PES gaat een hogere metacritic score scoren.quote:
Ik las ook dat ze Silent Hills in episodes uit willen brengen, zoals de telltale gamesquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las trouwens dat de maker van FFXV het heel erg ''casual'' wil maken, met 1 knop aanvallen enzo.
http://www.eurogamer.net/(...)tasys-latest-saviour
zo gaat de ps4 nog meer op mn ipad lijkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze Silent Hills in episodes uit willen brengen, zoals de telltale games
http://www.gamespot.com/a(...)odic-f/1100-6422395/
Waarom dan niet gewoon een film afdraaien?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las trouwens dat de maker van FFXV het heel erg ''casual'' wil maken, met 1 knop aanvallen enzo.
http://www.eurogamer.net/(...)tasys-latest-saviour
Als het dezelfde kwaliteit biedt als Telltale, dan interesseert het mij niks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik las ook dat ze Silent Hills in episodes uit willen brengen, zoals de telltale games
http://www.gamespot.com/a(...)odic-f/1100-6422395/
Amerikaanse PSN storequote:
Goeie grapquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
PES gaat een hogere metacritic score scoren.
Verkijk je niet op de nieuwe PES...als het dit jaar niet is dan is het volgend jaar. PES is terug.quote:
Dat zeggen ze al 5 jaarquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Verkijk je niet op de nieuwe PES...als het dit jaar niet is dan is het volgend jaar. PES is terug.
Klopt, maar de nieuwe demo onderbouwt die claim dit jaar. Dit is de eerste PES sinds deel 6 (sinds 8 jaar) die weer als PES speelt.quote:
wow heet je echt zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef elshaarawy92 het volgende:
Wie is de ongelukkige met Wehkamp Fifa 15?
Beste ELSHAARAWY,
Je hebt de game FIFA 15 bij ons besteld met de releasedatum van 25 september. Inmiddels hebben wij van de leverancier vernomen dat het grootste deel van de bestellers de game op de 25e zal ontvangen.
Jij behoort tot de gelukkige klanten die op de 25e bezorgd krijgt.
Wij wensen je veel plezier met FIFA 15!
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl
watquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
problemen mee? half Egyptisch en iedereen denkt dat ik een Turk ben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechter dan FIFA 15 kan het niet zijn...quote:
Ik wacht wel een week of 7.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
er zitten zoveel problemen in fifa 15![]()
Maarja, nothing a patch cant fix :8
Ik hoop hem toch donderdag te hebben, maarjaquote:Op woensdag 24 september 2014 09:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wacht wel een week of 7.
Ik wil die game gewoon in een keer kunnen spelen, niet telkens 2 uurtjes en dan anderhalve maand moeten wachten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het dezelfde kwaliteit biedt als Telltale, dan interesseert het mij niks.
Oh, dat vind ik met series ook niet een heel groot punt. Anders wacht je toch gewoon op de volledige boxed versie?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik wil die game gewoon in een keer kunnen spelen, niet telkens 2 uurtjes en dan anderhalve maand moeten wachten.
Jezusquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechter dan FIFA 15 kan het niet zijn...
Ach dit soort dingen gebeurt misschien één keer per duizend wedstrijden, op basis van dit soort bugs een spel slecht benoemen vind ik ver gaan. Het feit dat EA er wederom niet in geslaagd is (misschien wel bewust) om elke wedstrijd uniek te maken stoort mij. Van de talloze YouTube filmpjes en eigen ervaringen in de demo, kan ik de conclusie trekken dat 7 van de 10 goals vrijwel een identieke basis hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wtf?!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog overpriced voor dat spelquote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fifa 15 morgen ophalen voor 13 euro.
Ik speel de demo wel tot 13 november.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer dat PES pas in november komt. Blijft toch de koning onder de footies, al was PES2014 ook wel droevig slecht.
Iets als NBA 2k kunnen ze bij de voetbalgames nog niet echt voor elkaar krijgen.
Kan m inderdaad voor die prijs halen, spelen tot 13 november, verkopen voor 35-40 eu en dan PES halen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik twijfel toch nog wel. FIFA lijkt me op zich wel grappig voor 50 euro.
Shadow of Mordorquote:Op woensdag 24 september 2014 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan m inderdaad voor die prijs halen, spelen tot 13 november, verkopen voor 35-40 eu en dan PES halen.
Maar volgende week komt Shadow of Mordor uit en daar zit ik pas echt op te wachten nu, dus dan speel ik FIFA toch al amper nog.
Dus nee, ik hou het bij de demo van PES.
Hopelijk volgende week woensdag al ergens te scoren.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:12 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Shadow of Mordorik kan echt niet wachten
Hij komt volgende week dinsdag uit in de VS, dus als je echt niet kunt wachten kun je hem uit de US store plukkenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week woensdag al ergens te scoren.
Ik wil fysieke games, dus helaas!quote:Op woensdag 24 september 2014 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij komt volgende week dinsdag uit in de VS, dus als je echt niet kunt wachten kun je hem uit de US store plukken
Geruchtenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb al een hele lange tijd geen PS4 nieuws gevolgd. Klopt het dat DLNA/streamen begin 2015 gaat komen of zijn dat fabeltjes/geruchten?
Hmm okay thnx. Als het daadwerkelijk komt wordt het voor mij wel veel aantrekkelijker om ook een ps4 aan te schaffen.quote:
Nouja helaas... mij heb je er niet meequote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wil fysieke games, dus helaas!
ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:23 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb al een hele lange tijd geen PS4 nieuws gevolgd. Klopt het dat DLNA/streamen begin 2015 gaat komen of zijn dat fabeltjes/geruchten?
Ik kon laatst wel YouTube bekijken, wat een paar maanden geleden nog niet konquote:Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het jammer dat de browser op de PS4 geen flash ondersteundMaarja dat zullen ze ook wel nooit gaan toevoegen.
youtube.com/tv werkt al vanaf het begin.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kon laatst wel YouTube bekijken, wat een paar maanden geleden nog niet kon
Ja klopt, maar ik wil graag vipbox kunnen kijkenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen dat het maar één keer per zoveel wedstrijden gebeurd, dát is al teveel..quote:Op woensdag 24 september 2014 11:28 schreef Principia het volgende:
[..]
Ach dit soort dingen gebeurt misschien één keer per duizend wedstrijden, op basis van dit soort bugs een spel slecht benoemen vind ik ver gaan. Het feit dat EA er wederom niet in geslaagd is (misschien wel bewust) om elke wedstrijd uniek te maken stoort mij. Van de talloze YouTube filmpjes en eigen ervaringen in de demo, kan ik de conclusie trekken dat 7 van de 10 goals vrijwel een identieke basis hebben.
Ja, in de budgetbak.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Enchanter het volgende:
Iemand Fifa 15 al in de winkel zien liggen ?
8,5/10quote:
http://gamecardsdirect.nl/psn-cardquote:Op woensdag 24 september 2014 16:52 schreef Wicky15 het volgende:
Ik krijg morgen de PS4 binnen (samen met FIFA). Heeft iemand een goede betrouwbare site voor PS plus of kan ik beter de site van Playstation pakken?
Alvast bedankt!
Thanks!quote:Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef Bolters het volgende:
[..]
http://gamecardsdirect.nl/psn-card
En geniet van je PS4!
games > demo’squote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Bolters het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar waar kun je in de PS Store een duidelijk overzicht van alle demo's zien?Zie nu bijvoorbeeld ook nergens de demo van PES.
Wel al gespeeld telt dat ook?quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Enchanter het volgende:
Iemand Fifa 15 al in de winkel zien liggen ?
Heb Flower net gekocht, wilde die wel proberen. Ben er niet heel tevreden over. Besturing is zo frustrerend dat het mij pijn in mijn polsen oplevert.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Allerlei aanbiedingen in de PSN Store!
Waaronder Rogue Legacy dat ik 2 dagen geleden gekocht heb
En Oddworld voor wie die nog niet heeft! Topspel!
Ik ga denk ik Stick It to the Man, Transistor, Flower en Steamworld Dig kopen. Die wil ik allemaal nog wel eens proberen.
Ik kijk standaard naar Youtube op mijn PS4.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die demo van PES is nog niet beschikbaar voor Europa, volgens mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:33 schreef Bolters het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar waar kun je in de PS Store een duidelijk overzicht van alle demo's zien?Zie nu bijvoorbeeld ook nergens de demo van PES.
Haalde hem om 5 uur vanmiddag al binnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die demo van PES is nog niet beschikbaar voor Europa, volgens mij.
Misschien nu ondertussen wel
Ik ga eerst maar eens uitvoerig in de gratis versie duikenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:53 schreef PBateman1978 het volgende:
DriveClub upgrade van gratis Plus versie naar volledige game kost 39,99.
"laat"quote:Op woensdag 24 september 2014 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik kijk standaard naar Youtube op mijn PS4.
Walkthroughs en trophy guides vooral![]()
Grote filmpjes laat hij niet in 1x, maar moet je 2x opstarten....eigenaardig.
Maar alles onder 5 min. laat hij zonder problemen.
Ja volgensmij wel. En als je een Amerikaans account had kon je m al 2 dagen spelenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:26 schreef Quantic het volgende:
Is FIFA in de ps. Store vanaf 00:00 direct beschikbaar?
Zeker goede prijsquote:Op donderdag 25 september 2014 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Trials Fusion - Deluxe Edition voor ¤24,29. Mooi prijsje![]()
Had vorige week deze game bijna voor ¤40 gekocht
Schrijffout, lekker belangrijk. Met je leef de levenquote:
In ieder geval Driveclub PS+ editionquote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef Richie2000 het volgende:
Plus games al bekend?
Welterusten
Op 1 oktober pas bekend.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:16 schreef Richie2000 het volgende:
Plus games al bekend?
Welterusten
Fantastisch spel! Kan ik iedereen aanraden voor die 10 euro!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valiant Hearts in de aanbieding voor 10 euro. Of 7,50 voor PS3. Denk dat ik toch voor PS4-versie ga, eindelijk weer eens wat te spelen
Wat retard ben jij zegquote:Op donderdag 25 september 2014 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Schrijffout, lekker belangrijk. Met je leef de leven
Die komt dacht ik bovenop de twee maandelijkse games van Sony zelf.quote:Op donderdag 25 september 2014 02:57 schreef VelitoX het volgende:
[..]
In ieder geval Driveclub PS+ edition.
Klopt, 2 indies weer.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Die komt dacht ik bovenop de twee maandelijkse games van Sony zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |