Iedereen wordt daar gesloopt, hoe goed je fysiek ook inelkaar zit. 80% is mentaal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn genen ook gewoon belangrijk, al is daar nog niet veel wetenschappelijk onderzoek nar gedaan het is toch wel duidelijk dat maar weinig mannen echt de korps commando,s kunnen halen bijvoorbeeld.
Uiteraard, maar ik bedoel gewoon dat mensen zichzelf nog zo kunnen harden zowel fysiek als mentaal , er zijn maar weinig mensen die daadwerkelijk de top halen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen wordt daar gesloopt, hoe goed je fysiek ook inelkaar zit. 80% is mentaal.
Yup, heb ik in dit topic al eerder gezegd, verschrikkelijk hard rondjes kunnen rennen maakt je nog geen geschikte militair.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik bedoel gewoon dat mensen zichzelf nog zo kunnen harden zowel fysiek als mentaal , er zijn maar weinig mensen die daadwerkelijk de top halen.
Snap je wat ik bedoel?
Klopt, het is een combinatie van allerlei factoren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, heb ik in dit topic al eerder gezegd, verschrikkelijk hard rondjes kunnen rennen maakt je nog geen geschikte militair.
Ze zitten fysiek natuurlijk goed inelkaar, maar het zijn echt geen supermannen hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, het is een combinatie van allerlei factoren.
Maar ik neem aan dat die gasten bij de korps commando,s ook gewoon een fysiek, uithoudingsvermogen hebben die maar erg weinig mannen hebben.
Nee, ze kunnen niet vliegen neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze zitten fysiek natuurlijk goed inelkaar, maar het zijn echt geen supermannen hoor.
Laat ik het nog 1 keer voor je uitleggen, Je weet dat ik nu al 3 maanden van die school af ben? En vanaf februari 2014 geen conditiesport meer heb gedaan tot ik in mei weer rustig begon met opbouwen vanwege die ribfractuur? Sinds mei tot half augustus gebulked, zonder cardio, dan zit je in een surplus ja dus kom je aanquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. Ik vind zijn lijf in geen enkele verhouding staan met zijn zelf verheerlijkende verhalen uit zijn VeVa serie. Zeker niet als ik hem vergelijk met de klasgenoten van mijn zoon die hier over de vloer komen. Kan ook aan de specifieke ROC liggen natuurlijk.
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:53 schreef BredeBroeder het volgende:
en heeft amper tijd om te vreten
bivak??quote:
Dat zal dan aan je bivak liggen. Bij mijn zoon zijn het gewoon 3 volle maaltijden per dag + een extra voedselpakket met marsen, snickers e.d.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
bivak??
Weetje hoeveel je afvalt in zo'n week?
Je leeft op crackers, kauwgom, stukje chocola, thee en als je geluk hebt en tijd 2 blikken per dag
zit zeker bij painfquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat zal dan aan je bivak liggen. Bij mijn zoon zijn het gewoon 3 volle maaltijden per dag + een extra voedselpakket met marsen, snickers e.d.
Nope. En ga je weer arrogant doen?quote:
havo gaat primaaquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nope. En ga je weer arrogant doen?
Jij zit voorlopig nergens en je moet maar zien dit keer wél doorzettingsvermogen te kunnen tonen op de Havo. Dat ging de laatste keer toch ook niet echt goed, toch?
Jeetje, serieus? Als volwassene ben je toch in staat om tussen de regels door te lezen en uit zijn stukken de jeugdige bravoure halen? Het is maar net wat je er in wilt lezen. Zoals jij het schrijft is het op mij nooit over gekomen, eerder een verhaal met een sausje jeugdige bravoure erover heen, waar enthousiasme en later teleurstelling in te lezen was.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hahaha.. nee.. natuurlijk niet.
We hebben het hier echter wel over iemand die steeds maar liep te verkondigen hoe geweldig hij wel niet was, de beste van de klas, beter dan zijn maatje die samen met hem zich suf had getraind als voorbereiding op de VeVa maar die wél was afgewezen. Hoe hij steeds maar weer 'in de voorligsteun' moest, klappen kreeg op zijn buik enz..
Tja.. dan ga ik toch wat vergelijken met leerlingen uit een gelijke opleiding die zich bescheiden opstellen en niet zo lopen op te scheppen.
Gefeliciteerd, ik zal voor je duimen dat dat zo blijft.quote:
Oprechte vraag: wat als het niet lukt, hij niet aangenomen wordt. Wat heeft hij dan aan deze opleiding?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik zal voor je duimen dat dat zo blijft.
Bij mijn zoon gaat het ook prima, voor de helft van zijn vakken al geslaagd het afgelopen schooljaar. Nu de rest.
Mijn zoon? Die is een apart verhaal en zal ws niet eens bij defensie solliciteren na de VeVa.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:01 schreef agter het volgende:
[..]
Oprechte vraag: wat als het niet lukt, hij niet aangenomen wordt. Wat heeft hij dan aan deze opleiding?
Waar is dit nou nodig voor? Dit heeft hij toch allemaal beschreven waarom het toen niet goed ging. En waarom hij denkt dat dit voor dit moment wel de juiste keuze is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nope. En ga je weer arrogant doen?
Jij zit voorlopig nergens en je moet maar zien dit keer wél doorzettingsvermogen te kunnen tonen op de Havo. Dat ging de laatste keer toch ook niet echt goed, toch?
Reactie op zijn aanval richting mijn zoon waar hij zich blijkbaar boven voelt staan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:05 schreef NedKelly het volgende:
Waar is dit nou nodig voor? Dit heeft hij toch allemaal beschreven waarom het toen niet goed ging. En waarom hij denkt dat dit voor dit moment wel de juiste keuze is. Waarom dan zo'n sneer en aanval?
Wat is dan de toegevoegde waarde van deze mbo-opleiding voor hem?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mijn zoon? Die is een apart verhaal en zal ws niet eens bij defensie solliciteren na de VeVa.
Het is maar wat je erin wil zien. Ik las het als dat ie het bij painf soepeler/luxer geregeld vindt dan bij mariniers. Jij betrekt het op je zoon.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Reactie op zijn aanval richting mijn zoon waar hij zich blijkbaar boven voelt staan.
Ik snap trouwens helemaal niet waarom je veva tegelijk met een avondstudie havo zou doen. Heb je dat toevallig ergens uitgelegd?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mijn zoon? Die is een apart verhaal en zal ws niet eens bij defensie solliciteren na de VeVa.
dit. Het woord maaltijd kwam niet eens voor in 't veld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:10 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Het is maar wat je erin wil zien. Ik las het als dat ie het bij painf soepeler/luxer geregeld vindt dan bij mariniers. Jij betrekt het op je zoon.
Hij wilde de KMA gaan doen maar gooide met de pet naar zijn 4 havo en is toen maar naar de VeVa gegaan. Daar kwam hij tot de conclusie dat het theoretische niveau wel extreem laag lag dus is hij de avond havo er naast gaan doen. Zou hij nu terug gaan naar de havo dan kost hem dat nog twee jaar (incl. dit schooljaar) terwijl hij met die avondstudie eind dit jaar zijn havo diploma op zak kan hebben. En hij doet liever de VeVa dan de rest van de tijd rondhangen en op bed liggen. Maar hij vindt het sociale aspect dan ook leuk en ligt goed in de groep.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:10 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik snap trouwens helemaal niet waarom je veva tegelijk met een avondstudie havo zou doen. Heb je dat toevallig ergens uitgelegd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |