quote:
Op de seconde verslagenquote:
Zelfs bij image search heb ik nog geen ideequote:
ik vind het veel erger dat ik dit weetquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs bij image search heb ik nog geen idee
Keur mijn antwoord even af, ik weet hetquote:
kom op danquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Keur mijn antwoord even af, ik weet het
nee, dat is de puntquote:
Siquote:
Ditquote:
geen ideequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:13 schreef Puala het volgende:
Swing your partner round and round
End of the night, it's going down
One more shot, another round
End of the night, it's going down
Tsja hij was net op de radio en ik had geen idee wat voor vraag ik anders moest stellenquote:
Misschien nu wel? Dit wordt hem niet denk ik....quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef Puala het volgende:
Face down. booty up, *woord weg*
That's the way we like to what,*woord weg*
I’m slicker than an oil spill
She say she won't, but I bet she will, *woord weg*
[..]
Tsja hij was net op de radio en ik had geen idee wat voor vraag ik anders moest stellen![]()
Laatste hint nog dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:41 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Misschien nu wel? Dit wordt hem niet denk ik....
4 Dvenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha Timber dan van Kesha en Pitbull
Ken ook maar 1 zin.
Meer wil ik ook niet kennen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha Timber dan van Kesha en Pitbull
Ken ook maar 1 zin.
quote:
Idem, dan is Floppie voor BoL veel minder ergquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer wil ik ook niet kennen.
Yes! Die dropt een lander die gaat landen op een komeet.quote:
Stand AKQ # 3090:quote:
oid ? Mark kun je ook in het weekend gaan werken ? Dan valt dit topic stil namelijk.quote:
Ik zou het bijna goed rekenen.quote:
Neuh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Yep.quote:
Bij elk 10de topic dubbele punten...quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:41 schreef DrNick het volgende:
Krijgen we twee punten per keer tegenwoordig?
Deis van oorsprong een stuk gereedschap van de loodgieter, wat uit de naam is af te leiden. Desondanks behoort ze ook tot de standaarduitrusting van veel andere vaklieden. Dat heeft te maken met haar veelzijdigheid, en de grote krachten die men ermee kan uitoefenen, gebaseerd op het hefboomprincipe.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:42 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Bij elk 10de topic dubbele punten...
En bij elk 100e?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:42 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Bij elk 10de topic dubbele punten...
Te laat. Lelystad is goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef Dven het volgende:
Misschien handig om te vermelden dat het om een hoofdstad van een land gaat
Dat zijn er zo'n 1.8 miljoenquote:
Afgekeurd. Dat zijn er net 75.000, niet bijna 80.000quote:
minder dan 5% afwijking nu ik het opzoek, dat zou ik toch bijna noemen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Afgekeurd. Dat zijn er net 75.000, niet bijna 80.000
Zullen we instellen dat de afwijking maximaal 1% mag zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
minder dan 5% afwijking nu ik het opzoek, dat zou ik toch bijna noemen.
Ik keur het goedquote:
klopt geen zak van... de hoofdstad is Andorra la Vella en heeft nog geen 30,000 inwoners..quote:
Fuck, ik las de 79.000 van Andorra als van Andorra la Vellaquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
klopt geen zak van... de hoofdstad is Andorra la Vella en heeft nog geen 30,000 inwoners..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Andorra_la_Vella
Doe maar een nieuwe vraag dan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Fuck, ik las de 79.000 van Andorra als van Andorra la Vella
Dit land heeft ongeveer 80.000 inwonersquote:
Misschien een tip, bij de Ikea gebruiken ze voornamelijk Zweedse namenquote:
Ohja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien een tip, bij de Ikea gebruiken ze voornamelijk Zweedse namen
Die, of Gälliväre.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:56 schreef DrNick het volgende:
Ohja.
Als het in Zweden is zeg ik Kiruna.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja.
Als het in Zweden is zeg ik Kiruna.
OP de poolcirkel, niet een paar honderd KM binnen de poolcirkelquote:
Mag ik Google Mapsen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
OP de poolcirkel, niet een paar honderd KM binnen de poolcirkel
Ik ken verder weinig steden in het noorden van Zweden. Pajala leek me meer een dorp (ik ben er geweest) en Rovaniemi, waar Santa Claus woont, ligt in Finland.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
OP de poolcirkel, niet een paar honderd KM binnen de poolcirkel
Pajala heeft iets van 2000 inwoners ofzo. Voor Laplandbegrippen is dat al redelijk stedelijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ken verder weinig steden in het noorden van Zweden. Pajala leek me meer een dorp (ik ben er geweest) en Rovaniemi, waar Santa Claus woont, ligt in Finland.
Ah, ik heb ook nog overnacht in Jokkmokk. Dat moet het dan wel zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
Pajala heeft iets van 2000 inwoners ofzo. Voor Laplandbegrippen is dat al redelijk stedelijk
De naamis een Zweedse verbastering van de Samische naam, die bocht in de rivier betekent (johka = rivier).
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, ik heb ook nog overnacht in Jokkmokk. Dat moet het dan wel zijn.
Twee overnachtingen in een hut op de lokale camping. Helaas niet met dequote:
Stand AKQ # 3090quote:
De vader van morgan freeman?quote:
Was iemand anders denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:59 schreef lubje25 het volgende:
Heel `hoge` glazen waardoor ie er al bukkend goed door heen kon blijven kijken.
Dieren is vlakbij.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:23 schreef Mark het volgende:
Dieren? Volgens mij is Leuvensheim vlak voor die toko met klassieke auto's
Dan heb je het vast over Brummen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dieren is vlakbij.
Als je die plaats weet van de auto´s dan heb je de gemeente ook.
Stand AKQ # 3090quote:
Cruella Devillequote:
Ik dacht ook al: dat showduiken kost puntenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
te laat, ik met mn showduik ook
Correctquote:
Ik ben off, moet naar een verjaardagquote:is a popular iPad/iPhone/iPod/Android game created by "Supercell". It has been available internationally on the iTunes store for free since its initial v1.7 release on 2 August 2012, and on the Google Play Store since 8 October 2013.
is a strategy game where players can construct and expand one's village, unlock successively more powerful warriors and defenses, raid and pillage resources from other villages, create and join
and much, much more.
quote:heeft officieel een mediterraan klimaat, maar ondervindt veel invloed van een landklimaat en een oceaanklimaat. Het is de heetste stad van
, op
na. De winters zijn mild, het vriest er zelden, en de zomers zijn extreem heet, elk jaar weer stijgt de temperatuur regelmatig boven de 40 graden Celsius. De gemiddelde jaartemperatuur is de hoogste van continentaal Europa. De verschillen tussen de maximumtemperatuur en minimumtemperatuur zijn erg hoog, dat is het tegenovergestelde van een Mediterraans klimaat. Ook al is het in de zomer ’s middags 38 graden, het kan soms ‘s nachts afkoelen tot slechts 18 graden Celsius. Gemiddeld valt er zo’n 500 mm. neerslag, maar dat verschilt zeer sterk per jaar, met name de laatste 4 jaar zijn erg droog geweest. Op 23 juli 1995 werd een recordtemperatuur gemeten van maar liefst 46,6 graden Celsius.
Toe maar, met accent zelfs!quote:
Nee.quote:
Nee, dat is een ander woord voor klucht. Ik zoek het woord voor middeleeuwse klucht, op navolging van de abele spelen.quote:
Denk idd dat er maar weinig mensen het kennenquote:
Klopt. :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef plagvreugd het volgende:
van erg moeilijk naar erg makkelijk? shakespeare lijkt me?
Yepyepquote:
Ik ook niet, omdat ik aan het koken wasquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:11 schreef Mark het volgende:
Zo, had even geen connectie meer met het forum
De helftquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef plagvreugd het volgende:
ik roep...
groen, roze, zwart, wit, rood, bruin.
Nog een, de moeilijkste volgens mij. De man die een oor afsneed....quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
mr orange, mr blue en mr purple?
ohquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:39 schreef ß het volgende:
Mr. Blonde, dat vond ik juist een makkelijke om te onthouden (samen met pink).
Dat is hem, Michael Madsen idd (op de muziek van Stuck in the middle with you van Steelers Wheel)quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:39 schreef ß het volgende:
Mr. Blonde, dat vond ik juist een makkelijke om te onthouden (samen met pink).
Stand AKQ # 3090:quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:49 schreef Mark het volgende:
Colonel Mustard
Professor Plum
miss Scarlett
Tikkie terug!quote:
En dat weten mensen dan weer wel direct?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef Puala het volgende:
Welke rivier is in totaal 108 km lang en loopt van Doornenburg tot Gorinchem?
Ik ben in de buurt van de oorsprong opgegroeid.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
En dat weten mensen dan weer wel direct?![]()
Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar dat was het tot 1947. Tegenwoordig is het gewoon een wiel. Maar goed genoeg.quote:
Welk lied van wie?quote:Hearts gone astray
Keeping up when they go
I went away
Just when you needed me so
You won't regret
I'll come back begging you
Won't you forget
Welcome love we once knew
Yeah
quote:De jingle en oproep “18 april, we kunnen het toch proberen?” is nog lang in het collectieve geheugen blijven hangen en werd op veel manieren uitgevoerd. Bijvoorbeeld op Everlasting Love van The Love Affair, ingezongen door de zusjes Patricia en Yvonne Paay (geboren Paaij). Zij zongen op zolder van de studio’s aan het Laapersveld in Hilversum heel regelmatig jingles in.
Wat isquote:Het bedrijf werd in 1997 opgericht door Cher Wang en Peter Chou. In het begin van zijn bestaan fabriceerdePDA's voor andere merken zoals QTEK en Dopod. Later ging
ook mobiele apparaten onder haar eigen merknaam uitbrengen.
's eerste eigen toestellen draaiden op Windows Mobile, waar naarmate de tijd voorderde het steeds meer zou overstappen naar Android.
Mijn nieuwe telefoon van dat merk bevalt prima...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |