Ik heb ooit een zakje zand (van het strand) in mijn koffer meegenomen van de dominicaanse republiek naar Nederland. Niet bij nagedacht, tot ik bij de douane stond... slikquote:Op donderdag 25 september 2014 16:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zou de zakjes meel om Hollandsche pannenkoeken te maken achterwegen laten
Klopt, maar dat kan je via de site dan wel even navragen aan je lootje.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:45 schreef Moppert het volgende:
Moet er maar net een kialapunt in je omgeving zijn natuurlijk.
Maar naar werk is prima toch?
Jij had mij gewoon unfriend?! Ik hoop dat ik jou trek. Gna.Gna.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef GotC het volgende:
Zo, het random toevoegen op FB van mogelijke lootjes is weer begonnen
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ga meedoen. Ik vind die voorpret en het uiteindelijke uitpakken wel supertof
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:15 schreef Limone het volgende:
[..]
Jij had mij gewoon unfriend?! Ik hoop dat ik jou trek. Gna.Gna.
Reis je alleen? Anders zou ik de medereiziger het pakje voorzichtig laten openmaken en even kijken wat er in zit.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Lijkt me lullig als ze dat bij de douane open maken Haha. Maar ik sta met camera klaar voor t geval dat
quote:Op donderdag 25 september 2014 17:40 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nah... dat moet wel lukken? Als je de 10e zou verzenden dan is hij er wel voor de 18e toch?
Idd! Douane VS controleert 100% en zijn niet zo van het 'ik strijk met mn hand over mn hart'quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef Gulara het volgende:
[..]
Reis je alleen? Anders zou ik de medereiziger het pakje voorzichtig laten openmaken en even kijken wat er in zit.
Of in ieder geval even kan nagaan of het allemaal mee mag.
Maar ik zou het toch maar even goed nakijken als ik haar was, want ook de VS heeft een aardig lijstjequote:Op vrijdag 26 september 2014 08:06 schreef Hilzillah het volgende:
Ze zijn dan weer niet zo moeilijk met etenswaar zoals Australië. De vulling van mijn koffer bestond altijd voor 80% uit etenKilo's kaas, koffie, ingevroren pakjes zalm en paling, leverworst. En mijn koffer was altijd opengemaakt en doorzocht
Huh??quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:43 schreef Burdie het volgende:
Woei, ik heb mijn lootje al!Lekker snel Hillz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |