Neequote:Op dinsdag 23 september 2014 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, waarom? Pas als er van beide kanten gevoelens zijn, dan zou ik de knoop doorhakken. Anders gewoon lekker gaan met die banaan/pruim:$
Geen internetrelatie hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Na 3 dates moet dat besloten worden!
Neinneinneinneinquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Na 3 dates moet dat besloten worden!
Is dat tegenwoordig verplicht dan?quote:
Jawohl!quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neinneinneinnein
Nat geworden van tt ook
En fl
Ik verplicht niemand ietsquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig verplicht dan?
Kijk nou eens naar mn onderschrift dan. Staat er niet voor nietsquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig verplicht dan?
[..]
Jawohl!
Ja? Zo snel?
Ik geef je geen ongelijk, ik ben alleen iemand die eerst echt zeker wil weten dat er wederzijdse interesse is voordat ik een move maak.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als t goed voelt. Bij mij ging dat meestal wel zo somehow
Ik t liefst ook, maarja. Soms loop ik een blauwtje daardoor en da's poep, maar trek ik lering uitquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, ik ben alleen iemand die eerst echt zeker wil weten dat er wederzijdse interesse is voordat ik een move maak.
Jij een blauwtje? Wat zijn vrouwen soms vreemd...Ow wacht...quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik t liefst ook, maarja. Soms loop ik een blauwtje daardoor en da's poep, maar trek ik lering uit
Hoe nat? Als een druppende kraan of nat als de niagara falls?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar mn onderschrift dan. Staat er niet voor niets
quote:
Ja, ook ik loop blauwtjes. Niet iedereen spreidt die benen voor mequote:Op dinsdag 23 september 2014 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Jij een blauwtje? Wat zijn vrouwen soms vreemd...Ow wacht...
Dat varieertquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe nat? Als een druppende kraan of nat als de niagara falls?
Herkenbaar helaasquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef Dqod het volgende:
Ja, ook ik loop blauwtjes. Niet iedereen spreidt die benen voor me
*Loopt op m'n teentjes :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook vrouwen lopen blauwtjes Yats. Helaas wel.
Niveautje tsunamiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
----So true.
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, dat doen zelfs de knapste mensen. Alleen de frequentie waarin dat gebeurt verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook vrouwen lopen blauwtjes Yats. Helaas wel.
Die frequentie wordt wat hoger wanneer ik als een josti over ze heen kwijl. :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dat doen zelfs de knapste mensen. Alleen de frequentie waarin dat gebeurt verschilt per persoon.
Alleen dan? Dan valt het toch prima mee?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die frequentie wordt wat hoger wanneer ik als een josti over ze heen kwijl. :$
Nu begrijp ik je ondertitel pas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die frequentie wordt wat hoger wanneer ik als een josti over ze heen kwijl. :$
Da's Mijn standaard reactie op het leven :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen dan? Dan valt het toch prima mee?
Hardopquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je ondertitel pas.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's Mijn standaard reactie op het leven :$
Wisselende situaties beangstigen mequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]Goede reactie wel. Bij mij wisselt dat per situatie.
lijkt alleen maar zoquote:
Noquote:
Vooruit, ik ben in een goeie buiquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, net was hier nog niemand
[..]
[ afbeelding ]
ik weet het, zat ook al te wachten...quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, net was hier nog niemand
[..]
[ afbeelding ]
quote:
En dan zeg je niet eens watquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het, zat ook al te wachten...
Nu ga ik maar slapen.
Lol nope :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En dan zeg je niet eens wat
En dan noem je mij niet gezellig![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ga ik boos weg, aju![]()
*Stampvoetend weglooptI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ga ik boos weg, aju![]()
*Stampvoetend wegloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degene die dat voor elkaar krijgt moet nog geboren worden
In b4 " dqod is pedo"
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Degene die dat voor elkaar krijgt moet nog geboren worden
In b4 " dqod is pedo"
Nopequote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nope
Sommige mensen konden me best submissive krijgen, maar ik laat me niet op handen en voeten uitlaten aan een lijntje
Maar goed, ik ben te stoned voor deze shizzle, dus ik sluit af
Trusten![]()
Niet eensquote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gevalletje?:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
quote:
Kom maar naast mij liggen. Ik lig er nog inquote:
Okquote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar naast mij liggen. Ik lig er nog in
En zo gaat Nederland naar de kloten. Al die vrouwen die en niet werken en bij elkaar in bed kruipenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar naast mij liggen. Ik lig er nog in
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:57 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
En zo gaat Nederland naar de kloten. Al die vrouwen die en niet werken en bij elkaar in bed kruipen
Flikker op, ik werk me de pleurisquote:Op woensdag 24 september 2014 11:57 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
En zo gaat Nederland naar de kloten. Al die vrouwen die en niet werken en bij elkaar in bed kruipen
Neequote:
So much pressure, manquote:Op woensdag 24 september 2014 12:00 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
O en die ondertitel bij jou
Dag buuf, hoe is het?quote:
Liefde is fucking geweldigquote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeLiefde is overrated. Seks niet
Ik neuk gewoon met liefde.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeLiefde is overrated. Seks niet
Je hebt nog veel te leren VA. Liefde word overschat, al is het leuk om de wederzijdse versie mee te maken. Seks is daarentegen vrijwel altijd leuk.quote:
Ik ben dan ook een hopeloze romanticus.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren VA. Liefde word overschat, al is het leuk om de wederzijdse versie mee te maken. Seks is daarentegen vrijwel altijd leuk.
Not morningquote:
Eensch.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liefde is fucking geweldig![]()
Lang niet altijd. Seks welquote:Op woensdag 24 september 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liefde is fucking geweldig![]()
Nee hoor, ik ben een romanticus in vermomming, alleen met wat meer levenservaring.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een hopeloze romanticus.
Oftewel een zacht ei
Seks ook niet altijd, maar meestal wel. Of heb jij nooit slechte bedpartners gehad?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Seks wel
Je leest niet goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een romanticus in vermomming, alleen met wat meer levenservaring.
Die dump je na 1 keer en ga je naar iemand die wel goed is.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Seks ook niet altijd, maar meestal wel. Of heb jij nooit slechte bedpartners gehad?
Je zal die luxe maar hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die dump je na 1 keer en ga je naar iemand die wel goed is.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
Slechte seks ligt toch ook echt voor 50% aan jezelf.
Zonde dat je dat vooraf nooit weet.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die dump je na 1 keer en ga je naar iemand die wel goed is.
Ik weet wel dat als ik iemand de eerste keer slecht vind, ondanks dat ik mijn best doe, ik daar niet weer bovenop kruip. Maar iemand vinden die wel goed is, is dan ook niet zo 1, 2, 3 gebeurd.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zal die luxe maar hebben
Ik bedoel meer de luxe dat je zo naar een ander kan als je wil. Als ik het uit zou maken ben ik de komende 3 jaar weer droog aan het staanquote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet wel dat als ik iemand de eerste keer slecht vind, ondanks dat ik mijn best doe, ik daar niet weer bovenop kruip. Maar iemand vinden die wel goed is, is dan ook niet zo 1, 2, 3 gebeurd.
Die luxe heb ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de luxe dat je zo naar een ander kan als je wil. Als ik het uit zou maken ben ik de komende 3 jaar weer droog aan het staan
Nee, ga maar met je Deense batssletquote:
Als man zijnde heb je die luxe ook hoor, alleen waarschijnlijk niet met degene waar je het dan ook mee wil doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de luxe dat je zo naar een ander kan als je wil. Als ik het uit zou maken ben ik de komende 3 jaar weer droog aan het staan
Dat zit in de onzekere periodequote:Op woensdag 24 september 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ga maar met je Deense batsslet
De waarheid zal wel ergens in het midden liggenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als man zijnde heb je die luxe ook hoor, alleen waarschijnlijk niet met degene waar je het dan ook mee wil doen.
En zo is het voor vrouwen ook denk ik. Misschien dat ze iets meer keuze hebben maar er moet dan wel net een leuke tussen zitten he.
Vast meer dan VA, mij of de andere mannen hier. Knappe vrouw versus gemiddelde man, ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die luxe heb ik ook niet hoor
Noem je mij nu gemiddeld?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Vast meer dan VA, mij of de andere mannen hier. Knappe vrouw versus gemiddelde man, ik zou het wel weten.
slot-sleutel principequote:Op woensdag 24 september 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Vast meer dan VA, mij of de andere mannen hier. Knappe vrouw versus gemiddelde man, ik zou het wel weten.
Dit slaat natuurlijk als een tang op een varken.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Seriouslyquote:Op woensdag 24 september 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
quote:
Mijn mayo is bijna opquote:
Ik lig hier keihard te lachen.quote:
Life sucks ;squote:
Haal nieuwe!quote:Op woensdag 24 september 2014 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn mayo is bijna op
#struggles :$
Nog 3 uurquote:
Moe'k naar de winkel ;squote:
Man man dat onzekere gelul van al die mannen hierquote:Op woensdag 24 september 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt, ik snap ook niet hoe ik niet single benquote:Op woensdag 24 september 2014 13:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Man man dat onzekere gelul van al die mannen hier
Daar vallen vrouwen echt niet op hoor
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt, ik snap ook niet hoe ik niet single ben
Ik wil gewoon goed... Ik bedoel jaquote:
Goed watquote:Op woensdag 24 september 2014 13:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil gewoon goed... Ik bedoel ja
Eten :$quote:
Waar zie je mij voor aan heeeeeeeeeeeyquote:Op woensdag 24 september 2014 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht aan wat anders.
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan heeeeeeeeeeey
Zo ben ik niet
quote:
quote:
Kom fax, niet gaan twijfelen nu. Uit wat je me vertelde zit het wel goed.quote:
What's wrong?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, hehe. Na heel wat vloeken en schelden en slaan en schoppen en grrrr![]()
![]()
ben ik weer terug op het internet
Yum yum, taco's.quote:
Zie? Told you violence worksquote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Werkt dat serieus? Ik moet ze altijd bellen, wat natuurlijk heel handig is als de vaste lijn er ook uit ligt.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Mijn internet had ineens besloten om het niet meer te doen.quote:
Put sum beef in yo tacoquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn internet had ineens besloten om het niet meer te doen.
Maar gelukkig heeft deze vrouw toch een béétje verstand van technologie
Ik heb natuurlijk een hoop trucjes uit mijn trukendoos moeten halen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Werkt dat serieus? Ik moet ze altijd bellen, wat natuurlijk heel handig is als de vaste lijn er ook uit ligt.
quote:
Sour cream dan?quote:
Niet alleen hij. Jezus wat een onzekere gasten hier allemaalquote:Op woensdag 24 september 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf. Het was toch gezellig? Niet zo miepen dus
Shitquote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een hoop trucjes uit mijn trukendoos moeten halen.
Beter.quote:
quote:
Zij wetenquote:
De grootste truc is nog wel dat een vrouw het gefixt heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze vrouw kan datquote:Op woensdag 24 september 2014 14:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De grootste truc is nog wel dat een vrouw het gefixt heeft natuurlijk.
De oplossing van mijn oma (geef het een tik) werkt nog verdacht vaak. Maar je hebt vast meer dingen moeten proberen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwah...quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
De oplossing van mijn oma (geef het een tik) werkt nog verdacht vaak. Maar je hebt vast meer dingen moeten proberen.
[..]
Mwah...
quote:
Die tik was het eerste wat ik probeerde. Toen uit/aan. Beide werkte niet. Toen begon ik te schreeuwen en te smeken. Dat werkte niet. Toen heb ik het maar even gedaan zoals het wel moestquote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
De oplossing van mijn oma (geef het een tik) werkt nog verdacht vaak. Maar je hebt vast meer dingen moeten proberen.
[..]
Mwah...
Ja, mooi skeletquote:
Ik zie het zo voor me gek genoeg. Maar je kreeg voor elkaar wat je wilde, respect dus.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die tik was het eerste wat ik probeerde. Toen uit/aan. Beide werkte niet. Toen begon ik te schreeuwen en te smeken. Dat werkte niet. Toen heb ik het maar even gedaan zoals het wel moestWilde de eerste paar keer ook niet overigens, maar na een paar keer hetzelfde herhalen deed 'ie het ineens weer
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me gek genoeg. Maar je kreeg voor elkaar wat je wilde, respect dus.
Ze heeft t toch gefixt godverredomme. Niet zo micropenis doenquote:
quote:
Werkt dat bij jou ja? Bij mij vaak nietquote:
Jongen, dan hebben jullie ons straks helemaal niet meer nodigquote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze heeft t toch gefixt godverredomme. Niet zo micropenis doen
Grof geweld is niet altijd de oplossingquote:
Hebben we ook nietquote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jongen, dan hebben jullie ons straks helemaal niet meer nodig
Zolang er nog niet een andere manier is bedacht om kinderen te maken dan met sperma, zullen we jullie altijd daar nog voor nodig hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jongen, dan hebben jullie ons straks helemaal niet meer nodig
Hmm, nee. Maar dan is datgene toch vaak al op z'n einde. Plus het lucht opquote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werkt dat bij jou ja? Bij mij vaak niet
Oh,it's onquote:
Kinderen komen van de ooievaar toch.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang er nog niet een andere manier is bedacht om kinderen te maken dan met sperma, zullen we jullie altijd daar nog voor nodig hebben
Een sticker voor jouquote:
Klonen? Al geloof ik er niets van dat jullie verder zonder mannen zouden kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang er nog niet een andere manier is bedacht om kinderen te maken dan met sperma, zullen we jullie altijd daar nog voor nodig hebben
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm, nee. Maar dan is datgene toch vaak al op z'n einde. Plus het lucht op
[..]
Oh,it's on
[..]
Kinderen komen van de ooievaar toch.
Oja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kinderen komen van de ooievaar toch.
Praktisch gezien, ik denk het wel. Gevoelsmatig gezien misschien niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Klonen? Al geloof ik er niets van dat jullie verder zonder mannen zouden kunnen.
Dat eerste geloof ik wel (alhoewel bij sommige dingen mannelijke kracht handig is). Dat tweede sowieso.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Praktisch gezien, ik denk het wel. Gevoelsmatig gezien misschien niet.
Ik heb inmiddels ook behoorlijk wat krachtquote:Op woensdag 24 september 2014 14:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste geloof ik wel (alhoewel bij sommige dingen mannelijke kracht handig is). Dat tweede sowieso.
Door het kickboksen?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook behoorlijk wat kracht
Daarvoor ook al, door wedstrijdzwemmen op hoog niveauquote:
Hard lijp gaan op dezequote:
Ik merk ook het verschil tussen voordat ik bokste en daarna. Ik moet helaas alleen weer op zoek naar een nieuwe sparringpartner omdat mijn huidige gaat verhuizen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarvoor ook al, door wedstrijdzwemmen op hoog niveauMaar sinds het kickboksen is het wel meer, ja
En ik maar denken dat je smaak hadquote:
Wil ik ook jaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil gewoon nog een bokszak in huis, maar het past gewoon nergens
Ideaal om te hebben. Al moet je goed kijken waar je hem hangt heb ik een tijdje terug gemerktquote:Op woensdag 24 september 2014 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil gewoon nog een bokszak in huis, maar het past gewoon nergens
Smaak is persoonlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je smaak had
Had, inderdaad.
Zet wel Tchaikovsky op danquote:
Huh, dat is toch een whisky?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet wel Tchaikovsky op dan
*voel me gedisst door s95
Dat dusquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, dat is toch een whisky?
Hahaha Fasquote:Op woensdag 24 september 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, dat is toch een whisky?
En er valt over te twistenquote:
Giving up so soon alreadyquote:Op woensdag 24 september 2014 14:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zet wel Tchaikovsky op dan
*voel me gedisst door s95
Klassieker.quote:
Maak ik zelf wel uit, is mijn lefuhquote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En er valt over te twisten
[..]
Giving up so soon already
Ok, ok.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, is mijn lefuh
Me is geen bezittelijk voornaamwoordquote:Op woensdag 24 september 2014 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok, ok.
Het had alleen dramatischer geweest als er 'me lefuh' had gestaan!
220? 12?quote:
Ik zei ook niet dat het klopte!quote:Op woensdag 24 september 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Me is geen bezittelijk voornaamwoord
Ik zal jou eens kloppenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
220? 12?
[..]
Ik zei ook niet dat het klopte!
Heb zaterdag al mijn energie nodig. Dus deze week even niet. Daarna heb ik misschien wel wat voor je overquote:
Dat is pas over 3 dagen, hoe traag herstel jij?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Heb zaterdag al mijn energie nodig. Dus deze week even niet. Daarna heb ik misschien wel wat voor je over
Kwart over de kwets :$quote:
Over het algemeen vrij goed, maar heb een kleine blessure, dus ik laat niets aan het toeval overquote:Op woensdag 24 september 2014 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is pas over 3 dagen, hoe traag herstel jij?
Wat heeft dat konijn gebruikt dat ze zulke grote pupillen heeft?quote:
Hm jammer, ik heb het vandaag nodig.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Heb zaterdag al mijn energie nodig. Dus deze week even niet. Daarna heb ik misschien wel wat voor je over
Nobody knows, zelfs ik niet. Zo ben ik op deze wereld gezet man :$quote:
Denk bananen :$quote:Op woensdag 24 september 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft dat konijn gebruikt dat ze zulke grote pupillen heeft?
[..]
Hm jammer, ik heb het vandaag nodig.
Dan koop ik de verkeerde bananen in de supermarktquote:
quote:
Misschien bij de toko, dunnoquote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef yats het volgende:
[..]
Dan koop ik de verkeerde bananen in de supermarkt
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nobody knows, zelfs ik niet. Zo ben ik op deze wereld gezet man :$
Weet je wat pas shit is? Dat het regent en ik met een kwartiertje ongeveer weer de deur uit moetquote:
Hier is het net droogquote:Op woensdag 24 september 2014 15:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet je wat pas shit is? Dat het regent en ik met een kwartiertje ongeveer weer de deur uit moet![]()
DAT IS PAS SHIT NIGGA
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier is het net droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk hier ook zo
Ff linkdumpje voor tgnd en dan ga k afsluiten, dus latah![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Zat er voor mij niet in. 1 pot nat hihahoquote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef S15 het volgende:
Ik ben er zo ook vandoor, regen is even opgehouden, dus snel tussen de buien door naar huis fietsen
quote:
Ik geloof nog steeds niet dat Dugtrio er zo uit ziet.quote:
workouttime met Pokémonquote:
ik begindernie meer aanquote:Op woensdag 24 september 2014 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, wat hou ik er toch van om andermans fuckups recht te breien.
FML
Dan moet je gewoon zorgen dat je niet meer in aanraking komt ermeequote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat maakt hier niet minder fucking irritant
Ligt het aan mij dat ik bij dit plaatje ergens aan moet denken?quote:
Ik weet niet waar jij aan moet denken, dus geen idee..quote:Op woensdag 24 september 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik bij dit plaatje ergens aan moet denken?
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij aan moet denken, dus geen idee..
Yomanda is er niks bij?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:50 schreef Dqod het volgende:
Niet paranormaal begaafd zijn
The trees are singing water
Durf t niet te zeggen. Miss ben ik wel gewoon borderline psychoticquote:
Is dat een symptoom daarvan dan ja?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Durf t niet te zeggen. Miss ben ik wel gewoon borderline psychotic
Het antwoord is 3quote:Op woensdag 24 september 2014 17:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat een symptoom daarvan dan ja?
Hoe kan je nou net wakker wordenquote:
Hetzelfde als mensen die in de ochtend gaan slapenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kan je nou net wakker worden
Ik was al even wakker hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe kan je nou net wakker worden
Dat is waar.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen die in de ochtend gaan slapen
En goedenavond allen
Oh omdat je goedemorgen zei. Hoe gaat ut?quote:
Ik ook niet, tenzij ik een nacht moet doorhalen om een of andere reden.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is waar.al zou ik niet tegen zo'n omgekeerd ritme kunnen.
Een keer gedaanquote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenzij ik een nacht moet doorhalen om een of andere reden.
Ja, ik kan zoveel zeggenquote:Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh omdat je goedemorgen zei. Hoe gaat ut?
Ik zie het niet maar geloof je wel op je woordquote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een keer gedaanjeeuzz doe nooit meer. Het wordt de laatste tijd wel in het weekend elke keer 5/6 uur. Daarom zie ik er nu zo verlept uit.
Je kan alles zeggen jaquote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik kan zoveel zeggen![]()
Kan beter, maar verder wel prima. Jij?
Da is nou jamm..... Mooi!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie het niet maar geloof je wel op je woord
Hee broquote:
Ja, wat is het nou!quote:
Oh, gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 september 2014 21:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan alles zeggen jada is.
Goed wel. Morgen schoolmaar heb een afstudeerplek geregeld vandaag dus ik ben vet blij.
Wanneer kom je spelletjes doen dan
Niet te vrolijk hoor.quote:
Thanks. Kan dadelijk beginnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd
Uhm, binnenkort?
Maar ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.quote:
Jij wel.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.
O niks ernstigs hoor. Ik heb alleen niks om zo uitbundig vrolijk te zijn.quote:
Dat ligt er maar net aan wat er de komende 2,5 uur gaat gebeuren.quote:
Nouja is misschien maar beter ook. Als het een beetje vlak is. Want na zon komt regenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
O niks ernstigs hoor. Ik heb alleen niks om zo uitbundig vrolijk te zijn.
Tot nu toe is het een prima avondquote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat er de komende 2,5 uur gaat gebeuren.
Als de 0 lijn een 'normaal' gevoel zou zijn dan zit ik op -1 a -2.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja is misschien maar beter ook. Als het een beetje vlak is. Want na zon komt regen
Waarom datquote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Als de 0 lijn een 'normaal' gevoel zou zijn dan zit ik op -1 a -2.
Haha zoals ik al zei, niks ernstigs. Heb je soms.quote:
Mooiquote:Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks. Kan dadelijk beginnenen dan jaaaaa.
wat is deze. Is dat nu of over een week.
Uiteraardquote:
Okay. Gelukkig dat er niks ergs is.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha zoals ik al zei, niks ernstigs. Heb je soms.
Thanks! Het kost wat moeite maar dan heb je ook watquote:
Weekend danquote:Op woensdag 24 september 2014 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Ja uh, nu in ieder geval nietMaakt me niet zoveel uit, maar volgende week donderdag heb ik bedrijfsuitje, dus dan kan ik niet
Des te meer voldoeningquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks! Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat
Geen leven hebben is geen ramp, daarom is er fok.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okay. Gelukkig dat er niks ergs is.
Zou dat indd met elkaar te maken hebben?quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Tamashii het volgende:
Thanks! Het kost wat moeite maar dan heb je ook wat
Ik ben immer optimistisch.quote:
Vaak wel denk ik, wat denk jij?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou dat indd met elkaar te maken hebben?
Iedereen heeft een leven. Vroegah had ik trouwens ook alleen FOK! Maar tegenwoordig kom ik tijd tekort. Niet om op te scheppen want ik heb er echt wel hard voor gewerkt en dingen moeten verwerken en zoquote:Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen leven hebben is geen ramp, daarom is er fok.
Ik ook. Is volgens mij wel goed!!!!quote:
Denk t ook. Als ik er nu over nadenkquote:
Uiteraard. Al moeten er ook wat pessimisten zijn, dan is er nog wat leuks te lezen zo nu en dan in R&P.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook. Is volgens mij wel goed!!!!
Ach ik heb me er tegenwoordig maar bij neergelegd.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iedereen heeft een leven. Vroegah had ik trouwens ook alleen FOK! Maar tegenwoordig kom ik tijd tekort. Niet om op te scheppen want ik heb er echt wel hard voor gewerkt en dingen moeten verwerken en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |