SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL: Welke ex-bewoner mag van jou terug?
UTO / Welke Ex-bewoners zou er weer in mogen?
De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Nee hoor, absoluut niet, deze kleuterklas reacties hebben geen invloedquote:Op woensdag 24 september 2014 17:54 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zou dit nog invloed gaan hebben op haar populariteit?![]()
Ik weet niet of er een filmpje van is. Misschien is het wel onzin hoor. Volgens mij heb ik het in de COS gelezen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:55 schreef gereed het volgende:
[..]
Filmpje van? dit heb je n.l. al een paar keer gezegd![]()
Jij zat toch te zeiken over Isa, dat ze ik ik ik ik zei?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef miertje36 het volgende:
[..]
gaan we hatelijk worden simpele gek
Lijkt me logisch als het gesprek over je eigen persoon gaat dat je dat vaak gebruikt.
Let jij nu maar op dat VARKEN, die de kaas op zit te vreten wat voor de fondue bedoeld is.
Maar daar zeg je niets over.![]()
Isa: "GiiiiiiiiiiiZus" Freudiaanse verspreking?If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Collie moest Isa wat remmen van de Regie...
Maar Isa luistert niet, die boeit het niet!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
misschien terug lezen dan zie je dat ik het daar wel degelijk over gehad heb. niet selectief lezen hequote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zat toch te zeiken over Isa, dat ze ik ik ik ik zei?
Lijkt me logisch als het gesprek over je eigen persoon gaat dat je dat vaak gebruikt.
Let jij nu maar op dat VARKEN, die de kaas op zit te vreten wat voor de fondue bedoeld is.
Maar daar zeg je niets over.![]()
Een TT om over na te denken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorige week hadden toch ook al zo'n 400 kilo baal luzerne gebracht ?? Wat doet Ruud met dat eten...quote:![]()
+10quote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
dat ze ik ik ik ik zei?Lijkt me logisch als het gesprek over je eigen persoon gaat dat je dat vaak gebruikt.![]()
![]()
Waar staat dat.... dat de tv kijkers een hekel aan iemand hebben?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:55 schreef miertje36 het volgende:
[..]
niet bij de schuimpjes maar de tv kijkers hebben al een hekel aan isa en dat zal er nu niet veel beter op wordenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Boer John gaat zelf maar de melk tank schoon maken
Gio: Zeg dat tegen Ruud, het is zijn enige Klus !!
Dat jong kan ook echt NIETS!!Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Nergensquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Waar staat dat.... dat de tv kijkers een hekel aan iemand hebben?![]()
![]()
![]()
Dank je FF!quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Je noemt mij klootzak.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:58 schreef miertje36 het volgende:
[..]
misschien terug lezen dan zie je dat ik het daar wel degelijk over gehad heb. niet selectief lezen he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Isa zegt altijd Ik Ik Ik Ik mij mij Ik Ikquote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zat toch te zeiken over Isa, dat ze ik ik ik ik zei?
Maar daar zeg je niets over.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
melkmachine is vlgens klaver zo goor als de weg naar Syberie en terug![]()
hij koppelt het af en gaat zelf maar schoonmaken![]()
Boer John, over de melkmachine ( dat ding waar die afzuigers aan zitten): Goorder dan de weg naar Siberië ... en terug.
Hij gaat dat ding zelf schoonmaken.
Gio: Dat is het enige wat hij ( Ruud) moet schoonmaken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
lot ookquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isa zegt altijd Ik Ik Ik Ik mij mij Ik Ik![]()
reacties op facebook en reacties op straat enz. veel hatelijke reacties over isa en dat zijn dan vaak tv kijkersquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Waar staat dat.... dat de tv kijkers een hekel aan iemand hebben?![]()
en net of iedereen zo vaak ik gebruikt, echt niet, een goed gesprek is meestal niet zo vaak doorspekt met ik ik ik ik ik ikikik maar goed dat mag je niet zeggen over princesjes isaquote:Op woensdag 24 september 2014 17:58 schreef miertje36 het volgende:
[..]
misschien terug lezen dan zie je dat ik het daar wel degelijk over gehad heb. niet selectief lezen he
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Loop ik voor.. of ben jij zo traag?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Cir het volgende:
melkmachine is vlgens klaver zo goor als de weg naar Syberie en terug![]()
hij koppelt het af en gaat zelf maar schoonmaken
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Als ik het over mezelf heb dan zeg ik altijd "ons"quote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isa zegt altijd Ik Ik Ik Ik mij mij Ik Ik![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Misschien moet je het nog wat vaker in de Cos zetten anders denken we misschien wel dat het onzin isquote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een filmpje van is. Misschien is het wel onzin hoor. Volgens mij heb ik het in de COS gelezen.![]()
![]()
Belachelijk... John gaat hem toch zelf schoon maken.
Spreek die Looser aan, publiekelijk!!
Daar houd tie van
Vandaar haar hoge populariteit's procenten én dat al maandenlangquote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef miertje36 het volgende:
[..]
reacties op facebook en reacties op straat enz. veel hatelijke reacties over isa en dat zijn dan vaak tv kijkers![]()
kwats dus
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef miertje36 het volgende:
[..]
reacties op facebook en reacties op straat enz. veel hatelijke reacties over isa en dat zijn dan vaak tv kijkersTuurlijk
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
laatste,....quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Loop ik voor.. of ben jij zo traag?
![]()
de zon komt nu op hier![]()
Je bent zeker in de war met ReNEE.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isa zegt altijd Ik Ik Ik Ik mij mij Ik Ik
Dat is pas een narcist. IK wil, IK vind, IK .....![]()
+20quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
-30 Isa kan alleen maar Ik Ik Ik zeggen
Restored the order is.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Billy snapt het weer helemaalquote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef miertje36 het volgende:
oh mijn god nu isa weer tegen billy
Jullie komen ook niet veel verderquote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
-30 Isa kan alleen maar Ik Ik Ik zeggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef miertje36 het volgende:
oh mijn god nu marjet weer tegen Isa
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Precies, wat dat betreft hebben ze dat gemeenquote:
maar IK had het nu over Isa
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jij bent zeker zo'n obesitas schuimpje, die jaloers is op Isa.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
-30 Isa kan alleen maar Ik Ik Ik zeggen![]()
een sticker voor jouquote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Als ik het over mezelf heb dan zeg ik altijd "ons"![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Yoehoe... Billy...!
Jij bent ook 32... en laat je impalen door 2 x 23 !!
En vergeet je overspel met Paul niet !!
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yoehoe... Billy...!
Jij bent ook 32... en laat je impalen door 2 x 23 !!
En vergeet je overspel met Paul niet !!![]()
![]()
Koninklijk meervoudquote:Op woensdag 24 september 2014 18:00 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
doe dat nou niet. Waarom nou altijd die persoonlijke aanvallen. Daar maak je zo'n rotsfeertje meequote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n obesitas schuimpje, die jaloers is op Isa.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee hoor LSquote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent zeker in de war met ReNEE.
Dat is pas een narcist. IK wil, IK vind, IK .....
Isa had ik het overMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Juist praten met Billy ppffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom moet Isa verantwoording afleggen aan die crackhoer.
Oh wacht, binnen een week is er weer nominatie, dan moet ze weer aan de bak.![]()
ik zie Gio niet er onderdoor gaan hoor...Die jongen straalt als hij bij Isa is...Billy is echt stekenblind![]()
![]()
Het is mij weer een raadsel waarom Bill weer met iedereen moet praten.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef sjampoeh het volgende:
leuk van bill om iedereen over de brief te vertellen. klotenhoer is het
En dat Isa dat ook doet.![]()
Dat Isa nu niet gaat denken van what the fuck.... Billy heeft de brief gelezen???Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Begrijpt ze het niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef miertje36 het volgende:
[..]
billy snapt altijd alles maar ondertussen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gio heeft een brief aan Isa geschrevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef Laysa het volgende:
ik zie Gio niet er onderdoor gaan hoor...Die jongen straalt als hij bij Isa is![]()
Dat dus
![]()
![]()
Vriendin van Gio verdient respect vindt Billy, vandaar dat Billy bij Gio in bed kroop in haar string![]()
![]()
Wie is jullie?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef gereed het volgende:
[..]
Jullie komen ook niet veel verderMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Isa is inderdaad altijd ik ik ik ik ik ze vind zichzelf belangrijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
netjes van isa om nu over de stream te gooien dat gio ook een brief aan haar heeft gegeven met hele lieve dingen. netjes om degene die je er zo bovenop heeft geholpen nu zo neer te zetten en ook weer erg leuk voor zijn vriendin![]()
Eerst Collie...
Nu Billy...
Wie stuurt de regie hierna? Isa gaat echt niet luisteren!!!
Ow, net zoals jij je vriend zo gerespecteerd hebt, bil?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Flow3r het volgende:
Vriendin van Gio verdient respect vindt Billy, vandaar dat Billy bij Gio in bed kroop in haar string![]()
Als Billy de vriendin van Gio nog 1 keer een kind gaat noemen zou je haast denken dat Gio een pedofiel is
Zij heeft ook Gio achterna gelopen maar Gio hoefde haar niet. Ze heeft zelfs in een balk B hartje G gekrast.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:04 schreef asini het volgende:
Hij is twinnnntig...![]()
![]()
Dat is gewoon volwassen hoor.. stomme teringhoer die je er rondlooptEn ze had zelf een relatie met Ruud die toen 24 was en zij 32.
Utopia!![]()
Zou ik ook niet doenquote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eerst Collie...
Nu Billy...
Wie stuurt de regie hierna? Isa gaat echt niet luisteren!!!
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij jequote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n obesitas schuimpje, die jaloers is op Isa.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Deze Billypreek is hilarisch
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Waar bemoeit die vieze Billy zich mee?
Isa moet de verstandigste zijn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Hahaha Goedzo Isa!
En fris je geheugen op... spreek Billy ook ff aan op haar gedrag !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Billy tegen Isa: "Dus jij vindt jezelf belangrijker dan een meisje dat verdriet heeft?"
En hoppa, daar komen de stemmen van dinsdag.![]()
Dat inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Isa is inderdaad altijd ik ik ik ik ik ze vind zichzelf belangrijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een eng mens die Marjet! Wie stond er de eerste avond al een getrouwde man met kinderen thuis af te lebberen in de douche?? Oh ja!!! Marjet de slet!
Had Bil geen vriend? Speelt ze zelf niet met een gast van fokking 23 (jaar/cm whatever)? Dook ze zelf niet op Gi na wat slokken alcohol?If you don't like where you are, move. You are not a tree.![]()
Billy is gestuurd door de ZK.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef Flow3r het volgende:
Waar bemoeit die vieze Billy zich mee?
Isa moet de verstandigste zijn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA
Waarom gaat Isa daar in godsnaam in mee?
Loop lekker weg.![]()
Wist iemand dat Gio een brief naar Isa had geschreven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie die kop van Isa.
Die gaat echt niet luisteren![]()
Crackhoer: Ook al heb je gevoelens, opzouten !
Fijn mens is het ook.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
de isa snaarquote:Op woensdag 24 september 2014 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij je
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
niet op reageren Ls wordt graag persoonlijk als je niet zijn favo steuntquote:Op woensdag 24 september 2014 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeff ik heb blijkbaar iets geraakt bij jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
23? Z'n IQ.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:07 schreef PrinsesVampi het volgende:
Had Bil geen vriend? Speelt ze zelf niet met een gast van fokking 23 (jaar/cm whatever)? Dook ze zelf niet op Gi na wat slokken alcohol?Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
neequote:Op woensdag 24 september 2014 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Wist iemand dat Gio een brief naar Isa had geschreven?My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |