Groetjes terug.laat je nog de hond uit?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:37 schreef roodborst het volgende:
[..]
Nergens.
Ik wil hierbij graag de groeten aan mijn moeder doen. Hoi mam.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:50 schreef Aberella het volgende:
Dan moet ze maar niet zo een witte kankerjas aantrekken.
Met dr kkhond.
Wow, jij bent stoerquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:50 schreef Aberella het volgende:
Met dr kkhond.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:50 schreef Aberella het volgende:
Met dr kkhond.
Jij hebt toch ook een mormel en een witte jassen fetisj?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:50 schreef Aberella het volgende:
Met dr kkhond.
deze vrouw weetquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:50 schreef Aberella het volgende:
Met dr kkhond.
Op vakantie duwde een Aziatische vrouw mijn moeder om, dus duwde ik haar ook om. Ik ben een feminist.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:37 schreef GhpH het volgende:
Gaat mijn moeder in haar witte jas even de hond uitlaten, wordt ze door een dronken Amsterdamse uitgescholden voor kanker wijf.
Waar slaat dit op?
doe eens normaalquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:50 schreef Aberella het volgende:
Met dr kkhond.
Waarom duwde je je moeder omquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:35 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Op vakantie duwde een Aziatische vrouw mijn moeder om, dus duwde ik haar ook om. Ik ben een feminist.
Vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom duwde je je moeder om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
En jij als zoon (schijt aan het strafrecht als het op je moeder aankomt) schopt dat wijf niet gewoon kapot want......?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:39 schreef GhpH het volgende:
Dat wijf begon echt zo van "kanker wijf met je witte jassie en je kanker hond"
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:07 schreef mstx het volgende:
Eindelijk iemand die m doorheeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een mietje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:32 schreef Werkman het volgende:
[..]
En jij als zoon (schijt aan het strafrecht als het op je moeder aankomt) schopt dat wijf niet gewoon kapot want......?
Lolquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:36 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet je moeder met haar witte jas er ongeveer zo uit?
ha-ha...quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom duwde je je moeder om
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |