abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144861900
Oh lekker mini. :9

Ik heb nog een kilo heel erg rijpe pruimen liggen en nog geen doel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144861901
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Sinds er een paar nieuwe mensen in het appartementencomplex zijn komen wonen hebben wij ook veel meer geluidsoverlast -O-
Een van de redenen waarom we wellicht eerder gaan kopen.
Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_144861913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.

Maar als je het zo klaarmaakt vreet ik mijn vingers erbij op!
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/

Foto RobinOok:
[ afbeelding ]

O+ :9
Het ligt misschien aan het type tempeh, ik zie net dat het rijst-tempeh is? Ik heb geloof ik niet zo opgelet. Ik vond dit in ieder geval chemisch smaken; en dat wat jij gelinkt hebt is inderdaad heerlijk :9

Ik had het gebakken met sambal en geserveerd met pindasaus.
pi_144861920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Wij zijn vorig jaar ook mede wegens geluidoverlast van de bovenburen verhuisd. }:|
Jammer is dat.
Het is hier niet echt erg genoeg om over te klagen, maar ik hou gewoon heel erg van mijn rust.

Maar goed vriendlief moet eerst 'even' afstuderen.
pi_144861953
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:36 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het ligt misschien aan het type tempeh, ik zie net dat het rijst-tempeh is? Ik heb geloof ik niet zo opgelet. Ik vond dit in ieder geval chemisch smaken; en dat wat jij gelinkt hebt is inderdaad heerlijk :9

Ik had het gebakken met sambal en geserveerd met pindasaus.
Huh, rijst-tempeh?! Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord! Foto van verpakking? Ben nou wel benieuwd naar wat je hebt gekocht! :)
pi_144861966
Hier vanavond de couscoussalde. Vroeg thuis van het wrk, dus hij staat al in de koelkast. Nu wachten tot de duutser thuis is, en dan nog even haloumni bakken.

Erbij een sap van ananas, appel en mint. Gister hadden we ook een lekker sapje van wortel, gember, appel en sinaasappel. Best een tof ding, zo'n sapcentrifuge!
pi_144862015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Best een tof ding, zo'n sapcentrifuge!
Ja, dat lijkt me ook wel. Maar ik vind ze zo duuuuuur. En ik heb nog drie euro en twintig cent over tot het einde van deze week. :')

Wat voor sapcentrifuge heb je? :)
pi_144862038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Huh, rijst-tempeh?! Daar heb ik inderdaad nog nooit van gehoord! Foto van verpakking? Ben nou wel benieuwd naar wat je hebt gekocht! :)

Deze van de biowinkel, maar dan de rijstversie. Mijn verpakking ligt onder een berg gebakken tempeh :P
pi_144862074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg balen, heb ik ook een keer moeten doen.

In feite is dit, nu je het zegt; het eerste huis waar ik zelfstandig gewoond heb zķnder geluidsoverlast O+
pi_144862077
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:39 schreef Selestha het volgende:
Deze van de biowinkel, maar dan de rijstversie. Mijn verpakking ligt onder een berg gebakken tempeh :P
:D

Maar die op de foto ziet er inderdada gewoon uit als normale tempeh, waarmee je RobinOoks geniale recept prima mee kunt maken.
Rijsttempeh: zou het niet weten! Maar als ik het tegenkom, laten liggen dus? ;)
pi_144862092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me ook wel. Maar ik vind ze zo duuuuuur. En ik heb nog drie euro en twintig cent over tot het einde van deze week. :')

Wat voor sapcentrifuge heb je? :)
wij hebben er eentje van philips. Koste rond de 100 euro, in de aanbieding voor 50 euro gekost. Dat vond ik best een okaye prijs! Deze: http://www.bol.com/nl/p/p(...)00/9200000010997934/
pi_144862094
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Selestha het volgende:
In feite is dit, nu je het zegt; het eerste huis waar ik zelfstandig gewoond heb zķnder geluidsoverlast O+
Verrukkelijk! :) :Y
pi_144862105
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PdeHoog het volgende:

Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondag :') En zaterdag moet ik huishouden, sporten en toetje maken het etentje 's avonds. Helaas dus -O-
Waarom kan je niet wandelen in het Archeon? :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_144862149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef minilot het volgende:

[..]

:D

Maar die op de foto ziet er inderdada gewoon uit als normale tempeh, waarmee je RobinOoks geniale recept prima mee kunt maken.
Rijsttempeh: zou het niet weten! Maar als ik het tegenkom, laten liggen dus? ;)
Ja het is tempeh die dus voor 60% uit soyabonen bestaat en de rest is dus gefermenteerde rijst ofzo. Ik weet niet. Het was niet mijn smaak ;)

Ik geniet nu trouwens wel van een andere verassing: mijn vader had blikjes kokosmelk voor mij gekocht toen ik hier net kwam wonen en eentje bleek geen kokosmelk maar kokoscrčme voor pina colada te zijn en die ben ik nu heerlijk aan het opdrinken in een cocktail O+
pi_144862163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wij hebben er eentje van philips. Koste rond de 100 euro, in de aanbieding voor 50 euro gekost. Dat vond ik best een okaye prijs! Deze: http://www.bol.com/nl/p/p(...)00/9200000010997934/
O, dat is inderdaad best te doen! Ik sla 'm even op, voor als ik ooit weer geld heb. :)

En ah, ik zie dat Coolblue 'm ook in het assortiment heeft. Fijn, want daar gaat dan flink wat personeelskorting vanaf. 8-)
pi_144862177
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:43 schreef Selestha het volgende:
..en die ben ik nu heerlijk aan het opdrinken in een cocktail O+
Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen! :D *O*
pi_144862205
Cocktails. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_144862209
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar kan je best kilometers maken :Y ;)
pi_144862210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Je bent in een paradijsje voor jezelf thuisgekomen! :D *O*
Ja zo voelt het echt ja :D

Ik heb het gevoel dat ik het nu zelfs beter heb dan voor ik wegga ;)
pi_144862272
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat voor toetje ga je maken? :)
Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen :9

Tenzij je briljante andere suggesties hebt :? Het moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144862289
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat heb je er verder mee gedaan? Want in basis zit er weinig smaak aan.. Inderdaad niet bepaald lekker.

Maar als je het zo klaarmaakt vreet ik mijn vingers erbij op!
http://www.aziatische-ingredienten.nl/recept-tempeh-kering/

Foto RobinOok:
[ afbeelding ]

O+ :9
Dat spul is echt zo mega lekker :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_144862310
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh lekker mini. :9

Ik heb nog een kilo heel erg rijpe pruimen liggen en nog geen doel.
Pruimencake, Pruimen Tarte Tartin, gewoon zo, pruimenjam, pruimensap :9~
pi_144862362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tajine met pruimen, stoofvlees met pruimen, pruimenchutney O+
pi_144862368
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

pruimencrumble met bruine suiker en kaneel. pruimen en kaneel is zo lekker!
pi_144862374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat me dat meer kost dan die EUR 2.50 die ik nu ga betalen voor de http://www.geuzendag.nl/geuzenwandeling.htm :Y) En wandelen in het Archeon gaat vast niet met een, hopelijk, gemiddelde snelheid van 5-5,5 km / uur. Ik voorzie heel veel slenterwerk :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')