Slaap zequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind Eefje ook best leuk![]()
slaap lekker
Denk dat je als artiest ook snel klaar bent met zo'n plaat. Daarentegen is het een heerlijke manier om je brood te verdienen terwijl je ernaast weer nieuw werk kan maken en een podium hebt om het te presenteren (niet dat Pharell nog geen podium had, maar goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Happy![]()
Kapot gedraaide kutplaat
Knuffelbosquote:
och, is die man vandaag zoveel jaar dood? sneu voor hem, maar zijn muziek vind ik kut, zijn kindertjes bloedirritant en die Rachel.....ik wens niemand dood, maar zij mag iig alle functies in haar lichaam best verliezen.....quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:20 schreef Pino112 het volgende:
Al vanaf 9u André Hazes-bende op 538
quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, is die man vandaag zoveel jaar dood? sneu voor hem, maar zijn muziek vind ik kut, zijn kindertjes bloedirritant en die Rachel.....ik wens niemand dood, maar zij mag iig alle functies in haar lichaam best verliezen.....
Kutversie van een fantastisch nummer....quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja hoor ik zet ook eens de radio aan voor de verandering.
En terecht.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:33 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben het veel eens met Bronson vandaag
Springsteen komt vast nog wel langsquote:
Die zit in de LB.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Springsteen komt vast nog wel langs
En is jarigquote:
De jarige baas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Springsteen komt vast nog wel langs
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de MH maar niets. Te urban voor mij.
quote:
De biet is leuk maar wanne zeikstemquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Jij bent wel het blije ei van het topicquote:
Jij ook als ik een hit van coldplay requestquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent wel het blije ei van het topic
Ik geniet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent wel het blije ei van het topic
Teckeltjesquote:
Wat heeft dat er nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teckeltjes![]()
![]()
jammer dat het modehondjes zijn tegenwoordig
Zijn betere bandjes in Madchester.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Komt er weer een 90's request aan?
Goeie band maar in Nederland zo goed als onbekend is The Charlatans
Dan worden ze een beetje teveel doorgefokt...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken
Dan zeg je dat toch gewoonquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, word ik net gebeld of ik zin heb in een functie bij een bank. moet ik donderdagochtend naar een presentatie en daardoor kan ik m'n ps4 pas 's middags ophalen
#FWPquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, word ik net gebeld of ik zin heb in een functie bij een bank. moet ik donderdagochtend naar een presentatie en daardoor kan ik m'n ps4 pas 's middags ophalen
nja, ik ga er wel heen om zoveel mogelijk opties open te houdenquote:
Wat een struggles!quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
trampaardlines!quote:
quote:
Alsof je Katy Perry van je af zou schoppenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
LB1 idd
Ik geloof niet dat ik dit ooit ga zeggen, maar ik had liever Bruce & Coldplay (wel met Yellow!) erin gehad... die ArminKaty Perry
Uiteraard... Ik wil echt niet anaal Chris Mart inquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof je Katy Perry van je af zou schoppen.
Ow, je doelt op de muziek
Zoals?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn betere bandjes in Madchester.
Stone Roses, James, vroege Blur vind ik zelf prettiger. Zeker Stone Roses vind ik een fijner 'laid back' bandje zoals Charlatans (UK) dat ook een beetje is.quote:
JE MOEDER!quote:
Ah, OK. Oude Blur en Stone Roses inderdaad ook OK. Net als Ian Brown solo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stone Roses, James, vroege Blur vind ik zelf prettiger. Zeker Stone Roses vind ik een fijner 'laid back' bandje zoals Charlatans (UK) dat ook een beetje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |