Balen zeg!quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:27 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lag de brief ook bij mij op de mat.
http://www.nu.nl/economie(...)fors-bezuinigen.html
Laten we hopen dat ik er niet weer uitlig komend jaar
Dreun?quote:Op vrijdag 26 september 2014 06:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel nog over de fietsIk heb ook een flinke dreun in mijn kop op dit moment. Heel irritant.
Dystopisch!quote:
Koppijn. Denk te weinig water na het sporten gister.quote:
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan hequote:Op vrijdag 26 september 2014 07:31 schreef minilot het volgende:
Ah zo. Liter water drinken, asperientje erin en hop: de frisse lucht in!
Oh, dat vind ik samen met post-apocalyptische films altijd leukquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
Dystopisch!![]()
Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak.![]()
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light.![]()
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet.
Nee, wist ik niet!quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat je lichaam maar een kwart tot een halve liter per kwartier aankan he
Wacht Sun je vanmiddag weer op bij het hek? En mag je dan een ijsje als je zoet bent geweest?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks
Have funquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:07 schreef TAV74 het volgende:
Eerste echte "schooldag" vandaag, ik zal proberen niet te huilen op het schoolplein straks
Bij het dubbele welquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, wist ik niet!
Ik drink zodra ik wakker wordt graag meteen drie grote longdrinkglazen koud water. In één minuut.
Moet ik me zorgen maken?
Weet ik hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij het dubbele welEn bij extreem warm (zweterig) weer ook.
ORS FTWquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Weet ik hoor.Na een paar jaar rare rave-feestjes (met heel veel rondgaande MDMA) bezocht te hebben is het concept van téveel water drinken er goed ingepeperd.
Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannenquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee!
ORS?quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ORS FTW![]()
Ook tegen katers trouwens.
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helptquote:
Ah. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt
Kokoswater!quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oral Rehydration Solution. Water met zout en suiker. Neemt je lichaam beter op dan water. Kater is uitdroging, dus het opnemen van water helpt
Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
Arghl.. Waarom is het reizen naar Londen toch altijd prijzig? Stomme Noordzee!
Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat je dat soort dingen iets vroeger moet plannen
Kloptquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is gewoon balen dat die plas water er tussen zit. Bij auto-bestemmingen binnen Europa hoef je vooraf niet na te denken: de snelweg erheen kost altijd evenveel.
Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen:quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je al tickets geboekt? Anders kunnen ze je misschien hier helpen aan goedkope tickets:
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #30
Ja, da's voor nu de beste optie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neem de bootWaarschijnlijk niet goedkoper, kost meer tijd, maar je kan je auto meenemen en het is leuk
![]()
Heel wat dichterbij is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, da's voor nu de beste optie.Ik vond zojuist een aardige prijs voor een overtocht via Duinkerken-Dover, zeventig euro voor een retourtje auto + 2 personen. Veerboot doet er nod geen twee uur over. Best te doen, en Duinkerken is voor ons heel wat dichterbij dan Calais!
![]()
(Al een paar keer met de auto in Engeland geweest, is altijd dolle pret.Boot an sich wat minder, lief neigt al gauw naar zeeziek worden. Watje!
)
Niettemin, ik ben nu een keer of twaalf naar Londen gegaan en het blijft gewoon altijd wel een beetje gedoe en gemiep voor iets dat gevoelsmatig zo dichtbij ligt.
Op zaterdagavond besluiten dat je de volgende dag wel een dagje Disneyland Parijs wilt betekent een paar krentenbollen in een tas gooien, 's ochtends op een zelfgekozen tijd in de auto gaan zitten en hoppa. Het zou fijn zijn als het met Londen ook zo zou werken.![]()
Was goed bedoelde tipquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, zelf vliegtickets vinden lukt altijd wel (en er is voor volgende week naar Londen niks dat ecth goedkoop is - logisch ook wel), maar we vinden juist met de auto zo lollig. Links rijden, moeilijk doen:En als we gaan volgende week, gaan we toch alleen naar Kew Gardens, niet de stad Londen zelf in.
Scheelt ruim een half uur. En wij wonen al flink in het zuidwesten hè, dus da's best een aardig hapje van de totale reistijd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heel wat dichterbij is ook wat overdreven. De twee steden liggen op ongeveer 45 km van elkaar vandaan.
Ikzelf heb geen rijbewijs, maar mijn lief wel en we hebben een klein en zeer zuinig autootjequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was goed bedoelde tip
Wist niet dat je een auto had
Ik vond hem duisterder dan de Hunger Games (die is trouwens ook mijn favoriet) maar zeker heel erg tof en ik vind hem wel een aanraderquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dystopisch!![]()
Ik vond 'm trouwens wel heel leuk, maar verder niet héél goed. Veel beter dan Divergent, veel minder goed dan The Hunger Games. Maar is qua plot en young adult-doelgroep wel helemaal van hetzelfde laken een pak.![]()
Toffe setting in elk geval, en wel een heel prettig sfeertje in de eerste helft van de film. Beetje Lord of The Flies-light.![]()
Heb me uitstekend vermaakt, maar meer ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |