Van the cartoonsquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
Doe dadelijk ook witchdoctoroeh ie oe ah ah ting tang walla walla bing bang
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:37 schreef Geo4kant het volgende:
Doe dadelijk ook witchdoctoroeh ie oe ah ah ting tang walla walla bing bang
15 jaar later gebruiken ze hem nog steeds.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zat eens op het forum van partyflock waar die kerel reageerde, iemadn anders: jaa ga jij nou maar rondjes lopen
Hoe heb jij je koffie?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lange dag gehadquote:
Mogguhquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gooit glas water in je gezicht.. Hallo? Zijn we er weer? Mooi!
hahaha goeie promotie voor dat evenementquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
15 jaar later gebruiken ze hem nog steeds.
Ik ga dat ook doen...quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ga dat ook doen...
Fokker! Jij held, bedankt voor je show. Ik ben stuk
Zelfs met mijn narrenhoed op. Foto volgt zodra ik me kan herinneren welke app ik moet hebben om het direcht te uploaden. Oh Ja imgur ..... Moment
Diepgaande tekstquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom ook echt 3 gasten om een nummer als dit te produceren
Sorryquote:
Ja maar schoolquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon online blijven dus en niets slapen!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
School is er overmorgen ook nog!
Possie!!!!@@)#@@(@*7186721^!%^!&^@*!*!&*(*@(@!*@(!!*(@^&&z^@%!&u@^&!@quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond
[..]
Als het aan mij ligt iig nog wel wat langer...
Heb ik ook net gedaan maar ik heb nu al door dat het te weinig is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Absoluut! Ik laat gewoon nog even wat extra bier bezorgen.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
school is wel belangrijk. dan kan ik later huisman worden en jij de centen verdienen
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
school is wel belangrijk. dan kan ik later huisman worden en jij de centen verdienen
Zeker, was wel duur maar mijn ouders konden bijschieten. Maar je kan ook gewoon jezelf terugtrekken en je eigen plan trekken. Vergt wel wat discipline.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Maar wel worth it dus, die retraite?
Vuistje!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Possie!!!!@@)#@@(@*7186721^!%^!&^@*!*!&*(*@(@!*@(!!*(@^&&z^@%!&u@^&!@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vuistje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Oké ik ga slapen, slaap lekker iedereen
Ok Possie ... ik blijf wel wakker .... Omdat jijquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon online blijven dus en niets slapen!
Trustequote:Op dinsdag 23 september 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Slaaplekker LB.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Zekerquote:
Trustenquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
* Geo4kant hoest een keer zodat mensen merken dat ik ook nog aanwezig benquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ok Possie ... ik blijf wel wakker .... Omdat jij
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is wel echt voor twerkende negers .. dat stuk![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vuistje!
Pfff gaan we meten? De mijne zijn echt wel korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens klinkt dat écht zó verkeerd!Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Alles goed, zolang je werkgever me morgen maar niet belt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ok Possie ... ik blijf wel wakker .... Omdat jij
Wiskundig verantwoord persoon!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
* Geo4kant hoest een keer zodat mensen merken dat ik ook nog aanwezig ben
Ik bedoelde het ook niet zo!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff gaan we meten? De mijne zijn echt wel korter
Ergens klinkt dat écht zó verkeerd!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wiskundig verantwoord persoon!Hallon Ballon
Ik heb morgen vrijquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles goed, zolang je werkgever me morgen maar niet belt.
Muurbloempje?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voelde mij even als deze chick![]()
TBBT kenners weten
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij
Maar ik wil morgen wel schoonmaken dit dat alles
Ik heb je nummer nietDus mijn werkgever oo niet
Uitslapen dus!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij
Maar ik wil morgen wel schoonmaken dit dat alles
Ik heb je nummer nietDus mijn werkgever oo niet
Als het een vrouwelijke is:quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:58 schreef YokiKater het volgende:
Straks komt er een Japanner 5 biertjes brengen, dat kan hier gewoon
Bij mij was het een moslim!quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:58 schreef YokiKater het volgende:
Straks komt er een Japanner 5 biertjes brengen, dat kan hier gewoon
Nee is een kerel, werd net gebeld.. hallo, ik heb geen blikje meer, is flesje ook goed?quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als het een vrouwelijke is:
Ai shitai
Misschien wordt het nog wat
Bekend gevoel wel .. Steeds minder though ...quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voelt zich genegeerd.. zegt dan iets.. wordt genegeerd "Not that anyone cares.."
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij was het een moslim!Een moslim die bier bezorgd!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik overdrijfquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bekend gevoel wel .. Steeds minder though ...
Maar ja, dat is wel kut. En dat terwijl jij tof bent!
Ik drijf ook wel eens overquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik overdrijf![]()
Maar toch bedankt voor het compliment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dat doen ze hier niet meer om deze tijd. Die liggen allemaal al te pitten. Maar ik kan wel een inktvis en van alles en nogwat waar ik niets van begrijp bestellenquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik drijf ook wel eens overIk had vanavond een texels schuumkopkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat 1 bazenbier zeg
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik drijf ook wel eens overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier is het juist de moslim waar je bestellen moet. De rest ligt al te pitten!quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat doen ze hier niet meer om deze tijd. Die liggen allemaal al te pitten. Maar ik kan wel een inktvis en van alles en nogwat waar ik niets van begrijp bestellen
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:05 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan
Skuumkoppe!quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had vanavond een texels schuumkopkewat 1 bazenbier zeg
Trustenquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor mij ook tijd om dag te zeggen
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon imgupr app downloadenquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:13 schreef knokkels het volgende:
Kut mobiele layout
kan je daar niet eens een foto uploaden
Yep, dat heb ik gedaan, alleen toen probeerde ik hem mobiel te uploaden.. En waarschijnlijk een tr gemacht, en hoi Paxconquote:
Blauw is allang het rood meer, het rood van rode rozen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een modje...
Wie is u, wat mod u en welkom.
Ik ben hier al verschillende keren geweest hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een modje...
bonny and clyde ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welke film was dit ook al weer?
My bad .... bier, mobiele fotoupload, per ongeluk tr gemacht, nothing to see here, move along peoplequote:Op dinsdag 23 september 2014 02:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een modje...
Jij bent zowel blauw ALS rood.... Wat is dezequote:Op dinsdag 23 september 2014 02:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Blauw is allang het rood meer, het rood van rode rozen...
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben hier al verschillende keren geweest hoor
Maar ik mod SES, aangenaam.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:19 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit helemaal te spaghettivreten.
Kiss Kiss Bang Bang met robert downey junior?quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
School En Studiesquote:
Kill Bill 1quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eet u Smakelijk!quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:19 schreef YokiKater het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben jij een lieve meester? En letten ze een beetje op? En krijgen ze ook slaag als ze stout zijn?quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
School en studie, een prachtig subforum voor de toekomst van Nederland
en toch een hit wordenquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dit nummer is zo slecht.. beetje random spaanse woordenen spaans klinken acteurs
Ik was met de vriend van mijn moeder bij CineMagnus bij Kill Bill 1+2, zag ik SunChaser nogquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Baas!Heerlijk filmpje was dat!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
ben jij een lieve meester? En letten ze een beetje op? En krijgen ze ook slaag als ze stout zijn?![]()
Misschien moet ik mijn mond nu dicht doen
Tetris!quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eet u Smakelijk!
Nee, het is een bepaalde dansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.m.a.w. ik ga uit mijn dak hier.
Boh... jij liever dan ik met al die pubbertjes!quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
School en studie, een prachtig subforum voor de toekomst van Nederland
leugens!quote:
quote:
Geniet ten volle zou ik dan zeggen!quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, het is een bepaalde dansm.a.w. ik ga uit mijn dak hier.
Dus het was geen kawaii japanse schone die je had kunnen geven?quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:24 schreef YokiKater het volgende:
Japanner is inmiddels ook langsgeweest, op een motor, met motorhelm op. Vet eng, Yakuza en alles, maar ik heb wel bier
Dat zijn de berichtenquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:24 schreef YokiKater het volgende:
Japanner is inmiddels ook langsgeweest, op een motor, met motorhelm op. Vet eng, Yakuza en alles, maar ik heb wel bier
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:24 schreef YokiKater het volgende:
Nee, beter jammer. Ik had wel ff full contact willen gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dus het was geen kawaii japanse schone die je had kunnen geven?
Jij hebt je bier en hij is weer weg.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:24 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:19 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Was ooit in Berlijn en toen kwamen er 4 witte dezelfde scirocco's aanrijden.. ik dacht ook shit mafia alles.. net als in die franse Taxi film weetje wel 3 dezelfde auto'sBleek gewoon dat ze op een plein parkeerde en de auto deden showen, was toen pas nieuw.
Gelukkig was het geen homosexuele sumo die jou wel had willen geven. Kom je daar effe mooi mee wegquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, beter jammer. Ik had wel ff full contact willen gaan.
[..]![]()
Was ooit in Berlijn en toen kwamen er 4 witte dezelfde scirocco's aanrijden.. ik dacht ook shit mafia alles.. net als in die franse Taxi film weetje wel 3 dezelfde auto'sBleek gewoon dat ze op een plein parkeerde en de auto deden showen, was toen pas nieuw.
quote:
[..]![]()
Dat ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt je bier en hij is weer weg.Das het belangrijkste!
Jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Je broek wel schoon gehouden?
Ja!quote:
quote:
De resident DJ mag datquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mag niet lachen eigenlijk
Maar toch
Fquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
snapt nou niemand hem
quote:
Dat is Horkje geweest.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:44 schreef knokkels het volgende:
Er is een foutje geslopen in de OP
TOTEn
Die was toch alweer gecorrigeerd? HottenToTtentententoonstelling ditdatalles?quote:
Hij was gister of eergisteren weer bezig met de OP.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die was toch alweer gecorrigeerd? HottenToTtentententoonstelling ditdatalles?
Die Lomperik ook altijdquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij was gister of eergisteren weer bezig met de OP.
Ik moet ook meer met mijn laptop doen.. en dus in bed gaan liggen FOK!ken ipv achter mn pctje zittenquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:48 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat verder in bed luisteren... bee er bee
Ook datquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:49 schreef knokkels het volgende:
lol, ik trek mijn UTP kabel eruit en toen was de verbinding weg.
Wifi stond uit
Awwwwwwwwwww
Geen roosteraars aanwezig zeker Fokker?![]()
DJ Knokkels Bedroom sessions
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:49 schreef knokkels het volgende:
lol, ik trek mijn UTP kabel eruit en toen was de verbinding weg.
Wifi stond uit
Awwwwwwwwwww
Geen roosteraars aanwezig zeker Fokker?![]()
DJ Knokkels Bedroom sessions
Muziekquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]jij bent in een goede mood vandaag he? ofja.. vannacht
Ik ben stout geweestquote:
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:58 schreef YokiKater het volgende:
Trusten Fokker! Het waren fijne muziekjes
quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:58 schreef knokkels het volgende:
Slaap lekker Fokker![]()
Dank voor de deuntjes
De clou! Wat doe je
Als je dan leuke tunes (nee geen metal please) tegen komt mag je ze hier posten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 03:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon nog even joeptjoepen denk ik.
Ha, ik ben meteen begonnen met Slipknotquote:Op dinsdag 23 september 2014 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dan leuke tunes (nee geen metal please) tegen komt mag je ze hier posten.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je dan leuke tunes (nee geen metal please) tegen komt mag je ze hier posten.
Thx dat je het niet gepost hebt!quote:Op dinsdag 23 september 2014 03:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ha, ik ben meteen begonnen met Slipknot
Subtiel, noquote:
Er is zoveel waar ik nu naar wil luisteren, van lady gaga tot dimmu borgirquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 03:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is zoveel waar ik nu naar wil luisteren, van lady gaga tot dimmu borgir![]()
Ik wil gewoon tunes!
Ja, dat had ik al begrepenquote:Op dinsdag 23 september 2014 03:22 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Anders had ik effe aan ToT gevraagd om me NA Fokker in te roosteren
Streamhoer alertquote:
quote:
Zeker diequote:
Niet helemaal mijn stijl maar het klinkt niet verkeerd.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 03:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zeker die
Volgens mij zit een van die lui op Fok. Ik weet niet meer wie, maar ik kwam volgens mij een van hun tegen @ 5 jaarsmeet
Die lui zijn echt geheel geschift. EN ze zetten een geniale show neerquote:Op dinsdag 23 september 2014 03:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn stijl maar het klinkt niet verkeerd.
Ja, dat vind ik dus van Slipknotquote:Op dinsdag 23 september 2014 03:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die lui zijn echt geheel geschift. EN ze zetten een geniale show neer
Dat ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 03:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus van Slipknot
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 september 2014 03:55 schreef YokiKater het volgende:
Hij is wel vet, "have a closer look"![]()
![]()
Maar ik ga afsluiten, trusten en tot morgen
Silk roadquote:
Hoe is het met je? Nog pijn?quote:
Nee.quote:
Hopelijk dat de antibiotica dat aanpakt voor je dat gaat voelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.Pijnstillers werken goed.
Maar volgens de chirurg zat er onder een kies in mijn onderkaak ook een ontsteking. Die voel ik nog niet, maar wang is daar nog wel dik.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk dat de antibiotica dat aanpakt voor je dat gaat voelen.
Ja dat is heel pijnlijk maar wel heel effectief. Anders had je nog een week met pijn gelopen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Toen hij gisteren een sneetje in het tandvlees maakte, heeft hij het eerst verdoofd, maar hij moest dat recht in de ontsteking spuiten. Verdoving voel ik normaal amper iets van, maar dit was echt pijnlijk.
Ja..... nu heb ik volgende week weer pijn. Moet volgende week terug om het wortelpuntje eraf te laten halen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat is heel pijnlijk maar wel heel effectief. Anders had je nog een week met pijn gelopen.
Oeh Apexquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... nu heb ik volgende week weer pijn. Moet volgende week terug om het wortelpuntje eraf te laten halen.
Ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh Apexmaar daarna is het wel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |