Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.quote:
Oh zo, het zijn de befaamde puntjes die vaak leuke dingen insinuerenquote:Op maandag 22 september 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.
Ruimte voor eigen gedachtes en fantasie.
Oeh nicequote:Op maandag 22 september 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is gewoon een heel diepzinnige filosofische TT hoor.
Ruimte voor eigen gedachtes en fantasie.
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 september 2014 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, ik welquote:Op maandag 22 september 2014 00:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wijsneus
En jij ook niet denk ik?
Maar toch even sneak peeken hier in het topic.quote:
Ja, was nog even iets aan het eten, had trek.quote:Op maandag 22 september 2014 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar toch even sneak peeken hier in het topic.
En wat zit of zat je te snacken?quote:Op maandag 22 september 2014 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, was nog even iets aan het eten, had trek.
Lekker bijkomen van je dateavonturenquote:
Cup-a-soup.quote:Op maandag 22 september 2014 00:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat zit of zat je te snacken?
Soort vanquote:Op maandag 22 september 2014 00:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lekker bijkomen van je dateavonturen
[..]
Cup-a-soup.
Ik ookquote:
Barbquote:
Hoewel allang geen 4 uur meer, blijft het lekker. Welke smaak? Persoonlijk vind ik de asperge en de tomaat het lekkerst.quote:
Tuinkruidenboullion.quote:Op maandag 22 september 2014 01:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Barb
[..]
Hoewel allang geen 4 uur meer, blijft het lekker. Welke smaak? Persoonlijk vind ik de asperge en de tomaat het lekkerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |