Mousse van Cees klinkt prima!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een errug lekkere sinaasappelmousse gemaakt naar een recept van Cees Holtkamp. Die wilde ik in de herhaling doen
Tenzij je briljante andere suggesties hebtHet moet klaar zijn als ik hier de deur uit ga. Wil er daar niets meer aan hoeven doen, anders dan misschien nog ff slagroom kloppen en erop spuiten
Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aanquote:Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef minilot het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoeveel kilometer ik maak als ik een dagje in de Efteling ben (gemiddeld elke twee weken een keer). Ik loop er ook altijd stevig door. Niks van dat geslenter!
Ik weet toevallig dat de volledige Sprookjesbosroute zo'n twee kilometer is en dat het voltallige pretpark ongeveer zeventig hectare beslaat, maar hoever ik nou loop op een gemiddelde dag? Geen idee!
O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je een smartphone? Volgens mij wel he? Zet voor de grap gewoon eens een runkeeper of zo aan
Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelangquote:Op woensdag 24 september 2014 17:59 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat is eigenlijk wel gewoon een goed idee. Ik heb gewoon Endomondo, die ik ook gebruik bij halfslachtige stukjes hardlopen en als ik verre stukken ga fietsen.
Niet eerder aan gedacht om het ook eens bij te houden voor al die dagen in de Efteling, terwijl ik daar toch steeds weer flink wat kilometers maak. Ik interpreteer dat helemaal niet als lichaamsbeweging, maar dat is het natuurlijk wel!
Dank voor de tip Pee!![]()
Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende weekquote:Op woensdag 24 september 2014 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus eigenbelang
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Je hoort het na mijn eerstvolgende Eftelingbezoekje, ergens volgende week
Pfff. De Efteling en privequote:
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksquote:Op woensdag 24 september 2014 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wij krijgen een mega-estafette biowinkel hier
de bio tent hier in Kleve vind ik ook niets. veel te duur voor wat ze hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksZou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
Ik ga het eerst eens aanschouwen voor ik gillend weer naar buiten renquote:Op woensdag 24 september 2014 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik was met Lein een hele tijd geleden in zo'n Hippe Biowinkel en ik vond het echt 10x niksZou daar nooit echt mijn boodschappen gaan doen, eerlijk gezegd.
Ik moet maandagquote:Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag naar de tandartsGoedemorgen!
quote:Op donderdag 25 september 2014 07:59 schreef Vork het volgende:
'morgen, nog altijd vanuit een grote fietsenfabriek hier in de buurt. Zolang ze mij hier klussen toe blijven schuiven, lijkt het net of ik werk heb.
Het gaat om het experiment en het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid, Annequote:Op donderdag 25 september 2014 08:27 schreef AnneX het volgende:
De tabellen van verbruik bij inspanning en in rust vind je op inet.
Ik zou naar de cm'c kijken en mate van strakheid én welbevinden.![]()
Sportschool![]()
# goed bezig.
Nou dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat om het experiment en het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid, AnneDe rest zit wel goed
edit: hoewel...het mag allemaal wat strakker eigenlijk wel
Dankjewelquote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks, dan hoef ik niet terug te kijken
En trouwens, wat heerlijk om te lezen dat je leven zo fijn op de rails is komen te zitten! Superknap gedaan!
Heb je nog contact met je ex?
Succes vandaag! Laat weten wat de reacties zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef Lonaa het volgende:
Morgen is het afhaaldag.
Ik ga een weeshuisportie boerenkool maken. Er worden 4 porties afgehaald, 1 portie bewaar ik in de vriezer voor iemand, we moeten er zelf van eten en het zou tof zijn als er dan nog 2 porties overblijven voor ons in de vriezer. 9 maaltijden dus.
Thanks! Het zijn allemaal mensen die ik ken, en voor sommige heb ik bij Atak al wel eens gekookt. Vind het wel leuk, niet heel erg spannend. En ik heb een 15 liter pan, das ook wel makkelijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:38 schreef Selestha het volgende:
[..]
Succes vandaag! Laat weten wat de reacties zijn
Jemig, dat is wel heftig. Ik dacht dat jullie van plan waren om dikke vrienden te blijven. Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:37 schreef Selestha het volgende:
We hebben nog wel contact, maar niet erg soepel. Hij communiceert alleen sporadisch iets praktisch, ieder ander contact vermijdt hij. Zegt dat hij niets te zeggen heeft. Dus als het praktische aspect over is, vermoed ik dat hij het contact gaat verbreken.
O, brr!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest wazige monoloog, eindigend in dubbelliggen vanaf plusminus 19:20)
..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen.En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen
[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 25-09-2014 14:06:52 ]Let me see you stripped down to the bone
Irak hequote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef AnneX het volgende:
En gaat Broer Borisz nu naar Jordanië? met de f16's mee. Bah.
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:27 schreef minilot het volgende:
Bleeh, paar vrienden (incl. beste vriend) zitten nu op de EAS, de jaarlijkse Europese pretparkbeurs, dit keer in Amsterdam..
(waar ik zelf 'ns ns in een paneldiscussie zat toen de beurs in 2011 in Londen was: )Salaris nog niet gestortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. )
..en ik ben gewoon aan het werk omdat ik te laat was om een kaartje te regelen.En daarbij geen geld heb om naar Amsterdam te reizen
Hier wel gelukkig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Haha, nee joh, dan ken je mijn baas niet. Laten storten scheelt één-achtste eurocent aan rente hè?quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Salaris nog niet gestortHier wel gelukkig
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha, nee joh, dan ken je mijn baas niet. Laten storten scheelt één-achtste eurocent aan rente hè?Maandag pas, denk ik.
Succeeeees!quote:Op donderdag 25 september 2014 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag naar de tandartsGoedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |