abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145013842
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ze zeggen het letterlijk en mensen die Agenda 21 doorgespit hebben zeggen dat dit soort plannen tussen de regels te lezen is in Agenda 21.

Maar ik snap dat jij liever geen reden wilt zien om bang te zijn dus geloof het dan maar niet. :)
En hoe weet jij dat dat de juiste agenda is? En kan je ook nog ingaan op mijn argumenten (feiten over de populatie)? Of past dat niet in je idiote complottheorie.

Gezien het feit dat de populatie alleen maar toeneemt, ondanks deze agenda blijkbaar, is er geen reden om bang te zijn voor de organisatie (als die überhaupt al bestaat) achter deze agenda.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 11:54:11 ]
  maandag 29 september 2014 @ 11:53:56 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145013889
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ze zeggen het letterlijk en mensen die Agenda 21 doorgespit hebben zeggen dat dit soort plannen tussen de regels te lezen is in Agenda 21.

Maar ik snap dat jij liever geen reden wilt zien om bang te zijn dus geloof het dan maar niet. :)
Ik heb m doorgelezen aangezien veel sites naar het document verwijzen en heb m gewoon op mijn pc staan daarom vraag ik gewoon uit welke alinea of welke paragraaf staat het, het zijn wel even 351 pagina's en ken niet alles uit mijn kop natuurlijk!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 september 2014 @ 11:55:09 #153
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145013925
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar dat doorspitten heb je zelf niet gedaan? Wat doet jou overtuigen dat de mening van anderen over dat stuk de waarheid is? Iets tussen de regels door denken te lezen is nogal een subjectief iets, met veel ruimte voor eigen invulling.
Meerdere dingen maar vooral het beeld wat ik heb van de wereld. Waaronder verschillende enorm rijke mensen met hele enge gedachtes over de wereldbevolking decimeren zoals Bill Gates. Het feit dat de elite altijd het volk heeft onderdrukt gedurende de geschiedenis (en nu nog steeds) en het feit dat voor bedrijven mensen als grondstof worden gezien.
Feyenoord!
  maandag 29 september 2014 @ 11:55:13 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145013929
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat dat de juiste agenda is? En kan je ook nog ingaan op mijn argumenten (feiten over de populatie)? Of past dat niet in je idiote complottheorie.

Gezien het feit dat de populatie alleen maar toeneemt, ondanks deze agenda blijkbaar, is er geen reden om bang te zijn voor de organisatie (als die überhaupt al bestaat) achter deze agenda.
http://sustainabledevelop(...)cuments/Agenda21.pdf

asje .. veel leesvoer hoor..
  maandag 29 september 2014 @ 11:56:37 #155
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145013968
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus het staat er niet in!

En op de regel die er op Volgt, JA want dat beweerd lambiekje!

Alles verwijst naar agenda 21 maar het staat er niet in, want dat zou natuurlijk te veel opvallen!

Zo staat er wel in dat de fok user Theguyver President van de wereld is!
Maar niet letterlijk natuurlijk!
Leren lezen. Ik zei dat het er niet LETTERLIJK in staat. Maar tussen de regels. Dus het staat er wel in maar jij zal dat er nooit in lezen.
Feyenoord!
pi_145014032
quote:
Heb het weleens bekeken maar ik haal die depopulatie plannen daar niet echt uit, en gezien de werkelijkheid, grote groei i.p.v daling begrijp ik niet helemaal de angst van Japie en Biekje voor deze agenda.
pi_145014036
Overigens, als het kennelijk een speerpunt van de Illuminati is te strijden tegen Overbevolking...

Is mijn grote Vriend Synthercell dan misschien een Illuminati-agent, gezien deze post waarin hij pleitte tegen overbevolking en waarschuwde voor de gevaren ervan, op zijn geheel eigen, unieke en alinealoze wijze:
BNW / BNW's ontstaan door overbevolking

Zouden de Georgia GuideStones misschien niks anders zijn dan een beknopte en leesbare uitleg van wat Synthercell ons al de hele tijd probeert te vertellen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 29 september 2014 @ 11:59:02 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145014045
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Leren lezen. Ik zei dat het er niet LETTERLIJK in staat. Maar tussen de regels. Dus het staat er wel in maar jij zal dat er nooit in lezen.
tussen de regels staat niks, en daarom vraag ik om 1 piepkleinvoorbeeldje..
1 tje heel kleintje ... 1 aliea een regel wat er op duld een woordje iets...
of is dat gewoon te veel gevraagd..

Ik bedoel 351 pagina's kan je toch wel iets geven,
pi_145014094
quote:

[..]

Nogmaals hoe strookt dat "tussen de regels" met de realiteit? En hoe werkt bijvoorbeeld Bill Gates mee aan deze plannen? Of ben jij ook zo een die van mening is dat geneeskunde er voor zorgt dat mensen ziek worden en dat de populatie daardoor gedecimeerd word, wat overigens ook niet strookt met de realiteit van gigantische bevolkingsgroei.
  maandag 29 september 2014 @ 12:00:44 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145014097
Met die georgia guidestones zit ik een beetje in dubio. Die 500 miljoen grens van de mensheid is pijnlijk te noemen gezien de 7+ miljard mensen die er nu rondhuppelen op deze aardkloot maar de rest klinkt erg goed eigenlijk.

Misschien dat het 2014 blokje niets meer of minder is dan om administratieve redenen en is het ter behoeve van toerisme of zo.

Of het heeft te maken met die ebola ongein en hebben 'ze' eindelijk uitgevogeld hoe ze het ebola virus door de lucht kunnen verspreiden en gaan we er bijna allemaal hartstikke hard aan. kan ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 29 september 2014 @ 12:01:08 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145014114
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb het weleens bekeken maar ik haal die depopulatie plannen daar niet echt uit, en gezien de werkelijkheid, grote groei i.p.v daling begrijp ik niet helemaal de angst van Japie en Biekje voor deze agenda.
Ik ook niet daarom vraag ik naar een voorbeeld, iets wat blijkbaar geinterperteerd word naar dat gene.
Maar als je dat al niet kan geven.

Bedoel nergens in een filmpje word ook maar een alinea geciteerd wat in hun ogen betekend, REDUCEER of iets in die geest..

NIKS 0.0 voorbeelden.
  maandag 29 september 2014 @ 12:04:41 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145014230
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

-edit-

[ Bericht 20% gewijzigd door Lavenderr op 29-09-2014 12:19:03 ]
  maandag 29 september 2014 @ 12:11:34 #163
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145014478
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:00 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nogmaals hoe strookt dat "tussen de regels" met de realiteit? En hoe werkt bijvoorbeeld Bill Gates mee aan deze plannen? Of ben jij ook zo een die van mening is dat geneeskunde er voor zorgt dat mensen ziek worden en dat de populatie daardoor gedecimeerd word, wat overigens ook niet strookt met de realiteit van gigantische bevolkingsgroei.
Lees dit artikel bv over Bill Gates:

http://www.occupycorporat(...)e-worlds-population/

En wat betreft het bewust mensen ziek maken, dat is een tactiek die al eeuwen word togepast door de elite. Als je mensen ziek maakt/houdt dan kan je ze makkelijker in de hand houden en gaan ze niet nadenken over het feit dat zij zich elke dag kapot werken en de elite die dat lachend onder het genot van een wijntje aanziet en de ongelijkheid daarbij horend. Feiten voor het ziek maken van mensen: Farmaceutische Industrie die alleen maar medicijnen produceert die een beetje helpen en onwijs veel bijwerkingen hebben. En alle troep die in ons eten wordt gestopt (keuringsdienst van Waarde) en de troep die ze in de lucht verspreiden (Chemtrails).
Feyenoord!
  maandag 29 september 2014 @ 12:12:54 #164
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145014530
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:04 schreef theguyver het volgende:
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”

betekend eigenlijk, ik blow mijn hersenpan eraf .... als je door de regels heen leest natuurlijk.
-edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 29-09-2014 12:18:43 ]
Feyenoord!
  maandag 29 september 2014 @ 12:18:51 #165
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145014740
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef Japie77 het volgende:

Echt vet eng ja! Minder kinderen propaganderen omdat je dan minder hongerige kinderen en kindsterfte hebt in de wereld... :?

Die man doet zo vreselijk veel goeds en wat krijgt hij uit de BNW hoek, alleen maar stank voor dank. Zonder bewijzen, op misselijke geruchten en slechte speculaties. :N

Dat je daar intrapt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 29 september 2014 @ 12:19:13 #166
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_145014749
quote:

[..]

En wat betreft het bewust mensen ziek maken, dat is een tactiek die al eeuwen word togepast door de elite. Als je mensen ziek maakt/houdt dan kan je ze makkelijker in de hand houden en gaan ze niet nadenken over het feit dat zij zich elke dag kapot werken en de elite die dat lachend onder het genot van een wijntje aanziet en de ongelijkheid daarbij horend. Feiten voor het ziek maken van mensen: Farmaceutische Industrie die alleen maar medicijnen produceert die een beetje helpen en onwijs veel bijwerkingen hebben. En alle troep die in ons eten wordt gestopt (keuringsdienst van Waarde) en de troep die ze in de lucht verspreiden (Chemtrails).
A joh, laat gaan de algemene mening hier is dat het onzin is, Obama heeft het goed met de wereld voor, geen politiestaat op komst, agenda 21 is niet meer dan een programmaatje voor een betere wereld, er is helemaal niks aan de hand en vooral niet met documentjes aankomen die niet van nu.nl of andere msm vandaan komen |:(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 29 september 2014 @ 12:21:57 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145014833
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Meerdere dingen maar vooral het beeld wat ik heb van de wereld.
In dat geval gaan er meerdere dingen mis. Als je het voor waar accepteert omdat het je wereldbeeld bevestigt, waarom heb je die agenda dan nog nodig voor dat wereldbeeld? Dat heeft dan geen invloed meer, en kan je net zo goed alleen het wereldbeeld hebben zonder van die agenda te weten. Het andere wat dan mis gaat is dat je dingen gaat selecteren omdat het bij je wereldbeeld past, wat een zichzelf versterkende cyclus is.

quote:
Waaronder verschillende enorm rijke mensen met hele enge gedachtes over de wereldbevolking decimeren zoals Bill Gates. Het feit dat de elite altijd het volk heeft onderdrukt gedurende de geschiedenis (en nu nog steeds) en het feit dat voor bedrijven mensen als grondstof worden gezien.
Doel je nou op die quote over het afnemen van de bevolkingsgroei na het vaccineren van kinderen in Afrika? Dat doelde op de relatie tussen betere algemene gezondheid van de bevolking, en het afnemen van gemiddelde aantal geboren kinderen per gezin. Dat had niets te maken met het daadwerkelijk dood of steriel maken van mensen door de vaccins.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 29 september 2014 @ 12:22:40 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145014862
quote:

[..]

Met genoeg fantasie is alles tussen de regels te lezen. Dat is het probleem van dergelijke redeneringen...
Onikaan ni ov dovah
pi_145015081
quote:

[..]

Ok dan nogmaals de vraag hoe al deze uit de lucht gegrepen hersenspinsels overeenkomen met de werkelijkheid.

http://www.worldometers.info/world-population/
pi_145015134
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

A joh, laat gaan de algemene mening hier is dat het onzin is, Obama heeft het goed met de wereld voor, geen politiestaat op komst, agenda 21 is niet meer dan een programmaatje voor een betere wereld, er is helemaal niks aan de hand en vooral niet met documentjes aankomen die niet van nu.nl of andere msm vandaan komen |:(
Ga jij dan eens in op de werkelijke situatie? Dat er politiek genoeg mis is onderschrijf ik maar ik zie nergens een depopulatie agenda, ik zie alleen een gigantische groei in de wereldbevolking, steeds minder kindersterfte en een steeds gezondere bevolking en dat zijn de feiten.
  maandag 29 september 2014 @ 12:33:03 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145015159
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ok dan nogmaals de vraag hoe al deze uit de lucht gegrepen hersenspinsels overeenkomen met de werkelijkheid.

http://www.worldometers.info/world-population/
Het staat letterlijk in die link :D Betere gezondheid -> afname in bevolkingsgroei.
Onikaan ni ov dovah
pi_145015199
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het staat letterlijk in die link :D Betere gezondheid -> afname in bevolkingsgroei.
Maar vooralsnog geen afname en al helemaal geen reductie tot 500.000.000
  maandag 29 september 2014 @ 12:44:15 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_145015481
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:34 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar vooralsnog geen afname en al helemaal geen reductie tot 500.000.000
Dat zeker ja, terwijl de plannen er toch al behoorlijk lang zouden zijn. Opmerkelijke faal, voor mensen die zogenaamd 100% macht hebben.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 29 september 2014 @ 12:45:58 #174
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145015537
quote:
13s.gif Op maandag 29 september 2014 12:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Echt vet eng ja! Minder kinderen propaganderen omdat je dan minder hongerige kinderen en kindsterfte hebt in de wereld... :?

Die man doet zo vreselijk veel goeds en wat krijgt hij uit de BNW hoek, alleen maar stank voor dank. Zonder bewijzen, op misselijke geruchten en slechte speculaties. :N

Dat je daar intrapt.
Hij zegt letterlijk dat hij de wereldpopulatie met 10-15% naar beneden wil krijgen door vaccinaties en de gezondheidszorg. En hij zegt het niet uit het oogpunt van hongerige kinderen maar vanuit het oogpunt van het klimaat en de planeet.
Feyenoord!
  maandag 29 september 2014 @ 12:47:31 #175
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_145015584
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In dat geval gaan er meerdere dingen mis. Als je het voor waar accepteert omdat het je wereldbeeld bevestigt, waarom heb je die agenda dan nog nodig voor dat wereldbeeld? Dat heeft dan geen invloed meer, en kan je net zo goed alleen het wereldbeeld hebben zonder van die agenda te weten. Het andere wat dan mis gaat is dat je dingen gaat selecteren omdat het bij je wereldbeeld past, wat een zichzelf versterkende cyclus is.

[..]

Doel je nou op die quote over het afnemen van de bevolkingsgroei na het vaccineren van kinderen in Afrika? Dat doelde op de relatie tussen betere algemene gezondheid van de bevolking, en het afnemen van gemiddelde aantal geboren kinderen per gezin. Dat had niets te maken met het daadwerkelijk dood of steriel maken van mensen door de vaccins.
Iedereen zoekt voornamelijk dingen die zijn of haar wereldbeeld bevestigen. Jij ook. Dat is nou eenmaal hoe de mens in elkaar steekt.
Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')