Ik wacht ook nog op tweede streepje maar ik lees mee dus ik doe meequote:Op donderdag 25 september 2014 13:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Is dit alleen voor de mensen die zwanger zijn of al mama zijn, of ook voor de mensen die nog wachten op een streepje?
quote:Op donderdag 25 september 2014 13:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lief Coocster! Maar ik doe gewoon volgend jaar weer volle bak mee. Dan ben ik als het goed is pas net zwanger van nummer 3.
Check de topics van voorgaande jaren zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 september 2014 13:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Oew als iemand mij precies kan vertellen wat de bedoeling is doe ik graag mee dan. En wie weet tegen die tijd..
Al mee bezigquote:Op donderdag 25 september 2014 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Check de topics van voorgaande jaren zou ik zeggen
Speesco ftw!quote:Op donderdag 25 september 2014 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
CocoSpees lijkt me wel een toffe Santa.
Oeh tof, en dan echt een megagrote doos maken met nog een paar bakstenen er inquote:Op donderdag 25 september 2014 16:16 schreef Hilzillah het volgende:
Cassandra87 die is op de uitpakdatum in Amerika, ze gaat de 18e weg en moet haar pakje dus iets eerder binnen hebben dat de afgesproken datum, dan kan het pakje mee op reis!
Iemand die denkt dat niet te gaan halen, en wil uitgesloten worden van haar lootje?
flauwww Haha.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oeh tof, en dan echt een megagrote doos maken met nog een paar bakstenen er in
Zijn er nog doe-dat-maar-nietjes die we beter niet in het pakketje kunnen doen?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
flauwww Haha.
We reizen met lege koffer heen dus die stenen laat ik dan maar in Amerika achter Haha
Ik zou de zakjes meel om Hollandsche pannenkoeken te maken achterwegen latenquote:Op donderdag 25 september 2014 16:33 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zijn er nog doe-dat-maar-nietjes die we beter niet in het pakketje kunnen doen?
Dingen die in inpakpapier zitten, willen ze nogal eens open maken bij de douane (of achter de schermen).quote:Op donderdag 25 september 2014 16:33 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zijn er nog doe-dat-maar-nietjes die we beter niet in het pakketje kunnen doen?
Die gaan toch gewoon door zo'n x-ray?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dingen die in inpakpapier zitten, willen ze nogal eens open maken bij de douane (of achter de schermen).
kan dat?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:58 schreef Kyara het volgende:
Poedersuiker
Waarschijnlijk hoopt Cassandra dat dat uitsluiten ook omgekeerd kan....
Ja en toch kijken ze er dan vaak nog in.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die gaan toch gewoon door zo'n x-ray?
Uhmmm ligt eraan wat je voor haar als uiterste verzenddatum in gedachte had. Ik ben de 3e terug en zal dan niet direct kunnen verzenden. Dus als verzenden naar Cassandra87 voor de 7e moet ofzo dan kun je me beter uitsluitenquote:Op donderdag 25 september 2014 16:16 schreef Hilzillah het volgende:
Cassandra87 die is op de uitpakdatum in Amerika, ze gaat de 18e weg en moet haar pakje dus iets eerder binnen hebben dat de afgesproken datum, dan kan het pakje mee op reis!
Iemand die denkt dat niet te gaan halen, en wil uitgesloten worden van haar lootje?
Nah... dat moet wel lukken? Als je de 10e zou verzenden dan is hij er wel voor de 18e toch?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:37 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Uhmmm ligt eraan wat je voor haar als uiterste verzenddatum in gedachte had. Ik ben de 3e terug en zal dan niet direct kunnen verzenden. Dus als verzenden naar Cassandra87 voor de 7e moet ofzo dan kun je me beter uitsluitenMaar de 10e zou ik wel moeten redden. Gewoon om iets meer ruimte te hebben.
Ik heb ooit een zakje zand (van het strand) in mijn koffer meegenomen van de dominicaanse republiek naar Nederland. Niet bij nagedacht, tot ik bij de douane stond... slikquote:Op donderdag 25 september 2014 16:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zou de zakjes meel om Hollandsche pannenkoeken te maken achterwegen laten
Klopt, maar dat kan je via de site dan wel even navragen aan je lootje.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:45 schreef Moppert het volgende:
Moet er maar net een kialapunt in je omgeving zijn natuurlijk.
Maar naar werk is prima toch?
Jij had mij gewoon unfriend?! Ik hoop dat ik jou trek. Gna.Gna.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef GotC het volgende:
Zo, het random toevoegen op FB van mogelijke lootjes is weer begonnen
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ga meedoen. Ik vind die voorpret en het uiteindelijke uitpakken wel supertof
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:15 schreef Limone het volgende:
[..]
Jij had mij gewoon unfriend?! Ik hoop dat ik jou trek. Gna.Gna.
Reis je alleen? Anders zou ik de medereiziger het pakje voorzichtig laten openmaken en even kijken wat er in zit.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Lijkt me lullig als ze dat bij de douane open maken Haha. Maar ik sta met camera klaar voor t geval dat
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nah... dat moet wel lukken? Als je de 10e zou verzenden dan is hij er wel voor de 18e toch?
Idd! Douane VS controleert 100% en zijn niet zo van het 'ik strijk met mn hand over mn hart'quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef Gulara het volgende:
[..]
Reis je alleen? Anders zou ik de medereiziger het pakje voorzichtig laten openmaken en even kijken wat er in zit.
Of in ieder geval even kan nagaan of het allemaal mee mag.
Maar ik zou het toch maar even goed nakijken als ik haar was, want ook de VS heeft een aardig lijstjequote:Op vrijdag 26 september 2014 08:06 schreef Hilzillah het volgende:
Ze zijn dan weer niet zo moeilijk met etenswaar zoals Australië. De vulling van mijn koffer bestond altijd voor 80% uit etenKilo's kaas, koffie, ingevroren pakjes zalm en paling, leverworst. En mijn koffer was altijd opengemaakt en doorzocht
Huh??quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:43 schreef Burdie het volgende:
Woei, ik heb mijn lootje al!Lekker snel Hillz!
Deze diehard doet niet mee.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:12 schreef Hilzillah het volgende:
Nog ergens in de groep gooien? Er waren vorig jaar een boel diehards die ieder jaar mee deden en er nu niet bij zijnOmdat dit pas mijn 2e keer is...
Jammer dat je niet mee wil doen. Ik zeg oud gediende optrommelenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Deze diehard doet niet mee.Ik ken ieder jaar weer minder mensen dan de vorige keer (en dat zal omgekeerd ook zo zijn), dus dat wordt steeds lastiger. Maar héél veel plezier iedereen!
Ik hoopte op een kleine vrijdagmiddagverwarring, maar faalquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar eigen lootje bedoelt
Boefje!quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoopte op een kleine vrijdagmiddagverwarring, maar faal.
Ik had een vermoeden van wat Kyara zei, maar vond het te makkelijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoopte op een kleine vrijdagmiddagverwarring, maar faal.
Jammer... Volgend jaar dan maarquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:40 schreef NotTheSame het volgende:
Ik wil zo graag meedoen, maar hoogzwanger, in de verhuizing, 2 verjaardagen en nu tot overmaat van ramp zal manlief dan midden in de revalidatie zitten. Ik ben zo bang dat ik af moet gaan raffelen en dat verdient niemand.
Ik ga jullie volgen hier, met pijn in m'n hart.
Veel plezier allemaal!
Heb je trouwens nog een feestboeklinkje voor me?quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Jammer... Volgend jaar dan maar
Hier o.a. ook de reden dat ik niet mee doe idd. En daarbij hang ik steeds minder op fok.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Deze diehard doet niet mee.Ik ken ieder jaar weer minder mensen dan de vorige keer (en dat zal omgekeerd ook zo zijn), dus dat wordt steeds lastiger. Maar héél veel plezier iedereen!
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hier o.a. ook de reden dat ik niet mee doe idd. En daarbij hang ik steeds minder op fok.
Maar het is wel heeeel tof! Veel plezier allemaal!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 05:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]je was echt n hele goede santa!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Moet ik mijn naam en adres op het lootje zetten? Is dat het handigste?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik doe mee! Ik heb er nu al zin in
Weet nu al dat ik plezier voor acht ga hebben, zoveel zin heb ik erin
Ja, laat ik dat ook nog ff doenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
Moet ik mijn naam en adres op het lootje zetten? Is dat het handigste?
Tijd, geld - altijd welkomquote:Op maandag 29 september 2014 09:26 schreef Kyara het volgende:
Oh, ik kan toch best wel een lijstje opsommen eigenlijk
3 maar?quote:Op maandag 29 september 2014 10:12 schreef Mabawa. het volgende:
Ik heb niet echt een lijstje maar 3 A4tjes met wie ik ben en wat ik leuk vind. Daar mag mijn secret santa mee aan de slag hoor
Ja, goed samengevat allemaalquote:
Wel met gehaakte cover?quote:Op maandag 29 september 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het printen, inbinden en kado geven als autobiografie
Dat is ook serieus wat ik nu op m'n lijstje heb staanquote:Op maandag 29 september 2014 09:24 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, laat ik dat ook nog ff doen.
Maar cadeautjes hè... Ik héb alles al? Wat is er nog te wensen?
Opschrijfboekjes, mooie pen, agenda voor 2015...? Film? Boek?quote:Op maandag 29 september 2014 12:21 schreef Cwen het volgende:
Hmmm... Ik knutsel niet (2 linkerhanden), poezen spelen niet, oorbellen draag ik niet, bakken kom ik niet meer aan toe en decoreren kan ik niet meer ivm rug (:(), ik ben niet van het bad/douchespul, kaarsen gaan niet ivm poezen & dreumes, de theevoorraad hier in huis heeft een eigen kast die gedeeld wordt met de chocola... Oh ja, en een relatief streng zooi-verbod geldt hier in huis. Man en ik hebben beiden hoarder-genen, dus dat is pure zelfbescherming.
Ik lees, ik schrijf, ik speel met m'n kind. Ik ben saai geloof ik- maar wél heel aardig enzo
.
Maar ik heb ook wel wat goede dingen gezien! Nagellak is.
Ja, ziequote:Op maandag 29 september 2014 12:26 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Opschrijfboekjes, mooie pen, agenda voor 2015...? Film? Boek?
dat maakt het wel lastig voor jou en voor degene die jou trekt denk ik. Heeft fhf niet ook altijd een kerstactie?quote:Op maandag 29 september 2014 12:22 schreef Sotchi2014 het volgende:
Als ik het goed begrijp, hoeven het niet per se babyspullen te zijn? Ik kom hier verder nooit maar het lijkt me wel erg leuk om mee te doenWij doen nooit iets aan de decemberfeestdagen en zou het zo leuk vinden ook eens een kadootje te geven en te krijgen.
Zou ik me ook op mogen geven?
Oh, als andere subfora iets anders doen, is dat beter ja! Ik zag oz snel geen andere topics, zal eens in FHF kijken.quote:Op maandag 29 september 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt het wel lastig voor jou en voor degene die jou trekt denk ik. Heeft fhf niet ook altijd een kerstactie?
Hoeft niet he. Misschien heeft iemand wel een boek in jou smaak staan die weg mag bv. Of een film liggen die niet meer gekeken word. Niet alles hoeft altijd nieuw gekocht te worden maar kan bv ook uit eigen huis aangevuld worden.quote:Op maandag 29 september 2014 12:29 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, zie. Agenda en al is uiteraard mobiel, met films en boeken maakt men me altijd blij maar dan wordt het ivm budget weer iets lastiger!
Kijk, ik kan wel gewoon wat opschrijven, maar als iemand zoveel moeite voor me doet wil ik het ook wel echt gebruiken.
Keep 'em coming people!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |