Ik zit ook tegen mijn scherm te schreeuwenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Dat meisje is 20, dat verdient zo'n meisje gewoon niet.
WIJF, HOU JE BEK.
Smerige vieze crackhoer istquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Ransjih het volgende:
billy omhelst een isa die met haar armen over elkaar blijft zitten en het onder gaat
Graag...quote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil Billy met een knuppel slaan ...mag dat?
als je met 1 vinger naar een ander wijstquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Goldencharly het volgende:
Is die vieze crackhoer vergeten dat ze op de eerste avond Met PisPaul liep te bekken en haar Brammetje bedroog
Pijpje gerooktquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
We weten niet was ze onder water gedaan hebben.
Ja raar is dat he, zit ik ook op te wachten tot Isa dat zegt, of dat ze zegt jou vriend is ook nog maar 24quote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreemd dat niemand dat ooit naar boven haalt
alleen als het hard genoeg isquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik wil Billy met een knuppel slaan ...mag dat?
zit me hier te bescheurenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Mirjam152 het volgende:
Godverdomme, wat ging die vieze Billy lang door.
Ze kan de tyfus krijgen dat wijfquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Mirjam152 het volgende:
Godverdomme, wat ging die vieze Billy lang door.
vooral dat stukje dat het dan wel egoistisch is van isa want isa zei dat het alleen voor de tijd daar was omdat gio pas 20 is.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Die zaadcontainer zegt wijze woorden. Komt niet vaak voor.
Geloof ik ook niets vanquote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus is ias ook vies mens niet weten dat je iemand pijpt door drank. dan ben je makkelijk te pakken dus
Ik zit altijd op dat soort uitspraken te wachten. Ook over de fraude. En die uitspraken komen NOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIITquote:Op woensdag 24 september 2014 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja raar is dat he, zit ik ook op te wachten tot Isa dat zegt, of dat ze zegt jou vriend is ook nog maar 24
en gelijk heeft zequote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef Ransjih het volgende:
isa denkt volgens mij : blaat maar aan
Waar hebben we het over hoor ik der alleen maar zeggenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef Ransjih het volgende:
isa denkt volgens mij : blaat maar aan
Hij had haar al een brief gestuurd toen hij met Robin had zitten vozen. Het was onhold gezet. Volgens mij al voordat hij zich af had laten trekken door Marije.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:13 schreef ledn81 het volgende:
Ik trek dit neppe gedoe niet meer..Toneelstukje van begin tot eind..
Hij en zijn vriendinnetje zijn bij voorbaat al uit elkaar gegaan toen hij hierin ging. Dat heeft ie diverse keren gezegd. Nu opeens heeft Gio weer een vriendin en blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |