tjoh ... doe onderzoek.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:31 schreef S2Madness het volgende:
Het is een hulpmiddel voor ALS er ooit een ramp, oorlog of wat dan ook het grote deel van de mensheid doodt. Er zit geen plan achter wat zou leiden tot populatie controle oid. Geen NWO of soortgelijke BNW theorieën, puur een hulpmiddel.
Zoals? Dit is wat de opdrachtgevers zelf hebben gezegd.quote:
ik heb nooit maar dan ook nooit iets verzonnen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met 'onderzoek' bedoel je 'je eigen fabeltjes eromheen verzinnen' ? [ afbeelding ]
Iets met Agenda 21?quote:Op zondag 28 september 2014 23:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb nooit maar dan ook nooit iets verzonnen.
Dat valt denk ik meer onder kritiekloos bullshit accepteren voor waarheidquote:Op zondag 28 september 2014 23:45 schreef Erasmo het volgende:
BNW / Zinloze windmolens verwarmen klimaat 10x sneller
I rest my case.
Je wou meer info over agenda 21?quote:Op zondag 28 september 2014 23:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Iets met Agenda 21?Heb je al bedacht waar de echte versie daarvan staat waar je al je info vandaan haalt?
Als je nog eens goed leest zie je dat ik dat niet vraag. Het ging om een eerdere discussie met Lambiekje en een paar anderen. Lambiekje blijft namelijk met punten komen die volgens hem in die agenda staan, maar als je het document er op naslaat blijkt daar niets van in te staan.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 23:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat valt denk ik meer onder kritiekloos bullshit accepteren voor waarheid
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
En btw het is geen fosiele brandstof. Moeder Aarde maakt het constant aan. het zal nooit op raken.
Ahja, dat was er ook nog.quote:
Waar kan ik daar over mee discussieren dan aangezien het mij toch wel vrij duidelijk lijkt dat Agenda 21 een heel erg duister plan is.quote:Op zondag 28 september 2014 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je nog eens goed leest zie je dat ik dat niet vraag. Het ging om een eerdere discussie met Lambiekje en een paar anderen. Lambiekje blijft namelijk met punten komen die volgens hem in die agenda staan, maar als je het document er op naslaat blijkt daar niets van in te staan.
Geen idee, open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 september 2014 00:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waar kan ik daar over mee discussieren dan aangezien het mij toch wel vrij duidelijk lijkt dat Agenda 21 een heel erg duister plan is.
Waar in agenda 21 staat dat nou dan?quote:Op maandag 29 september 2014 00:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waar kan ik daar over mee discussieren dan aangezien het mij toch wel vrij duidelijk lijkt dat Agenda 21 een heel erg duister plan is.
Oh, da's waar ook.quote:Op zondag 28 september 2014 23:08 schreef Lambiekje het volgende:
Nee dat klopt eigenlijk ook wel, je trapt dan wel weer heel makkelijk in verzinsels van anderen en dan voornamelijk van fundamentalistische christenen.quote:Op zondag 28 september 2014 23:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat staat nergens letterlijk. Denk je nou echt dat ze zo dom zijn dat ze letterlijk in Agenda 21 zetten dat ze van plan zijn om de wereldbevolking te reduceren? (wat als je een beetje oplet regelmatig uit monden te horen is van grote spelers op het wereldbord) of dat ze totale macht willen hebben over alle dieren, planten en mensen? (wat als je een beetje om je heen kijkt je al wel kan zien dat dat is waar de meeste Multinationals naar streven).quote:Op maandag 29 september 2014 04:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar in agenda 21 staat dat nou dan?
Ik ben erg benieuwd, welke paragraaf en niet een youtube filmpje/
Voorbeelden? Stellen dat het wellicht beter voor de wereld zou zijn is iets anders dan dat dit een agenda zou zijn, zeker gezien de gigantische bevolkingsgroei die nu nog bezig is en niet echt aan het afnemen is. Als het een agenda zou zijn dan is het nogal een waardeloze en tandeloze organisatie en zie ik geen reden om er bang voor te zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat staat nergens letterlijk. Denk je nou echt dat ze zo dom zijn dat ze letterlijk in Agenda 21 zetten dat ze van plan zijn om de wereldbevolking te reduceren? (wat als je een beetje oplet regelmatig uit monden te horen is van grote spelers op het wereldbord) of dat ze totale macht willen hebben over alle dieren, planten en mensen? (wat als je een beetje om je heen kijkt je al wel kan zien dat dat is waar de meeste Multinationals naar streven).
Ik vind het geen aparte uitleg. Het is zelfs, in mijn ogen, over het algemeen advies waar ik mij prima in kan vinden. Het is heel uitermate redelijk en doordacht. Mensen andere mensen graag advies willen geven, die geven om de wereld en de mensen die er leven?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:21 schreef Japie77 het volgende:
Persoonlijk zou ik niet weten wat ik er van moet denken. Dat het heel apart is staat als een paal boven water. Als het die uitleg van jou is dan is het toch nog steeds heel vreemd? Wat voor mensen doen zoiets.
Ze zeggen het letterlijk en mensen die Agenda 21 doorgespit hebben zeggen dat dit soort plannen tussen de regels te lezen is in Agenda 21.quote:Op maandag 29 september 2014 11:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Voorbeelden? Stellen dat het wellicht beter voor de wereld zou zijn is iets anders dan dat dit een agenda zou zijn, zeker gezien de gigantische bevolkingsgroei die nu nog bezig is en niet echt aan het afnemen is. Als het een agenda zou zijn dan is het nogal een waardeloze en tandeloze organisatie en zie ik geen reden om er bang voor te zijn.
Maar dat doorspitten heb je zelf niet gedaan? Wat doet jou overtuigen dat de mening van anderen over dat stuk de waarheid is? Iets tussen de regels door denken te lezen is nogal een subjectief iets, met veel ruimte voor eigen invulling.quote:Op maandag 29 september 2014 11:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ze zeggen het letterlijk en mensen die Agenda 21 doorgespit hebben zeggen dat dit soort plannen tussen de regels te lezen is in Agenda 21.
Maar ik snap dat jij liever geen reden wilt zien om bang te zijn dus geloof het dan maar niet.
Dus het staat er niet in!quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat staat nergens letterlijk. Denk je nou echt dat ze zo dom zijn dat ze letterlijk in Agenda 21 zetten dat ze van plan zijn om de wereldbevolking te reduceren? (wat als je een beetje oplet regelmatig uit monden te horen is van grote spelers op het wereldbord) of dat ze totale macht willen hebben over alle dieren, planten en mensen? (wat als je een beetje om je heen kijkt je al wel kan zien dat dat is waar de meeste Multinationals naar streven).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |