Oh dan moet je iets meer haast makenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mja, bevallen rond die datum bedoelde ik.
I wishquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Misschien zeg ik nu iets onmogelijks hoor, maar kun je niet gewoon zwanger zijn Dottey?
Nou ben ik wel heeul benieuwd naar die infoquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:34 schreef Sara82 het volgende:
Hilz, wat knap dat je zo nuchter bent. Knuf, en ik hoop dat je snel een goed gevuld zakkie hebt!
Dottey: lekker doorbatsen! Zorg maar lekker dat het dringen geblazen wordt bij je ei!
Hier wordt ik best een beetje zenuwachtig. Nu op 7 dpo ofzo. Ik was eerst bang dat mijn eisprong mislukt was, maar ik geloof dat mijn tetten langzaamaan gevoeliger worden: dat betekent volgens mij dat ik ongi kan worden! (Liever niet of course)
Ik ga mezelf trouwens echt een google-verbod opleggen. Ben een echte info-junk, maar je kunt feitelijk geen drol met alle innestelingsinfo. Moet gewoon wachten. Zucht. (Maar mocht je nog statistieken willen hebben:roept u maar, ik heb ze aardig paraat in mijn hoofd, whahaha).
Must-resist-peeing-on-a-stick-for-a-few-more-days..... Aaaaargggh!
borstvoeding hoeft geen werkende AC te zijn hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was het maar waar. (al is de afspraak bij het ziekenhuis voor een tweede al lang geweest, maar nog geen actie i.v.m. nog steeds borstvoeding.)
Ik heb ook allang weer een cyclus (sinds 6 weken na de bevallingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
borstvoeding hoeft geen werkende AC te zijn hoor
Ja maar hij kan ook reageren op HCG. Van de week geprobeerd en die streep van de ovulatietest was net zo donker als de zwangerschapstest..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
I wish![]()
een ovulatietest meet toch ook een ander hormoon? LH ofzo.. wat vrijkomt bij produceren ei
en een zwangerschapshormoon is HCG waardoor je dus misselijk en zulks kunt zijn..
of ben ik nu even abuis?
Wrsch. Spuit elf maar: ziekenhuis wil meestal niks ondernemen als je nog borstvoeding geeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
borstvoeding hoeft geen werkende AC te zijn hoor
Goed om te weten, want mijn voorraad ovulatietesten is groterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef -ik86- het volgende:
[..]
Ja maar hij kan ook reageren op HCG. Van de week geprobeerd en die streep van de ovulatietest was net zo donker als de zwangerschapstest..
Ik zit nog te wachten op mijn pracht eiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:36 schreef Hilzillah het volgende:
Zwangerschapstesten meten alleen HCG
Ovulatie testen daarentegen, die zijn multifunctioneel... Die kunnen beiden... It's AMAZING!!
Doe eens over zo'n ander stokkie piesen Dot!
Ik denk dat ik het even anders begrijp...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook allang weer een cyclus (sinds 6 weken na de bevalling) maar het ziekenhuis wilde er tot nu toe niet aan.
Ik denk dat je de situatie van Oof niet kent? Zij loopt bij het ziekenhuis om zwanger te worden en blijkbaar mag die behandeling niet als je nog borstvoeding geeftquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het even anders begrijp...
Ik las toch echt dat ze borstvoeding een AC vinden... ?!
Nee, dank je voor de toelichtingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat je de situatie van Oof niet kent? Zij loopt bij het ziekenhuis om zwanger te worden en blijkbaar mag die behandeling niet als je nog borstvoeding geeft
ze zegt toch gewoon dat het ziekenhuis geen actie wil ondernemen omdat ze nog borstvoeding geeftquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, dank je voor de toelichting![]()
Ik lees idd niet in andere topics.voor Oof
Geen dankquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:32 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee, dank je voor de toelichting![]()
Ik lees idd niet in andere topics.voor Oof
Ik geloof dat Dottey het hele ziekenhuisgedeelte uit de zin heeft gemistquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze zegt toch gewoon dat het ziekenhuis geen actie wil ondernemen omdat ze nog borstvoeding geeftwat valt daar niet aan te begrijpen... hoef je niet voor bij te lezen in andere topics volgens mij
jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen dank
[..]
Ik geloof dat Dottey het hele ziekenhuisgedeelte uit de zin heeft gemist
SPOILER: streep van de dagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een eigenwijs ei
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Zo'n drama is het ook weer niet denk ik. Alleen wel grappig hoe jouw hoofd werkt, oof heeft het nooit over AC gehad, daar kwam je helemaal zelf meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
jadat klopt
ik heb we het woord gelezen, maar niet een of andere behandeling aan gekoppeld.
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |