Dat is een dieet van alleen maar water drinken:quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat voor dieet is dat? 2 slablaadjes en 1 tomaat per dag?
Hij lijkt wel een vis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een dieet van alleen maar water drinken:
http://sporza.be/cm/sporz(...)-terug-na-klontertje
Geweldig stuk dat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:12 schreef Ties02 het volgende:
Zouden er al klachten zijn binnen gekomen?
Wacht maar tot de Amerikanen lucht krijgen van deze beelden..quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:12 schreef Ties02 het volgende:
Zouden er al klachten zijn binnen gekomen?
in het water pissen de vissen pleur nou toch op joh!quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een vis.
Donderstraal toch op. Je bent niet goed bij je klontje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in het water pissen de vissen pleur nou toch op joh!
Maar ik moet naar 100 kilo, zeiden die dokters. Ik zei hen: Poeh, kan ik net zo goed naar 90. Ik weet niet of het lukt, maar ik kan je wel zeggen dat ik mij elke dag fitter voel. Al is het wel afzien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Johan Boskamp is in een maand tijd 25 kilo afgevallen, door een drastisch dieet na een hartoperatie. "Ik woog twee maanden geleden 140 kilo. Nou ja, 139,8 kilo. En vandaag 115,2 kilo", zegt Boskamp, die zich elke dag fitter voelt. "Al is het wel afzien."
quote:Cissé: Derksen en Van der Gijp zijn gewoon dom
Laat de naam Sekou Cissé vallen en haast iedereen ligt in een deuk. Met 'dank' aan de voetbaltalkshow Voetbal International waar Cissé het, vanwege zijn mislukte periode bij Feyenoord, vaak moet ontgelden. Met drie goals in vier duels bij Racing Genk snoert hij zijn criticasters nu de mond. 'Laat ze maar lachen, ze zijn gewoon dom', zegt hij over het duo van der Gijp-Derksen.
Cissé is de laatste weken goed bij schot. De Ivoriaan die vorig jaar in de winterstop transfervrij overkwam van Feyenoord blijft een mikpunt van spot in het voetbalpraatprogramma. Analisten René van der Gijp en Johan Derksen vermaken zich nu al twee weken op rij kostelijk bij het zien van de goals van Cissé. 'Zo, heeft hij eindelijk de juiste schoenmaat gevonden?', vroeg van der Gijp zich in zijn gekende stijl af bij het zien van Cissé's goal tegen Moeskroen. 'Heeft hij bij Feyenoord vier jaar met maatje 40 rondgelopen terwijl hij een 44 heeft.'
Cissé trekt er zich allemaal niets van aan en heeft lak aan wat het duo over hem zegt. 'Wat ze bij VI van mij denken interesseert me echt niet', zegt hij tegen HLN. 'Ik heb bij Feyenoord maandenlang gevoetbald met een gebroken teen, maar pas na onderzoek in Frankrijk is dat aan het licht gekomen. In de pers verscheen zelfs een artikel dat ik met te kleine schoenen zou hebben gespeeld. Laat ze maar lachen, maar als ze dat echt geloven, dan zijn ze gewoon dom. Ik ben blij dat ik hier bij Genk mijn carrière heb kunnen herlanceren.'
Ach toch alleen maar beter wanneer je telkens in het nieuws bent?quote:
Ja het is weer leuk de laatste tijdquote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef satecl het volgende:
Afgelopen 2 uitzendingen gemist. Het terugkijken waard?
Zekers. Ik neem weer een beetje de 'oude'VI waar voordat het allemaal zo zurig werd op Van Gaal en co.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:58 schreef satecl het volgende:
Afgelopen 2 uitzendingen gemist. Het terugkijken waard?
Binnenkort dus Genee bij de Week van Filemon?twitter:wilfredgenee twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 15:10:46Wordt trouwens gevolgd door @FilemonW . Kijk die man eens hard werken... http://t.co/uu5PO3sZxI reageer retweet
Topshow, geef ik je op een briefje. Een briefje uit mijn binnenzak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:11 schreef Ronaldsen het volgende:
ohja de vermakelijke hork komt vanavond of niet? Was de vorige keer wel leuk
Boskamp begrijpt niet dat het Feyenoord van nu geen schim meer is van het Feyenoord van de jaren 70.quote:
andersomquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Boskamp begrijpt niet dat het Feyenoord van de jaren 70 geen schim meer is van het Feyenoord van nu.
Dank je, aangepastquote:
Tijd vliegt..quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:43 schreef JanCees het volgende:
Televizierring al bijna 3 jaar geleden
shirtje past goed bij de microfoon van Pownewsquote:
SPOILER: Danny Vera spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze haar Playboy cover als profielfotoquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:05 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILER: Danny Vera spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:06 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Heeft ze haar Playboy cover als profielfoto
Zo lang alweer? Jemig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:43 schreef JanCees het volgende:
Televizierring al bijna 3 jaar geleden
Dat belooft een leuke uitzending te worden, oftewel een topshowquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jan zei 3 x verliezen kan niet en ze hebben verloren dus lachen zometeen
Wat was er?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Tyron het volgende:
vond het echt niet leuk hoe jullie mij pestte net tijdens haxball
Ik heb iets gemistquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Tyron het volgende:
Je moet iets aardiger doen tegen je mede haxballers eriksen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:32 schreef Tyron het volgende:
hetzelfde als bij tottenham, altijd omringd door idiotenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet iets aardiger toen tegen je mede haxballers eriksen.
Wat heb jij een mooie UI zeg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet iets aardiger doen tegen je mede haxballers eriksen.
Eriksen was wel heel erg slecht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet iets aardiger doen tegen je mede haxballers eriksen.
Ik zal hem met trots dragen, ondanks de teleurstelling.quote:
Was hij slechter dan Mart?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eriksen was wel heel erg slecht.
En dan als smoes gebruiken dat je lag hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:35 schreef GGMM het volgende:
Hebben ze het al over de vernedering van Feyenoord gehad?
haha echt niet als iedereen niet zo scheel was had ik 5 assist gehad schavuitquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eriksen was wel heel erg slecht.
En dan als smoes gebruiken dat je lag hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:36 schreef Tyron het volgende:
vanaf nu is ggmm niet meer mijn lievelingsmod
de grote vraag is wie wel?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:36 schreef Tyron het volgende:
vanaf nu is ggmm niet meer mijn lievelingsmod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |