Slaap zequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind Eefje ook best leuk![]()
slaap lekker
Denk dat je als artiest ook snel klaar bent met zo'n plaat. Daarentegen is het een heerlijke manier om je brood te verdienen terwijl je ernaast weer nieuw werk kan maken en een podium hebt om het te presenteren (niet dat Pharell nog geen podium had, maar goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Happy![]()
Kapot gedraaide kutplaat
Knuffelbosquote:
och, is die man vandaag zoveel jaar dood? sneu voor hem, maar zijn muziek vind ik kut, zijn kindertjes bloedirritant en die Rachel.....ik wens niemand dood, maar zij mag iig alle functies in haar lichaam best verliezen.....quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:20 schreef Pino112 het volgende:
Al vanaf 9u André Hazes-bende op 538
quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, is die man vandaag zoveel jaar dood? sneu voor hem, maar zijn muziek vind ik kut, zijn kindertjes bloedirritant en die Rachel.....ik wens niemand dood, maar zij mag iig alle functies in haar lichaam best verliezen.....
Kutversie van een fantastisch nummer....quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja hoor ik zet ook eens de radio aan voor de verandering.
En terecht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:33 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben het veel eens met Bronson vandaag
Springsteen komt vast nog wel langsquote:
Die zit in de LB.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Springsteen komt vast nog wel langs
En is jarigquote:
De jarige baas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Springsteen komt vast nog wel langs
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de MH maar niets. Te urban voor mij.
quote:
De biet is leuk maar wanne zeikstemquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Jij bent wel het blije ei van het topicquote:
Jij ook als ik een hit van coldplay requestquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent wel het blije ei van het topic
Ik geniet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent wel het blije ei van het topic
Teckeltjesquote:
Wat heeft dat er nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teckeltjes![]()
![]()
jammer dat het modehondjes zijn tegenwoordig
Zijn betere bandjes in Madchester.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Komt er weer een 90's request aan?
Goeie band maar in Nederland zo goed als onbekend is The Charlatans
Dan worden ze een beetje teveel doorgefokt...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken
Dan zeg je dat toch gewoonquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, word ik net gebeld of ik zin heb in een functie bij een bank. moet ik donderdagochtend naar een presentatie en daardoor kan ik m'n ps4 pas 's middags ophalen
#FWPquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, word ik net gebeld of ik zin heb in een functie bij een bank. moet ik donderdagochtend naar een presentatie en daardoor kan ik m'n ps4 pas 's middags ophalen
nja, ik ga er wel heen om zoveel mogelijk opties open te houdenquote:
Wat een struggles!quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
trampaardlines!quote:
quote:
Alsof je Katy Perry van je af zou schoppenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
LB1 idd
Ik geloof niet dat ik dit ooit ga zeggen, maar ik had liever Bruce & Coldplay (wel met Yellow!) erin gehad... die ArminKaty Perry
Uiteraard... Ik wil echt niet anaal Chris Mart inquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof je Katy Perry van je af zou schoppen.
Ow, je doelt op de muziek
Zoals?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn betere bandjes in Madchester.
Stone Roses, James, vroege Blur vind ik zelf prettiger. Zeker Stone Roses vind ik een fijner 'laid back' bandje zoals Charlatans (UK) dat ook een beetje is.quote:
JE MOEDER!quote:
Ah, OK. Oude Blur en Stone Roses inderdaad ook OK. Net als Ian Brown solo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stone Roses, James, vroege Blur vind ik zelf prettiger. Zeker Stone Roses vind ik een fijner 'laid back' bandje zoals Charlatans (UK) dat ook een beetje is.
een 3 zits bank?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
Van Brown ken ik alleen F.E.A.R.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ah, OK. Oude Blur en Stone Roses inderdaad ook OK. Net als Ian Brown solo.
Maar als je Melting Pot (verzamelaar van de Charlatans) dan heb je echt een lading topnummers, kan er geen slechte tussen ontdekken.
Ocean Color Scene ken ik trouwens ook niet zo goed, moet ik me ook maar weer eens in verdiepen. Spotify
yup, hele vooruitgang met de 2zitter die ik nu hebquote:
My Star en Golden Gaze zijn ook aanraders van Brown uit de 90s. Vooral Golden Gaze lekker hard over de speakersquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Brown ken ik alleen F.E.A.R.
Wel skillsquote:
Inderdaadquote:
Laatst brak bij mij het kapje af. Dramaquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik scheerde gister per ongeluk een hap in m'n baarddus toen moest ik het opeens vrij kort trimmen
Roodkapje? xdquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laatst brak bij mij het kapje af. Drama
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ter voorkoming om van je stokje te gaan, bied ik het volgende als redmiddel aan.
Graag gedaan.
[ afbeelding ]
Lekker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ter voorkoming om van je stokje te gaan, bied ik het volgende als redmiddel aan.
Graag gedaan.
[ afbeelding ]
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
Hee broer ben jij woensdag jarig??
Ik donderdag namelijk
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was een telefonische sollicitatie. eerste keer dat ik heb gesolliciteerd zonder broek aan
zo, dat was een telefonische sollicitatie. eerste keer dat ik heb gesolliciteerd zonder broek aan
quote:
Top. Dubbel gebak.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
Hee broer ben jij woensdag jarig??
Ik donderdag namelijk
Ik ben sprakeloosquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:34 schreef 3rdRock het volgende:
sterker nog...ik heb er mijn toetsenbord mee bediend....quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben sprakeloos
Heb je, omdat het kan, je geslachtsdeel tijdens het gesprek aangeraakt?
toen was ik 11 of 12....heb Ace of Base net iets later ontdekt bij The Sign, maar All that she wants vind ik beterquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
All that she wants
Toen was ik 8
Nu, bijna 22 jaar verder
Veenema vindt em leuktwitter:3rdrocknl twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 14:48:02@michielveenstra MetMichiel: kutmuziek draaien ze elders. of MetMichiel: Weezer iedere ochtend bij! reageer retweet
WORD JE 30?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
All that she wants
Toen was ik 8
Nu, bijna 22 jaar verder
dan was ik toen 18quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
All that she wants
Toen was ik 8
Nu, bijna 22 jaar verder
Ik heb nog een ruime 8 uur om dat te (laten) voorkomenquote:
Ouwe zak.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog een ruime 8 uur om dat te (laten) voorkomen
Nogal ja, hij is helemaal gerimpeldquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nogal ja, hij is helemaal gerimpeld
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog een ruime 8 uur om dat te (laten) voorkomen
Thanksquote:
¤1907 netto per maandtwitter:jndkgrf twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 08:13:41Zo, @annemarievgaal legt het even helder uit http://t.co/2In4UpwLjn reageer retweet
Of een rijke kerel aan de haak slaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
¤1907 netto per maandtwitter:jndkgrf twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 08:13:41Zo, @annemarievgaal legt het even helder uit http://t.co/2In4UpwLjn reageer retweet
Ik zou bijstandsmoeder worden CG
Ik had hem nog niet eerder gehoord, maar het klonk erg tof inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Figure it out
Hoorde ik gister voor het eerst, wat een heerlijke plaat
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
Even over de TT. Was eefje de date van Mex?
zou ik best willenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:05 schreef Pandaplint het volgende:
Even over de TT. Was eefje de date van Mex?
neuh, was prima.quote:
Dan had Mexicanobakker wel een NOOToproep gedaanquote:
Eefje isquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neuh, was prima.maar Eefje ziet er niet verkeerd uit toch?
oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje gewoontjesquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje gewoontjes
Uiteraard.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
jullie daten alleen een 10/10 zeker?
Die tijd heb ik gehadquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
mja maar daar is toch niks mis mee? geen 10/10 maar jullie daten alleen een 10/10 zeker? En ze is lief.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehadMet alle ellende van dien
Weet ook wel dat er meer is dan dat
Maar ik vind haar een saaie uitstraling hebben, dus dan houdt het al snel op voor mijUitstraling vind ik erg belangrijk. Maar goed, gelukkig is dat ook volledig subjectief natuurlijk
Weg duiken? Ik zou hard wegrennen als ik jou was!quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je wat het is met vrouwen...
Ze moeten mooi van binnen zijn, maar het mooiste moet je er zelf instoppen
* SilentChaos duikt weg
jij vindt een paarsgepunte lans mooi?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je wat het is met vrouwen...
Ze moeten mooi van binnen zijn, maar het mooiste moet je er zelf instoppen
* SilentChaos duikt weg
De mijne is wel jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij vindt een paarsgepunte lans mooi?
gekke jongen ben jij
de FOK!familie zal je wel uithuwelijkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht wel tot ik uitgehuwlijkt word of ik blijf wel single.
Misschien word je dan wel megahitquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht wel tot ik uitgehuwlijkt word of ik blijf wel single.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien word je dan wel megahit
Alleen doen als de familie er ook beter op wordt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de FOK!familie zal je wel uithuwelijken
Ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien word je dan wel megahit
haal je wel gelijk Destiny erbij? Wolfrolf vind dat ook een goede gamequote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
zit je wel met 2 van die kutkinderen opgescheept dat is hetzelfde als levenslang TBSquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zou bijstandsmoeder worden CG
Als wij iemand kiezen is dat altijd voor de vooruitgangquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen doen als de familie er ook beter op wordt.
Als het maar niet Evertjan is. Ik wil hem niet opzadelen met levenslange TBSquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als wij iemand kiezen is dat altijd voor de vooruitgang
22 november is bijnaquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als wij iemand kiezen is dat altijd voor de vooruitgang
Je eis staat genoteerd. Verder hebben we dus de vrije handquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het maar niet Evertjan is. Ik wil hem niet opzadelen met levenslange TBS
wat is er dan?quote:
nee, beta even gespeeld en niet helemaal mijn ding. ik krijg/koop er Fifa bij en ik wil nog Watch Dogs maar dan moet ie goedkoper worden. en verder heb ik nog meer dan genoeg op ps3quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haal je wel gelijk Destiny erbij? Wolfrolf vind dat ook een goede game
Het is niet de vraag of ik het uit houd met iemand, maar of die persoon het wel met mij uit houdt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je eis staat genoteerd. Verder hebben we dus de vrije hand
oja, ik ben er dan zeer waarschijnlijk nietquote:
De Grote SC sleept ons door DH meetquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, ik ben er dan zeer waarschijnlijk nietLGW is dan, met Swans, Wire en Autechre in Utrecht.
Ja halloquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oja, ik ben er dan zeer waarschijnlijk nietLGW is dan, met Swans, Wire en Autechre in Utrecht.
Ik vertrouw die hitsige 3FM mannetjes voor geen meterquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De Grote SC sleept ons door DH meet
Kan gebeuren, volgende keer beter.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:56 schreef Pandaplint het volgende:
Mijn vrijdagavond picknick date was overigens ook geen succes
Sowieso mannenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vertrouw die hitsige 3FM mannetjes voor geen meter
Ja hoor.quote:
Ik zal even een FB-event aanmakenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Waar blijven de uitnodigingen?
Wat ontzetttend 2014 van je.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal even een FB-event aanmaken
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal even een FB-event aanmaken
Ho ho ho, gelijk een relatiecrisis. Laten we om de tafel gaan zitten. Dit kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ontzetttend 2014 van je.
Snail mail is zo vorige eeuw.
Nodigen we die taartneger dan ook uit?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Waar blijven de uitnodigingen?
Je mag mee als Mints +1quote:
Die mag uiteraard niet ontbreken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nodigen we die taartneger dan ook uit?
Muis en ik zijn het toch eensquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ho ho ho, gelijk een relatiecrisis. Laten we om de tafel gaan zitten. Dit kan natuurlijk niet.
Je zit gewoon te stokenquote:
Voor als SC weer een schunnig ABCtje inzetquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die mag uiteraard niet ontbreken.
Ik vind dat (bijna) alles mag op onze bruiloftquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor als SC weer een schunnig ABCtje inzet
Tussen Muis en mij.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat? Vuur? Tanden? Wees eens duidelijk
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt toch Mint haar +1 zijn?
Ik schik me wel in deze.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat (bijna) alles mag op onze bruiloft
Al weet ik natuurlijk niet hoe CG hier over denkt.
Ik zou maar oppassen anders haal ik je van de gastenlijst.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, zo stook ik niet in elkaar.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind dat (bijna) alles mag op onze bruiloft
Al weet ik natuurlijk niet hoe CG hier over denkt.
Strippers!quote:
Als jij dat wil, maar alleen mannelijkequote:
Ik ben voor!quote:
Ik heb al ruim 8 jaar een 10/10 als mijn vriendinquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
mja maar daar is toch niks mis mee? geen 10/10 maar jullie daten alleen een 10/10 zeker? En ze is lief.
Ohjee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen anders haal ik je van de gastenlijst.
En onze bouncer is Big Frank.
En nog steeds niet ten huwelijk gevraagd?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 8 jaar een 10/10 als mijn vriendin
Je kan heel goed gezichtjes tekenen op je hand?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jet enige correcte antwoord in dezequote:Op dinsdag 23 september 2014 17:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kom jij ook?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je kan heel goed gezichtjes tekenen op je hand?
Al is de vrouw nog zo nauwquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je kan heel goed gezichtjes tekenen op je hand?
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:38 schreef Pandaplint het volgende:
Zal ik een lekker gek lied schrijven op de melodie van obladi oblada?
Ga je de bruidstaart proeven?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn geluk vieren en wat eten in de keuken.
Kut.quote:
Oh, noem je dat tegenwoordig zoquote:
Is goed, maar ik playback.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:38 schreef Pandaplint het volgende:
Zal ik een lekker gek lied schrijven op de melodie van obladi oblada?
mag ik mee als je +1?quote:
quote:
Mag ik dan tijdens het zingen achter jou staan?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik dan tijdens het zingen achter jou staan?
quote:
Ik heb het over de taart, niet over het andere.quote:
Dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het over de taart, niet over het andere.
Volgende keer andere taart nemen.
Zekers chocoladequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel
Ik wil wel een lekkere taart met chocolade en eentje met citroen.
Geen tomPoes?quote:
Dat kunnen we regelen. Met of zonder schimmel?quote:
Zonder, liefst wel pure chocoladequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kunnen we regelen. Met of zonder schimmel?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het allemaal wat ordinair worden. Ik denk dat ik pas voor de bruiloft
Ordinair? Er is toch niets ordinair aan bruidstaart?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het allemaal wat ordinair worden. Ik denk dat ik pas voor de bruiloft
Twee vrouwmensen met elkaar.... Zo heeft god het niet bedoeld!1quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ordinair? Er is toch niets ordinair aan bruidstaart?
Dat SC weer apart moet doen met zijn oude chocoladetaart kan ik ook niet helpen.
Bekrompen Groninger.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Twee vrouwmensen met elkaar.... Zo heeft god het niet bedoeld!1
Pleonasme!quote:
hihi.quote:
Tsja, als je niets doet schiet je ook niets opquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hihi.
Er is zojuist hier man candy aangekomen
Jammer dat hij een Duitser is en hij zal wel bezet zijn, want zo gaat dat in mijn leven.
Ik ben heel goed in niets doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Tsja, als je niets doet schiet je ook niets op
Het is 2014quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
En nog steeds niet ten huwelijk gevraagd?
Als God een Groninger is. Dan is Allah een Friesquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is God een Groninger? Dat verklaart een hoop.
Allah boppe!quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als God een Groninger is. Dan is Allah een Fries
Jammer voor jou dat Duitsers vooral van worst houden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hihi.
Jammer dat hij een Duitser is en hij zal wel bezet zijn, want zo gaat dat in mijn leven.
Als hij leuk is heb je straks candy crushquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hihi.
Grutte Pier was de oprichter van ISISquote:
Dan heb je die van mij nog niet gezien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij is een hippie, inclusief het altijd lopen op blote voeten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als hij leuk is heb je straks candy crush
Nou, hup. Er achteraan. Geen Rockpraktijkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is een hippie, inclusief het altijd lopen op blote voeten.
En wat als ik alleen wil kijken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, hup. Er achteraan. Geen Rockpraktijken
Dat is onnatuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wat als ik alleen wil kijken?
Heeftie geen zweetkakkies? :Squote:Op dinsdag 23 september 2014 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is een hippie, inclusief het altijd lopen op blote voeten.
Volgens mij liggen Peize en Gasselternijveen toch echt in Drenthe..quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)rijgen-werkstraffen/
Groningen![]()
![]()
!
Rechercheurs hoorden vanuit de auto dat luisteraars via een telefoonnummer plaatjes konden aanvragen bij 'Wimpie de Toronto'.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
grapje hoor ik vind Groningers leivf
Foto!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |