Was hij niet ouder?quote:Op maandag 22 september 2014 14:23 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Ik ben 23, en het interesseert me niet of het nou een auto is voor 65+ of niet, als het maar wel aan de eisen voldoet, desnoods ga ik in een Wagon r+ rijden bijwijze van, als het maar ruim is en zuinig.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:14 schreef Braddie het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ben 23 geworden
Dit, ik mis BraddieBaas nog iedere dag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:11 schreef HPLC het volgende:
Wat is de klacht? Dat zou toch juist gevierd moeten worden
Stiekem ga ik ook helemaal uit mijn dak. Maar dan zou ik het niet aan de KLB-vrinden kunnen melden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:11 schreef HPLC het volgende:
Wat is de klacht? Dat zou toch juist gevierd moeten worden
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De aanwijzingen daarvoor zijn sterk:
- In dit topic geeft TS aan dat hij lest in een Polo in de omgeving van Hilversum, Huizen en Almere. Braddie heeft meerdere malen verteld dat hij rijles heeft in een Polo en in Hilversum woont.
- Braddie eindigt zijn topictitels altijd met een punt, dat doet deze user ook.
- In dit topic geeft TS aan geen standaard auto te willen, daar heeft Braddie al meerdere topic aan gewijd, bijvoorbeeld deze.
En misschien wel de sterkste aanwijzing: Braddie verandert nogal eens van mening. Hier heeft hij nog een hekel aan Alfa's en nu opeens niet meer.
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |