Wat is een softshell jas?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
buiten nog niet niet, veel te warm. Ik heb een lekkere softshell jas, die is perfect voor nu. Pas als het dik onder de nul gaat dan doe ik de winterjas aan. Anders loop ik de helft van het jaar in dezelfde jas en wordt ik er stapel gek van.
Op kantoor is het vooral vervelend, stilstaan/stilzitten maakt dat ik het nog kouder krijg.
een soort jas met een wat dikkere, technische stof. Ademend, maar redelijk wind en een beetje water-dicht. Veel dikker en warmer dan een regen jas, maar niet warmer dan m'n goede winterjas. Een soort van tussen-in jas, dus. Lastig uit te leggen!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is een softshell jas?
Ik heb een nieuwe winterjas. Kan niet wachten om hem aan te doen
Hier in het midden is het net pas echt herfstig, ik heb het de afgelopen twee weken alleen maar warm gehad. Ik ben eigenlijk wel blij met de veranderingquote:Op woensdag 24 september 2014 12:05 schreef golfer het volgende:
Ik vind het hier in Nederland ook maar koud. Heb de verwarming aangedaan. Moeten nog even wennen na die heerlijke Italiaanse temperaturen.
En wat is je eigen bed en douche toch eigenlijk lekker.
Ik vind jullie blog altijd erg leuk om te lezenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g
Heerlijk om nog ff terug te zien.
Eigenlijk is het gewoon patsen met vakantiesquote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Tx
Het is ook fijn voor onszelf als naslagwerk.
Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind jullie blogjes ook erg leuk om te le lezen
Topchef op rtl5, dat is toch herhaling?
Thanks, dan hoef ik niet terug te kijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja klopt ik keek gisteren voor het eerst in 11 maanden hier weer tv en dat was een herhaling van een vorig seizoen
Wilde boel wel?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een flink spektakel dat stoffenspektakel![]()
4 mooie stofjes op de kop getikt, daar kan ik nog wel ff mee voort![]()
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het welquote:
Oh men..... dat belooft watquote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel
Oh zonde.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo dat was een flink spektakel dat stoffenspektakel![]()
4 mooie stofjes op de kop getikt, daar kan ik nog wel ff mee voort![]()
@ Lonaa: denk het niet @ morgen
Kunnen we ze ergens bekijken? Hier ook volop herfst.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:31 schreef borisz het volgende:
Loop je een rondje buiten plots een zeer lokale bui. Gelukkig stond ik in Beeckestijn onder veel bomen en viel de regen voor mij mee.
Al was het wel leuk voor enkele foto's. Was wat foto's van de gemeente aan het maken zodat we die kunnen gebruiken als kop bij een artikel op onze d66 pagina.
Gorgonzola!!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:04 schreef Myraela het volgende:
Ik lust eigenlijk alles wel, alleen ansjovis vind ik niet zo lekker als er ergens hele in zitten. Maar bijvoorbeeld door een warme saus verwerkt vind ik het niet erg. En blauwe kaas moet ik nog aan wennen.
Oesters en mosselen vind ik niet geweldig, maar ook niet smerig.
Mooi! Het stomme is dat je wel eens hoort dat mensen het irritant vinden als ze weer vakantiefoto's moeten kijken bij familie/vrienden, maar ik vind dat stiekem reuze leukquote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Onze blog van de vakantie staat nu mooi op 1 pagina en alle dagen netjes onder elkaar... was ff een dingetje voor g
Heerlijk om nog ff terug te zien.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou! Half refo-Overijssel liep er, nou dan weet je het wel
Er is veel blauwe stof verkocht Isa![]()
Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo mķķi als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beterquote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
O, en ik had een bakblunder vanmorgen!Gebeurt ook wel 'es.
![]()
Kijk, deze karwijzaad/sesambroodjes zien er op zich best lieftallig uit:
[ afbeelding ]
Behalve als je weet dat ze eigenlijk zo hadden moeten worden:
http://www.soulkitchenrec(...)/twisted-snail-buns/
Een essentiële stap, te weten het inkwasten van het uitgerolde deeg met olijfolie, ben ik glad vergeten, waardoor de laagjes bij de tweede rijs weer helemaal aan elkaar groeiden en ik dus een veel te compact broodje had. Grrr.
Nou ja, lekker waren ze wel!
Jep, volgende keer beter, al heb ik wel even hard staan vloeken.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ziet er heerlijk uit, alleen dus niet zo mķķi als op bij het recept. Nou ja, volgende keer beter
we noemen dat "rustiek"quote:Op woensdag 24 september 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
O, en ik had een bakblunder vanmorgen!Gebeurt ook wel 'es.
![]()
Ik bedacht misschien 25km te gaan wandelen zondagquote:Op woensdag 24 september 2014 16:45 schreef Isabeau het volgende:
en ik las dat het dit weekend alweer over de 20 kon worden! KOmt mooi uit, want ik wilde nog steeds naar het Archeon. Nog mensen die mee wilden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |