Je volwassen zoon zo behandelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef JenHermes het volgende:
Sterker nog: Ik zou naar hem toe gaan, hem als de sodemieter een schop onder zijn flikker geven en hem briesend naar zijn werk brengen.
Schultenbrau is van de Aldi.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef JenHermes het volgende:
De zomerperiode is voorbij, werkend Nederland is weer aan de slag gegaan, de fileproblemen in de ochtendspits en in de avondspits nemen weer drastisch toe, studenten gaan weer naar school, uitkeringstrekkers zitten weer voor het huis met een krat Schultenbrau van de Lidl op een bankje en de dagen worden weer korter. Kortom: Nederland pakt het normale leven weer op. Het leven waar je voor een baas werkt om rond te kunnen komen zodat je je vasten lasten kunt betalen.
[ afbeelding ]
Hoeven deze mensen niet te werken? Vrijdag begint de start van de iPhone 6 in Nederland en er zitten nu al twee onbenullen op een klapstoeltje met hun '' antieke '' iPhone 5S populair te wezen. Ik zou me als familie, vriend/vriendin of als vader of moeder me eigen doodschamen als dit een zoon van mij zou zijn. Sterker nog: Ik zou naar hem toe gaan, hem als de sodemieter een schop onder zijn flikker geven en hem briesend naar zijn werk brengen.
Klacht: Debielen die nu al in Amsterdam zitten te wachten voor een fucking telefoon
Bron: http://www.iculture.nl/wa(...)erdam-voor-iphone-6/
Trein??? Gewoon met je dikke BMW 7 serie erheen knallen. 250km/u op de snelweg FTW!!!quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:00 schreef trucker3 het volgende:
Reserveer in Duitsland, pak een trein en je had er al sinds vrijdag mee kunnen spelen.
dit dusquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef antfukker het volgende:
Dat zijn gewoon ingehuurde Polen die in de rij staan voor de mannen met echt veel geld
Snelheidsbegrenzer hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef antfukker het volgende:
[..]
Trein??? Gewoon met je dikke BMW 7 serie erheen knallen. 250km/u op de snelweg FTW!!!
Misschien zijn ze wel ingehuurd door Apple zélf.... Op deze manier ben je verzekerd van publiciteit en tevens heeft het een aantrekkingskracht op andere labiele Apple 'fanbois'. Dit zou zomaar één grote marketingstunt kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dit dus
en later komen de fanbois
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |