Sinterklaas Al Bagdadi met zijn in het zwart geklede terroristen (ZP) die verderf (racisme) brengen. Spot-on.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie een overeenkomst met IS leden die hun activiteiten verdedigen met min of meer dezelfde woorden.
Jouw haat richting onze zwarte medemens is walgelijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Verstieren? Die kinderen worden verrijkt door al zo vroeg kennis te maken met de ware aard van ZP.
Jou of jouw?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:36 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Jou haat richting onze zwarte medemens is walgelijk.
Wij blanken zullen anders doen om jullie minderwaardige Zeurpieten het leven zuur te maken, om de slavernij opnieuw in te voeren en om zeep te maken uit jullie lichaamsvet. Ja, dan zullen wij, Blanken, de wereld opnieuw overheersen en er zal een bloeiperiode voor de Blanken zijn, alsook een bloedperiode voor de zwarten. Klatsch, roept de zweep dan, klatsch. Dit alles proberen wij te bereiken met het in stand houden van Zwarte Piet, de minderwaardige nikkerslaaf.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:11 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dan heb je dus echt oogkleppen op. Dit gaat al heel lang niet meer over kinderen. Het gaat over zure pro ZP'ers die ten koste van alles het negatieve stereotypering willen vieren en daarvoor hun kinderen misbruiken in de discussie.
Schaam je.
Dan heb je sp3c nog nooit zien schaatsen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar doe geen negers aan mij. Dan valt er ook niemand uit te schelden voor ZP.
Het is niet zo dat de meerderheid per definitie gelijk heeft. Sinterklaas is een traditie en een kinderfeest, Zwarte Piet een sprookjesfiguur die cadeautjes en snoepgoed komt brengen. Vind je de argumenten van de anti-pieten nu echt sterk? Er is geen recht om niet beledigd te worden, omdat het gewoon uitermate subjectief is. Wanneer was jij beledigd door iemand die niet eens de intentie had om je te beledigen?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat jij zegt gaat toch niet tegen wat ik zeg in? Het zijn verschillende zaken die prima beiden kunnen spelen. Verder moeten we niet doen alsof de meerderheid gelijk heeft. Dat is een veel te simpel uitgangspunt.
Dat 'bereik' heb je ook later pas geïntroduceerd. Het is makkelijk om te doen alsof anderen het niet begrijpen.quote:Dat ik een woord niet gebruik maakt dat ik iets dergelijks niet kan bedoelen? Ik had het over de aandacht, dus dat gaat over het bereik. Is dat zo lastig om te begrijpen?
Quinsy Gario is deze hele discussie begonnen. 'Zwarte Piet is Racisme', is dat opbouwend? Dan insinueer je dat miljoenen mensen die Sinterklaas vieren racisten zijn.quote:Gekken heb je overal. Ik heb dat nooit ontkend. Ik zeg alleen dat de discussie verhard is door hoe er in het begin geageerd werd tegen dat anti-Piet idee. Dit is geen reden om terug te schreeuwen met onzin, maar wel een reactie waar je op kan wachten.
Ben je Shani Davis vergeten?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar doe geen negers aan mij. Dan valt er ook niemand uit te schelden voor ZP.
quote:Op donderdag 25 september 2014 11:48 schreef sp3c het volgende:
ik vind het niet kunnen, wie start de paartitie?
quote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
niet?
jij zeikt toch over het paard ?
De kans dat een paard over jou heen zeikt is groter hoor.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
niet?
jij zeikt toch over het paard ?
quote:De Goudse Suzanne Meyster-Morra (68) van het pro-Pietenkamp is bang dat de aanwezigheid van veel Zwarte Pieten in het publiek bij de tegenpartij kan werken als een rode lap op een stier. 'Het laatste wat we willen is escalatie. Daarom heb ik de Goudse burgemeester via een mail gevraagd of hij vindt dat we onze actie moeten afblazen of dat we kunnen doorgaan. Ik heb nog geen reactie ontvangen.'
Zij gebruiken hun gezonde verstand en gaan geen kinderfeest versjteren. Kunnen de anti-ZP-ers dat ook?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:04 schreef Ceberut het volgende:
Het werkt!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-aan-opgeven.dhtml
[..]![]()
![]()
Wat denk jequote:Op donderdag 25 september 2014 21:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zij gebruiken hun gezonde verstand en gaan geen kinderfeest versjteren. Kunnen de anti-ZP-ers dat ook?
Als ze geen kinderfeest willen verstieren, moeten ze eerst afrekenen met het negatieve stereotype van ZP.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zij gebruiken hun gezonde verstand en gaan geen kinderfeest versjteren. Kunnen de anti-ZP-ers dat ook?
Je beantwoord wijselijk (en begrijpelijk) mijn vraag niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:23 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Als ze geen kinderfeest willen verstieren, moeten ze eerst afrekenen met het negatieve stereotype van ZP.
Ik ben het niet eens met je vraagstelling, dat begrijp je toch wel aan mijn reactie? Jij beweert dat de pro-pieters het feestje niet verstieren. Daar ben ik het mee oneens. Het feestje wordt verpest door ZP mee te laten doen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je beantwoord wijselijk (en begrijpelijk) mijn vraag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |