PES gaat een hogere metacritic score scoren.quote:
Ik las ook dat ze Silent Hills in episodes uit willen brengen, zoals de telltale gamesquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las trouwens dat de maker van FFXV het heel erg ''casual'' wil maken, met 1 knop aanvallen enzo.
http://www.eurogamer.net/(...)tasys-latest-saviour
zo gaat de ps4 nog meer op mn ipad lijkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze Silent Hills in episodes uit willen brengen, zoals de telltale games
http://www.gamespot.com/a(...)odic-f/1100-6422395/
Waarom dan niet gewoon een film afdraaien?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las trouwens dat de maker van FFXV het heel erg ''casual'' wil maken, met 1 knop aanvallen enzo.
http://www.eurogamer.net/(...)tasys-latest-saviour
Als het dezelfde kwaliteit biedt als Telltale, dan interesseert het mij niks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze Silent Hills in episodes uit willen brengen, zoals de telltale games
http://www.gamespot.com/a(...)odic-f/1100-6422395/
Amerikaanse PSN storequote:
Goeie grapquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
PES gaat een hogere metacritic score scoren.
Verkijk je niet op de nieuwe PES...als het dit jaar niet is dan is het volgend jaar. PES is terug.quote:
Dat zeggen ze al 5 jaarquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Verkijk je niet op de nieuwe PES...als het dit jaar niet is dan is het volgend jaar. PES is terug.
Klopt, maar de nieuwe demo onderbouwt die claim dit jaar. Dit is de eerste PES sinds deel 6 (sinds 8 jaar) die weer als PES speelt.quote:
wow heet je echt zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wie is de ongelukkige met Wehkamp Fifa 15?
Beste ELSHAARAWY,
Je hebt de game FIFA 15 bij ons besteld met de releasedatum van 25 september. Inmiddels hebben wij van de leverancier vernomen dat het grootste deel van de bestellers de game op de 25e zal ontvangen.
Jij behoort tot de gelukkige klanten die op de 25e bezorgd krijgt.
Wij wensen je veel plezier met FIFA 15!
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
watquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
problemen mee? half Egyptisch en iedereen denkt dat ik een Turk ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechter dan FIFA 15 kan het niet zijn...quote:
Ik wacht wel een week of 7.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
er zitten zoveel problemen in fifa 15![]()
Maarja, nothing a patch cant fix :8
Ik hoop hem toch donderdag te hebben, maarjaquote:Op woensdag 24 september 2014 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wacht wel een week of 7.
Ik wil die game gewoon in een keer kunnen spelen, niet telkens 2 uurtjes en dan anderhalve maand moeten wachten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het dezelfde kwaliteit biedt als Telltale, dan interesseert het mij niks.
Oh, dat vind ik met series ook niet een heel groot punt. Anders wacht je toch gewoon op de volledige boxed versie?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wil die game gewoon in een keer kunnen spelen, niet telkens 2 uurtjes en dan anderhalve maand moeten wachten.
Jezusquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechter dan FIFA 15 kan het niet zijn...
Ach dit soort dingen gebeurt misschien één keer per duizend wedstrijden, op basis van dit soort bugs een spel slecht benoemen vind ik ver gaan. Het feit dat EA er wederom niet in geslaagd is (misschien wel bewust) om elke wedstrijd uniek te maken stoort mij. Van de talloze YouTube filmpjes en eigen ervaringen in de demo, kan ik de conclusie trekken dat 7 van de 10 goals vrijwel een identieke basis hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wtf?!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog overpriced voor dat spelquote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fifa 15 morgen ophalen voor 13 euro.
Ik speel de demo wel tot 13 november.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat PES pas in november komt. Blijft toch de koning onder de footies, al was PES2014 ook wel droevig slecht.
Iets als NBA 2k kunnen ze bij de voetbalgames nog niet echt voor elkaar krijgen.
Kan m inderdaad voor die prijs halen, spelen tot 13 november, verkopen voor 35-40 eu en dan PES halen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik twijfel toch nog wel. FIFA lijkt me op zich wel grappig voor 50 euro.
Shadow of Mordorquote:Op woensdag 24 september 2014 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan m inderdaad voor die prijs halen, spelen tot 13 november, verkopen voor 35-40 eu en dan PES halen.
Maar volgende week komt Shadow of Mordor uit en daar zit ik pas echt op te wachten nu, dus dan speel ik FIFA toch al amper nog.
Dus nee, ik hou het bij de demo van PES.
Hopelijk volgende week woensdag al ergens te scoren.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Shadow of Mordorik kan echt niet wachten
Hij komt volgende week dinsdag uit in de VS, dus als je echt niet kunt wachten kun je hem uit de US store plukkenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week woensdag al ergens te scoren.
Ik wil fysieke games, dus helaas!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij komt volgende week dinsdag uit in de VS, dus als je echt niet kunt wachten kun je hem uit de US store plukken
Geruchtenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb al een hele lange tijd geen PS4 nieuws gevolgd. Klopt het dat DLNA/streamen begin 2015 gaat komen of zijn dat fabeltjes/geruchten?
Hmm okay thnx. Als het daadwerkelijk komt wordt het voor mij wel veel aantrekkelijker om ook een ps4 aan te schaffen.quote:
Nouja helaas... mij heb je er niet meequote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil fysieke games, dus helaas!
ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb al een hele lange tijd geen PS4 nieuws gevolgd. Klopt het dat DLNA/streamen begin 2015 gaat komen of zijn dat fabeltjes/geruchten?
Ik kon laatst wel YouTube bekijken, wat een paar maanden geleden nog niet konquote:Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het jammer dat de browser op de PS4 geen flash ondersteundMaarja dat zullen ze ook wel nooit gaan toevoegen.
youtube.com/tv werkt al vanaf het begin.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kon laatst wel YouTube bekijken, wat een paar maanden geleden nog niet kon
Ja klopt, maar ik wil graag vipbox kunnen kijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen dat het maar één keer per zoveel wedstrijden gebeurd, dát is al teveel..quote:Op woensdag 24 september 2014 11:28 schreef Principia het volgende:
[..]
Ach dit soort dingen gebeurt misschien één keer per duizend wedstrijden, op basis van dit soort bugs een spel slecht benoemen vind ik ver gaan. Het feit dat EA er wederom niet in geslaagd is (misschien wel bewust) om elke wedstrijd uniek te maken stoort mij. Van de talloze YouTube filmpjes en eigen ervaringen in de demo, kan ik de conclusie trekken dat 7 van de 10 goals vrijwel een identieke basis hebben.
Ja, in de budgetbak.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Enchanter het volgende:
Iemand Fifa 15 al in de winkel zien liggen ?
8,5/10quote:
http://gamecardsdirect.nl/psn-cardquote:Op woensdag 24 september 2014 16:52 schreef Wicky15 het volgende:
Ik krijg morgen de PS4 binnen (samen met FIFA). Heeft iemand een goede betrouwbare site voor PS plus of kan ik beter de site van Playstation pakken?
Alvast bedankt!
Thanks!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef Bolters het volgende:
[..]
http://gamecardsdirect.nl/psn-card
En geniet van je PS4!
games > demo’squote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Bolters het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar waar kun je in de PS Store een duidelijk overzicht van alle demo's zien?Zie nu bijvoorbeeld ook nergens de demo van PES.
Wel al gespeeld telt dat ook?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Enchanter het volgende:
Iemand Fifa 15 al in de winkel zien liggen ?
Heb Flower net gekocht, wilde die wel proberen. Ben er niet heel tevreden over. Besturing is zo frustrerend dat het mij pijn in mijn polsen oplevert.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allerlei aanbiedingen in de PSN Store!
Waaronder Rogue Legacy dat ik 2 dagen geleden gekocht heb
En Oddworld voor wie die nog niet heeft! Topspel!
Ik ga denk ik Stick It to the Man, Transistor, Flower en Steamworld Dig kopen. Die wil ik allemaal nog wel eens proberen.
Ik kijk standaard naar Youtube op mijn PS4.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die demo van PES is nog niet beschikbaar voor Europa, volgens mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Bolters het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar waar kun je in de PS Store een duidelijk overzicht van alle demo's zien?Zie nu bijvoorbeeld ook nergens de demo van PES.
Haalde hem om 5 uur vanmiddag al binnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die demo van PES is nog niet beschikbaar voor Europa, volgens mij.
Misschien nu ondertussen wel
Ik ga eerst maar eens uitvoerig in de gratis versie duikenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef PBateman1978 het volgende:
DriveClub upgrade van gratis Plus versie naar volledige game kost 39,99.
"laat"quote:Op woensdag 24 september 2014 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kijk standaard naar Youtube op mijn PS4.
Walkthroughs en trophy guides vooral![]()
Grote filmpjes laat hij niet in 1x, maar moet je 2x opstarten....eigenaardig.
Maar alles onder 5 min. laat hij zonder problemen.
Ja volgensmij wel. En als je een Amerikaans account had kon je m al 2 dagen spelenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:26 schreef Quantic het volgende:
Is FIFA in de ps. Store vanaf 00:00 direct beschikbaar?
Zeker goede prijsquote:Op donderdag 25 september 2014 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Trials Fusion - Deluxe Edition voor ¤24,29. Mooi prijsje![]()
Had vorige week deze game bijna voor ¤40 gekocht
Schrijffout, lekker belangrijk. Met je leef de levenquote:
In ieder geval Driveclub PS+ editionquote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef Richie2000 het volgende:
Plus games al bekend?
Welterusten
Op 1 oktober pas bekend.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef Richie2000 het volgende:
Plus games al bekend?
Welterusten
Fantastisch spel! Kan ik iedereen aanraden voor die 10 euro!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valiant Hearts in de aanbieding voor 10 euro. Of 7,50 voor PS3. Denk dat ik toch voor PS4-versie ga, eindelijk weer eens wat te spelen
Wat retard ben jij zegquote:Op donderdag 25 september 2014 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Schrijffout, lekker belangrijk. Met je leef de leven
Die komt dacht ik bovenop de twee maandelijkse games van Sony zelf.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
In ieder geval Driveclub PS+ edition.
Klopt, 2 indies weer.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Die komt dacht ik bovenop de twee maandelijkse games van Sony zelf.
Ik wil er niks over horenquote:
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil er niks over horen. Kan vanavond pas rond een uur of 20.00 aan de gang
.
En tot zover ons Destiny-avontuur dusquote:Op donderdag 25 september 2014 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wil er niks over horen. Kan vanavond pas rond een uur of 20.00 aan de gang
.
! ik probeer nu niet te ver vooruit te lopenquote:Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En tot zover ons Destiny-avontuur dus![]()
Welnee, Destiny multiplayer blijft tof. Ik join graag, KneusTeun erbij, gezellig tochquote:Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En tot zover ons Destiny-avontuur dus![]()
Student of dagje vrijquote:Op donderdag 25 september 2014 11:24 schreef VelitoX het volgende:
Zo maar ff op en neer naar de mediamarkt.
laadt die jongen toch met rust.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat retard ben jij zeg. Leef de leven is zoiets als humor, of het je al dan niet aanspreekt is een tweede. "Laat" is een serieuze aandoening als woordblindheid en/of dyslectie, althans dat hoop ik voor je.
Wat is je eerste ervaring? Was de demo daadwerkelijke een build van maanden geleden?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
fifa 15 stream weer aangezet
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
Haha, het omgekeerde van toen tijdens Borderlands dus?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
! ik probeer nu niet te ver vooruit te lopen
Ik zag laatst bij een YouTuber volgens mij iets van Calfreezy oid, dat hij samen met een vriend UT zat te spelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:30 schreef jackson het volgende:
Over Fifa gesproken... Weet iemand of je net als bij Fifa 13/14 op de PS3 nu ook weer met twee man Ultimate Team kunt doen? Dus gewoon vanaf de bank samen FUT potten spelen. Werd er bij Fifa 14 op de PS4 nogal droevig van dat dit niet kon.
Dat zou echt top zijn...quote:Op donderdag 25 september 2014 13:35 schreef Principia het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij een YouTuber volgens mij iets van Calfreezy oid, dat hij samen met een vriend UT zat te spelen.
Hier het bewijsquote:Op donderdag 25 september 2014 13:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zou echt top zijn...Standaard degradeer ik 2 divisies op één avond als ik samen met een maatje speel maar het vermaak is echt 10/10. Een flesje rode wijn minder zou misschien een divisie schelen
.
Top, dank!quote:
Ja.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:02 schreef n8n het volgende:
Staat de pes demo nou al in de nl/us store?
Probeer de demo's?quote:Op donderdag 25 september 2014 14:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
FIFA of PES, welke is leuker?
Yep sinds gisteren.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is die van PES nu ook beschikbaar?
Leg uit???quote:Op donderdag 25 september 2014 14:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fifa 15 opgehaald voor ¤12,90.
Ah zo'n figuurquote:Op donderdag 25 september 2014 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waardebonnen, gewoon een beetje intressant doen dus.
Jup... Geen paniek, ik heb er gewoon 65 ekkies voor neergelegdquote:
DOE MAAR STOER HOOR!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup... Geen paniek, ik heb er gewoon 65 ekkies voor neergelegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DOE MAAR STOER HOOR!
NOU NOU meneer heeft geld als water, kijk hem eens even melden dat hij zonder probleem 65 euro over de toonbank flikkert.
Kindertjes in Afrika verhongeren als ze niet eerst kapot gaan van de ebola, maar meneer heeft het goed hoor! Meneer is van the good life NOU NOU NOU!Like a Boss... Jij weet toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Rijke tatta hier.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Sommige mensen vinden dat ook fijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Fifa kopen voor 65 eurodat is hetzelfde als je onder laten pissen door een hoer.
Infamous second son een paar weken geleden ingeleverd bij de Game mania dus kon je Fifa 15 voor ¤19 euro ophalen. En had daar ook nog een waardebon liggen.quote:
De enige die interessant probeert te doen ben jij kneus.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waardebonnen, gewoon een beetje intressant doen dus.
Precies.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De enige die interessant probeert te doen ben jij kneus.
Je spreekt over jezelf te zienquote:
En zo is het. Hou dat niveau vast.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Fifa kopen voor 65 eurodat is hetzelfde als je onder laten pissen door een hoer.
Gemiddelde Fokker heeft er één van 30cm , dus ik betwijfel hetquote:Op donderdag 25 september 2014 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn penis is langer dan die van jou
Welke Fifa speler kan hierop een antwoord geven ?quote:Op donderdag 25 september 2014 12:04 schreef Enchanter het volgende:
Is het nu wel mogelijk in Fifa om een eigen toernooi te maken.
Ik speel Fifa vooral met wat vrienden op de bank , in de vorige Fifa (op de PS 4 dan) kon dat namelijk niet.
quote:Op donderdag 25 september 2014 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Morgen de reviews, ben benieuwd maar haal m sowieso.
Dat nemesis gebeuren ziet er ook tof uit.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nog maar iets langer dan een week!
Zeker! Maakt het toch net weer even anders dan een reguliere action-RPG.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat nemesis gebeuren ziet er ook tof uit.
Is goed, wat is je PSN?quote:
psn=chineeszquote:Op donderdag 25 september 2014 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed, wat is je PSN?
Bak er nog vrij weinig van in vergelijking met FIFA14 tho.
Edit: oh, beetje laat.
Grip-itquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:18 schreef Catch22- het volgende:
Gebruikt iemand van die grip dingen voor de thumbsticks? Eventuele aanraders?
Heiligschennis, als ik een tien geef voor een game dan word ik gekielhaald!quote:
Stiekem is het een 5/5.quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heiligschennis, als ik een tien geef voor een game dan word ik gekielhaald!
Mja, Amerika heeft de game al, wij nog niet, helaasch.quote:
Komt daar dinsdag uit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, Amerika heeft de game al, wij nog niet, helaasch.
Komt hiermee definitie op de wishlistquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor reviews allemaal 8, 9 en zelfs een 10.
Ziet er heel veelbelovend uit! Na verschillende reviews gezien te hebben, waar de game vergeleken wordt met AC en Batman, maar toch zijn eigen ding doet, ga ik hem denk ik wel halen volgende weekquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Shadow of Mordor reviews allemaal 8, 9 en zelfs een 10.
Bij ons 3 oktober toch? Volgende week vrijdag..quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Komt daar dinsdag uit.
Ik had m toch wel gekocht maar ben blij dat ie goed is ontvangen in de media.
Yep, hopelijk ligt ie er al iets eerder.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:28 schreef Retarded het volgende:
[..]
Bij ons 3 oktober toch? Volgende week vrijdag..
Hij schijnt dus goed te zijn, dus dan geef jij hem een 8quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heiligschennis, als ik een tien geef voor een game dan word ik gekielhaald!
Ik heb gewoon via aliexpress wat grips besteld en die werken prima, maar ik heb ook één controller waar ik Xbone stickjes in heb gezet en stiekem is dat wel echt een topcombo (DS4 + Xbone sticks)quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:18 schreef Catch22- het volgende:
Gebruikt iemand van die grip dingen voor de thumbsticks? Eventuele aanraders?
Gewoon veel oefenen. En af een toe een uurtje skillgames doen (met name voor passing en schieten)quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom heb ik eigenlijk FIFA gekocht, nooit gekocht eerder en nu ben ik verrot slecht en moet veel uren investeren om niveau van vrienden te halen
Gevoelig zijn voor hypes is een bitch
Zitten die er goed strak omheen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb gewoon via aliexpress wat grips besteld en die werken prima, maar ik heb ook één controller waar ik Xbone stickjes in heb gezet en stiekem is dat wel echt een topcombo (DS4 + Xbone sticks)
Ja ben veel skillgames aan het doen alleen alle combinaties onthouden is moeilijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon veel oefenen. En af een toe een uurtje skillgames doen (met name voor passing en schieten)
[..]
Zitten die er goed strak omheen?
Hype? De game wordt alleen door Fifa fans gepruimd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom heb ik eigenlijk FIFA gekocht, nooit gekocht eerder en nu ben ik verrot slecht en moet veel uren investeren om niveau van vrienden te halen
Gevoelig zijn voor hypes is een bitch
Lees: Peer pressure.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hype? De game wordt alleen door Fifa fans gepruimd.
Jahoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon veel oefenen. En af een toe een uurtje skillgames doen (met name voor passing en schieten)
[..]
Zitten die er goed strak omheen?
Hype onder vriendenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hype? De game wordt alleen door Fifa fans gepruimd.
Remake van 1, of een volledig nieuw deel?quote:
Remakequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Remake van 1, of een volledig nieuw deel?
Druk meteen ff 2000mAh accu erin, kun je 20uur gamen met je controllerquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JahoorIk heb ze gekocht van één of andere random chinese winkel die ook de PS4 stickjes zelf verkocht, dus dan weten ze de juiste maat wel te maken
Maar zoals ik al zei, als je toch grips wil... vervang je sticks dan door Xbone stickjes, 100 x fijner dan grips
Boeiend, ik heb er toch tweequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Druk meteen ff 2000mAh accu erin, kun je 20uur gamen met je controller
Mocht je ooit vrienden vinden en keer samen aan het gamen zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb er toch tweeEr ligt er standaard eentje aan de lader
Die kans lijkt me verwaarloosbaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mocht je ooit vrienden vinden en keer samen aan het gamen zijn
Snellere gameplay? WTF ? PES is veel langzamer en dat is imo beter.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:04 schreef Che_ het volgende:
Beide demo's gespeeld van PES en FIFA. Veel kinderziektes, maar dat is standaard.
PES is te complex gemaakt wat betreft passen en sliding zonder overtreding is onmogelijk gemaakt...
Scheidsrechter die kaart geeft, maar voor de animatie lijkt het spel zowat door te gaan. Overtredingen die pas na 10 seconden worden gegeven..
De snellere gameplay is wel beter dan die van FIFA. Het enige wat vermakelijk is bij FIFA is UT.
Nee, de bewegingen van de spelers zijn sneller dan bij FIFA.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snellere gameplay? WTF ? PES is veel langzamer en dat is imo beter.
De animaties bedoel je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, de bewegingen van de spelers zijn sneller dan bij FIFA.
De bal beweegt sneller heen en weer, spelers lijken sneller te rennen en draaien.quote:
Ik geef heul nietsquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij schijnt dus goed te zijn, dus dan geef jij hem een 8
Ja bij FIFA sla je zoals gewoonlijk het middenveld weer over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
De bal beweegt sneller heen en weer, spelers lijken sneller te rennen en draaien.
Wat wel zo is is dat je bij FIFA met 2 passen en een steekpass al bij het andere doel bent. Het veld ligt meer open, imo.
En? Krijgt hij eenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik geef heul niets
Ben nu al te druk met Driveclub
Ja, dat maakt PES ook beter. Er is veel meer strijd op het veld.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja bij FIFA sla je zoals gewoonlijk het middenveld weer over.
Ik ga Destiny inruilen, kan ik m voor 19 eu meenemen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Net wat review gelezen over shadow of mordor en dat ziet er idd goed uit! Gaat geen full price voor mij worden tho', ik wacht wel een tijdje tot hij een stuk goedkoper is.
Hmmm, dat is een idee... waar kan je dat doen? Gamemania oid?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ga Destiny inruilen, kan ik m voor 19 eu meenemen.
Yep. Zolang het maar voor de release is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een idee... waar kan je dat doen? Gamemania oid?
iig 8 october met de driveclub bundels verdommequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef satecl het volgende:
Is nou al bekend wanneer de nieuwe ladingen witte PS4 uitkomen? Ik wil verdomme een PS4 hebben
Dan koop ik Driveclub er wel bij. Als iemand die dan wil ruilen voor FIFA15 hoor ik dat welquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
iig 8 october met de driveclub bundels verdomme
Heb je misschien een link van je stickjes?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JahoorIk heb ze gekocht van één of andere random chinese winkel die ook de PS4 stickjes zelf verkocht, dus dan weten ze de juiste maat wel te maken
Maar zoals ik al zei, als je toch grips wil... vervang je sticks dan door Xbone stickjes, 100 x fijner dan grips
Ik heb ze toen hier besteld: http://www.aliexpress.com(...)ller/1908913254.htmlquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:50 schreef lel86 het volgende:
[..]
Heb je misschien een link van je stickjes?
Is dat een beetje makkelijk te plaatsen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ze toen hier besteld: http://www.aliexpress.com(...)ller/1908913254.html
Volgens mij had ik ze na 1,5 / 2 weken binnen
Dankje!quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb ze toen hier besteld: http://www.aliexpress.com(...)ller/1908913254.html
Volgens mij had ik ze na 1,5 / 2 weken binnen
Koop nu maar gewoon, dan kan je gezellig mee doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
iig 8 october met de driveclub bundels verdomme
quote:Like the Arkham games, Mordor's eponymous setting is an open world that's filled entirely with violent, chaotic elements. Pretty much every character you encounter wants to kill you. But they don't want to just kill you, which is key. You start Talion's quest at the outer fringes of Sauron's empire, and it quickly becomes clear that the super-villain doesn't have an especially strong hold over his minions. The orcs and uruk-hai are a combative, balkanized people. Your first step in getting to Sauron is manipulating these different factions and internal rivalries to your advantage.
The entire first section of the game, for instance, is devoted to a single task: kill all of the warchiefs in the area in order to get the attention of some higher-ups in Sauron's army. How you actually go about killing them is up to you. You can head straight for the warchiefs, which is what I tried to do and would not recommend because it landed me in several predicaments like my extended chase sequence with Lugdash. You can also start from the ground up, chipping away at the lesser orcs in Mordor's fiefdom. Or you can target a warchief's specific bodyguards, who are high-ranked orcs themselves, thus weakening the chief's defenses for your ultimate show-down.
No matter what approach you choose to take, things probably won't end up going quite the way you expect them to. Nearly every time you're killed, the entire power structure in that region of the game gets reshuffled. Your killer usually lands himself a promotion, and the other ranked opponents you were in direct confrontation with at that point all level up slightly. Orcs being orcs, they quickly use these new assets to their tactical advantage—challenging rivals to duels or invading their turf. Walking around Mordor without a specific mission, I'd often see little alerts on the game's map inviting me to intervene in one feud or another that was erupting just over the next hill. And if I didn't want to bother with any of those, there were plenty of other orcs just going about their business as well—their business being itching for a fight.
"I've survived longer than anybody here, and I still haven't gotten a promotion!" One orc would whine to another as I passed by. And then I'd happily jump in to try and solve that problem for him. More often than not, these passing encounters would escalate into full-on turf-wars. Caragors or giant ogres known as graugs would show up at to wreak havoc on both me and my foes. Or a ranked member of Mordor's finest (or several) would be passing through the area and see a good chance to get some new bragging rights.
Whenever a potential nemesis dropped in to pick a fight, a voice in my head would say: "Well, killing him now would be an efficient use of my time and energy, both of which are precious resources both in and outside of this game." A much louder voice would then cut in with: "Oh, now that we're alone and out in the open, I'm gonna let this fucker have it." That's how strongly Mordor and its unique form of creative antagonism seized me.
Dat meen je niet, is dat ding nog steeds niet volop verkrijgbaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:14 schreef satecl het volgende:
Verdomme wou net PS4 kopen bij Mediamarkt amsterdam.. Uitverkocht![]()
![]()
Bestel hem bij Bol nu. Heb je hem morgen nog in huis.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:14 schreef satecl het volgende:
Verdomme wou net PS4 kopen bij Mediamarkt amsterdam.. Uitverkocht![]()
![]()
Zojuist gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bestel hem bij Bol nu. Heb je hem morgen nog in huis.
Je kan die bij bol altijd nog annuleren wil je hem toch morgen gelijk als je wakker bent halen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Zojuist gedaanMaar ik wou vanavond even spelen. Ik kreeg zomaar zo'n kick om dat ding te hebben.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag m'n PS4 binnen gekregen. Ben gvd 10 minuten bezig geweest om een CD'tje in dat ding te krijgen. Ik kom van een Xbox360 dus ik maar drukken op dat ejectknopje. Drie piepjes maar een disctray ho maar.
Ff googlen dit dat, maar je moet die CD dus gewoon in die gleuf drukken.
Cool.
Vandaag m'n PS4 binnen gekregen. Ben gvd 10 minuten bezig geweest om een CD'tje in dat ding te krijgen. Ik kom van een Xbox360 dus ik maar drukken op dat ejectknopje. Drie piepjes maar een disctray ho maar.
Cool.
Cool.
ik had precies hetzelfde de 1e keerquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
Cool.
vechtsysteem is wel oke maar vind de hele game zo statisch als wat, net of je een textadventure speelt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Vanavond weer begonnen met Child of Light. Wow blijft toch wel een speciale game hoor. Die muziek man![]()
Cool.
Stond er een datum bij? Denk dat ze gewoon moeten leveren, want dit is geen kennelijke fout zoals een PS4. voor 39 euro wel zou zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:49 schreef satecl het volgende:
God tysuf hoeren bol.com. Gisteren PS4 + FIFA15 bundel besteld. Komt zojuist binnen. Geen FIFA15![]()
Ik dus bellen. 'Ik zal even kijken meneer'
'Oh meneer die actie was niet meer geldig. Dat hij nog op de site stond, klopt niet. Onze excuses. Geen FIFA15 voor jou. Je kan je PS4 eventueel terugzenden'
Daar koop ik dus ook nooit meer wat.
ja kom trabzonspor vs ... (SR-61-)quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:30 schreef Rijst het volgende:
wie wil er een potje Fifa? Geen ultimate team
Ok.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:19 schreef n8n het volgende:
[..]
vechtsysteem is wel oke maar vind de hele game zo statisch als wat, net of je een textadventure speelt.
wtfquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:49 schreef satecl het volgende:
God tysuf hoeren bol.com. Gisteren PS4 + FIFA15 bundel besteld. Komt zojuist binnen. Geen FIFA15![]()
Ik dus bellen. 'Ik zal even kijken meneer'
'Oh meneer die actie was niet meer geldig. Dat hij nog op de site stond, klopt niet. Onze excuses. Geen FIFA15 voor jou. Je kan je PS4 eventueel terugzenden'
quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:49 schreef satecl het volgende:
God tysuf hoeren bol.com.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:51 schreef HansvanOchten het volgende:
Zo weer een marktplaats ervaring rijker.
Ik kon de game ophalen. Daar aangekomen zat er een soort van vaag plastic omheen en mocht ik het hoesje niet openen......
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:17 schreef HansvanOchten het volgende:
Hele discussie natuurlijk, anders is het 2e hands en is de code gebruikt. Al zoveel jaar op marktplaats etc.
Uiteindelijk maar terug naar de auto gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:00 schreef Klonk het volgende:
WatchdogsGeduld is een schone zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Klonk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch zeker wel een toffe game verder. Watch Dogs 2 wordt helemaal awesome.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Dat beloven ze. maar ja, ze beloofden al zoveel met deel 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch zeker wel een toffe game verder. Watch Dogs 2 wordt helemaal awesome.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb er ook wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat beloven ze. maar ja, ze beloofden al zoveel met deel 1
We gaan het zien. Er is een basis gelegd, het kan alleen maar beter worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel vertrouwen in
Ben benieuwd. Kan niet veel reviews vinden van de Genesis-versie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet trouwens niet dat volgende week Pier Solar HD uitkomt voor PS4
Is ook maar beperkt uitgegeven natuurlijk. Heb een aantal reacties op NeoGAF gelezen van mensen waarvan ik weet waar ze over praten en ongeveer dezelfde mening hebben en die vonden het tof.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Kan niet veel reviews vinden van de Genesis-versie.
Ben het denk ik toch wel met Roy eensquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat beloven ze. maar ja, ze beloofden al zoveel met deel 1
Weet ik, de producer moest wat melden. Ik hb zelf het berichtje online gezetquote:Op zondag 28 september 2014 07:27 schreef Klonk het volgende:
Een of andere hoge pipo heeft toch gezegd dat ze hebben geluisterd naar de kritiek en dat in deel 2 meenemen?
Mutsquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:19 schreef VMSDKR het volgende:
Cool.
In dat geval hou ik me vast aan het tweede gedeelte van mijn theoriequote:Op zondag 28 september 2014 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik, de producer moest wat melden. Ik hb zelf het berichtje online gezet
Maar in de gameswereld beloven ze zo veel en luisteren ze aaaaaaaaltijd naar de community
Omdat Destiny een kutspel isquote:Op zondag 28 september 2014 15:01 schreef Lamabal het volgende:
Waarom is die destiny bundel zoveel duurder
Ik wordt agressief van dat spelletjequote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net flower getest. Ik vind het een beetje suf.
Vind die beeldjes wel tof, de rest interesseert mij weinig.. Maar dan had ik er vanaf deel 1 mee moeten beginnenquote:Op zondag 28 september 2014 17:45 schreef Bartcoah het volgende:
Je moet alleen de music box wegdenken. Die zit bij een andere editie voor de rest is dit wel de notre dame edition.
Ik geef al die beeldjes aan me broertjequote:Op zondag 28 september 2014 17:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind die beeldjes wel tof, de rest interesseert mij weinig.. Maar dan had ik er vanaf deel 1 mee moeten beginnen
waarom geen X1 sticks? Maakt het veel verschil?quote:
Ik werd er ook echt niet warm van. Zijn leukere games om mee te ontspannen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Net flower getest. Ik vind het een beetje suf.
Is er geen FOK!topic van? Wilde gister wat er over posten, maar kon er geen vinden en was te lui er zelf eentje in elkaar te zetten.quote:Op zondag 28 september 2014 21:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hyped voor shadow of mordor. Day-one buy. A.s. vrijdag
Kijk 3 berichten boven jequote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
YiLong. Kom er maar in.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=903125
Destiny heeft dlc, maar die staat al op de disc!!11! Dat dit kan in de gamesindustrie.
Schele Royquote:Op zondag 28 september 2014 21:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kijk 3 berichten boven je![]()
Toch niet normaal eigenlijk
Het is zo jammer dat Nintendo voor de rest de boot gemist lijkt te hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 22:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schele Roy
Maar ja, zo gaat het tegenwoordig. Alleen Nintendo weet nog hoe je dlc fatsoenlijk aanbiedt.
No shit, dat kon je al weten toen Bungie een deal met activision slootquote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
YiLong. Kom er maar in.
Destiny heeft dlc, maar die staat al op de disc!!11! Dat dit kan in de gamesindustrie.
Nee, volgens mij niet. Zat ook al te zoeken. Ik zou zeggen, leef je uit.quote:Op zondag 28 september 2014 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is er geen FOK!topic van? Wilde gister wat er over posten, maar kon er geen vinden en was te lui er zelf eentje in elkaar te zetten.
Story mode gestript, om het vervolgens als dlc uit te brengen. Nice move Activision.quote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
YiLong. Kom er maar in.
Same here!quote:Op zondag 28 september 2014 21:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hyped voor shadow of mordor. Day-one buy. A.s. vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |