Heb je het boek gelezen lambiekje? JE WORDT VOORGELOGEN! JE TRAPT ER MET OPEN OGEN IN!!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
Er is helemaal niets uit zn verband gerukt.
Look who's talking. Ik ben juist blij dat er mensen zijn die wat verder kijken en die groep wordt alleen maar groter alleen hier blijft men stellig in ongeloof.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
Echt serieus. Gaan jullie nou gewoon met de armen over elkaar zitten en zeggen: Het is toch zoals wij het zeggen, want... het is toch zoals wij het zeggen.
Ik ben om. Kritische noten lekker negeren. Vingers in de oren. Blijven brullen. En de rest van de wereld is stom.![]()
Ik vind het soms heel moeilijk om niet denigrerend te reageren. Snap je dat controlaltdelete?
Je gaat nergens in op mijn bezwaren, je kijkt niet verder dan een vage website met losse quotes lang is, het enige wat doet is het wegwuiven met; "mwah het is maar hoe je het bekijkt he?"quote:Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Look who's talking. Ik ben juist blij dat er mensen zijn die wat verder kijken en die groep wordt alleen maar groter alleen hier blijft men stellig in ongeloof.
Ik heb nooit iemand dom genoemd.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je gaat nergens in op mijn bezwaren, je kijkt niet verder dan een vage website met losse quotes lang is, het enige wat doet is het wegwuiven met; "mwah het is maar hoe je het bekijkt he?"
En verder niets. En ondertussen roepen dat iedereen dom is.
Wat gelooft 'men' dan volgens jou niet?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Look who's talking. Ik ben juist blij dat er mensen zijn die wat verder kijken en die groep wordt alleen maar groter alleen hier blijft men stellig in ongeloof.
Excuus. Goeie comeback ook. Selectief en deels reageren is ook iets wat bij de job description hoort?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb nooit iemand dom genoemd.
Moet ik dat nu allemaal gaan opsommen? Lees topics door dan weet je het vanzelf. Maar goed ik zal er een paar geven:quote:Op donderdag 25 september 2014 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gelooft 'men' dan volgens jou niet?
Oh myquote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Moet ik dat nu allemaal gaan opsommen? Lees topics door dan weet je het vanzelf. Maar goed ik zal er een paar geven:
- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet
- Big Pharma geldklopperij
Oja nog een goede waar vast jullie haren overeind van gaan staan : IS is CIA. Laat maar komen!
MH17, nog zo'n prachtverhaal. Ik heb in dat topic redelijk relaxt proberen uit te leggen waarom een aantal van de theorieën op website gewoon gelogen zijn en waarom er genoeg reden is om aan het verhaal van een aantal van die mensen te twijfelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Moet ik dat nu allemaal gaan opsommen? Lees topics door dan weet je het vanzelf. Maar goed ik zal er een paar geven:
- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet
Oja nog een goede waar vast jullie haren overeind van gaan staan : IS is CIA. Laat maar komen!
Ja idd MH17 en MH70 pracht verhaal. Problem, reaction, solution is een tactiek die allang gehanteerd werd door de Romeinen al zelfs destijds, en het werkt nog steeds. Als je het doorhebt zie je het overal zelfs in marketing.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
MH17, nog zo'n prachtverhaal. Ik heb in dat topic redelijk relaxt proberen uit te leggen waarom een aantal van de theorieën op website gewoon gelogen zijn en waarom er genoeg reden is om aan het verhaal van een aantal van die mensen te twijfelen.
En dan volgt er stilte.
Heb je het boek daadwerkelijk gelezen?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is helemaal niets uit zn verband gerukt. De elite, wereld politiek wil gros van de mensen dood hebben
-edit, niet doen-
WAKE UP
Opsommingen zien we hier genoeg, bewijs voor deze aannames is eerder gewenst.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet
Dat is een kwestie van zoeken en doorzoeken en lezen op i-net, soort onderzoek verrichten ik ga nu echt niet naar links zoeken do your own research. Bovendien als ik het zou doen wordt het toch naar fabelland verwezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Opsommingen zien we hier genoeg, bewijs voor deze aannames is eerder gewenst.
Het probleem is dat ik de meeste links die hier voorbij heb zien komen al bekeken heb en daar staat geen enkel bewijs in voor je aannames en dus zijn ze ook al naar fabelland verwezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van zoeken en doorzoeken en lezen op i-net, soort onderzoek verrichten ik ga nu echt niet naar links zoeken do your own research. Bovendien als ik het zou doen wordt het toch naar fabelland verwezen.
En als dat bewijs dan naar fabelland verwezen wordt, je het niet wegwuift met een: 'Ik zie dat anders.' Zo werkt het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:06 schreef Chewie het volgende:
In een normale discussie is het nog altijd zo wie claimt die zorgt voor bewijs.
Oeh graag hoor ik je mening daar over, in het bestaande topic, het ligt al even still toen Mata's Big MOON theorie onderuit werd gehaald.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
- maanlanding is nep
- 9.11 inside job
- MH17/MH70 opzet
Hij heeft in ieder geval genoeg tijd om aan zijn theorie te sleutelen.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:54 schreef theguyver het volgende:
het ligt al even still toen Mata's Big MOON theorie onderuit werd gehaald.
maanlanding is nep. de 1969 maanlandig is studio werk.quote:Op donderdag 25 september 2014 11:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh graag hoor ik je mening daar over, in het bestaande topic, het ligt al even still toen Mata's Big MOON theorie onderuit werd gehaald.
Nee dat is het niet.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maanlanding is nep. de 1969 maanlandig is studio werk.
BNW is een interssante mengeling tussen politieke ideologie en religie...quote:Op donderdag 25 september 2014 11:22 schreef SicSicSics het volgende:
enzij BNW toch religie (aan het worden) is, maar dan snap ik niet waarom men uberhaupt nog moeilijk doet over 'bewijs'.
jazeker wel.quote:
Klopt, het is natuurlijk een Goudse kaas, dat weet iedereen die een beetje nadenktquote:Op donderdag 25 september 2014 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maanlanding is nep. de 1969 maanlandig is studio werk.
Maar daarmee wordt er niet gezegd dat we er niet geweest zijn. Wat ze daar aantroffen is niet voor het publiek. Vandaar ook veel geblurde maanfotos.
Onze maan is iets hééél anders dan dat we denken dat het is.
En de MH70 is natuurlijk MH370.![]()
Yup dat was mijn typo.quote:Op donderdag 25 september 2014 12:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En de MH70 is natuurlijk MH370.![]()
Kan gebeuren. Ik denk dat iedereen wel weet wat je bedoeldequote:Op donderdag 25 september 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup dat was mijn typo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |