Bij deze voor onze Top2000-fansquote:Op maandag 22 september 2014 06:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Over precies 100 dagen is het Nieuwjaarsdag, dus nog 99 nachtjes slapendus bij deze ff n kickje voor eventuele voorpret
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat is nog onbekend. In 2013 was het vanaf 6 november!
Top2000-Quiz
Ook dit is nog onbekend
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Daar zou ik wel wat geld op durven inzetten jaquote:Op maandag 22 september 2014 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Common Linnets hoogste nieuwe binnenkomer?
Grote kans ja, of er gaat de komende maanden iemand dood en krijgen we het Ramses Shaffy-effect.quote:Op maandag 22 september 2014 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grote stijging misschien, maar geen hoge nieuwe binnenkomer dan denk ik.quote:Op maandag 22 september 2014 09:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Grote kans ja, of er gaat de komende maanden iemand dood en krijgen we het Ramses Shaffy-effect.
Lijkt me welquote:Op maandag 22 september 2014 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ojaquote:Op maandag 22 september 2014 09:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Grote stijging misschien, maar geen hoge nieuwe binnenkomer dan denk ik.
Mag niet, nummer moet een 'x' aantal jaar uit zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
nee hoor, nummers van 2014 staan alleen niet in de keuzelijst , maar je kunt er wel op stemmen.quote:Op maandag 22 september 2014 09:35 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Mag niet, nummer moet een 'x' aantal jaar uit zijn.
Dat is best lame, zo worden 'populaire' nummers voorgetrokken.quote:Op maandag 22 september 2014 09:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor, nummers van 2014 staan alleen niet in de keuzelijst , maar je kunt er wel op stemmen.
Oceaan was ook van 2013. Kwam ook gewoon op (ik meen) 33 binnen in de lijst van vorig jaar.quote:Op maandag 22 september 2014 09:35 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Mag niet, nummer moet een 'x' aantal jaar uit zijn.
Die ging precies in de stemweek dood, en dat miste zijn uitwerking inderdaad niet.quote:Op maandag 22 september 2014 09:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Grote kans ja, of er gaat de komende maanden iemand dood en krijgen we het Ramses Shaffy-effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |