een vreetobsessie heeft.![]()
Die kan je zo doorsturen naar Geordie Shorequote:Op woensdag 24 september 2014 18:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En hier weer verder stoken over Isa.
Hier is trouwens goed te zien dat Lot een poepkleur heeft, prima tanspray.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Wat is dat vanmiddag met die crackhoer?
Continu in beeld en overal mee bemoeien.
Het lijkt wel dat ze haar het "Emil-script" hebben gegeven.
Die bemoeide zich ook overal mee.![]()
ach je weet: ik ik ik ikquote:Op woensdag 24 september 2014 18:16 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat Isa daar in mee gaat. Belachelijk.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Irritant is dat hè. Dat 'op hoge poten' toontje.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:17 schreef asini het volgende:
Dat stellige toontje van dat gedrocht de hele tijd![]()
![]()
Tergend gewoon..
Maar alleen de toon van Isa is irritant hm.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en dan die witte handjes , want vergeten![]()
![]()
Vitiligo net zoals MJ
![]()
![]()
De melkmachine wordt voor het eerst echt goed schoon gemaaktIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Is Gio met John die melkmachine aan het schoonmaken, waar zijn Isa en Ruud. Die zijn hier toch verantwoordelijk voor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Carrote Lotte.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is Ruud zijn taak.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef Dotteke het volgende:
Is Gio met John die melkmachine aan het schoonmaken, waar zijn Isa en Ruud. Die zijn hier toch verantwoordelijk voor?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Billy denkt dat Isa het begrijpt, ze is wel iets hard geweest!
Domme KUT je snapt het zelf niet.
Ruud komt voor Isa op...
Billy wil perse de schuld bij Isa hebben !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lekker kleurtje of niet, helemaal niet nep of zoquote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef Haropro het volgende:
[..]
Lekker kleurtje heeft Lot, welke tanspray heeft ze? Wil ik ook.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor Isa net zo goed, die melkt ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Billy: Als jij een vriendin had, zou ik nooit aan je zitten.
Klopt, Ruud had ook geen vriendin ofzo. En jij had ook geen vriend ofzo.wooblabalurg![]()
Isa heeft geen tijd. Die wordt bestraffend toegesproken door andere medespelersquote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef Dotteke het volgende:
Is Gio met John die melkmachine aan het schoonmaken, waar zijn Isa en Ruud. Die zijn hier toch verantwoordelijk voor?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Snookie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet je Billy nou horen.... Vanes valt bij...
De twee echte vreemdgangers .... hebben weer een stok gevonden om Isa te slaan.
Zelfs Ruud gaat het te ver.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Alles gaat om Isa,quote:Op woensdag 24 september 2014 18:18 schreef Joezi het volgende:
Puberzaadcontainer geeft geen fuck om de vriendin van Giorgio, het gaat ook om mij toch? zegt ze.
[ afbeelding ]
volgens IsaMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Mevrouw Doorpakker over 'laten zien dat je respect in je donder hebt' .Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En dat was ranzig , zo vroeg al in het programma. Isa en Gio zijn naar elkaar toegegroeid, echte gevoelens ipv nepzooiquote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef Urb het volgende:
Paul had ook een vrouw thuis hoor Billy, en jijzelf had thuis ook een partner.![]()
![]()
Wat een hypocriete trutten.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moet je Billy nou horen.... Vanes valt bij...
De twee echte vreemdgangers .... hebben weer een stok gevonden om Isa te slaan.
Zelfs Ruud gaat het te ver.![]()
Zie die lelijke betweter zitten. En Ruud: "Het is Gio's verantwoordelijkheid, niet van Isabella."
Kijk, dat vindt Billy nou helemaal niet. Isa moet laten zien dat ze respect in haar donder heeft.
Nes vindt dat ook.
Billy die met getrouwde mannen sekst zonder probleem. En Nes die jaren een relatie heeft gehad met de man van haar beste vriendin.
Kijk dat heilige hoofd dan.![]()
![]()
maar hier lijkt het wel alsof ze wat afgevallen is raar scheelt volgens mij per cameraquote:Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Breaking news datquote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Vooral als je de witte handen erbij ziet, spray dan alles.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker kleurtje of niet, helemaal niet nep of zoUtopia!![]()
Als die anderen zo hoor, gaat het ook alleen maar om Isaquote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles gaat om Isa,
volgens Isa![]()
![]()
Ja, inderdaad, Ook dat nog. Valse profeet is het, dat vieze wijf.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef Urb het volgende:
Paul had ook een vrouw thuis hoor Billy, en jijzelf had thuis toen ook nog een partner.![]()
billy heeft wel gelijk hoor. alleen dat zij dat nou juist moet zeggen is krom. maar wat ze zegt is wel waar.TEAM TAFEL![]()
Ruud had een ex en die relatie van Billy stelde ook niks voorquote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef Baconbus het volgende:
Billy: Als jij een vriendin had, zou ik nooit aan je zitten.
Klopt, Ruud had ook geen vriendin ofzo. En jij had ook geen vriend ofzo.![]()
Snooki de tweede!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:14 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ruud komt ondertussen bij de douche, maar natuurlijk komt het totaal niet bij hem op om even te helpen![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Poll: Heb jij ook zin om Billy te schoppen?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En wel op deze manier:![]()
![]()
Paul zat wel in een relatie, maar dat vergeet ze gemakshalve maar even.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ruud had een ex en die relatie van Billy stelde ook niks voor![]()
en de vrouw van paul dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ruud had een ex en die relatie van Billy stelde ook niks voor![]()
kukident.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oma ten voeten uit, wijntje bij de hand, gebit in het bakkie.![]()
![]()
Nope. Gio heeft een relatie, Isa mag doen wat ze wil. Isa heeft NIETS met Samantha te maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:21 schreef rowan634 het volgende:
billy heeft wel gelijk hoor. alleen dat zij dat nou juist moet zeggen is krom. maar wat ze zegt is wel waar.
En ook De Fles en Ivan praten door over Gio en Isa. Het houdt niet meer op.![]()
![]()
Vanes - Ik heb er verders ook geen mening over..............dat heb je wel, kut!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Zijn kinderen zullen er ook met een goed gevoel naar gekeken hebbenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
isa is 32 en haar acties met gio zijn niet leuk voor een 20 jarig meisje. kom op zeg!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:23 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nope. Gio heeft een relatie, Isa mag doen wat ze wil. Isa heeft NIETS met Samantha te maken.
En ook De Fles en Ivan praten door over Gio en Isa. Het houdt niet meer op.
[ afbeelding ]TEAM TAFEL![]()
Jongens... Als het Isa niet was maar een andere bewoner, inclusief Joey ...
..Was het nu een stuk rustiger.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze heeft zelf een relatie met de man van haar vriendin gehad, toen kon het welquote:Op woensdag 24 september 2014 18:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Vanes - Ik heb er verders ook geen mening over..............dat heb je wel, kut!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanaf het moment dat Gio naar binnen is gelopen is het zijn probleem/ verantwoordelijkheid... En vanaf maand 1 hangt ie om alle wijven daar..![]()
O, nu vindt Ivan het ook slecht van Isa.
Als het nou een relatie van 2 jaar was ..... en als ze nou van dezelfde leeftijd waren.
En hoewel De Fles er niets van wil vinden, gaat ze dan toch maar los. Want tja, Ivan heeft natuurlijk helemaal gelijk, vindt Fles.![]()
Isa gaat weer veel stemmen krijgen hiervoorquote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef Mirjam152 het volgende:
O, nu vindt Ivan het ook slecht van Isa.
Als het nou een relatie van 2 jaar was ..... en als ze nou van dezelfde leeftijd waren.
En hoewel De Fles er niets van wil vinden, gaat ze dan toch maar los. Want tja, Ivan heeft natuurlijk helemaal gelijk, vindt Fles.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gio is de eerste waar ze deze gevoelens bij heeft. Gio heeft Marije en Robin ook al gehad. Zij is voor hem de derde.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
isa is 32 en haar acties met gio zijn niet leuk voor een 20 jarig meisje. kom op zeg!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dank je ,Dot.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft zelf een relatie met de man van haar vriendin gehad, toen kon het wel
Al gewaarschuwd door Emil, kijk uit jongen, je gaat op een dag te ver. En maar niet luisteren he? En nog een jaar willen blijven zitten.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
Vanaf het moment dat Gio naar binnen is gelopen is het zijn probleem/ verantwoordelijkheid... En vanaf maand 1 hangt ie om alle wijven daar..Utopia!![]()
ja ook al zo hypocriet ik vind wel dat ze gelijk heeft maar dat zei het zegt mmmmquote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft zelf een relatie met de man van haar vriendin gehad, toen kon het wel![]()
Paul had zn piemul in dr gleuf.. Vertelde ie ooit tegen Hakimquote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een kusje, dat is niet pijpen en kotstongen![]()
helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
Gio is te jong om nu al een vaste relatie te hebben...![]()
Ziet er niet uitquote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nieuwe tanspray van haar centjes gekocht.
SOONY![]()
Nee joh, jeugdliefdes zijn de beste, krijg je nooit meer terugquote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
Gio is te jong om nu al een vaste relatie te hebben...![]()
Wat is Kotstongen???quote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een kusje, dat is niet pijpen en kotstongen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is sneu voor Samantha, maar is de verantwoordelijkheid van Gio.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
isa is 32 en haar acties met gio zijn niet leuk voor een 20 jarig meisje. kom op zeg!
Vrouwen krijgen veel te vaak de schuld van overspel. Een soort Adam en Eva-dingetje, waar de vrouw de verleidster is en de man een willoos slachtoffer. Populaire gedachte in o.a. Arabische landen. Degene die de relatie heeft, die is verantwoordelijk - of dat nu een man is of een vrouw. In dit geval Gio dus.![]()
Ben geen Isa fan...
Maar het is weer ronduit belachelijk dat Isa alle schuld krijgt omdat ze 32 jaar is...
Dan kunnen we Billy ook wel ophangen voor de moord van Kennedy.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Als het echt zo serieus met die vriendin was geweest, dan had hij ook niet zo vaak vreemd gegaan. En ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat hij dat buiten Utopia ook heeft gedaan. Alleen daar waren geen camera'squote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef Haropro het volgende:
[..]
Al gewaarschuwd door Emil, kijk uit jongen, je gaat op een dag te ver. En maar niet luisteren he? En nog een jaar willen blijven zitten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Volgens utopia en de cos ookquote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles gaat om Isa,
volgens Isa![]()
![]()
Ik hoor Gio never en nooit niet over zijn vriendinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanes is gewoon Jaloers.
Die wil ook dat er iemand lingerie voor haar uit zoekt.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben geen Isa fan...
Maar het is weer ronduit belachelijk dat Isa alle schuld krijgt omdat ze 32 jaar is...
Dan kunnen we Billy ook wel ophangen voor de moord van Kennedy.
Behalve de regie... die denken dat het om Ruud en Billy gaatquote:Op woensdag 24 september 2014 18:28 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Volgens utopia en de cos ookIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Jaja en Vaness had Joey gepijpt.. Praat allemaal niet goed wat hypocriete Isa, puberzaadcontainer, hier flikt.. Toen Giorgio met Robin zat te flirten sprak ze daar hysterisch en walgend over, hypocriete snol.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Paul had zn piemul in dr gleuf.. Vertelde ie ooit tegen Hakim![]()
vind ik ook ze waren met zijn 2e dus samen fout alleen gio nog meer want die zat in een relatie. maar neemt niet weg dat isa ook fout bezig isquote:Op woensdag 24 september 2014 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben geen Isa fan...
Dan kunnen we Billy ook wel ophangen voor de moord van Kennedy.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve de regie... die denken dat het om Ruud en Billy gaat![]()
![]()
Fles: "Wil ze hier nog een leuke tijd hebben? Of gaat ze aan iedereen schijt hebben?"
Nou, ik hoop dat we volgende week Isa uit kunnen zwaaien. Want ik trek deze zwartmakerij niet meer. En dan de Fles, die de man van haar beste vriendin jaren lang heeft liggen uitpezen.![]()
Die kamperslet loopt helemaal over van jaloezie.
"Ik heb er geen mening over maar........................."
Vervolgens een waterval met verwijten.
Omdat zij geen vent kan krijgen.
Ze heeft geen zin om iets tegen Isa te zeggen. Zeker bang dat isa haar de waarheid gaat vertellen.
Maar ze heeft er geen mening over.![]()
zou goed kunnen en dan word renee weggestemd of colinda op de bank kan ook nogquote:Op woensdag 24 september 2014 18:28 schreef Mylene het volgende:
Ik denk Isa en Nico en Rene op de bank. Rene krijgt stemmen van de jongens.![]()
Het liefst Ivan.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanes is gewoon Jaloers.
Die wil ook dat er iemand lingerie voor haar uit zoekt.![]()
Het is wel vreemd.........Gio gaat de fout in met Robin, met Marije en met Isa en alle keren is het meisje de gebeten hond. Hoe dan?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
jongens waar hebben we het over. Een middelbare schoolverkering op je 16e wordt gelijk maar een relatie genoemd. Ze woonden toch niet samen ofzo, Ik zie persoonlijk best wel verschil tussen een verkering en een volwassen relatie.
Gio heeft dit nu doorbroken door te zoenen of meer met Isa. Tjongejonge. Hij heeft met iedere vrouw lopen flikflooien, is er door Emil al op gewezen dat hij een beetje meer fatsoen moest hebben, en dan nu zou hij gezoend hebben of meer. En dan zou ineens nu het thuisfront gaan zeggen: afblijven of thuiskomen of anders is het uit. Alsof die "relatie"dan ook nog maar enige kans van slagen zou hebben na Utopia en het "machtsmisbruik"van de vriendin van Gio om hem te dwingen om naar huis te komen om de boel te redden.![]()
Erg hm. Zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kamperslet loopt helemaal over van jaloezie.
"Ik heb er geen mening over maar........................."
Vervolgens een waterval met verwijten.
Omdat zij geen vent kan krijgen.
Ze heeft geen zin om iets tegen Isa te zeggen. Zeker bang dat isa haar de waarheid gaat vertellen.
Maar ze heeft er geen mening over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |