Neequote:Op dinsdag 23 september 2014 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, waarom? Pas als er van beide kanten gevoelens zijn, dan zou ik de knoop doorhakken. Anders gewoon lekker gaan met die banaan/pruim:$
Geen internetrelatie hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Na 3 dates moet dat besloten worden!
Neinneinneinneinquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee
Na 3 dates moet dat besloten worden!
Is dat tegenwoordig verplicht dan?quote:
Jawohl!quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neinneinneinnein
Nat geworden van tt ook
En fl
Ik verplicht niemand ietsquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig verplicht dan?
Kijk nou eens naar mn onderschrift dan. Staat er niet voor nietsquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig verplicht dan?
[..]
Jawohl!
Ja? Zo snel?
Ik geef je geen ongelijk, ik ben alleen iemand die eerst echt zeker wil weten dat er wederzijdse interesse is voordat ik een move maak.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als t goed voelt. Bij mij ging dat meestal wel zo somehow
Ik t liefst ook, maarja. Soms loop ik een blauwtje daardoor en da's poep, maar trek ik lering uitquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, ik ben alleen iemand die eerst echt zeker wil weten dat er wederzijdse interesse is voordat ik een move maak.
Jij een blauwtje? Wat zijn vrouwen soms vreemd...Ow wacht...quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik t liefst ook, maarja. Soms loop ik een blauwtje daardoor en da's poep, maar trek ik lering uit
Hoe nat? Als een druppende kraan of nat als de niagara falls?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar mn onderschrift dan. Staat er niet voor niets
quote:
Ja, ook ik loop blauwtjes. Niet iedereen spreidt die benen voor mequote:Op dinsdag 23 september 2014 17:52 schreef yats het volgende:
[..]
Jij een blauwtje? Wat zijn vrouwen soms vreemd...Ow wacht...
Dat varieertquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe nat? Als een druppende kraan of nat als de niagara falls?
Herkenbaar helaasquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef Dqod het volgende:
Ja, ook ik loop blauwtjes. Niet iedereen spreidt die benen voor me
*Loopt op m'n teentjes :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook vrouwen lopen blauwtjes Yats. Helaas wel.
Niveautje tsunamiquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
----So true.
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, dat doen zelfs de knapste mensen. Alleen de frequentie waarin dat gebeurt verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ook vrouwen lopen blauwtjes Yats. Helaas wel.
Die frequentie wordt wat hoger wanneer ik als een josti over ze heen kwijl. :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, dat doen zelfs de knapste mensen. Alleen de frequentie waarin dat gebeurt verschilt per persoon.
Alleen dan? Dan valt het toch prima mee?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die frequentie wordt wat hoger wanneer ik als een josti over ze heen kwijl. :$
Nu begrijp ik je ondertitel pas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die frequentie wordt wat hoger wanneer ik als een josti over ze heen kwijl. :$
Da's Mijn standaard reactie op het leven :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen dan? Dan valt het toch prima mee?
Hardopquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je ondertitel pas.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's Mijn standaard reactie op het leven :$
Wisselende situaties beangstigen mequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]Goede reactie wel. Bij mij wisselt dat per situatie.
lijkt alleen maar zoquote:
Noquote:
Vooruit, ik ben in een goeie buiquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, net was hier nog niemand
[..]
[ afbeelding ]
ik weet het, zat ook al te wachten...quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, net was hier nog niemand
[..]
[ afbeelding ]
quote:
En dan zeg je niet eens watquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet het, zat ook al te wachten...
Nu ga ik maar slapen.
Lol nope :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En dan zeg je niet eens wat
En dan noem je mij niet gezellig![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ga ik boos weg, aju![]()
*Stampvoetend weglooptI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ga ik boos weg, aju![]()
*Stampvoetend wegloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degene die dat voor elkaar krijgt moet nog geboren worden
In b4 " dqod is pedo"
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Degene die dat voor elkaar krijgt moet nog geboren worden
In b4 " dqod is pedo"
Nopequote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nope
Sommige mensen konden me best submissive krijgen, maar ik laat me niet op handen en voeten uitlaten aan een lijntje
Maar goed, ik ben te stoned voor deze shizzle, dus ik sluit af
Trusten![]()
Niet eensquote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gevalletje?:
[ afbeelding ]
Goedemorgen
quote:
Kom maar naast mij liggen. Ik lig er nog inquote:
Okquote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar naast mij liggen. Ik lig er nog in
En zo gaat Nederland naar de kloten. Al die vrouwen die en niet werken en bij elkaar in bed kruipenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar naast mij liggen. Ik lig er nog in
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:57 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
En zo gaat Nederland naar de kloten. Al die vrouwen die en niet werken en bij elkaar in bed kruipen
Flikker op, ik werk me de pleurisquote:Op woensdag 24 september 2014 11:57 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
En zo gaat Nederland naar de kloten. Al die vrouwen die en niet werken en bij elkaar in bed kruipen
Neequote:
So much pressure, manquote:Op woensdag 24 september 2014 12:00 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
O en die ondertitel bij jou
Dag buuf, hoe is het?quote:
Liefde is fucking geweldigquote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeLiefde is overrated. Seks niet
Ik neuk gewoon met liefde.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeLiefde is overrated. Seks niet
Je hebt nog veel te leren VA. Liefde word overschat, al is het leuk om de wederzijdse versie mee te maken. Seks is daarentegen vrijwel altijd leuk.quote:
Ik ben dan ook een hopeloze romanticus.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren VA. Liefde word overschat, al is het leuk om de wederzijdse versie mee te maken. Seks is daarentegen vrijwel altijd leuk.
Not morningquote:
Eensch.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liefde is fucking geweldig![]()
Lang niet altijd. Seks welquote:Op woensdag 24 september 2014 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liefde is fucking geweldig![]()
Nee hoor, ik ben een romanticus in vermomming, alleen met wat meer levenservaring.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een hopeloze romanticus.
Oftewel een zacht ei
Seks ook niet altijd, maar meestal wel. Of heb jij nooit slechte bedpartners gehad?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Seks wel
Je leest niet goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een romanticus in vermomming, alleen met wat meer levenservaring.
Die dump je na 1 keer en ga je naar iemand die wel goed is.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Seks ook niet altijd, maar meestal wel. Of heb jij nooit slechte bedpartners gehad?
Je zal die luxe maar hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die dump je na 1 keer en ga je naar iemand die wel goed is.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
Slechte seks ligt toch ook echt voor 50% aan jezelf.
Zonde dat je dat vooraf nooit weet.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die dump je na 1 keer en ga je naar iemand die wel goed is.
Ik weet wel dat als ik iemand de eerste keer slecht vind, ondanks dat ik mijn best doe, ik daar niet weer bovenop kruip. Maar iemand vinden die wel goed is, is dan ook niet zo 1, 2, 3 gebeurd.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zal die luxe maar hebben
Ik bedoel meer de luxe dat je zo naar een ander kan als je wil. Als ik het uit zou maken ben ik de komende 3 jaar weer droog aan het staanquote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet wel dat als ik iemand de eerste keer slecht vind, ondanks dat ik mijn best doe, ik daar niet weer bovenop kruip. Maar iemand vinden die wel goed is, is dan ook niet zo 1, 2, 3 gebeurd.
Die luxe heb ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de luxe dat je zo naar een ander kan als je wil. Als ik het uit zou maken ben ik de komende 3 jaar weer droog aan het staan
Nee, ga maar met je Deense batssletquote:
Als man zijnde heb je die luxe ook hoor, alleen waarschijnlijk niet met degene waar je het dan ook mee wil doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de luxe dat je zo naar een ander kan als je wil. Als ik het uit zou maken ben ik de komende 3 jaar weer droog aan het staan
Dat zit in de onzekere periodequote:Op woensdag 24 september 2014 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ga maar met je Deense batsslet
De waarheid zal wel ergens in het midden liggenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als man zijnde heb je die luxe ook hoor, alleen waarschijnlijk niet met degene waar je het dan ook mee wil doen.
En zo is het voor vrouwen ook denk ik. Misschien dat ze iets meer keuze hebben maar er moet dan wel net een leuke tussen zitten he.
Vast meer dan VA, mij of de andere mannen hier. Knappe vrouw versus gemiddelde man, ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die luxe heb ik ook niet hoor
Noem je mij nu gemiddeld?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Vast meer dan VA, mij of de andere mannen hier. Knappe vrouw versus gemiddelde man, ik zou het wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |