abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2014 @ 10:31:29 #51
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_144885096
Echt serieus. Gaan jullie nou gewoon met de armen over elkaar zitten en zeggen: Het is toch zoals wij het zeggen, want... het is toch zoals wij het zeggen.

Ik ben om. Kritische noten lekker negeren. Vingers in de oren. Blijven brullen. En de rest van de wereld is stom.

:')

Ik vind het soms heel moeilijk om niet denigrerend te reageren. Snap je dat controlaltdelete?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 25 september 2014 @ 10:32:34 #52
116015 SicSicSics
pi_144885127
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
Er is helemaal niets uit zn verband gerukt.
Heb je het boek gelezen lambiekje? JE WORDT VOORGELOGEN! JE TRAPT ER MET OPEN OGEN IN!!!!

DOE ZE WEER DICHT!!!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 25 september 2014 @ 10:34:24 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_144885170
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
Echt serieus. Gaan jullie nou gewoon met de armen over elkaar zitten en zeggen: Het is toch zoals wij het zeggen, want... het is toch zoals wij het zeggen.

Ik ben om. Kritische noten lekker negeren. Vingers in de oren. Blijven brullen. En de rest van de wereld is stom.

:')

Ik vind het soms heel moeilijk om niet denigrerend te reageren. Snap je dat controlaltdelete?
Look who's talking. Ik ben juist blij dat er mensen zijn die wat verder kijken en die groep wordt alleen maar groter alleen hier blijft men stellig in ongeloof.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 25 september 2014 @ 10:38:53 #54
116015 SicSicSics
pi_144885289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Look who's talking. Ik ben juist blij dat er mensen zijn die wat verder kijken en die groep wordt alleen maar groter alleen hier blijft men stellig in ongeloof.
Je gaat nergens in op mijn bezwaren, je kijkt niet verder dan een vage website met losse quotes lang is, het enige wat doet is het wegwuiven met; "mwah het is maar hoe je het bekijkt he?"

En verder niets. En ondertussen roepen dat iedereen dom is.
Fine, fuck you then!
  donderdag 25 september 2014 @ 10:41:39 #55
189978 controlaltdelete
pi_144885341
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je gaat nergens in op mijn bezwaren, je kijkt niet verder dan een vage website met losse quotes lang is, het enige wat doet is het wegwuiven met; "mwah het is maar hoe je het bekijkt he?"

En verder niets. En ondertussen roepen dat iedereen dom is.
Ik heb nooit iemand dom genoemd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_144885353
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat gelooft 'men' dan volgens jou niet?
  donderdag 25 september 2014 @ 10:43:07 #57
116015 SicSicSics
pi_144885375
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nooit iemand dom genoemd.
Excuus. Goeie comeback ook. Selectief en deels reageren is ook iets wat bij de job description hoort? :)
Fine, fuck you then!
  donderdag 25 september 2014 @ 10:46:55 #58
189978 controlaltdelete
pi_144885473
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat gelooft 'men' dan volgens jou niet?
Moet ik dat nu allemaal gaan opsommen? Lees topics door dan weet je het vanzelf. Maar goed ik zal er een paar geven:
- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet
- Big Pharma geldklopperij

Oja nog een goede waar vast jullie haren overeind van gaan staan : IS is CIA. Laat maar komen!
pi_144885530
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Moet ik dat nu allemaal gaan opsommen? Lees topics door dan weet je het vanzelf. Maar goed ik zal er een paar geven:
- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet

Oja nog een goede waar vast jullie haren overeind van gaan staan : IS is CIA. Laat maar komen!
Oh my :D
  donderdag 25 september 2014 @ 10:50:10 #60
116015 SicSicSics
pi_144885551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet

MH17, nog zo'n prachtverhaal. Ik heb in dat topic redelijk relaxt proberen uit te leggen waarom een aantal van de theorieën op website gewoon gelogen zijn en waarom er genoeg reden is om aan het verhaal van een aantal van die mensen te twijfelen.

En dan volgt er stilte. :D
Fine, fuck you then!
  donderdag 25 september 2014 @ 10:54:57 #61
189978 controlaltdelete
pi_144885664
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

MH17, nog zo'n prachtverhaal. Ik heb in dat topic redelijk relaxt proberen uit te leggen waarom een aantal van de theorieën op website gewoon gelogen zijn en waarom er genoeg reden is om aan het verhaal van een aantal van die mensen te twijfelen.

En dan volgt er stilte. :D
Ja idd MH17 en MH70 pracht verhaal. Problem, reaction, solution is een tactiek die allang gehanteerd werd door de Romeinen al zelfs destijds, en het werkt nog steeds. Als je het doorhebt zie je het overal zelfs in marketing.
pi_144885693
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is helemaal niets uit zn verband gerukt. De elite, wereld politiek wil gros van de mensen dood hebben
-edit, niet doen-

WAKE UP
Heb je het boek daadwerkelijk gelezen?
pi_144885697
quote:

[..]

- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet

Opsommingen zien we hier genoeg, bewijs voor deze aannames is eerder gewenst.
  donderdag 25 september 2014 @ 10:59:48 #64
189978 controlaltdelete
pi_144885772
quote:
15s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Opsommingen zien we hier genoeg, bewijs voor deze aannames is eerder gewenst.
Dat is een kwestie van zoeken en doorzoeken en lezen op i-net, soort onderzoek verrichten ik ga nu echt niet naar links zoeken do your own research. Bovendien als ik het zou doen wordt het toch naar fabelland verwezen.
pi_144885926
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van zoeken en doorzoeken en lezen op i-net, soort onderzoek verrichten ik ga nu echt niet naar links zoeken do your own research. Bovendien als ik het zou doen wordt het toch naar fabelland verwezen.
Het probleem is dat ik de meeste links die hier voorbij heb zien komen al bekeken heb en daar staat geen enkel bewijs in voor je aannames en dus zijn ze ook al naar fabelland verwezen.

In een normale discussie is het nog altijd zo wie claimt die zorgt voor bewijs.
  donderdag 25 september 2014 @ 11:22:56 #66
116015 SicSicSics
pi_144886340
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Chewie het volgende:
In een normale discussie is het nog altijd zo wie claimt die zorgt voor bewijs.
En als dat bewijs dan naar fabelland verwezen wordt, je het niet wegwuift met een: 'Ik zie dat anders.' Zo werkt het niet.

Tenzij BNW toch religie (aan het worden) is, maar dan snap ik niet waarom men uberhaupt nog moeilijk doet over 'bewijs'.
Fine, fuck you then!
  donderdag 25 september 2014 @ 11:54:58 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144887271
quote:

[..]

- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet

Oeh graag hoor ik je mening daar over, in het bestaande topic, het ligt al even still toen Mata's Big MOON theorie onderuit werd gehaald.

Dat van MH70 wil ik ook graag wel horen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_144887518
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:54 schreef theguyver het volgende:
het ligt al even still toen Mata's Big MOON theorie onderuit werd gehaald.

Hij heeft in ieder geval genoeg tijd om aan zijn theorie te sleutelen.
  donderdag 25 september 2014 @ 12:18:12 #69
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_144887919
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oeh graag hoor ik je mening daar over, in het bestaande topic, het ligt al even still toen Mata's Big MOON theorie onderuit werd gehaald.

maanlanding is nep. de 1969 maanlandig is studio werk.

Maar daarmee wordt er niet gezegd dat we er niet geweest zijn. Wat ze daar aantroffen is niet voor het publiek. Vandaar ook veel geblurde maanfotos.

Onze maan is iets hééél anders dan dat we denken dat het is.

En de MH70 is natuurlijk MH370. ;)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_144888270
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat is het niet.
pi_144888699
quote:
6s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
enzij BNW toch religie (aan het worden) is, maar dan snap ik niet waarom men uberhaupt nog moeilijk doet over 'bewijs'.
BNW is een interssante mengeling tussen politieke ideologie en religie...
natuurlijk kun je dan gaan discussieren over 'bewijs' en net zoals met religieuze en politieke discussies op Fok draaien die vaak om 'kan je dat dan bewijzen' of 'moet je alles letterlijk nemen'...

Persoonlijk vind ik echter het voroal interssant om te kijekn waarop bepaalde 'geloven' , en 'emoties' en 'angsten gebaseerd zijn en dan moetkun je, als je naar BNW kijkt tot de conclusie komen dat er wel degelijke en 'basis' is voor vele paranoide angsten die 'alu-hoedjes' soms wat overdreven en absoluut brengen..

Of er nu werkelijk een 'Groot Complot' bestaat is m.i. niet zo heel relevant, ikzelf geloof daarin niet echt... maar ik vind het wel reuze interssant te lezen over mogelijke bedreigingen die individueen kunnen ondergaan door collectivisering en groepsdwang, en ontwikkelingen rondom de groei van een data- en informatie-maatschappij.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 25 september 2014 @ 12:55:36 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_144888990
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat is het niet.
jazeker wel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_144888995
quote:

[..]

Maar daarmee wordt er niet gezegd dat we er niet geweest zijn. Wat ze daar aantroffen is niet voor het publiek. Vandaar ook veel geblurde maanfotos.

Onze maan is iets hééél anders dan dat we denken dat het is.

Klopt, het is natuurlijk een Goudse kaas, dat weet iedereen die een beetje nadenkt :P
  donderdag 25 september 2014 @ 12:57:42 #74
189978 controlaltdelete
pi_144889039
quote:

[..]

Yup dat was mijn typo.
pi_144889117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Yup dat was mijn typo.
Kan gebeuren. Ik denk dat iedereen wel weet wat je bedoelde :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')